Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef EricG het volgende:
EN koop/download het spel van scarface. Ook kankervet motherfucker.
Downloaden is niet strafbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?
Waar gaat het heen met de Fokkers
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?
Waar gaat het heen met de Fokkers
Niet van muziek/films, wel van software.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Downloaden is niet strafbaar![]()
Ik weiger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:33 schreef EricG het volgende:
[..]
O sorry. Jij moet 'm kopen, de rest mag gewoon downloaden.![]()
Zolang je er niets mee doet mag je ook software downloadenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet van muziek/films, wel van software.
Bullshit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je er niets mee doet mag je ook software downloaden![]()
Niks aan toe te voegen. Ik heb immers bier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik weiger.
ik heb blauwe vodka, en ik heb nog ander boeiender spulquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ik heb immers bier.
Why don't you try stickin your head up your ass, see if it fits.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef Ayaxola het volgende:
Fuck you man
"I'm Tony Montana! You fuck wit me, you fuckin' wit da best!"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Why don't you try stickin your head up your ass, see if it fits.
Ik heb nog een hele fles staan, en nog een andere fles met nog wat ander spul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:41 schreef oshiro het volgende:
Sebasser, waar woon je? Dan kunnen we delen enzo
Ik quote even niet want mn muis is leeg en kan daarom niet quoten
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.quote:
Amigo, the only thing in this world that gives orders is balls. Balls. You got that?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.
Als je niet geinformeert word dat je een licentie moet kopen hoe kan je dan weten dat je er 1 moet kopen...![]()
Ja, dude.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.
Als je niet geinformeert word dat je een licentie moet kopen hoe kan je dan weten dat je er 1 moet kopen...![]()
Pffquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kap is met m'n goeie topic te verneuken ja? Fuck you, you bunch a fuckfaces.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen S-F, hij is wel tof.
tyf op man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Kap is met m'n goeie topic te verneuken ja? Fuck you, you bunch a fuckfaces.
Kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dude.
Bwhhee, dat weet ook niemand eh
Dat staat ook niet in 99% van alle aula's en andere overeenkomsten die je moet accepteren voordat je kan installeren.
Bullshit.
Fuck him, fuckin' assholequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen S-F, hij is wel tof.
Mooi, maar waar het om ging daar staat dat er wel in als je wil installerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KloptHet geld dan ook alleen voor bepaalde software weer
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mooi, maar waar het om ging daar staat dat er wel in als je wil installeren
Muziek en films ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Gewoon alles downloaden en niets uploaden![]()
Ach ze kunnen je toch niets makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Muziek en films ja.
Met software ligt dat anders lamlul, daarbij is ook downloaden illegaal..
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach ze kunnen je toch niets makenMoeten ze eerst je naam krijgen en zolang je niet bij UPC zit zit dat wel goed
![]()
"Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:56 schreef Sosa het volgende:
Fuck Tony
I know, I've said itquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef EricG het volgende:
[..]
"Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me."
Lijkt mij gewoon een algemeen verzoek... Ik zou me daar echt helemaal niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
@Home,
Afdeling Abuse
Ik trek me er ook niks van aan, ik verstuur ze alleen maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon een algemeen verzoek... Ik zou me daar echt helemaal niets van aantrekken![]()
Ze zetten alle mogelijke manieren om bestanden te delen er even bij zodat je er zelf 1 uit kan zoeken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik trek me er ook niks van aan, ik verstuur ze alleen maar
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Studenten & HBO-ers met een IQ van "200"
![]()
Je doet HBO/WO En je doet neerbuigend over mijquote:
Ik moedig niets aan hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:13 schreef Fliepke het volgende:
Kudo's voor de TS.
Eerst solliciteren bij FOK!games en dan hier warez gaan aanmoedigen.
Jij komt er wel
Ik weet niet of je al een mailtje terug heb gehad, maar je wordt in ieder geval niet aangenomen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:35 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik moedig niets aan hoorIk zeg alleen dat de meesten 'm toch wel zullen downloaden ipv kopen.
Kutquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al een mailtje terug heb gehad, maar je wordt in ieder geval niet aangenomen.
Doe normaal man bosmongool.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHhAhHAH
Lekker voor je kut kindfffff
dan maar lekker vakkenvullen bij de AH
Ja lul ga je het downloaden van games goedkeurenquote:
Boeie man, kutpolicyquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja lul ga je het downloaden van games goedkeuren![]()
![]()
![]()
Krantenbezorgerquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Boeie man, kutpolicy![]()
Moeten ze games maar beter beveiligen.
Nu kan je het helemaal vergetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Reviewer. Vind 't leuk om over games te schrijven enz. Kom er ook vaak.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu kan je het helemaal vergetenWaarom wou je eigenlijk bij FOK!games ?
![]()
Die je overigens niet mag downloaden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:58 schreef Sala-adin het volgende:
Er moet ook een sub site voor films komen vind ik
Ah je bent ook professioneel inbreker?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt mijn standpunten over het downloaden van games en zulks veranderenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Reviewer. Vind 't leuk om over games te schrijven enz. Kom er ook vaak.
Ik download geen filmsquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:01 schreef EricG het volgende:
[..]
Die je overigens niet mag downloaden.
Zal ik eens een mailtje sturen dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt mijn standpunten over het downloaden van games en zulks veranderen![]()
?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah je bent ook professioneel inbreker?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal ik eens een mailtje sturen dan.
Je zegt dat de gamesindustrie de beveiliging maar goed op orde moet hebben en dat het downloaden niet erg is als de beveiliging niet goed is...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef EricG het volgende:
[..]
?
Ik kraak ze niet ofzo als je dat bedoeld.
Ah vandaar dat je geen cracks hoeft te gebruiken ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:07 schreef EricG het volgende:
[..]
?
Ik kraak ze niet ofzo als je dat bedoeld.
Nou ja, illegaal downloaden is wel heel makkelijk jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zegt dat de gamesindustrie de beveiliging maar goed op orde moet hebben en dat het downloaden niet erg is als de beveiliging niet goed is...![]()
Hoe kan je dan over games schrijven voor mensen die er wel die 50 euro voor willen uitgeven... Die mensen zoeken naar een leuk spel en downloaden niet zomaar iets om het uit te proberen. Als ik een spel koop dan wil ik informatie van iemand die er ook echt gevoel bij heeft wanneer hij of zij een game reviewed. Niet zomaar iemand die het even gedownload heeft en zegt wat hij of zij er van vind.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef EricG het volgende:
[..]
Nou ja, illegaal downloaden is wel heel makkelijk ja
En ik ben niet van plan 50¤ uit te geven voor iets wat ik gratis kan krijgen, dan neem ik dat beetje schuldgevoel maar op de koop toe.
Reviewers krijgen het spel gewoon thuis gestuurd hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe kan je dan over games schrijven voor mensen die er wel die 50 euro voor willen uitgeven... Die mensen zoeken naar een leuk spel en downloaden niet zomaar iets om het uit te proberen. Als ik een spel koop dan wil ik informatie van iemand die er ook echt gevoel bij heeft wanneer hij of zij een game reviewed. Niet zomaar iemand die het even gedownload heeft en zegt wat hij of zij er van vind.
Oke wist ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:14 schreef EricG het volgende:
[..]
Reviewers krijgen het spel gewoon thuis gestuurd hoor![]()
En dan nog, als je iets zelf gekocht hebt wíl je daar juist heel positief over zijn.
Nee het kan natuurlijk dat een spel je niet ligt of dat je het genre niet leuk vind, maar dat het wel een goed spel is. Dan moet je het natuurlijk niet een laag punt geven alleen omdat je het genre niet leuk vind.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke wist ik niet. Dat mag een review is een samenvoeging van feiten en meningen. Als je een spel echt heel erg leuk vind dan mag je dat gewoon neerzetten. Als je spelen die je zelf juist niet zo leuk vind maar niet extra gaat afkraken.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee het kan natuurlijk dat een spel je niet ligt of dat je het genre niet leuk vind, maar dat het wel een goed spel is. Dan moet je het natuurlijk niet een laag punt geven alleen omdat je het genre niet leuk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |