Zaterdagochtend had ik een paar uurtjes geslapen, voor de rest aan koffie vandaag ongeveer 8 bekers gedronken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je wakker of ben je nog niet naar bed gegaan?
echte mannen drinken hun koffie puurquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:36 schreef dagwaarde het volgende:
* dagwaarde zacht fluistert* 'shit, ik heb melk én suiker erin...'![]()
![]()
![]()
Het pure spul is voor laterquote:Op zondag 8 oktober 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
met melk
dat valt me dan weer tegen van je Dromenvanger
slotje dan maar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:25 schreef yvonne het volgende:
Hij is er weer, en meteen met een mooi topic
dank u voor het plak- en knipwerk, dat is een klussie geweest zegquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek gedaan naar de topics waarin dit schepsel heeft gepost;
Deze heb ik onder deze link gebundeld.
Mocht je zijn bekende posts van de laatste tijd willen bekijken, buiten dit topic om, bekijk de posts hieronder dan even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de rest verwijs ik je naar dit topic.
ach, het zet wat voeten in de aardequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
nou jiepiejajee, vier een feest
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef dagwaarde het volgende:
Hier dan maar:
[..]
dank u voor het plak- en knipwerk, dat is een klussie geweest zeg![]()
![]()
ja die kikker doet t mquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
sassa!![]()
tijdje terug he?
![]()
hier alles relaxed![]()
Z'n icon staat op mijn webspace.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.
[afbeelding]
Ben helemaal niet meer naar Festivals geweest maar de afgelopen 6 maanden wel een zooitje outdoor trancefeestenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:31 schreef sassa het volgende:
[..]Zeker een tijdje terug! Je leeft gelukkig nog! Heb jou echt nooit meer op feestjes gezien
![]()
Je gaat de kleine dingen meer waarderen als de jaren voortschreiden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ben helemaal niet meer naar Festivals geweest maar de afgelopen 6 maanden wel een zooitje outdoor trancefeesten
bezocht![]()
![]()
Toch wel ff heel anders die (kleinere) feesten maar wel goeie sfeer altijd![]()
jazeker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat de kleine dingen meer waarderen als de jaren voortschreiden.![]()
Hoeba! Hobje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:50 schreef MissHobje het volgende:
Eyz dagwaarde![]()
Je weet wel.. van ach tot aarde![]()
die is er ook nog steeds hoor!quote:en waar hangt moosexing uit tegenwoordig![]()
Heeeeeeee Waarde van de Dagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:46 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Hoeba! Hobje!![]()
![]()
niet te vangen voor een schroef en dopje!![]()
![]()
Ik voel me als een geest in een fles gekurketrokken!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeee Waarde van de Dag![]()
Je bent ineens veel online![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:31 schreef dagwaarde het volgende:
btw ontopic:
ach, ik sloot laatst m'n pickup weer aan maar miste dat draadje dat zorgde voor de aarde
bag ger? dat zijn die topics waar mijn electrische gitaar toen een keertje spontaan van ontsnaarde?quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:07 schreef yvonne het volgende:
B ach, wat een mooie muziek, voor het verj aarde
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
B ach wat een mooie muziek voor een bejaarde was mooier geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |