Lekkersimpel, de beste vriend van de mongolenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan nooit iets gezegd, als iemand een bewoner een Josti noemt.
Dat is indirect die persoon gelijk te stellen met iemand die het syndroom van Down heeft. (Waarbij aangetekend, dat ik Mongool nóóit goedkeur, maar daarvoor moet je maar op de site gaan kijken over het syndroom van Down)
Ik heb 7 jaar in Spanje gewoond en daar was "Gitano" ook geen negatief beladen woord voor mij. In het dorp waar ik woonde, waren dat je beste "vrienden".
Je steeg weer een beetje in m'n respect, maar staat toch duidelijk, dat ík opmerkingen over Down-syndroom patiënten niet kan waarderen en zeker het woord mongool niet, wat ook algemeen wordt geaccepteerd op FOK!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel, de beste vriend van de mongolen![]()
Die ga ik ff onthouden![]()
Fuck! Zit ik weer te missen... Doei dusquote:
Zwaar balen idd want Nederland speelt verder in dat bulgaarse zwembad behoorlijk goed en gedreven bovendienquote:
Ze spelen beter dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zwaar balen idd want Nederland speelt verder in dat bulgaarse zwembad behoorlijk goed en gedreven bovendien
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef demins het volgende:
BUL-NED 1-1 (van Persie)
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik zat me net af te vragen of dit was wat Kribbet bedoelde...
kijk geen voetbal...![]()
zulke commentaren kan ik ook weinig mee... net als met dwarrelballen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:22 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde de commentaren na afloop alweer: we waren stukken beter, maar op zo'n veld kunnen we niet winnen...![]()
van Persie echt in goede vorm!![]()
toch even gaat kijken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:28 schreef demins het volgende:
Nondeju! Ze zijn nou echt lekker bezig!!!!![]()
Ze spelen niet op een grasveld, maar op een waterplas, waar morgen weer gezeild wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zulke commentaren kan ik ook weinig mee... net als met dwarrelballen..![]()
mén tis toch voetbal, dat hoeft toch niet op een met een nagelschaar gemanicuurd grasveldje... en met precies die bal en alleen die voorzet.
maar ja, dat is mijn mening dan weer! ik vind dat je goed kan voetballen als je tegen een stootje kan en niet mekkert over graspollen.
Engels voetbal vind ik ook wel leuk daardoor!
waterplas, grasveld, who gives a shit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Ze spelen niet op een grasveld, maar op een waterplas, waar morgen weer gezeild wordt.
Van Persie wordft neergeslagen!
Die nummer 21 krijgt nog wel een straf na het zien van de beelden maar daar heeft Nederland dan weer weinig aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:31 schreef demins het volgende:
[..]
Ze spelen niet op een grasveld, maar op een waterplas, waar morgen weer gezeild wordt.
Van Persie wordft neergeslagen!
ik wilde hier eigenlijk even op terug komen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Moet IK jou uit de penisdip halen?
Klop ff lekker bij de buurvrouw aan, man!
Zo is dat! En als Vrouwe Fortuna de Oranjehemden op deze regenachtige zaterdagavond in Sofia beter gezind ware geweest had het lederen monster wel vaker het Bulgaarse doelnet kunnen bollen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
Nah...tis dan wel geen winst, maar in Bulgarije hadden we toch al nooit eerder gewonnen hoorde ik zojuist een paar keer. Grootste winst is dat dit Nederlands elftal heeft laten zien dominant te kunnen spelen tegen een sterke tegenstander.![]()
En nu geef je dus de negatieve tendens van het woord kamper invulling! Wat je in bovenstaande drie zinnen doet is hetzelfde als tegen een autoradiodief zeggen...da's een turk of marokkaan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
.
Ik geef toe dat je "kamper" kan zeggen of "Kámper" het ligt maar net in de context hoe je het bedoeld.
Maar dat is met Turk en Túrk ook zo...
En ja, E10 is in mijn ogen een kámper. Een Johnnie.
Zo heb je ook goede Marokkanen, ik ken hem alleen nog niet, maar dat is ander verhaal![]()
IK zou ook de beste vriend van demongolen wezen als Djengis had kunnen doorzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekkersimpel, de beste vriend van de mongolen![]()
Die ga ik ff onthouden![]()
En daar gaat die hele duimzuigerij dus he-le-maal mank! Het is namelijk een zware vorm van ontkenning dat mongolen van een inferieur ras zijn, immers het Mongoolse rijk was ooit het grootste rijk aller tijden. In het begin van de 13e eeuw kwam het Mongoolse rijk tot bloei, toen een jonge nomadenleider uit het Centraal-Aziatische erin slaagde om verschillende Mongoolse stammen te verenigen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze benaming is in de vorige eeuw ontstaan, toen men dacht dat het hier ging om een stap terug in de evolutie, van het "superieure blanke ras" naar Aziaten.
ze missen alleen ......een spitsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zwaar balen idd want Nederland speelt verder in dat bulgaarse zwembad behoorlijk goed en gedreven bovendien
niet????quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wilde hier eigenlijk even op terug komen....
alsof ik daar expert in ben![]()
iemand UIT een penisdip halen?quote:
ach maakt mij het uit...nuecken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iemand UIT een penisdip halen?
nope, er een ge... lamaar![]()
![]()
sorry voor de onderbrekingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
6 postings op rijKrijg ik nu iets?
Nee Tijn, dat vind mijn Rob niet leuk...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach maakt mij het uit...nuecken?
WHO GIVES A FUCK, DIE KEN IK NIETquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee Tijn, dat vind mijn Rob niet leuk...![]()
1tje ??? ze misten er 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze missen alleen ......een spits![]()
![]()
tyfus van Basten![]()
een butt elftal wat het moet hebben van van Persie...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
1tje ??? ze misten er 3
En toch waren ze aanvallend gevaarlijker als ooit te voren...wat zegt dat eik over v Nessie.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
een butt elftal wat het moet hebben van van Persie...
Overigens leuk dat vieze van Basten zijn carriere afhangt van een talentje van Feyenoord...dat moet fucking pijn doen voor de Utrechtervan Basten!
Donequote:
er staat nog steeds Utregterquote:
OOOHHquote:
Ik doelde meer op de afkomst van van Basten! Ik en velen met mij erkenden en erkennen hem niet als Utregter!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHHdacht dat de smiley terug genomen moest worden
En dat heb ik gedaan
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de afkomst van van Basten! Ik en velen met mij erkenden en erkennen hem niet als Utregter!
balen...dat utrecht zijn jeugdopleiding niet een jaar eerder voor elkaar had, anders had hij bij utrecht gespeelt....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga het nog even uitleggen ook zeg
En hoe denken ze dan over die andere Utrechter Sneijder
![]()
Mickey Bricksquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Greetings het volgende:
Arthur uit BB3 (ofzo) nu op NL 1 bij Bankgeheim Bankgiro loterij.
118.000 euro gewonnen zojuist![]()
zou Hustle nog op tv komen dit jaar? (bnn dan he)quote:
Dit jaar niet meer lijkt me. Ergens in 2007 zullen ze vast wel seizoen 3 gaan uitzenden bij BNN. Ikzelf heb die dit voorjaar al gezien op BBC. En in April 2007 komt seizoen 4 op de BBC.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou Hustle nog op tv komen dit jaar? (bnn dan he)
Weet niet of hij dan bij jullie had gespeeld maar ben blij dat hij nu voor Ajax speeltquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
balen...dat utrecht zijn jeugdopleiding niet een jaar eerder voor elkaar had, anders had hij bij utrecht gespeelt....
En er is heel veel respect voor sneijder....dat ging allen verloren afgelopen zondag toen onze grootneuzerige vrienden het nodig vonden om te zingen " dito is doot, dito is dood, dito dito dito is dood."
Maarja, gelukkig stelt de knvb een onderzoek in naar het gedrag van utregters en niet naar de oorzaak van dat gedrag. Alle supportersgelederen hadden vooraf afgesproken om dit keer zonder spreekkoren de wedstrijd te laten....teringneuzen!
fuck, moet ik die ook nog gaan downenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit jaar niet meer lijkt me. Ergens in 2007 zullen ze vast wel seizoen 3 gaan uitzenden bij BNN. Ikzelf heb die dit voorjaar al gezien op BBC. En in April 2007 komt seizoen 4 op de BBC.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |