Moet straks weg en probeer tussendoor nu bij te lezen. Erg wazig allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
Nog wat meegekregen van vannacht ? Net ff de reactie met Semih gezien, erg heftig allemaal.
Morguh liefie!quote:
mwah ff allebei de sv's lezen van beide foraquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet straks weg en probeer tussendoor nu bij te lezen. Erg wazig allemaal.![]()
Goed bijgeslapen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh liefie!![]()
![]()
![]()
Beetje lekker geslapen?
Mee bezig: ben nu het schaakgesprek tussen Etiënne en Marcia aan het vertalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ff allebei de sv's lezen van beide fora![]()
Weinig bijgeslapen...hoerenfeestquote:
Was ik niet voor in de stemming.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weinig bijgeslapen...hoerenfeest
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
Mo vind het wel vervelend voor Marcia.
Wel duidelijk is dat Mo nagenoeg ALLES nog weet van vannacht...
HEY!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.
Klopt ja, de trutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.
Hij begonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo boos worden: is slecht voor je bloeddruk.
zo en hoe is het met jou vandaag?...ga je nog iets doen?quote:
niet alleen jij ....we hebben heel wat gemist vannachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ben redelijk bijgelezen en heb ook de filmpjes gezien. De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
Ik ben weer te vroeg naar bed gegaan
Ja BB heb van8 eggie visueel afgesl8quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet alleen jij ....we hebben heel wat gemist vannacht![]()
Je hebt nog steeds niets geleerd he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ben redelijk bijgelezen en heb ook de filmpjes gezien. De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
Wel godverdomme, dus ik had gewoon de hele nacht offtopic kunnen gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel godverdomme, dus ik had gewoon de hele nacht offtopic kunnen gaan![]()
![]()
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit, hadden we moeten weten
![]()
Volgende hoerenfeest gaan we los, mijn gesnavelde vriend!![]()
Zeker teveel gezopen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
Middag allemaal![]()
Wat een wazig gedoe afgelopen nacht zeg
Arme flugel, tis ook altijd feest als jij te vroeg naar je bed gaat he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal gemistquote:
Daar zal vast een aanleiding voor geweest zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Helemaal gemistEendje
![]()
en niet meer zo boos kijken naar Morwen
SNAPPIE! Eindelijk laat je je gezicht eens zien....NEUKEN?quote:
...misschien heeft hij dat wel verdiendquote:
Niet op dit onderwerp schat...tis nu eens niet voor mezelf!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...misschien heeft hij dat wel verdiend
Oog om oog, tand om tandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...misschien heeft hij dat wel verdiend
had het stiekum al gezien...in FB neem ik aan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet op dit onderwerp schat...tis nu eens niet voor mezelf!![]()
fb en cos!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had het stiekum al gezien...in FB neem ik aan!
Bommie, the boy who cried wolf...?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef saa het volgende:
[..]
Nee ik ben een woonwagenbewoner, vreemd hé mét diploma's en al!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?
we hebben het nu een keer niet over jou....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?
wolf....nog even en we zitten op mijn favo onderwerpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bommie, the boy who cried wolf...?![]()
Nu volg ik een keer je advies op om een keer niet serieus te zijn, is het wéér niet goed...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het nu een keer niet over jou....![]()
ik geef je het voordeel van de twijfel...wees nu dan ook geen lul!
Komop pik, je hebt toch wel ergens een gevoel van juiste keuzes op het juiste moment?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu volg ik een keer je advies op om een keer niet serieus te zijn, is het wéér niet goed...![]()
laat me raden ...roodkapje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
wolf....nog even en we zitten op mijn favo onderwerp![]()
djengis kahn schat!quote:
ja joh ...das ook goed..hihiquote:
Dat je nu ineens "kamper" niet meer zou mogen gebruiken, ontgaat mij volkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop pik, je hebt toch wel ergens een gevoel van juiste keuzes op het juiste moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |