Ik denk ook wel dat v Basten zwaar depressief is dat ie niet meer tot het selecte groepje kampers behoort.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de afkomst van van Basten! Ik en velen met mij erkenden en erkennen hem niet als Utregter!
* nsb knop klikt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat v Basten zwaar depressief is dat ie niet meer tot het selecte groepje kampers behoort.![]()
![]()
wilde film kijken, ben ff forummoe en bb moe....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
Waar is iedereen ?
Zwaar aan het neucken allemaal?
Hmm tsjaa.....dat kun je zo hebben af en toe he ? Zeker als je zo veel garbage als jij post ben je blij wanneer je eindelijk een keer alle rotzooi de deur uit hebt. Dan zit je er niet op te wachten dat de boel snel weer vervuild.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
wilde film kijken, ben ff forummoe en bb moe....
morgen weer over![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je van "Wijs barmhartig fenomenaal" niet beter "Cheap slick trash" maken ?
yeps maar ik wil ff snel me jubileum halen en dan zie ik wel verderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm tsjaa.....dat kun je zo hebben af en toe he ? Zeker als je zo veel garbage als jij post ben je blij wanneer je eindelijk een keer alle rotzooi de deur uit hebt. Dan zit je er niet op te wachten dat de boel snel weer vervuild.![]()
nog 732 "juweeltjes"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps maar ik wil ff snel me jubileum halen en dan zie ik wel verder![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm tsjaa.....dat kun je zo hebben af en toe he ? Zeker als je zo veel garbage als jij post ben je blij wanneer je eindelijk een keer alle rotzooi de deur uit hebt. Dan zit je er niet op te wachten dat de boel snel weer vervuild.![]()
Ik ben nog nooit een sympatheke hoolie tegen gekomen... jij wel ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
maargoed einde discussie, je mag je gelijk hebben...ben nog een beetje misselijk van dat dito = dood...super sympathiek volkje wat er zondag kwam buurten
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een sympatheke hoolie tegen gekomen... jij wel ?![]()
Oi mommiequote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vertel?...dit word een hele nieuwe ervaring voor me.![]()
Ik stond donderdag nog bij het tankstation in Oost bij de Molenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oi mommie![]()
![]()
Waar is je foto in je fobo gebleven...ik wilde laatstff kijken of ik je misschien wel eens was tegengekomen in oost maar je foto was foetsie..
Je hebt ff na zitten denken en bedacht jezelf dat het toch wat moeilijk te verkopen zou zijn om iemand die zijn moeder heeft vermoord maar toevallig jou wel een biertje heeft aangeboden als sympathiek te betitelen ?quote:
Nieuwe bruiningscreme ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik stond donderdag nog bij het tankstation in Oost bij de Molen
quote:
einde dicsussie, je hebt weer eens gelijk!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt ff na zitten denken en bedacht jezelf dat het toch wat moeilijk te verkopen zou zijn om iemand die zijn moeder heeft vermoord maar toevallig jou wel een biertje heeft aangeboden als sympathiek te betitelen ?![]()
Gelijk schichtig om je heen kijken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee! Ik las het ergens over het tankstation en toen reed ik er langs van de week onderweg naar huis en moest ik aan jou denken
(heej Jappie was hier ook van de week, zo dichtbij............
)
Dat jij vandaag voor het eerst in je leven eens een keer geen boner hebt gehad betekend nog niet dat je dat hier op ons vredelievende usertjes moet lopen afreageren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
einde dicsussie, je hebt weer eens gelijk!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gelijk schigtig om je heen kijken...
Heb ik zelf ook regelmatig last van hoor....als ik bij APK door de straat loop...ren ik meestal van portiek tot portiek om maar niet herkend te worden.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat jij vandaag voor het eerst in je leven eens een keer geen boner hebt gehad betekend nog niet dat je dat hier op ons vredelievende usertjes moet lopen afreageren.![]()
daarin had iedereen zich kunnen vergissenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Laatst op een of andere gracht in de Jordaan, staat een kerel te bellen op de brug.. ik kijk nog eens, nog eens, kijk nog eens om en wilde heel hard Heeeej APK! roepen![]()
Was een kale kerel die arrogant om zich heen keek![]()
Nee bommels...je maakt je er met een jantje van inodders vanaf vanavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat wil je nou? geef ik je gelijk is het nog niet goed
![]()
er gaat het gerucht dat er hooligans waren en zelfs nog zijn die met elkaar opde vuist gaan en daarna samen een biertje pakken, ik heb zelfs het vage gerucht gehoord dat enkele supporters na de matpartij de supportersbus hebben gemist en toen door de "tegenstanders" een lift kregen naar huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee bommels...je maakt je er met een jantje van inodders vanaf vanavond.![]()
Ik ben er van overtuigd dat ie het zou kunnen opwekken; maar in de regel heeft APK geen arrogante trekjes in zijn gezicht.......tis eik een dotje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
Maar serieus, ik dacht hem dus te herkennen uit zijn fobo
Trouwens wel grappig dat je toch af en toe zo aanhankelijk bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee bommels...je maakt je er met een jantje van inodders vanaf vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je steeg weer een beetje in m'n respect, maar staat toch duidelijk, dat ík opmerkingen over Down-syndroom patiënten niet kan waarderen en zeker het woord mongool niet, wat ook algemeen wordt geaccepteerd op FOK!
Dus gezeik over kampers is daar totaal niets bij. Een kamper is enkel maar een (a)sociaal persoon, maar spotten met een aandoening mag hier wel.
Wat is Downsyndroom ?
Jaarlijks worden er in Nederland ca. 200 baby's met Downsyndroom geboren. Door velen worden zij helaas nog steeds "mongooltjes" of "mongoloïde" genoemd. Deze benaming is in de vorige eeuw ontstaan, toen men dacht dat het hier ging om een stap terug in de evolutie, van het "superieure blanke ras" naar Aziaten. Die werden toen namelijk nog met de verzamelnaam "Mongolen" aangeduid. Uiteraard is deze opvatting niet meer houdbaar. Alleen wanneer we over inwoners van Mongolië, spreken, een land gelegen ten Noorden van China, is het woord "Mongolen" op zijn plaats. In alle andere gevallen is sprake van een oneigenlijk taalgebruik.
Een andere reden om het op zich al onjuiste woord "mongool" niet voor iemand met Downsyndroom te gebruiken is het feit, dat dit woord in Nederland ook de betekenis van een scheldwoord heeft gekregen. Momenteel wordt daarom de voorkeur gegeven aan de term "Downsyndroom" of "syndroom van Down", genoemd naar de Engelse arts die in 1866 het syndroom als eerste beschreef.
Bron
Geweldig sympathiek ja....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
er gaat het gerucht dat er hooligans waren en zelfs nog zijn die met elkaar opde vuist gaan en daarna samen een biertje pakken, ik heb zelfs het vage gerucht gehoord dat enkele supporters na de matpartij de supportersbus hebben gemist en toen door de "tegenstanders" een lift kregen naar huis![]()
maargoed geruchten he
Zo kun je het ook zien....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens wel grappig dat je toch af en toe zo aanhankelijk bent
ik zie het zo: als die gasten als een soort van sport elkaar de tering willen slaan so be it...in dat geval is het redelijk sympathiek om het zo af te sluiten...ze kunnen je ook voor dood laten liggen in een beverwijks veldje...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geweldig sympathiek ja....![]()
"Eej gappie...tja luister nou...je mist dan wel een tand maar hier heb je wat te drinken van me...eik mag je me wel dankbaar zijn want vanaf vandaag ken je veel meer tegelijk naar binnen gieten met dat gat.![]()
en opgeslagenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef SuperMOM het volgende:
pssst Jappie..... foto staat er, snel kijken, haal ik um weer weg voor bommie het ziet
quote:
Waarom praat je in de "zij" vormquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zie het zo: als die gasten als een soort van sport elkaar de tering willen slaan so be it...in dat geval is het redelijk sympathiek om het zo af te sluiten...ze kunnen je ook voor dood laten liggen in een beverwijks veldje...
Laatste voyeur "bommels"quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
en opgeslagen![]()
en ook basje heeft een copie zie ik net![]()
Mijn hobby is het niet pik...! Mag mijn jeugdzondes nog lang hebben gehad....maar mijn hobby is het niet...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom praat je in de "zij" vorm
Wat ister met je aan de hand Bommels...hbben de wannabees te veel tegen je aangeluld en is daardoor de vorm een beetje verdwenen ?![]()
basje was me vet voorquote:
Kee...genoeg aanknopingspunten.......sproetjes......gevulde boezem...vlechtjes en witte bloem in het haar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:01 schreef SuperMOM het volgende:
pssst Jappie..... foto staat er, snel kijken, haal ik um weer weg voor bommie het ziet
Tis meer een verplichting zeg maar...quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn hobby is het niet pik...! Mag mijn jeugdzondes nog lang hebben gehad....maar mijn hobby is het niet...
quote:
ja hequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh oh wat erg zijn jullie, blij dat ik mijn ogen bedekt hebStraks zwerf ik op het internet rond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |