dank u voor het plak- en knipwerk, dat is een klussie geweest zegquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb onderzoek gedaan naar de topics waarin dit schepsel heeft gepost;
Deze heb ik onder deze link gebundeld.
Mocht je zijn bekende posts van de laatste tijd willen bekijken, buiten dit topic om, bekijk de posts hieronder dan even:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de rest verwijs ik je naar dit topic.
ach, het zet wat voeten in de aardequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
nou jiepiejajee, vier een feest
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef dagwaarde het volgende:
Hier dan maar:
[..]
dank u voor het plak- en knipwerk, dat is een klussie geweest zeg![]()
![]()
ja die kikker doet t mquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
sassa!![]()
tijdje terug he?
![]()
hier alles relaxed![]()
Z'n icon staat op mijn webspace.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
M_P moet eigenlijk zijn icoon effe aanpassen, een van deze twee bijvoorbeeld zou hem sieren.
[afbeelding]
Ben helemaal niet meer naar Festivals geweest maar de afgelopen 6 maanden wel een zooitje outdoor trancefeestenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:31 schreef sassa het volgende:
[..]Zeker een tijdje terug! Je leeft gelukkig nog! Heb jou echt nooit meer op feestjes gezien
![]()
Je gaat de kleine dingen meer waarderen als de jaren voortschreiden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Ben helemaal niet meer naar Festivals geweest maar de afgelopen 6 maanden wel een zooitje outdoor trancefeesten
bezocht![]()
![]()
Toch wel ff heel anders die (kleinere) feesten maar wel goeie sfeer altijd![]()
jazeker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat de kleine dingen meer waarderen als de jaren voortschreiden.![]()
Hoeba! Hobje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:50 schreef MissHobje het volgende:
Eyz dagwaarde![]()
Je weet wel.. van ach tot aarde![]()
die is er ook nog steeds hoor!quote:en waar hangt moosexing uit tegenwoordig![]()
Heeeeeeee Waarde van de Dagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:46 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Hoeba! Hobje!![]()
![]()
niet te vangen voor een schroef en dopje!![]()
![]()
Ik voel me als een geest in een fles gekurketrokken!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeee Waarde van de Dag![]()
Je bent ineens veel online![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:31 schreef dagwaarde het volgende:
btw ontopic:
ach, ik sloot laatst m'n pickup weer aan maar miste dat draadje dat zorgde voor de aarde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |