abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:32:00 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_42477552
We hebben momenteel geen echte vleugelspelers ala Overmars. daarom moeten we 4-4-2 gaan spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:34:42 #152
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42477612
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]Begin vorig jaar was hij als linksbuiten inderdaad behoorlijk matig en voorspelbaar. Daar heeft hij, o.a. door middel van extra training, hard aan gewerkt en nu lijkt hij gevaarlijker dan ooit.
ik vond hem idd tegen Utrecht best scherp en gevaarlijk. Gister toen ie op rechts stond was het niet veel, maar eenmaal op links was het best ok. En zn schoten blijven gevaarlijk.
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:49:44 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42477935
Verdienstelijk resultaat. Achteraf gezien zeker, met die barre omstandigheden.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:04:13 #154
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42478258
Goede wedstrijd, veel doelpogingen.2x de lat geraakt, 1x de paal, en een onterecht afgekeurde goal en een balletje van lijn.Netjes gedaan.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42478933
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waar baseer jij dan op dat Engeland nog wel een topland is en Nederland niet? Daar ben ik heel benieuwd naar.
de engelse comp. is gewoon beter dan die van nederland , kijk naar het engelse team wat voor spelers daarin zitten , binnenkort is het toch Nederland - Engeland , dan zullen we het zien
pi_42479317
We hebben gewoon goed gespeeld gezien de omstandigheden . En het is jammer dat die bal er niet invliegt, maar ik zie op dit moment liever dit dan weer zon zaadwedstrijd met 0-1 winnen. Om nog maar niet te praten over die scheids .
pi_42479578
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

de engelse comp. is gewoon beter dan die van nederland , kijk naar het engelse team wat voor spelers daarin zitten , binnenkort is het toch Nederland - Engeland , dan zullen we het zien
Ja maar wie zijn de beste spelers van die Engelse competitie?
De Henry's, Drogba's, Van Persie's, Ronaldo's, Gallassen, Cechen, etc.
Hoeveel Engelsmannen spelen er wekelijks bij Chelsea, Arsenal en Liverpool in de basis? Vrij weinig.
Aan Lampard (niet in vorm), Gerrard, Terry en Rooney (totaal uit vorm) heeft Engeland een aantal toppers in huis maar voor de rest is het ook niet heel veel soeps hoor. Crouch, Defoe, Neville, Wright-Philips, ik ben niet zo heel erg onder de indruk.

Dat je Nederland geen topland vind, maar Engeland wel, blijf ik apart vinden. Maar goed...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42479665
Goeie wedstrijd naar omstandigheden, het veld en de scheids waren echt een belediging voor het voetbal. Had 3 punten moeten opleveren, nu heb ik tot overmaat van ramp ook nog eens 50 euro verloren met TOTO..
david_ajax_rulez3@hotmail.com add me :P
pi_42485382
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja maar wie zijn de beste spelers van die Engelse competitie?
De Henry's, Drogba's, Van Persie's, Ronaldo's, Gallassen, Cechen, etc.
Hoeveel Engelsmannen spelen er wekelijks bij Chelsea, Arsenal en Liverpool in de basis? Vrij weinig.
Aan Lampard (niet in vorm), Gerrard, Terry en Rooney (totaal uit vorm) heeft Engeland een aantal toppers in huis maar voor de rest is het ook niet heel veel soeps hoor. Crouch, Defoe, Neville, Wright-Philips, ik ben niet zo heel erg onder de indruk.

Dat je Nederland geen topland vind, maar Engeland wel, blijf ik apart vinden. Maar goed...
nederland was een topland in 98 en 2000 en daarvoor in 88 maar de laatste jaren het beste was nog onder Dick Advocaat op euro 2004 , onder van basten worden we voorlopig geen topland meer.
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:09:44 #160
159772 Californication
Dollars & Girls
pi_42485433
Goed spel, tegenvallend resultaat.
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:04:54 #161
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_42489357
Gezien het afgelopen wk kan je denk ik niet stellen dat Nederland een topland is. Met matig spel de tweede ronde halen en daarin kansloos verliezen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_42491437
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef Barca het volgende:
Gezien het afgelopen wk kan je denk ik niet stellen dat Nederland een topland is. Met matig spel de tweede ronde halen en daarin kansloos verliezen.
Noem mij 3 toplanden volgens in jou in de EU?
pi_42491600
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:58 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Heb ik ook al geprobeerd, maar dan komen ze aan met Tsjechië, Engeland en Spanje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42491801
Ik zie het zo trouwens:

5 toplanden op dit moment:
Duitsland (niet veel bijzondere spelers, vormen wel goed team)
Frankrijk (meeste kwaliteit van iedereen, komt er niet altijd uit)
Italië (veel kwaliteit, maar zijn aan het terugzakken)
Portugal (goed ingespeelde ploeg)
Nederland (onervaren en jong, maar veel potentie)

Vlak daaronder:
Engeland (in potentie het beste middenveld, maar het 'klikt' niet)
Spanje (Veel kwaliteit, maar 'chokers' pur sang. Zijn hun kwalificatiereeks begonnen met 2 verliezen)
Tsjechië (tegen gevallen op het WK, heeft wel wat klassespelers lopen)
Zweden (was niks op het WK, maar lijkt in opkomst)
Turkije (altijd lastig)
pi_42491808
Nederland is en blijft een topland, maar weet op de toernooien altijd tegen te vallen. En we doen absoluut niet onder voor Engeland.
pi_42491938
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie het zo trouwens:

5 toplanden op dit moment:
Duitsland (niet veel bijzondere spelers, vormen wel goed team)
Frankrijk (meeste kwaliteit van iedereen, komt er niet altijd uit)
Italië (veel kwaliteit, maar zijn aan het terugzakken)
Portugal (goed ingespeelde ploeg)
Nederland (onervaren en jong, maar veel potentie)

Vlak daaronder:
Engeland (in potentie het beste middenveld, maar het 'klikt' niet)
Tsjechië (tegen gevallen op het WK, heeft wel wat klassespelers lopen)
Zweden (was niks op het WK, maar lijkt in opkomst)
Turkije (altijd lastig)
Spanje ???? Turkije vind ik niet genoeg kwaliteit hebben. Nederland heeft individueel goede spelers ook vol potentie maar we missen vooral ervarenheid op 't middenveld. Spelers ala Cocu worden in top wedstrijden zeker gemist. Als ik bondscoach was zou ik Davids nog eens oproepen. Zulke spelers heb je echt nodig. Landzaad vind ik daarvoor niet goed genoeg. Schaars heeft zeker de potentie om een nieuwe Cocu te worden.
pi_42492347
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:09 schreef toma het volgende:

[..]

Spanje ????
Zie edit
pi_42492724
Nederland is echt geen topland. Zoals gezegd te weinig kwaliteit/ervaring op het middenveld. En voorhoede spelers die niet goed functioneren in een 4-3-3 systeem op Huntelaar na. En we hebben geen rechtsback die én mee kan voetballen én verdedigen.
lollig
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:37:27 #169
30220 Barca
pi_42495574
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:58 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Italië, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Spanje
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:35:45 #170
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42498115
woensdag winnen we.
pi_42498167
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
woensdag winnen we.
Joh.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:42:05 #172
139407 jorienvdherik
pi_42498297
is echt waar...
pi_42498307
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Italië, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Spanje
Spanje is een choker eerste klas, dat is gisteren weer eens gebleken.

Spanje een topland noemen en Nederland niet, dat is echt heel dom.
pi_42500822
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef edje34 het volgende:

[..]

Daarom hebben ze zeker 1-1 gespeeld omdat we een topland zijn
Wat zegt dat nou dan? Frankrijk verliest van een klein land, Spanje verliest, de wereldkampioen Italie verloor laatst nog van een kleiner land, het zegt gewoon he le maal niets. Je moet kijken naar het spel en de namen die op het veld staan en als je dat in ogenschouw neemt is NL gewoon een topland. Alleen is het zo dat op grote toernooien de kleine details soms doorslaggevend kunnen zijn en je net dat beetje geluk moet hebben. NL & geluk, dat gaat niet goed samen IMO.
Maar we kachelen gewoon prettig gestoord verder en zien wel waar het Van Basten schip strand het komende toernooi. Van het spel word ik in ieder geval al wat vrolijker.
pi_42500852
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Nederland is echt geen topland. Zoals gezegd te weinig kwaliteit/ervaring op het middenveld. En voorhoede spelers die niet goed functioneren in een 4-3-3 systeem op Huntelaar na. En we hebben geen rechtsback die én mee kan voetballen én verdedigen.
Define topland, als je bekijkt dat er honderden voetbalnaties zijn en Nl altijd zo'n beetje in de top 10 zit van de wereld en daarnaast nog even rekening houdt met het feit dat we maar een klein land zijn...dan mogen we ons wel een topland noemen. Kijk alleen eens naar al die grote namen die NL voortgebracht heeft waaronder de beste europese voetballer.
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:06:28 #176
30220 Barca
pi_42513667
Spanje had op het wk nog een kans tegen Frankrijk. Wij waren kansloos tegen Portugal.

De Spaanse ploeg bestaat voornamelijk uit spelers uit de eigen competitie. Onze ploeg niet. Waarom? Omdat onze mickey mouse competitie geen fuck voorstelt!
pi_42516262
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:06 schreef Barca het volgende:
Spanje had op het wk nog een kans tegen Frankrijk. Wij waren kansloos tegen Portugal.

De Spaanse ploeg bestaat voornamelijk uit spelers uit de eigen competitie. Onze ploeg niet. Waarom? Omdat onze mickey mouse competitie geen fuck voorstelt!
Wat boeit het nou dat ze in het buitenland spelen? De meerderheid van de oranjespelers spelen in de beste competitie van de wereld, Engeland. We zijn gewoon een klein land, niets aan te doen.

Ik vind sowieso die Spaanse elftal een elftal die al veel meer ervaring heeft dan dit NLse elftal, in 98 waren we top maar in 94 was het ook allemaal kapot werk. Heb geduld en hoop dat we een keer het geluk aan onze kant hebben. Enne, vorig jaar bestond ons elftal ook voornamelijk uit spelers uit de eigen competitie, so whats your point?
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:52:10 #178
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_42523682
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef Barca het volgende:

Spanje vond ik maar kut.
  maandag 9 oktober 2006 @ 20:54:17 #179
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_42523788
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:06 schreef Barca het volgende:

Spanje heeft niet echt een indrukwekkende lijst van prestaties. Het 3x kleinere Nederland heeft veel meer gepresteerd op WK's en zeker op EK's.
pi_42526103
Stoitchkov is echt een beetje de weg kwijt trouwens.

Hij heeft gezegd dat hij het jammer vond dat Nederland zo defensief speelde omdat hij toch van aanvallend voetbal hield.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij was Bulgarije puur op de counter aan het spelen en kwamen ze amper over de middenlijn en was Nederland constant in de aanval?
Tevens vond hij Giovanni v. Bronckhorst de beste man van het veld.

Het zou je bondscoach maar zijn.
  maandag 9 oktober 2006 @ 23:34:22 #181
139407 jorienvdherik
pi_42528466
pff wat een dom oor joh
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:16:17 #182
30220 Barca
pi_42529752
De kwaliteit van je eigen competitie zegt wat over je status als voetbalnatie. In de Europese bekercompetities komen we de laatste jaren niet meer mee.

Spanje heeft in de historie niet indrukwekkend gepresteerd maar volgens mij hebben we het over het HEDEN en niet het verleden.

En geluk? Geluk dwing je af. Dat lukt ons nu niet.
pi_42529815
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:16 schreef Barca het volgende:
Spanje heeft in de historie niet indrukwekkend gepresteerd maar volgens mij hebben we het over het HEDEN en niet het verleden.
Het heden is dat Spanje met 3 punten uit 3 wedstrijden bijna onderaan in de poule staat?

Nogmaals, dat jij Spanje als topland ziet en Nederland niet slaat echt nergens op.
Misschien zijn de rollen over een jaar omgekeerd, maar op dit moment is het echt flauwekul.
pi_42532915
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 22:04 schreef koningdavid het volgende:
Stoitchkov is echt een beetje de weg kwijt trouwens.

Hij heeft gezegd dat hij het jammer vond dat Nederland zo defensief speelde omdat hij toch van aanvallend voetbal hield.

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij was Bulgarije puur op de counter aan het spelen en kwamen ze amper over de middenlijn en was Nederland constant in de aanval?
Tevens vond hij Giovanni v. Bronckhorst de beste man van het veld.

Het zou je bondscoach maar zijn.
Stoitckov vindt Gio de beste man omdat hij dat gaatje liet vallen waaruit de goal ontstond en verder vond hij het jammer dat Ned defensief zo sterk speelde waardoor hun aanval niet uit de verf kwam.
janneman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')