Jep die bloem draag ik ook elke dagquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...genoeg aanknopingspunten.......sproetjes......gevulde boezem...vlechtjes en witte bloem in het haar.![]()
![]()
aansmeren natuurlijk!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef Jappie het volgende:
Istiealweg of gaan we hem dat aansmeren ?![]()
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?quote:
Ik spreek hem eik te weinig .....ik ben toch meer een dagposter.....zal je er dus niet veel bij kunnen helpen...misschien duckie wel ? Dat is ...als tie lang genoeg ungebanned blijft dan.quote:
"nicky's roulette"quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
Misschien kunnen we een leuke truth or dare verzinnen, maar dan over het randje....
elders een opdracht verzinnen voor een hele groep , bijvoorbeeld open 20 topics met die hele sc-cos discussie voor 10 punten ...en dat je dan moet hopen dat je overleeft zonder ban![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?![]()
Jaaaaaaaaaaa, kick spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
"nicky's roulette"![]()
....en ja ik weet het inmiddels![]()
Mooie beresnuiten heppiequote:
NO deal[s]!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, kick spel![]()
Wat denk je, zouden we een deal kunnen sluiten met de moddies, dat het niet een permban op kan leveren?
lijkt me een leuk spel....en elke keer 20 bonuspunten voor elke kloon die je gebruikt tijdens een ban !
Whoehahaha... met dat lichaam?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele reden om hem weg te halen.........heb je er ook een in strakke superwoman outfit toevallig ?![]()
Daar geilt Versa wel op!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet je me eens zien in mijn super strakke latex SuperMammie outfit![]()
![]()
Ice is een schijtert ...en jij bemoedert hem, kloek!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:33 schreef chas het volgende:
[..]
Ik trek Ice nu gelijk mee naar mijn bed!
DOEIIIIII![]()
idd misschien wel beter....quote:
Ik behoed Ice van jullie kwaadheid!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice is een schijtert ...en jij bemoedert hem, kloek!![]()
Je hebt een taalachterstand waar de gemiddelde shoarmakoerier een puntje aan kan zuigen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef chas het volgende:
[..]
Ik behoed Ice van voor jullie kwaadheid!
Nou ja, zeg!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je probeert mensen te kwetsen.........ga weg van hier lelijke trol.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:41 schreef chas het volgende:
[..]
Nou ja, zeg!
Heb jij dat .... lichaam van Versa wel eens in werkelijkheid gezien!
*geef mij maar een teiltje*
Ja inderdaad!quote:
*gaap*quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt een taalachterstand waar de gemiddelde shoarmakoerier een puntje aan kan zuigen!![]()
Wat is je vraag, neprastaman?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik kan em blijven posten vandaag
Hoi schat ..had ik je niet verteld dat je mij deel van het bed moest opwarmenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
De kudde heeft weer eens een slachtoffer gevonden om eens lekker te demoniseren en de aandacht van het werkelijke kwaad af te leiden.
Het zou verboden moeten worden!
He, Jootje!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
De kudde heeft weer eens een slachtoffer gevonden om eens lekker te demoniseren en de aandacht van het werkelijke kwaad af te leiden.
Het zou verboden moeten worden!
Wat mij betreft post je hem de hele maand.....leuker gaat tie der echter niet op worden ben ik bang...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Creatief kunnen lezen is een gave, dat is niet genetisch bepaald.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:44 schreef chas het volgende:
[..]
*gaap*
Als je de boodschap maar wel gelezen hebt en dat heb je!
Hehehehe
Post je nou gewoon je eigen foto iedere keer?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou hij is voor die ranzige heks van een Chas wel van toepassing al post je hem om de 5 minuten!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat mij betreft post je hem de hele maand.....leuker gaat tie der echter niet op worden ben ik bang...![]()
En ik wilde al boos wordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Nee muts...je quotte mij terwijl ik op een post van Supermom
reageerde.
![]()
Lieverd.......... we weten toch allebei dat 1 toefje van jou meer effect heeft dan 10 electrische dekentjes? Kom eens naar bed joh, het jouw beurt om ontbijt-op-bed te maken morgenochtend!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi schat ..had ik je niet verteld dat je mij deel van het bed moest opwarmen![]()
Truttebol, ik kom af en toe eens langs!quote:
Daarom...doe die outfitfoto maar gewoon lekker knus via PMquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ik wilde al boos wordenterwijl ik daar niet goed in ben
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou hij is voor die ranzige heks van een Chas wel van toepassing al post je hem om de 5 minuten!
Flikker maar op, ik heb vandaag de vloer gedweilt, de vaat in de jappie gedaan, de kids in bad, kinderboerderij...morgen rustdag voor deze jonge god!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lieverd.......... we weten toch allebei dat 1 toefje van jou meer effect heeft dan 10 electrische dekentjes? Kom eens naar bed joh, het jouw beurt om ontbijt-op-bed te maken morgenochtend!
Dat kan je wel eens een permante ban opleveren, jij trekt al die loeders hierheen!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
OMFG, de SC is geinfecteerd door het babbelgrage stinkheksenvirus![]()
![]()
Zwaar is iets overdreven maar als de vrouw je een zoen komt geven en zwoel in je oor fluisterd: ga je even mee naar boven... kan FOK! me even gestolen wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
Waar is iedereen ?
Zwaar aan het neucken allemaal?
Ik ben al waanzinnig mijn excuses aan het aanbieden aan de FA's!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dat kan je wel eens een permante ban opleveren, jij trekt al die loeders hierheen!!!
Als je maar weet dat ik mijn eieren lekker doorgebakken wil! Ik zet de wekker wel op 7 uur voor je, lieverd!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flikker maar op, ik heb vandaag de vloer gedweilt, de vaat in de jappie gedaan, de kids in bad, kinderboerderij...morgen rustdag voor deze jonge god!
En als je morgenochtend ontbijt op bed wil dan kluif je me maar leeg! Is net zo voedzaam als een paar eieren![]()
joh flikker toch op, je vrouw fluisterde in je oor dat ze je bloed wel kan zuipen en jij moest weer de e10 uithangen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zwaar is iets overdreven maar als de vrouw je een zoen komt geven en zwoel in je oor fluisterd: ga je even mee naar boven... kan FOK! me even gestolen worden![]()
Maar ik ben er weer![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zwaar is iets overdreven maar als de vrouw je een zoen komt geven en zwoel in je oor fluisterd: ga je even mee naar boven... kan FOK! me even gestolen worden![]()
Maar ik ben er weer![]()
Hoe dom kun je zijn!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dat kan je wel eens een permante ban opleveren, jij trekt al die loeders hierheen!!!
opzouten, lui wijf! JIJ gaat er morgen vroeg uit!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik mijn eieren lekker doorgebakken wil! Ik zet de wekker wel op 7 uur voor je, lieverd!
Vreemd gaan met een BB addicta?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:48 schreef chas het volgende:
[..]
Truttebol, ik kom af en toe eens langs!
Stttttttt.. niet verder vertellen, hoor maar ik volg Ice zijn gangen!
De donder wil nog wel eens vreemd gaan!
Ja lik je maar in.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al waanzinnig mijn excuses aan het aanbieden aan de FA's!
Geen zin in een permban door die twee zwerfpoezen!quote:
Oops, heb ik dat weer eens! Hiihiihiquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Nee muts...je quotte mij terwijl ik op een post van Supermom
reageerde.
![]()
Ohwja, lees ff terug...Jappie en ik zijn bezig een nieuw spel te ontwerpen, het gaat heten: "nicky's roulette"quote:
Likken helpt ook niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen zin in een permban door die twee zwerfpoezen!![]()
we hebben de R we hebben de E we hebben de T we hebben de A we hebben de R we hebben de Dquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:56 schreef chas het volgende:
[..]
Oops, heb ik dat weer eens! Hiihiihi
sowwie
Of een **************************************************************************************************************** als jij!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Vreemd gaan met een BB addicta?
Als ie dat zou willen...... wat is er dan mis met de interieurverzorgster van de buren?
Mooi nax.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
opzouten, lui wijf! JIJ gaat er morgen vroeg uit!![]()
![]()
![]()
Ja las dat je al weer afspraken wilde maken met de modjes :-(quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, lees ff terug...Jappie en ik zijn bezig een nieuw spel te ontwerpen, het gaat heten: "nicky's roulette"![]()
Dus.... B-E-D-T-I-J-D!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben de R we hebben de E we hebben de T we hebben de A we hebben de R we hebben de D
R
E
T
A
R
D
![]()
Ga mij nou niet zitten vergelijken met iemand die een huis aan kant maakt zeg!quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Of een **************************************************************************************************************** als jij!!
Dit lolletje gun ik hem niet![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ik ben er weer![]()
Klinkt wat tegenstrijdig of je moet zo;n modern BSHP vormen met je vriendquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mooi nax.
Zondag=pappadag gezien het feit dat ik 24/6 met de kinderen bezig ben.
wie ben jij ?quote:
Hij overdrijft altijd, Japske.......... dat zou je onderhand toch wel moeten weten, zeker wanneer je z´n walgslijmerij t.a.v. de Mods ventileert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt wat tegenstrijdig of je moet zo;n modern BSHP vormen met je vriend
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarom...doe die outfitfoto maar gewoon lekker knus via PM![]()
voordat dat nukkige molenpaard weer allerlei lullige dingen gaat roepen.
![]()
Eens ff timen hoe lang je op bed blijft liggen terwijl Ice hier zo direct honger gaat krijgen....quote:
Geen probleem hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eens ff timen hoe lang je op bed blijft liggen terwijl Ice hier zo direct honger gaat krijgen....![]()
Sjit Mod aan boord...quote:
doe eens normaal, anders kom ik zo m'n trouwring door je strot douwen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hij overdrijft altijd, Japske.......... dat zou je onderhand toch wel moeten weten, zeker wanneer je z´n walgslijmerij t.a.v. de Mods ventileert.
Moet je niet even op de NSB knop klikken ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
D´r worden hier nogal lekkere spelletjes voorgesteld.![]()
Komop Joo op de knietjes!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
D´r worden hier nogal lekkere spelletjes voorgesteld.![]()
Pfffffffffff.... kunnen we niet gewoon eens een keer deze doen in plaats van dat ringengedoe=quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens normaal, anders kom ik zo m'n trouwring door je strot douwen!![]()
Nee mijn gehoor is nog goedquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh flikker toch op, je vrouw fluisterde in je oor dat ze je bloed wel kan zuipen en jij moest weer de e10 uithangen!![]()
Heet ik JOKE?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je niet even op de NSB knop klikken ?![]()
Op een waterbed klots het altijd wat erger maar het behang zit er nog steeds opquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Hangen de schilderijtjes nu allemaal naar behoren ?![]()
Moeten we nu naar je gaan zwaaien, Daytje?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ik ga wel weer.
Het is duidelijk dat ik hier niet gewenst ben.![]()
Ik had al het vermoeden dat bommies uitnodiging tot orale sex jouw gezien het formaat van de gekozen ring niet heel erg zou verontrusten...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Pfffffffffff.... kunnen we niet gewoon eens een keer deze doen in plaats van dat ringengedoe=
blijf nog ff day, we zitten maar te stangenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ik ga wel weer.
quote:
Nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Moeten we nu naar je gaan zwaaien, Daytje?
Sorry, ik ben nieuw hier........
Hoi Dayquote:
Wij raden de vrouw aan niet onmiddellijk te herstarten. Zo heeft ze de tijd om lichamelijk én psychisch helemaal te recupereren. Het is belangrijk dat de eierstokken rustig kunnen ontzwellen, de stress en de ongemakken van de behandeling een poosje worden vermeden. Wij adviseren de volgende ontlading oraal tot zich te nemen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Pfffffffffff.... kunnen we niet gewoon eens een keer deze doen in plaats van dat ringengedoe=
`De vrouw wordt van achteren gepenetreerd, in een variant van de 'hondjes'-houding. De vrouw staat hierbij in bed op beide knieën, terwijl haar bovenlichaam en gezicht op het bed liggen alsof op de knieën een diepe buiging wordt gemaakt voor iemand. Ook in deze positie heeft het sperma beter de gelegenheid om diep in de vagina te zakken.`
Niet meteen zo in de mineur zeg............. ik heb toevallig een EIGEN mening!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Maar het is wel duidelijk dat Bommie jullie opstookt tegen me.'
Ik snap niet dat jullie alles maar pikken van 'm!
Ik had het ook al in de gaten...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
´Wij` ICE zekerquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:13 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Wij raden de vrouw aan niet onmiddellijk te herstarten. Zo heeft ze de tijd om lichamelijk én psychisch helemaal te recupereren. Het is belangrijk dat de eierstokken rustig kunnen ontzwellen, de stress en de ongemakken van de behandeling een poosje worden vermeden. Wij adviseren de volgende ontlading oraal tot zich te nemen.
Hoest mogelijk woar? Had de modjes hier toch vrij hoog staanquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
En je doet er niks tegen? Had wel meer van je verwacht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het ook al in de gaten...bommels is weer giga fout bezig vanavond.
![]()
Lieverd blijf nog evenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ik ga wel weer.
Post jij sneller dan dat je hersentjes informatie tot zich nemen of lul jij altijd zo maar wat in de ruimte ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:13 schreef Joohanna het volgende:
Noem jij je derde beentje dan een RING?
I'm a love, not a fighter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen? Had wel meer van je verwacht.
Krijg je dat kereltje nu eindelijk doorquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.
Ik vond hem behoorlijk ingewikkeld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Post jij sneller dan dat je hersentjes informatie tot zich nemen of lul jij altijd zo maar wat in de ruimte ?![]()
blijven Dayquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
Ik ga wel weer.
zit jij nou alweer in het verkeerde topic offtopic te posten?quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Krijg je dat kereltje nu eindelijk door![]()
Wij pikken niets maar wij kunnen er niets aan doen, jij daarentegen wel![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Day het volgende:
versabommie mag een week nadenken over z'n debiele uitspraken.
En de dag is pas net begonnenquote:
Neuken ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk ingewikkeld.
Kom op, ik kom net van een feeste, heb 3 liter bordeaux achter de kiezen dus doe even een beetje duidelijk tegen me anders ga ik plat!
Achter elke sterke vrouw staat een angstig mannetjequote:
is goed, Hilde!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
Ik verveel me te pletter!
Doe jullie 'ns naar tegen elkaar, heb ik weer wat om te lachen.
wie de neuk ben jij?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op zondag 8 oktober 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
KOLERE!
Is het bommie-bash dag?![]()
[/quote
Nee hoor, zeg eens hai ipv Wie ben jij
quote:
Die werd ook al niet begrepen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee dank, m´n schilderijen hangen al!
Ja vond ik ook!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig
Geen tekst die bij Day vandaan zou komen
![]()
Het idee was wel leuk![]()
Zal ik ze straks weer recht hangenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee dank, m´n schilderijen hangen al!
Maar als we op Dagonet moeten wachten, heb ik er eerder één.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig
Geen tekst die bij Day vandaan zou komen
![]()
Het idee was wel leuk![]()
Het gaat idd veel te hard hier, effe naar de FBquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
Tis hier aanmerkelijk drukker dan in de COS momenteel
Een nog ouder mongools gezegde luidt:quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
een oud mongools gezegde luid:
"al uw goede daden zullen u honderdmaal vergoed worden"![]()
VIEZERIK!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die werd ook al niet begrepen...![]()
![]()
of afleidend gepenetreerd...dat kan ook natuurlijk
Ik ben nog nuchter dus wist wel beterquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja vond ik ook!
Ik nog terugscrollen met m´n zatte hoofd hihihihi.......![]()
Wat loop je nou te muggeziften man...pff....die ene keer dat ik het doevoorstel weegt toch niet op tegen al die andere keren dat Joo jou de horens heeft opgezet.quote:
LOLquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja vond ik ook!
Ik nog terugscrollen met m´n zatte hoofd hihihihi.......![]()
Sssstttt.... superhelden dragen wel vaker een maskerquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
PS, leuke foto
Zie ze wel vaker op het nieuws met zo'n balkje
![]()
Hier in de Jordaan hebben ze ook zo'n soort gezegde:quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een nog ouder mongools gezegde luidt:
De grootste vreugde van een man is zijn vijanden te overwinnen, hen voor
zich uit te drijven, hun bezittingen te roven, hun dierbaren in tranen te
zien, hun paarden te berijden en op de blanke buiken van hun vrouwen en
dochters te slapen.
Dan ben je niet op tijd terug voor de live uitzending, je kan beter een paar dagen wachtenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Maar als we op Dagonet moeten wachten, heb ik er eerder één.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier in de Jordaan hebben ze ook zo'n soort gezegde:![]()
"Je komt nu naar bed en zet die typhuscomputer uit anders zwaait er wat!!"![]()
trustuh peeps.....wet dreams![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssstttt.... superhelden dragen wel vaker een masker![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:27 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Maar als we op Dagonet moeten wachten, heb ik er eerder één.
Heb hier onder me buro nog wel een klusje voor je!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:23 schreef Day het volgende:
Ik verveel me te pletter!
Doe jullie 'ns naar tegen elkaar, heb ik weer wat om te lachen.
[..]
![]()
Slaap wel, Johnny!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Bommie heeft geboft!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
Laten we een leuk spelletje doen ....schimpen ofzo
zal ik beginnen? Joohanna is zo oud, haar sofi nummer is 1 !
Jij had eerste keus en hebt een neus genomen!!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Bommie heeft geboft!
Hij kon maar in 1 rij tegelijk staan toen God de oren, de neuzen, de tenen en de dikke darmen uitdeelde!
Ze is de vrouw van Methusalem, nu weet ik het weerquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
Laten we een leuk spelletje doen ....schimpen ofzo
zal ik beginnen? Joohanna is zo oud, haar sofi nummer is 1 !
Ik wilde inderdaad ZO graag dat ik Bom van de nummer 1 plek heb afgetrapt!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij had eerste keus en hebt een neus genomen!!!
Joohanna is zoooooo dik, haar moeder kreeg groepskorting bij de dierentuin!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze is de vrouw van Methusalem, nu weet ik het weer![]()
Zin in een stoot van mijn geblakerde rimpelvuist?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen wil het twee schele op een schele schelen, schelequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je duim is zoooooooooooo dik dat je lijdt aan evenwichtsstoornis!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joohanna is zoooooo dik, haar moeder kreeg groepskorting bij de dierentuin!
Jij bent zo lelijk dat de buren bij je inbreken om de gordijnen dicht de doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Noodseine zijn seine die seine als andere seine kapot zijne.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Dat is mijn vrouw ook, als ik een rondje om haar heen loop zeg ik altijd: ben straks weer terugquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joohanna is zoooooo dik, haar moeder kreeg groepskorting bij de dierentuin!
Hakken zijn niks voor je, he MOM??quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm... dat heb ik nou nooit.......
![]()
Altijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zin in een stoot van mijn geblakerde rimpelvuist?
he hoe was de fillumquote:
Als ik om Joo heen moet lopen neem ik altijd een picknickmandje mee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw ook, als ik een rondje om haar heen loop zeg ik altijd: ben straks weer terug![]()
Gelukkig hebben ze die lelijke bank wel meegnomenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk dat de buren bij je inbreken om de gordijnen dicht de doen
ja was mooi ...heerlijke schrik momentjes... en wel enge dingies...ja was erg mooiquote:
Moet je is proberenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmm... dat heb ik nou nooit.......
![]()
Niet nodig. Mijn blindegeleidehond is goed opgevoed!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AltijdZal ik doormiddel van schreeuwen aangeven waar ik sta
![]()
dus het downloaden waardquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja was mooi ...heerlijke schrik momentjes... en wel enge dingies...ja was erg mooi
Bij mijn schoonmoeder neem ik de taxiquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik om Joo heen moet lopen neem ik altijd een picknickmandje mee!![]()
Zolang je zelf maar om 7 uur opstaat om 'm te vullen heb ik daar verder geen problemen mee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik om Joo heen moet lopen neem ik altijd een picknickmandje mee!![]()
Ik hop een beetje ertussen doorquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit jij nou alweer in het verkeerde topic offtopic te posten?![]()
Pas dan maar op voor de trein overgang, die schijnen ze nog wel is te missenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Niet nodig. Mijn blindegeleidehond is goed opgevoed!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ja, versabommie heeft eindelijk zijn verdiende ban!!!
Ik stap hier de deur uit het spoor op en volg gewoon de rails. Niks overgangen, niks problemen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Pas dan maar op voor de trein overgang, die schijnen ze nog wel is te missen![]()
PS, ik woon dichtbij het spoor dus raak het spoor niet bijster![]()
Heb je een bannetje nodigquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
Day is zo dik, dat ze un stratenboek nodig heeft om haar kont te vinden...
ja 100%quote:
Sorry maar dit kan echt nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
Basje is zo lelijk, hij maakt een ui nog aan het huilen!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
Oortjes toetsenbord is ZO oud dat ze regelmatig het lint moet verwisselen!quote:
Oke, Bij Stadskanaal ga je rechtsafquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik stap hier de deur uit het spoor op en volg gewoon de rails. Niks overgangen, niks problemen.
nou dank jequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
Basje is zo geweldig, hij maakt een bommie nog aan het huilen!
Wij begrijpen elkaar gelukkigquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van, hoeft voor mij niet zo![]()
Maar Day is liefquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:59 schreef Joohanna het volgende:
Vreemd.
Zodar het woord johanna wordt ingewisseld voor het woord day krijgt de kudde er ineens problemen mee!
Waar wil je naar toe danquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:00 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEN GRONINGEN!
Weet je zeker dat de grens is overschreden?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry maar dit kan echt nietJe moet echt is leren waar de grens ligt
![]()
ha ha lol...quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Oortjes toetsenbord is ZO oud dat ze regelmatig het lint moet verwisselen!
Ik ook hoor maar moet ze aan van mijn vrouwquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dezelfde gedachtes heeft!!![]()
Het is net als met junkmail je komt er niet vanafquote:
Denk het toch wel hoor, dit mag ze niet over haar kant laten gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:02 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de grens is overschreden?
Ik vrees van![]()
quote:
Kep er al een uit Stadskanaal in m´n bed liggen en 1 vind ik wel genoeg!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is net als met junkmail je komt er niet vanaf![]()
En nu rennen, Stadskanaal is een heel eind![]()
Jij bent over het algemeen een nare manquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef versabommie het volgende:
He komop mensen, schimpen!
Shit, dat is die ene die ontsnapt is hier, ze zoeken hem nog steedsquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kep er al een uit Stadskanaal in m´n bed liggen en 1 vind ik wel genoeg!
Verdorie, wat een kreng zegquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar moet ze aan van mijn vrouwEcht niet prettig voor mijn enkels
![]()
wheheheheheh!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Shit, dat is die ene die ontsnapt is hier, ze zoeken hem nog steeds![]()
PS, Stadskanaal is hier zo'n 235 kilometer vandaan![]()
Ik heb het doorgegeven maar kreeg een klap van een slipperquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Verdorie, wat een kreng zegLaat ze zelf aan doen
![]()
Stadskanaal tot bv Maastricht is zo'n 340 km.quote:
BRRRR!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stadskanaal tot bv Maastricht is zo'n 340 km.![]()
Gelukkig was het geen high heelquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven maar kreeg een klap van een slipper![]()
Ik woon in een heel rustig dorpje vlak aan de kustquote:
Wijk aan zee!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik woon in een heel rustig dorpje vlak aan de kust![]()
Die staan allemaal in mijn kastquote:
Zeker weer zitten slijmen bij Day op MSN!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb nog geen ban!
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
De dag is net begonnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef versabommie het volgende:
Ik lig al de hele tijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga lekker liggen, de garoeten allemaal!
Daarom zie je daar nooit een bejaardequote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Jaren op de camping gestaan daar! Nog steeds nies ik zwarte roet
![]()
Komt me erg bekend voor deze zinquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eerste letter een A en laatste een T![]()
lief!quote:
wor weer een kutdag voor je !quote:
Ik vraag het wel even aan Dizzy, die ken ik heeeeel goed namelijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens dood gevonden worden
Eerste letter een A en laatste een T![]()
Dacht dat ik hem wel mocht pikken, wilde je quoten maar kon het niet vindenquote:
ja dat komt niet vaak voor hoor..hihih..quote:
Hee, geen probleem hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat ik hem wel mocht pikken, wilde je quoten maar kon het niet vinden![]()
Zal haar even waarschuwen dat je onderweg bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vraag het wel even aan Dizzy, die ken ik heeeeel goed namelijk![]()
Lijkt er wel op..quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:33 schreef versabommie het volgende:
Zo eindelijk stil hier?
Achter-Dremptquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vraag het wel even aan Dizzy, die ken ik heeeeel goed namelijk![]()
nu weer niet!quote:
quote:
Je bent de gemeente's die eindigen op west vergeten, Amsterdam-west, abbekerk-west enz enzquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Achter-Drempt
Acht
Achter 't Hout
Aerdt
Akersloot
Almere-Hout
Aerdenhout
Altweert
Amersfoort
Amsterdam-Zuidoost
Andelst
Anholt
Arensgenhout
Asselt
Assendelft
Augsbuurt
Avest
Er zijn er genoeg![]()
Moest even een slaapmiddel draaienquote:
idd...geteisem als Krabbit kennen geen grenzenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Denk je eindelijk rust te hebben, komen ze de boel weer volspemmen hier![]()
Ik zal het aan haar doorgevenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig
We moeten het nog is over de kesrtverlichting hebben
![]()
OOHH dan zijn het er nog veel meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je bent de gemeente's die eindigen op west vergeten, Amsterdam-west, abbekerk-west enz enz![]()
Die is bijna bereikt, over 5 minuten ben ik outquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd...geteisem als Krabbit kennen geen grenzen![]()
Ze doen het nog steedsquote:
pagina 5 pas, kalf!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef puntoortje het volgende:
is ie al vol?
Nog even doorzettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef puntoortje het volgende:
is ie al vol?
kalf?.......schaap hoorquote:
truste pik!quote:
slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:50 schreef Arliator het volgende:
Nu wel rustig
truste mommie...en joppen!quote:
he, nu ga je echt te ver gewoon, dit is geen kalf...rundquote:
truste schatquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker iedereen die mee leest!!!
truste kalf!quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker iedereen die mee leest!!!
he rund, t is Djengis Khan, maar dat wist je natuurlijk allang, truste johquote:
kuhut zie het nu jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he rund, t is Djengis Khan, maar dat wist je natuurlijk allang, truste joh![]()
Hoi, Gladde?quote:
was jij niet slapen ?quote:
geil!quote:
Morguh, lieve morrie!quote:
altijd jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
geil!
En nee ik was niet slapen, hoe kom je aan zulks een bizar hersenspinsel?
Keertje niet te beroerd zijn om naar de wc te lopen als je moet pissen!quote:
Zit niet te zeikenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keertje niet te beroerd zijn om naar de wc te lopen als je moet pissen!![]()
![]()
Waarom doe jij zo naar tegen me?quote:
nope, heb qtek met gprsquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:47 schreef Gladys het volgende:
heeft er hier iemand misschien imode ?
Omdat ik verliefd op je benquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo naar tegen me?
Nou, was dat nou zo moeilijk?quote:
qtek? was da ?quote:
tisser loos, gij gesnavelde?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
Fokkin youtube
Zo en dat wou ik ff kwijt
oeh ziet er leuk uitquote:
tja geen idee...mijn mail/contacts/agenda lopen rechtstreeks op een exchangeserver....quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh ziet er leuk uit
Maar heb gvd een probleem met imode mail![]()
Youtube zet mijn filmpjes niet onlinequote:
op zondag ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja geen idee...mijn mail/contacts/agenda lopen rechtstreeks op een exchangeserver....
misschien provider bellen morgen ?
Jij zei offtopicquote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Youtube zet mijn filmpjes niet online
Ik ben daar helemaal niet offtopic gegaan
terecht, die ban!quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Youtube zet mijn filmpjes niet online
Ik ben daar helemaal niet offtopic gegaan
morgen is het maandag schat!quote:
offtopic in de cos graag!quote:
Heb jij nou ook al contacten bij youtubequote:
ik ben overal!quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al contacten bij youtube![]()
![]()
*kijkt om zich heen...........quote:
boe!quote:
Schrikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |