Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef EricG het volgende:
EN koop/download het spel van scarface. Ook kankervet motherfucker.
Downloaden is niet strafbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?
Waar gaat het heen met de Fokkers
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zet je nou mensen aan tot het illegaal downloaden van een spel, wat strafbaar is?
Waar gaat het heen met de Fokkers
Niet van muziek/films, wel van software.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Downloaden is niet strafbaar![]()
Ik weiger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:33 schreef EricG het volgende:
[..]
O sorry. Jij moet 'm kopen, de rest mag gewoon downloaden.![]()
Zolang je er niets mee doet mag je ook software downloadenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet van muziek/films, wel van software.
Bullshit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je er niets mee doet mag je ook software downloaden![]()
Niks aan toe te voegen. Ik heb immers bier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Sebasser het volgende:
Ik weiger.
ik heb blauwe vodka, en ik heb nog ander boeiender spulquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Ik heb immers bier.
Why don't you try stickin your head up your ass, see if it fits.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef Ayaxola het volgende:
Fuck you man
"I'm Tony Montana! You fuck wit me, you fuckin' wit da best!"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:40 schreef EricG het volgende:
[..]
Why don't you try stickin your head up your ass, see if it fits.
Ik heb nog een hele fles staan, en nog een andere fles met nog wat ander spul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:41 schreef oshiro het volgende:
Sebasser, waar woon je? Dan kunnen we delen enzo
Ik quote even niet want mn muis is leeg en kan daarom niet quoten
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.quote:
Amigo, the only thing in this world that gives orders is balls. Balls. You got that?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.
Als je niet geinformeert word dat je een licentie moet kopen hoe kan je dan weten dat je er 1 moet kopen...![]()
Ja, dude.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je niet weet dat er een licentie nodig is voor een bepaald software programma dan ben je niet strafbaar als je het gebruikt als je wel op de hoogte bent dat er een licentie nodig is om het programma te mogen gebruiken dan pas ben je strafbaar. Als ik iets van een FTP afrop en er staat nergens voor tijden of na de installatie dat ik een licentie moet aanschaffen dan mag je het gewoon gebruiken.
Als je niet geinformeert word dat je een licentie moet kopen hoe kan je dan weten dat je er 1 moet kopen...![]()
Pffquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kap is met m'n goeie topic te verneuken ja? Fuck you, you bunch a fuckfaces.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen S-F, hij is wel tof.
tyf op man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:48 schreef EricG het volgende:
[..]
Kap is met m'n goeie topic te verneuken ja? Fuck you, you bunch a fuckfaces.
Kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dude.
Bwhhee, dat weet ook niemand eh
Dat staat ook niet in 99% van alle aula's en andere overeenkomsten die je moet accepteren voordat je kan installeren.
Bullshit.
Fuck him, fuckin' assholequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen S-F, hij is wel tof.
Mooi, maar waar het om ging daar staat dat er wel in als je wil installerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KloptHet geld dan ook alleen voor bepaalde software weer
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mooi, maar waar het om ging daar staat dat er wel in als je wil installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |