abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42478111
in het kader van hoe criminaliseer ik mijn politieke opponenten en schakel ik ze dus uit werd de heer Janmaat van de Centrum democaten tot aan de Hoge Raad toe, veroordeeld wegen zijn uitspraak VOL = VOL.

Hoewel vol is vol natuurlijk op van alles kon slaan was justitie recht door zee en veroordeelde hem tot een geldboete en gevangenisstraf.

Dit afgezet tegen de uitspaken van Wilders over een tjunami van de islam en de straatcriminaliteit van de moroccaantjes in gang gezet door deze islam en hun cultuur, lijkt het erop dat er toch iets veranderd is.

Is dit zo of worden wij nog steeds gemuilkorft?
pi_42478349
Tis niet vol, maar wel verrot druk zou Fortuyn zeggen
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:08:22 #3
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42478367
In de jaren na WOII kenden we een grote geboortegolf. Men vond Nederland te vol worden.
VOL=VOL emigratie naar de VS, Canada en Australie werd betoogt.
Toen was't geen probleem. Door de politieke correctheid is't later getaboeiseerd. Jan Maat doelde natuurlijk vooral op allochten. Op dit moment is vreemd genoeg Gl een partij van Vol=Vol omdat zij mensen liever zien wonen in flats dan dat er weilanden en bossen worden opgeofferd. Verder is hun immigratievisie dusdanig dat een enorme groei daaromtrend imo zeker is. VOL=VOL slaat nu vooral op met name noord-afrikaanse immigratie waarvan men denkt dat ie zoveel problemen oplevert dat men ze wil stoppen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_42478413
gemuilkorft
Spelling blijft een zwak punt van extreemrechts.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_42478441
Wilders heeft in mijn ogen ook zeker extremistische trekjes.
pi_42478546
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:10 schreef kansloze_dertiger het volgende:
gemuilkorft
Spelling blijft een zwak punt van extreemrechts.
LEEG = LEEG
pi_42478720
Om in beeldspraak te blijven.
De benzinetank is niet vol, er wordt alleen de verkeerde brandstof in gegooid.
Nu ook zonder Burka.
pi_42478756
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een heleboel moslims ook.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_42479004
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef wonko het volgende:

[..]

Een heleboel moslims ook.
Het ging hier over Wilders en uitspraken als vol=vol. Het ging hier niet over moslims
pi_42479236
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het ging hier over Wilders en uitspraken als vol=vol. Het ging hier niet over moslims
Oh ja, dat mag niet...de waarheid uitspreken over problemen met moslims...alleen diegenen die er wat negatiefs over roepen mag men zwart maken.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:45:36 #11
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42479288
http://www.overbevolking.nl/

(meer mens met minder mensen, maar dat is ongeacht afkomst, geloof, cultuur, etc. dus)
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:46:29 #12
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42479310
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
Ik weet niet of er verkeerde brandstof is ingegooit, maar er zitten in elkgeval wat roestdeeltjes tussen die de moter kunnen verstoppen. Maakt niet uit welke brandstof je eringooit, roestdeeltjes krijg je altijd. Ik zeg: een goede filter plaatsen en niet de brandstof de schuld geven!
lege ton
pi_42479446
Sinds de coalitie van extreemlinlks en islamisten hun felste opposanten gewoon doodschieten of de keel afsnijden, hoeft de rechter er niet meer aan te pas te komen. De straf voor het uiten van de mening dat Nederland niet voldoende opnamecapaciteit heeft voor nog meer kansarme antiwesterlingen, is tegenwoordig dat je in levensgevaar verkeert. Daarom die absurde situatie waarin Wilders zich bevindt: de rest van z'n leven kan hij niet meer zonder 24/7 extreme beveiligingsmaatregelen. Het is extreemlinks en islamistisch geweld, waartegen je dan beschermd moet worden. Beide groepen hebben onlangs nog bewezen met straten vol bloed, dat zij de beschikking hebben over gewetenloze, bewapende moordenaars.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:55:22 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_42479556
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:51 schreef HighAndTight het volgende:
Sinds de coalitie van extreemlinlks en islamisten hun felste opposanten gewoon doodschieten of de keel afsnijden, hoeft de rechter er niet meer aan te pas te komen. De straf voor het uiten van de mening dat Nederland niet voldoende opnamecapaciteit heeft voor nog meer kansarme antiwesterlingen, is tegenwoordig dat je in levensgevaar verkeert. Daarom die absurde situatie waarin Wilders zich bevindt: de rest van z'n leven kan hij niet meer zonder 24/7 extreme beveiligingsmaatregelen. Het is extreemlinks en islamistisch geweld, waartegen je dan beschermd moet worden. Beide groepen hebben onlangs nog bewezen met straten vol bloed, dat zij de beschikking hebben over gewetenloze, bewapende moordenaars.
De dokter heeft het nog zo gezegd: Eerst je pilletje nemen, dan pas posten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_42479609
ga jij maar 'comic fantasy' lezen, want de realiteit kun je niet aan
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:01:47 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_42479720
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:57 schreef HighAndTight het volgende:
ga jij maar 'comic fantasy' lezen, want de realiteit kun je niet aan
Dat zou een mooi advies zijn, als deze woorden kwamen van iemand die zelf niet lichtjaren verwijderd lijkt te zijn van iets dat ook maar enigszins in de buurt komt van een slap aftreksel van een slechte kopie van 'de realiteit'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42479875
Gerrit Zalm riep ook dat Nederland vol is. Alles mag geroepen worden tegenwoordig, we hebben het recht om te kwetsen!
pi_42479930
Extreemlinks en islamisten zoeken elkaar wel degelijk op, het bloed op straat van Fortuyn en Van Gogh is nog maar nauwelijks opgedroogd en Wilders heeft 24/7 bewaking nodig.

Wil je die realiteit ontkennen, ga gerust je gang. Zeg er wel even bij waarom je dat tegen de klippen op blijft doen.
pi_42480069
We wordne niet gemuilkorfd.
pi_42480085
Het beledigen van de islam of het christendom wordt in en buiten Nederland overigens steeds strenger afgestraft, DutchMachiavelli. De lange tenen en de korte lontjes van moslims zijn berucht. Tel daarbij op de Balkenendes en de Donnerts die 'godslastering' weer willen gaan vervolgen, tel daarbij op het Europese streven om aversie van de islam strafbaar te stellen alsof het racisme zou betreffen, en je weet: het gaat helemaal niet de goede kant op met de vrije meingsuiting.
pi_42480354
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je kunt de ander wel de gek aansteken, maar hij heeft wel degelijk een punt. Mensen met een rechtse mening moeten in dit land wel degelijk voor hun leven vrezen.
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:26:14 #22
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42480360
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Of je post gewoon niet
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:26:31 #23
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42480365
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef HighAndTight het volgende:
Extreemlinks en islamisten zoeken elkaar wel degelijk op, het bloed op straat van Fortuyn en Van Gogh is nog maar nauwelijks opgedroogd en Wilders heeft 24/7 bewaking nodig.

Wil je die realiteit ontkennen, ga gerust je gang. Zeg er wel even bij waarom je dat tegen de klippen op blijft doen.
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat er in de moskeeën in Nederland een soort rooster hangt waarop de planning van de Wilders bedreigingen voor de komende maanden staat.

Week 34: Achmed (telefonisch)
Week 35: Mohammed (kogelbrief, denk aan genoeg postzegels Mo, weet je nog de vorige keer! toen kreeg je hem mooi terug LOL)
Week 36: Youzef

Dat er moslims zijn die Wilders bedreigen, wil nog niet zeggen dat "de moslims" wilders bedreigen (voel je de nuance?)
lege ton
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:27:22 #24
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42480384
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Duyvendrek van GL ook, so your point?
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:29:13 #25
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42480433
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Z'n "point" is, is dat Wilders z'n extremistische trekjes heeft. Dat zegt hij toch..... Dat pietje van op de hoek dat ook heeft verandert daar toch niets aan? Z'n punt lijkt me nogal duidelijk.....
lege ton
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:35:21 #26
136 V.
pi_42480587
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef wonko het volgende:

[..]

Oh ja, dat mag niet...de waarheid uitspreken over problemen met moslims...alleen diegenen die er wat negatiefs over roepen mag men zwart maken.
Gratis tip, huilie: TEL de anti-moslim-topics op Fok! eens, voor je gaat huilen dat dat niet mag. Ongelooflijke jankzak die je er bent.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42480596
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:27 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Drogredenering numero uno. De 'kwaliteiten' van Duyvendak hebben niets te maken met de 'kwaliteiten' van Wilders. Het verhaspelen van namen om je tegenstanders belachelijk te maken zegt trouwens meer meer over jou dan over je tegenstander. Het maakt je betoog in ieder geval niet sterker.
pi_42480735
Beste Nozz,

Wat een grappige debater ben jij! Je werpt twee absurde stellingen op die je vervolgens ontkracht! En dat allemaal in 1 posting!

Nergens zeg ik dat 'de moslims Wilders bedreigen', nergens zeg ik dat de bedreigingen door de moskeeen openlijk worden gecoordineerd.

Wilders reageert op het extremisme dat over de hele wereld en ook in Nederland zichtbaar is. Je moet niet de zaken omdraaien. De dreiging met geweld (dat is extremisme in de eerste plaats) komt niet van Wilders of diens partijgenoten, maar van Wilders' militante politieke tegenstanders: de Volkerts van de Graaf en de Mohammeds Bouyeri.

Wat kan jij de boel goed omdraaien, nonzz !
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:43:36 #29
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42480810
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Drogredenering numero uno. De 'kwaliteiten' van Duyvendak hebben niets te maken met de 'kwaliteiten' van Wilders. Het verhaspelen van namen om je tegenstanders belachelijk te maken zegt trouwens meer meer over jou dan over je tegenstander. Het maakt je betoog in ieder geval niet sterker.
Ik hoef mijn betoog ook niet sterker te maken hoor
Immers volgens een aantal hier is Wilders een 2e Hitler, maar ik vindt dat hij wel degelijk een punt heeft:
quote:
Uit het interview met Geert Wilders: "�Ik ben trots op onze tolerantie, op onze cultuur, die zijn wortels vindt in de joods-christelijke en humanistische traditie. Maar als we die tolerantie willen behouden, moeten we intolerant zijn tegen de intoleranten. Als we die twintig radicale moskeeën morgen sluiten, hebben al die andere moskeeën daar profijt van. Zij zijn af van het stigma dat daar dingen gebeuren die niet deugen. �Als we morgen die straatterroristen aanpakken, profiteren andere Marokkanen daar van. Laten we nou de rotte appels uit de samenleving wegsnijden. Dan houden we een trotse, tolerante samenleving over. Dat is een positief verhaal.�"
Bron
pi_42481164
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik hoef mijn betoog ook niet sterker te maken hoor
Immers volgens een aantal hier is Wilders een 2e Hitler, maar ik vindt dat hij wel degelijk een punt heeft:
[..]
Ik zeg alleen dat ik vind dat Wilders extremistische trekjes heeft. JIJ haalt Duyvendak erbij, volslagen offtopic en in een drogredenering van jewelste. Nu begin JIJ alweer over Hitler. Het is ook een manier om een discussie om zeep te helpen, maar of je daar trots op moet zijn waag ik te betwijfelen.
pi_42481312
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Gratis tip, huilie: TEL de anti-moslim-topics op Fok! eens, voor je gaat huilen dat dat niet mag. Ongelooflijke jankzak die je er bent.

V.
Oooooo, wat ben jij verbaal sterk zeg...mag ik je aanraken?.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:03:27 #32
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42481333
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik vind dat Wilders extremistische trekjes heeft. JIJ haalt Duyvendak erbij, volslagen offtopic en in een drogredenering van jewelste. Nu begin JIJ alweer over Hitler. Het is ook een manier om een discussie om zeep te helpen, maar of je daar trots op moet zijn waag ik te betwijfelen.
pi_42481385
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
pi_42481402
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:29 schreef nonzz het volgende:

[..]

Z'n "point" is, is dat Wilders z'n extremistische trekjes heeft. Dat zegt hij toch..... Dat pietje van op de hoek dat ook heeft verandert daar toch niets aan? Z'n punt lijkt me nogal duidelijk.....
Ja, en? Nou dan vindt hij Wilders dus extremistische trekjes hebben. En nu? Hij mag de dingen die zegt wel of niet zeggen?
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:11:25 #35
136 V.
pi_42481558
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:02 schreef wonko het volgende:

[..]

Oooooo, wat ben jij verbaal sterk zeg...mag ik je aanraken?.
Mag, maar je krijgt je arm per post terug

Uit je reactie begrijp ik verder dat je er verder niets tegenin te brengen hebt? Dacht ik al.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_42481711
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Mag, maar je krijgt je arm per post terug

Uit je reactie begrijp ik verder dat je er verder niets tegenin te brengen hebt? Dacht ik al.

V.
Tuurlijk knul.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:30:16 #37
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42482110
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef HighAndTight het volgende:
Beste Nozz,

Wat een grappige debater ben jij! Je werpt twee absurde stellingen op die je vervolgens ontkracht! En dat allemaal in 1 posting!

Nergens zeg ik dat 'de moslims Wilders bedreigen', nergens zeg ik dat de bedreigingen door de moskeeen openlijk worden gecoordineerd.

Wilders reageert op het extremisme dat over de hele wereld en ook in Nederland zichtbaar is. Je moet niet de zaken omdraaien. De dreiging met geweld (dat is extremisme in de eerste plaats) komt niet van Wilders of diens partijgenoten, maar van Wilders' militante politieke tegenstanders: de Volkerts van de Graaf en de Mohammeds Bouyeri.

Wat kan jij de boel goed omdraaien, nonzz !
Je hebt gelijk. Ik heb het mis. Maar dat "opzoeken" van islamisten en extreemlinks zie ik niet zo. Daar wilde ik (ludiek) op reageren. Maar ik heb me inderdaad een beetje laten gaan.....
lege ton
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:34:19 #38
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42482224
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, en? Nou dan vindt hij Wilders dus extremistische trekjes hebben. En nu? Hij mag de dingen die zegt wel of niet zeggen?
Hij mag het best zeggen. Maar Duyvendak er in deze context bijhalen is nogal nutteloos en dom.
lege ton
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:48:52 #39
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_42482699
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:34 schreef nonzz het volgende:

[..]

Hij mag het best zeggen. Maar Duyvendak er in deze context bijhalen is nogal nutteloos en dom.
het woord dom gebruiken ook, immers het is een term om iemand te kleineren.
En weet je? Domme mensen bestaan niet, onwetende mensen dan weer wel.
En Duyvendak er bij halen was wel degelijk relevant, als je de vergelijking maar wilt zien.
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:54:55 #40
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_42482898
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

het woord dom gebruiken ook, immers het is een term om iemand te kleineren.
En weet je? Domme mensen bestaan niet, onwetende mensen dan weer wel.
En Duyvendak er bij halen was wel degelijk relevant, als je de vergelijking maar wilt zien.
Toon mij de relevantie van die vergelijking dan eens.
lege ton
pi_42484574
Dit topic is vol
pi_42499597
Nederland is nou eenmaal zwaar dichtbevolkt. Beetje kut is dat wel ja.
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2006 @ 00:39:48 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42499657
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:26 schreef nonzz het volgende:

een soort rooster

Week 34: Achmed (telefonisch)
Week 35: Mohammed (kogelbrief, denk aan genoeg postzegels Mo, weet je nog de vorige keer! toen kreeg je hem mooi terug LOL)
Week 36: Youzef
pi_42499693
Er vindt gewoon een cultuur verandering plaats.
Wat vroeger een taboe is, is nu normaal.
Wat nu een taboe is, is straks normaal.
Met andere worden het is een kwestie van tijd voordat we de grenzen dicht gooien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2006 @ 00:43:14 #45
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42499710
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:42 schreef JohnDope het volgende:
Precies, die voorzitter van die pedopartij zal over tien jaar premier zijn
pi_42499773
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Precies, die voorzitter van die pedopartij zal over tien jaar premier zijn
Nee hoor, maar ik bedoel met uitspraken als VOL == VOL.
Vroeger was dat Taboe, nu kan je dat zonder 'gezeik' zeggen.
Nu ligt er op grenzendicht een Taboe, maar over een jaartje of 15 is dat de gewoonste zaak van de wereld.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 9 oktober 2006 @ 09:37:27 #47
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_42503470
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik bedoel met uitspraken als VOL == VOL.
Vroeger was dat Taboe, nu kan je dat zonder 'gezeik' zeggen.
Nu ligt er op grenzendicht een Taboe, maar over een jaartje of 15 is dat de gewoonste zaak van de wereld.
Maar waarom viel dat eerder dan niet onder vrijheid van meningsuiting?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42506616
Nog ruimte zat op dat bankje zo te zien
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42507543
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:37 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Politiek correct fascisme.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:28:33 #50
136 V.
pi_42508848
'politiek correct' is zooooooo 2002

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:35:14 #51
159603 Steinman
Helmond Sport!
pi_42509045
Het lijkt er op dat er steeds meer uitspraken en meningen goedgekeurd worden. Dat lijkt me overigens geen slechte zaak, iedereen zou voor zijn mening uit moeten mogen komen of deze nu pikant is of niet..
Verschil moet er zijn..
pi_42509558
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 09:37 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Omdat je toen helemaal kapot werd gedemoniseerd door de BlankePoliekCorrecteElite.
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:41:36 #53
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_42528717
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:42 schreef JohnDope het volgende:
Met andere worden het is een kwestie van tijd voordat we de grenzen dicht gooien.
grenzen moeten 1 richtings verkeer worden.

alleen nog er uit. niks meer er in.

vol moet leeg worden
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_42528760
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:

[..]

grenzen moeten 1 richtings verkeer worden.

alleen nog er uit. niks meer er in.

vol moet leeg worden
Hopelijk ga je dan niet op vakantie. Hoe denk je nog thuis te komen?
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:43:34 #55
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_42528788
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

das niet zo moeilijk, de kans dat je binnen nederland op een grenscontrole stuit is nihiel
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:47:18 #56
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42528914
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:12:17 #57
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42532484
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Ga maar lekker in Nederland op vakantie. Dan blijven de hard verdiende ¤''s tenminste hier ipv over de grens.
Als je zo graag weg wil, blijf dan daar. Komen er ook weer huizen vrij. Woningnood ook opgelost.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:30:50 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42536755
Wilders zit op 4 zetels, hij gaat potten breken, er komt een revolutie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42538494
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders zit op 4 zetels, hij gaat potten breken, er komt een revolutie.

²
Och, zijn laatste uitspraken prikkelen de onderbuik nog meer, dat is al reden genoeg voor Jan met de pet om op hem te stemmen.

"Hij heeft gewoon gelijk, hij zegt waar het op staat! Eruit met die kut moslims!"

Enfin, een enkel voorbeeld.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42602067
Vol = Vol, maar wanneer is een land nou precies vol?!

De bevolkingsdichtheid is in Nederland erg hoog, als men vluchtelingen echt een plekje wilde geven, dan deed men ze bijvoorbeeld naar Canada of Australië, daar is de bevolkingsdichtheid een heel stuk lager. Wat nog beter zou zijn is het oplossen van de problemen op de desbetreffende locaties zelf, als het daar beter is hoeven ze niet naar hier te komen en dan kunnen wij eventueel zelfs naar daar.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42602140
Volgens Verdonk is Nederland niet vol Rita Verdonk: Grens open, wij zijn immigratieland
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:48:23 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42605547
wie stemt er uberhaupt op de politiek...dan ben je pas een malloot.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42606639
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:48 schreef BaajGuardian het volgende:
wie stemt er uberhaupt op de politiek...dan ben je pas een malloot.
Inderdaad, we kunnen beter een voorbeeld nemen aan noord-Korea, dat stemmen is toch maar zinloos.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:36:31 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42606899
nee we kunnen beter schuimrubber in een vierkant leggen
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42609927
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Steinman het volgende:
Het lijkt er op dat er steeds meer uitspraken en meningen goedgekeurd worden. Dat lijkt me overigens geen slechte zaak, iedereen zou voor zijn mening uit moeten mogen komen of deze nu pikant is of niet..
De criteria of een uitspraak onder vrijheid van meningsuiting valt of niet is eigenlijk vrij simpel.

Alles valt onder vrijheid van meningsuiting, behalve als er anderen door in gevaar komen. Daarom is het bijvoorbeeld goed dat het ontkennen van een holocaust verboden is. Dit omdat het ontkennen kan leiden tot herhaling ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')