Komt nog wel,quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben geen expert op het gebied van geprikkeld worden, heur.
Ik sta bij de achterdeur.........quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik sta bij de achterdeur..........
Dat weet ik wel zeker, daar is (meestal) de sexdrive weer net iets anders, zegt men.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef maedel het volgende:
misschien is het voor mannen wel anders dan voor vrouwen...
Dank je wel, dat bent ik jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben jij dat? Wat een ongelofelijk leuke foto.
Hm, op http://fotoboek.fok.nl/userpics/111874/111874_plaatje.jpg heb je een tatoo of zo..quote:
ex mod?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een bepaalde ex mod
En ja. Het is een vriend
Dat is toch een rug?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, op http://fotoboek.fok.nl/userpics/111874/111874_plaatje.jpg heb je een tatoo of zo..
Die zie ik hier niet, of zit ie op een andere plek of zo?
Exmod? Zo'n exmod van kittengate?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:02 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Een bepaalde ex mod
En ja. Het is een vriend
Gekje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan ook wel.
Alleen vind ik die inham van dat truitje meer voor de voorkant..
Wat ga je morgen dan doen?quote:
Daar heb ik toch al een bericht achtergelatenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Die tattoo zit op mijn rugTussen mijn schouderbladen. En als je in mijn FB bent, laat dan ook een boodschap achter
Ronald V.
Thuis aan de slag voor school, maar we hadden een vrij nutteloze vergadering in de planning staan. Die gaat dus niet door.quote:
Hij is aan beide kanten zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, kan ook wel.
Alleen vind ik die inham van dat truitje meer voor de voorkant..
Oh, zo. Ik dacht dat je morgen dan naar Amsterdam zou gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Thuis aan de slag voor school, maar we hadden een vrij nutteloze vergadering in de planning staan. Die gaat dus niet door.
Het staat er goed voor. En ik heb 1 leuk ding gedaan, namelijk niks doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe staat het er nu voor met Erik ?
leuke dingen gedaan dit weekend ?
Uit het raam kijken is ook leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het staat er goed voor. En ik heb 1 leuk ding gedaan, namelijk niks doen.
Ik heb een idee voor een nieuw ONZ topic, maar ik moet het nog wat uitwerken in mijn hoofd eerst.quote:
eh.... huh?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi, kusje op beide wangen met uitzondering van de linker en rechter
Als ik het goed begrijp dan wil hij je kont kussen.quote:
Zou wel kunnen ook misschien. Maar op maandagen heb ik ook meer kans dat er veel winkels dicht zitten toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat je morgen dan naar Amsterdam zou gaan.
Ik kom nooit in Amsterdam. Eigenlijk kom ik ook nooit bij winkels op maandagen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ook misschien. Maar op maandagen heb ik ook meer kans dat er veel winkels dicht zitten toch?
Of werkt dat in Amsterdam allemaal anders?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp dan wil hij je kont kussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |