pffff iemand die mijn afkorting denkt te kunnen claimenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een stel bezige bijen zijn jullie ook met dat b-b verhaal
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-Bquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef An24 het volgende:
[..]
LD, Ze heet ook stiekum Maya in het echt, snappie?![]()
![]()
![]()
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Maya dan ook een stuk beter klinken dan B-B![]()
is goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom...we laten dat Bizzy-Bee gewoon vallen en gaan BB(v) Maya noemen![]()
HUHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft mayaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya is shall be.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Yoni het volgende:
Drie gangen voor 15 euro! Klinkt goed An!
Ik heb gister in R'dam bij "Eetcafé Opa" gegeten. Leuk tentje![]()
hey BB of -B-B of BB(v)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm dus..we noemen iedereen bij hun fok naam of een afkorting daarvan en maya blijft maya![]()
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Tentje heet LB ofwel Lekker Belangrijk! Slim van ze om zichzelf zo te noemen
![]()
Mwa... mooie naam hoor, daar niet van. Maar we noemen anderen hier ook niet bij hun IRL naam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb het gevonden , Maya it shall be.
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
In Dordrecht zeker? Daar kom ik nooit![]()
Ze is niet de enige kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef An24 het volgende:
Ze zit me uit te lachen hier mensen, doe er ff wat aan![]()
-x- = +quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef prupke het volgende:
ps phoen je hebt het wel voor elkaar he in dat topic van je mooiste foto
je mag pas posten bij 1 positief en 1 negatief commentaar op de voorgaande foto
en als je nu of alleen maar negatief of alleen maar positief kan reageren?
* PdeHoog agreesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef prupke het volgende:
Volgende week eet je bij CP dat is lekker en gratis
Ik lach mensen alleen maar toequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is niet de enige kan ik je vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |