abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 25 oktober 2006 @ 20:15:03 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_42932345
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik gebruik WOensdag Gehaktdag van dhr Klinkenberg altijd als handzaam naslagwerk teneinde geen fouten in de procedure te maken.
eheh.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_42932558
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

eheh.
Een kenner, ik zie het al!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:29:15 #103
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_42947434
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:33 schreef diginoob het volgende:
Ik denk dat die meisjes gewoon iets anders zoeken dan jij, namelijk geborgenheid/liefde/knuffelen/troost/e.d.
nou ben ik niet ervaren met one-night-stands
maar als ik geborgenheid/troost en knuffelen nodig heb van me vriend, dan kleed ik me niet eerst uit!
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_42947484
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:29 schreef Angst het volgende:

[..]

nou ben ik niet ervaren met one-night-stands
maar als ik geborgenheid/troost en knuffelen nodig heb van me vriend, dan kleed ik me niet eerst uit!
ook al Niet???
God damnzz,.. er zijn er nog maar weinig die dat doen tegenwoordig.
najah,.. There's no problem that GHB cant fix.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:31:20 #105
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42968770
vrouwen zijn gewoon raar.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_43109542
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef Twiggy het volgende:
Misschien moet TS even praten over wat de plannen zijn voordat hij vol hoop en verwachtingen een dame mee naar huis neemt.

Ik ga nooit met heren mee, maar nodig ze weleens uit om met mij mee naar huis te gaan en voor iemand een voet over de drempel zet weet hij precies wat er wel en niet gaat gebeuren. Dat hebben we dan namelijk al besproken... heel simpel en heel effectief.
"Nee Henk, we hebben in dit contract - *LAAT CONTRACT ZIEN - besproken dat we niet verder zouden gaan dan pijpen en beffen.. Meer zit er voor vanavond niet in."
  woensdag 1 november 2006 @ 11:50:32 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43131951
Does this rag smell like choloform to you?

Does the job, time and time again
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 5 november 2006 @ 20:33:10 #108
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_43270430
zielig ben je.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_43270545
Moet zeggen dat je nogal een naief meisje bent als je met een jongen na het uitgaan naar huis gaat en vervolgens alleen maar een beetje wilt zoenen.
  zondag 5 november 2006 @ 20:55:39 #110
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_43271294
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Friek_ het volgende:
Moet zeggen dat je nogal een naief meisje bent als je met een jongen na het uitgaan naar huis gaat en vervolgens alleen maar een beetje wilt zoenen.
Ja, dat kan ook gewoon midden op straat.
pi_43275253
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:22 schreef Haushofer het volgende:

Als ze tegenstribbelt gewoon doorzetten. En de volgende ochtend begraven in je achtertuin.
Wow.
pi_43276332
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Friek_ het volgende:
Agree. Geen gezeik met "knuffelen", vrouwen moeten gewoon begrijpen dat neuken er ook bij hoort.
^_
pi_43277808
erg raaaaar idd...maar ksnap sowieso niet dat vrouwen meteen met een of andere kerel meegaan!!! Kan me voorstellen dat jullie mannden dan denken dat ze ook meer wil....damn wat zijn we toch lastig he???hihi
pi_43282525
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:20 schreef danipilani het volgende:
damn wat zijn we toch lastig he???hihi

1 met zelfkennis.
pi_43284330
Wat een gezeik van jullie mannen. Wees blij dat het meisje niet voor iedereen dr benen open doet. Anders moet je maar gewoon naar een hoer gaan toch.... Lekker onvolwassen.... Stelletje kleuters
  maandag 6 november 2006 @ 10:34:07 #117
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_43284848
het gaat erom dat ze suggereert dat ze sex wil met hem, doordat ze bij hem blijft slapen. En daarna gebeurd er niets. Vrouwen zijn gewoon raar.
pi_43284852
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:08 schreef loesje85 het volgende:
Wat een gezeik van jullie mannen. Wees blij dat het meisje niet voor iedereen dr benen open doet. Anders moet je maar gewoon naar een hoer gaan toch.... Lekker onvolwassen.... Stelletje kleuters

Het gaat hier meer om het feit van mee gaan,.. uit de kleren gaan,.. en dan de boot afhouden.
Dat stat hier dus ter discussie!
Op maandag 6 november 2006 10:08 schreef loesje85 het volgende:
Waarom ga je dan mee naar die kerel z'n huis en z'n slaapkamer?!
Kap het dan in het café/discotheek/ whatever af na een potje zoenen.

Ik heb dus ook twee vriendinnen die recentelijk bij twee kerels zijn blijven slapen. Dus ik de dag erna vragen.
"Neehee, niks gebeurt hooorrrr" "Uh ja sorry, maar wat is het nut van blijven dan?!"

Ze wilden niet alleen naar huis lopen Nou ik snap dat je als kerel daar pissig van wordt, zeker als het al de derde dame is die je dat flikt.

Ik slaap trouwens het liefst gewoon in m'n eigen bed, ik ging altijd netjes naar huis dus "erna"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43285601
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:20 schreef danipilani het volgende:
erg raaaaar idd...maar ksnap sowieso niet dat vrouwen meteen met een of andere kerel meegaan!!! Kan me voorstellen dat jullie mannden dan denken dat ze ook meer wil....damn wat zijn we toch lastig he???hihi
Nogal.
pi_43286245
Ach joh, me huidige vriendin neukte ik binnen een uur tijd dat ik haar voor het eerst zag, loop er nu nog steeds bij na 2 jaar, das erger als 1 nachtje knuffelen.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_43381426
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef Monocultuur het volgende:
het gaat erom dat ze suggereert dat ze sex wil met hem, doordat ze bij hem blijft slapen. En daarna gebeurd er niets. Vrouwen zijn gewoon raar.
Precies.

Zo'n arme man eerst geil maken, en dan op het moment supreme je clowns-neus opzetten en keihard roepen "hahaha, je mag niet neuken, ga maar trekken" ik ga in je bed slapen en morgen wil ik ontbijt...

Als dat 3 keer gebeurd,

dan krijg je toch wel een hekel aan clowns.

Maar als je een slimme kerel ben dan wacht je gewoon totdat ze slaapt
^_
pi_43382717
Godver, ik heb het weleens gehad toen ik te veel gezopen had en in bed belandde met iemand waar dat normaal nooit mee zou gebeuren. Hij moest me wegens mijn staat van openbare aangeschotenschap naar mijn hotelkamer begeleiden, alwaar ik luid en duidelijk in een gehorige gang gezegd heb dat ik geen seks met hem zou hebben als ie dat soms dacht, toen ie vroeg of ie binnen mocht komen. Uiteindelijk heb ik met een naakte man met een erectie van hier tot zeker de Chinese muur bovenop me naakt in een eenpersoonsbed gelegen en we hebben alleen gepraat. Dat was best grappig.
Sanity is (not) statistical
pi_43383217
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
Godver, ik heb het weleens gehad toen ik te veel gezopen had en in bed belandde met iemand waar dat normaal nooit mee zou gebeuren. Hij moest me wegens mijn staat van openbare aangeschotenschap naar mijn hotelkamer begeleiden, alwaar ik luid en duidelijk in een gehorige gang gezegd heb dat ik geen seks met hem zou hebben als ie dat soms dacht, toen ie vroeg of ie binnen mocht komen. Uiteindelijk heb ik met een naakte man met een erectie van hier tot zeker de Chinese muur bovenop me naakt in een eenpersoonsbed gelegen en we hebben alleen gepraat. Dat was best grappig.
Precies, wat is er nou grappiger voor een man dan met een frigide, lamgezopen snol -die je wegens haar staat van openbare aangeschotenschap naar haar hotelkamer ??MOEST?? begeleiden- een gezellig nachtelijk gesprek te hebben in een hotelkamer, terwijl je met je harde lul het vrijgekomen voorvocht over haar hangbuik uitwrijft.

Meid, je hebt geluk gehad dat het een homo was..
  donderdag 9 november 2006 @ 09:12:40 #125
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43385367
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef ContraPunctus het volgende:

[..]

Precies, wat is er nou grappiger voor een man dan met een frigide, lamgezopen snol -die je wegens haar staat van openbare aangeschotenschap naar haar hotelkamer ??MOEST?? begeleiden- een gezellig nachtelijk gesprek te hebben in een hotelkamer, terwijl je met je harde lul het vrijgekomen voorvocht over haar hangbuik uitwrijft.

[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  donderdag 9 november 2006 @ 09:14:43 #126
71115 Rnej
I walk the line
pi_43385396
quote:
Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef ContraPunctus het volgende:

[..]

pi_43393443
Niet iedere man die geen misbruik maakt van een situatie is homo. Sommige mannen zijn gewoon niet wanhopig, gefrustreerd of zo lelijk dat ze denken dat dit hun enige en mogelijk laatste kans is.

Overigens kon ik prima in m'n eentje naar huis, maar hij vond het veiliger van niet. Lamgezopen en aangeschoten is iets anders hoor.
pi_43394749
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef Maeghan het volgende:
Niet iedere man die geen misbruik maakt van een situatie is homo. Sommige mannen zijn gewoon niet wanhopig, gefrustreerd of zo lelijk dat ze denken dat dit hun enige en mogelijk laatste kans is.

Overigens kon ik prima in m'n eentje naar huis, maar hij vond het veiliger van niet. Lamgezopen en aangeschoten is iets anders hoor.
Klopt. Maar om naakt, en met opstaande lul, op iemand te gaan liggen en vervolgens een goed gesprek aan te knopen.. Tja, ik weet het niet hoor. Misschien deed hij net of hij luisterde maar was hij ondertussen in gedachten aan het fantaseren over anonieme verzetjes in het Anne Frank-plantsoen?

Ja, hij vond het veiliger....de zorgzame gentleman

Het is trouwens nooit mijn bedoeling geweest om jou persoonlijk aan te vallen. Maar die vent, indien geen homo, moet wel een onderdanige masochist in hart en nieren zijn
pi_43394849
Dat zou wel kunnen kloppen ja, het was idd een goedzak van de bovenste plank. Overigens heb ik het later goedgemaakt hoor, lol. En ja, eigen schuld, ik had 'm gewaarschuwd dat er niks ging gebeuren.
pi_43395515
Haha, je bent te goed voor deze wereld!

Ik hoop dat je een leuke tijd met hem hebt gehad, was hij een beetje gehoorzaam
  donderdag 9 november 2006 @ 20:03:45 #131
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_43406723
dat sommige vrouwen niet meteen willen neuken... oke dan.

maar je kan dan toch wel een beetje friemelen enzo. is dat nou zo erg?
  zondag 12 november 2006 @ 15:06:46 #132
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_43477542
meeste vrouwen willen trouwens alleen een beetje tegen elkaar aan liggen enzo.

ach ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')