Precies.quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef Monocultuur het volgende:
het gaat erom dat ze suggereert dat ze sex wil met hem, doordat ze bij hem blijft slapen. En daarna gebeurd er niets. Vrouwen zijn gewoon raar.
Precies, wat is er nou grappiger voor een man dan met een frigide, lamgezopen snol -die je wegens haar staat van openbare aangeschotenschap naar haar hotelkamer ??MOEST?? begeleiden- een gezellig nachtelijk gesprek te hebben in een hotelkamer, terwijl je met je harde lul het vrijgekomen voorvocht over haar hangbuik uitwrijft.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:59 schreef Maeghan het volgende:
Godver, ik heb het weleens gehad toen ik te veel gezopen had en in bed belandde met iemand waar dat normaal nooit mee zou gebeuren. Hij moest me wegens mijn staat van openbare aangeschotenschap naar mijn hotelkamer begeleiden, alwaar ik luid en duidelijk in een gehorige gang gezegd heb dat ik geen seks met hem zou hebben als ie dat soms dacht, toen ie vroeg of ie binnen mocht komen. Uiteindelijk heb ik met een naakte man met een erectie van hier tot zeker de Chinese muur bovenop me naakt in een eenpersoonsbed gelegen en we hebben alleen gepraat. Dat was best grappig.
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Precies, wat is er nou grappiger voor een man dan met een frigide, lamgezopen snol -die je wegens haar staat van openbare aangeschotenschap naar haar hotelkamer ??MOEST?? begeleiden- een gezellig nachtelijk gesprek te hebben in een hotelkamer, terwijl je met je harde lul het vrijgekomen voorvocht over haar hangbuik uitwrijft.
Meid, je hebt geluk gehad dat het een homo was..
quote:Op donderdag 9 november 2006 01:33 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Precies, wat is er nou grappiger voor een man dan met een frigide, lamgezopen snol -die je wegens haar staat van openbare aangeschotenschap naar haar hotelkamer ??MOEST?? begeleiden- een gezellig nachtelijk gesprek te hebben in een hotelkamer, terwijl je met je harde lul het vrijgekomen voorvocht over haar hangbuik uitwrijft.
Meid, je hebt geluk gehad dat het een homo was..
Klopt. Maar om naakt, en met opstaande lul, op iemand te gaan liggen en vervolgens een goed gesprek aan te knopen.. Tja, ik weet het niet hoor. Misschien deed hij net of hij luisterde maar was hij ondertussen in gedachten aan het fantaseren over anonieme verzetjes in het Anne Frank-plantsoen?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef Maeghan het volgende:
Niet iedere man die geen misbruik maakt van een situatie is homo. Sommige mannen zijn gewoon niet wanhopig, gefrustreerd of zo lelijk dat ze denken dat dit hun enige en mogelijk laatste kans is.
Overigens kon ik prima in m'n eentje naar huis, maar hij vond het veiliger van niet. Lamgezopen en aangeschoten is iets anders hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |