Sebas een pedo? Die jongen is pas 14 jaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Tsss.. echt niet. Voor hetzelfde geldt ben je een pedo
Toen was ik echt te jong om daar wat van mee te krijgen opa.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond Bob Geldof, of was het toch Bob Geldwolf voor 20 jaar terug al![]()
Dat weet je maar nooooooitquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebas een pedo? Die jongen is pas 14 jaar.
Niet waarquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sebas een pedo? Die jongen is pas 14 jaar.
Toch denk ik dat jij wel enige vorm van reaktie geeft bij het horen van de naam Boomtown Ratsquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toen was ik echt te jong om daar wat van mee te krijgen opa.
vergisten, in de zin van gist, cake en zo ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar wij vergisten ons, komt inderdaad omdat je afgelopen week jarig was
Ik was laatst 15, nu ben ik 16. morgen ben ik 17, en daarna 18..quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:37 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dan zijn uw oogjes nog niet geschikt voor het aanschouwen van de heuvels van Limburg
toch nog iets opgeslopen op deze zondag avondquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ken het nr wel in tig versies ook.
Bob Geldof zei me dan weer niets, maar Boomtown Rats idd wel
ja en dat stijgt dan naar mijn hoofdquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
vergisten, in de zin van gist, cake en zo ?
Heeeel goed! Nooit zinloos energie verspillen!quote:
Ja, nu sterf je over 3 minuten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef maedel het volgende:
[..]
@Rhanna: spannende foto!
-ik keek in je schap, is dat erg?-
Welneequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Heeeel goed! Nooit zinloos energie verspillen!
@Rhanna: spannende foto!
-ik keek in je schap, is dat erg?-
Ach, nanking kwam ook niet boven mijn buik uit met haar 1.20.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:! Nee, echt, Sebag, ik kom misschien maar tot de helft ofzo! (Ja, als ik eerlijk ben dan moet je er wel een kleine meter bijtellen, maar toch)
de wederopstanding van Freddy Mercery en Queenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:57 schreef maedel het volgende:
Over Bob Geldof gesproken...
Ik heb Live Aid versie 1 nog live op tv gezien![]()
Was fok maar kut, dan was het nog wat.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:00 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Is het de nationale lul marijke uit dag?
doet fok bij jullie ook kut?
En wanneer dacht je mij eens mee te delen dat je mij ergens neer ging pleuren zodat je naar buiten kan kijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:00 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
En bij die paarse plek ga ik een fat boy neerpleuren of zo, en dan kan ik uit het raam kijken![]()
Jij zei "wat is wat".quote:
Chill!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:01 schreef Rhanna het volgende:
Eensch.
Nou durf ik niets meer te zeggen of te doen
Jij heb toch dat andere raampjequote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wanneer dacht je mij eens mee te delen dat je mij ergens neer ging pleuren zodat je naar buiten kan kijken?
En, de Dire Straits met Eric Claptonquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de wederopstanding van Freddy Mercery en Queen![]()
![]()
4 keer per dag? mwah, verveelt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je niet van voetenbadje?
Waarom dan?quote:
Deed ik ook welquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je maar beter schoenen meenemen de volgende keer
MSN is anders best geil hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Msngeilerds!
Ik weet hetquote:
Heb ik even geluk dat ik niet meet!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij weet teveel, ik zal je moeten ombrengen![]()
En je vergeet dat ik je een vuile spammer vindquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
Ze vind me nu al een vuile slet.
Ik zal je eens onderspammenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:23 schreef Rhanna het volgende:
[..]
En je vergeet dat ik je een vuile spammer vind
Pas op wat je zegt. Voor je het weet heb je al die lesbeau's op je voet zittenquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik wil zo marijkevanhelwegen@hotmail.com toevoegen..
moet ik nu twee keer op 1 dag de flauwe grap maken van 'was het maar kut, dan was het nog wat' ?quote:
Spammen op msn is zo gisteren.quote:
Potdimme, hoeveel stille hint moet ik nog geven dat ik ook aanwezig wil zijn bij jullie msnorgie!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, in parijs is het nu in de mode.
Of Bisexuelen, maar dat ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Voor je het weet heb je al die lesbeau's op je voet zitten.
Het is : "Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.."quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
moet ik nu twee keer op 1 dag de flauwe grap maken van 'was het maar kut, dan was het nog wat' ?
wij hebben geen msn orgie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potdimme, hoeveel stille hint moet ik nog geven dat ik ook aanwezig wil zijn bij jullie msnorgie!
Godzijdank, want ik doe niet aan orgies.quote:
Zolang je maar wel aan meets doetquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godzijdank, want ik doe niet aan orgies.
Bring it onquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potdimme, hoeveel stille hint moet ik nog geven dat ik ook aanwezig wil zijn bij jullie msnorgie!
* Tha_Erik marijkevanhelwegen@hotmail.com toevoegt.quote:
Toffe film trouwens.quote:
Wie zal die eigelijk hebben geregged, als hij al bestaatquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik marijkevanhelwegen@hotmail.com toevoegt.
weekend afgelopenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:29 schreef Sitethief het volgende:
[..], Qwea . Hoe is je weekend tot nu toe?
je bent vervangenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef Zwaffel het volgende:
jezus. ff bijlezen
Yeah, babe! Loving it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |