Ja, maar dan is het nog wel slecht als je je lenzen constant in houdquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NOU DAN!
Waarom zo'n heel verhaal der om heen als je het wel snapte
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog wel slecht als je je lenzen constant in houd
Even vraagje, hoe ben je eik in dit topic verzeild geraakt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog wel slecht als je je lenzen constant in houd
Door te posten in dit topic.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even vraagje, hoe ben je eik in dit topic verzeild geraakt?
quote:
Maar je voelt je hier wel thuis?quote:
Vertelquote:
Doe me dan maar B100, mag jij HH zijn,quote:
Foutje moet kunnen baas.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe me dan maar B100, mag jij HH zijn,.
Ach je hebt altijd ons nog om uit de realiteit te vluchten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Frustrerende situatie irl. Gaat wel weer over.
Okéquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Frustrerende situatie irl. Gaat wel weer over.
Jammer van dat laatste.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist!je drop. Waar het dan ook moet. Al zeg ik "nee" tegen bepaalde plekken.
En die bepaalde plekken zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist!je drop. Waar het dan ook moet. Al zeg ik "nee" tegen bepaalde plekken.
Grofweg lichaamsdelen die kenmerkend zijn voor vrouwen.quote:
Ach, er zijn vast wel andere mannen hier (en vrouwen ook) die best jouw plekjes wel willenquote:
Zowat de hele lichaamsbouw van een vrouw is anders dan die van een man.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grofweg lichaamsdelen die kenmerkend zijn voor vrouwen.
Plekken die door het ondergoed bedekt wordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zowat de hele lichaamsbouw van een vrouw is anders dan die van een man.
Dus kan je wat specifieker zijn?
Das in Urk enzo het hele lichaam,quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Plekken die door het ondergoed bedekt worden.
Óf je wordt juist door beide kanten verworpen, omdat je nergens bij hoortquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef Sitethief het volgende:
[grootheidswaan]
Ik ben de schakel tussen man en vrouw, tussen homo en hetero.
[/grootheidswaan].
quote:
En je tieten er vanaf vallen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:20 schreef Twisted_fok het volgende:
En Erik maar dromen over de dag dat ik een piemel krijg.
Ja, gewoon plat met mooie tepeltjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zonder lelijke plekken achter te laten mag ik hopen.
Zeker weten. Ik vind het vrouwelijk lichaam (met uitzondering van de schaamstreek) vrij mooi, met mooie vloeiende lijnen, maar of je je ertoe aangetrokken voelt is een tweede.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:23 schreef Sitethief het volgende:
Ergens hé, kan ik zowel hetero's als homo's niet begrijpen,.
Beide lichamen hebben mooie dingen en minder mooie,.
Oké, dan snap ik hem weer,quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik vind het vrouwelijk lichaam (met uitzondering van de schaamstreek) vrij mooi, met mooie vloeiende lijnen, maar of je je ertoe aangetrokken voelt is een tweede.
Dat heb ik nou met bi'squote:Op zondag 8 oktober 2006 16:23 schreef Sitethief het volgende:
Ergens hé, kan ik zowel hetero's als homo's niet begrijpen,.
Beide lichamen hebben mooie dingen en minder mooie,.
Ik weet ook niet waarom, maar ik weet wel dat ik gewoon niks voel als ik een vrouwenlichaam zie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bi's![]()
en met homo's trouwens ook. Hoe kįn je nou een vrouwenlichaam niet aantrekkelijk vinden![]()
Maar even een puur theoretische vraag, als je behalve je tastszin geen zintuigen kon gebruiken, en er was iemand bezig met je lul, zou het dan echt uitmaken of dat man of vrouw is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom, maar ik weet wel dat ik gewoon niks voel als ik een vrouwenlichaam zie.
Ik denk dat iedereen opgewonden kan raken als hij/zij op de juiste plaatsen geprikkeld wordt, lichamelijk gezien. Ongeacht of degene die het doet nou man of vrouw is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Maar even een puur theoretische vraag, als je behalve je tastszin geen zintuigen kon gebruiken, en er was iemand bezig met je lul, zou het dan echt uitmaken of dat man of vrouw is?
Okay,quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mentaal moet je ook wel geprikkeld kunnen worden, en daar maakt het wel bij uit.
Komt nog wel,quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben geen expert op het gebied van geprikkeld worden, heur.
Ik sta bij de achterdeur.........quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik sta bij de achterdeur..........
Dat weet ik wel zeker, daar is (meestal) de sexdrive weer net iets anders, zegt men.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef maedel het volgende:
misschien is het voor mannen wel anders dan voor vrouwen...
Dank je wel, dat bent ik jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben jij dat? Wat een ongelofelijk leuke foto.
Hm, op http://fotoboek.fok.nl/userpics/111874/111874_plaatje.jpg heb je een tatoo of zo..quote:
ex mod?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een bepaalde ex mod
En ja. Het is een vriend
Dat is toch een rug?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, op http://fotoboek.fok.nl/userpics/111874/111874_plaatje.jpg heb je een tatoo of zo..
Die zie ik hier niet, of zit ie op een andere plek of zo?
Exmod? Zo'n exmod van kittengate?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een bepaalde ex mod
En ja. Het is een vriend
Gekje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan ook wel.
Alleen vind ik die inham van dat truitje meer voor de voorkant..
Wat ga je morgen dan doen?quote:
Daar heb ik toch al een bericht achtergelatenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Die tattoo zit op mijn rugTussen mijn schouderbladen. En als je in mijn FB bent, laat dan ook een boodschap achter
Ronald V.
Thuis aan de slag voor school, maar we hadden een vrij nutteloze vergadering in de planning staan. Die gaat dus niet door.quote:
Hij is aan beide kanten zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan ook wel.
Alleen vind ik die inham van dat truitje meer voor de voorkant..
Oh, zo. Ik dacht dat je morgen dan naar Amsterdam zou gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Thuis aan de slag voor school, maar we hadden een vrij nutteloze vergadering in de planning staan. Die gaat dus niet door.
Het staat er goed voor. En ik heb 1 leuk ding gedaan, namelijk niks doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe staat het er nu voor met Erik ?
leuke dingen gedaan dit weekend ?
Uit het raam kijken is ook leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het staat er goed voor. En ik heb 1 leuk ding gedaan, namelijk niks doen.
Ik heb een idee voor een nieuw ONZ topic, maar ik moet het nog wat uitwerken in mijn hoofd eerst.quote:
eh.... huh?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, kusje op beide wangen met uitzondering van de linker en rechter
Als ik het goed begrijp dan wil hij je kont kussen.quote:
Zou wel kunnen ook misschien. Maar op maandagen heb ik ook meer kans dat er veel winkels dicht zitten toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat je morgen dan naar Amsterdam zou gaan.
Ik kom nooit in Amsterdam. Eigenlijk kom ik ook nooit bij winkels op maandagen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ook misschien. Maar op maandagen heb ik ook meer kans dat er veel winkels dicht zitten toch?
Of werkt dat in Amsterdam allemaal anders?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wil hij je kont kussen.
Ja! Ik ben het er ernstig mee eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Maandagen zijn gewoon kut. Basta.
Dat vond Bob Geldof, of was het toch Bob Geldwolf voor 20 jaar terug alquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Maandagen zijn gewoon kut. Basta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |