Klaas een vriend komt hier kijken. Ik ga gewoon verder met Fokken en hij ligt op de bank. Voer hem af en toe kippenbouten en frikandelllen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:31 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat ik veel van die wedstrijd kan zien. Vanavond weer vrienden op de borrel bij ons.
Nu het bier nog.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:32 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
het biet verhuist ook maar mee naar dit deel
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
Klaas een vriend komt hier kijken. Ik ga gewoon verder met Fokken en hij ligt op de bank. Voer hem af en toe kippenbouten en frikandelllen.
Werken voor je geld zal je!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
Vanavond werken...
Vannacht amper geslapen vandaag wedstrijd en daarna nog zitten bieren na afloop. Ik wil niet werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Werken voor je geld zal je!
Lekker tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vannacht amper geslapen vandaag wedstrijd en daarna nog zitten bieren na afloop. Ik wil niet werken
Hoho, ik was pas 05.00 echt helemaal klaar. En om 02.00 met alles op een paar kleine dingetjes na. Dus ik heb het zwaar gehad hoor!quote:En als er iemand moet werken voor z'n geld
Ja maar ik wil nu al slapenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker tochMorgenochtend lekker slapen; daar moet je aan denken!
[..]
Het is bijna onmenselijk...quote:Hoho, ik was pas 05.00 echt helemaal klaar. En om 02.00 met alles op een paar kleine dingetjes na. Dus ik heb het zwaar gehad hoor!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:15 schreef VoreG het volgende:
Ik ben kapot, ik ga slapen en kijk wel of ik wakker word voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |