abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42598252
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef atmosphere1 het volgende:
Wat heeft dat nou met het PNAC te maken ?? hier nog maar eens de link waar een samenvatting van het document staat . http://www.informationclearinghouse.info/article3249.htm
off topic,
Het blijft schrikken als ik het lees:
quote:
And advanced forms of biological warfare that can target specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool"
Chemtrails enzo.
quote:
Future soldiers may operate in encapsulated, climate-controlled, powered fighting suits, laced with sensors, and boasting chameleon-like 'active' camouflage. 'Skin-patch' pharmaceuticals help regulate fears, focus concentration and enhance endurance and strength.
Robocop....brrr.

On topic.
quote:
"In exploiting the 'revolution in military affairs,' the Pentagon must be driven by the enduring missions for U.S. forces.
Tja en dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat er missions zijn...
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_42601009
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef Resonancer het volgende:

Chemtrails enzo.
pi_42601397
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 07:31 schreef haaahaha het volgende:

[..]

En daar bedoel jij mee? Dat ze dat noooooit zullen doen..? ze hebben het al gedaan.
En of het nou via Chemtrails gebeurt of iets anders , het doel blijft hetzelfde.
http://www.brianwillson.com/awolgermkor.html

[ Bericht 28% gewijzigd door Resonancer op 12-10-2006 08:38:49 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_42601444
dat je in sprookjes gelooft.
pi_42601741
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:31 schreef haaahaha het volgende:
Off topic/

Ik noem het nachtmerries, nee hoor Hahahahaa... oorlog bestaat niet echt meer , het zijn allemaal maar fabeltjes, er vallen door de precisie bombardementen ook bijna geen burgerslachtoffers meer, want dat zegt Rumsfeld toch..
quote:
The Mudung Mountain Site: "A White Cloud or Mist"

Let us return for a moment to the Mudung Mountain site where villagers claimed that a "white powder" or "mist" was sprayed from light planes, believed to be of U.S. origin, on several occasions in September and October 1951. People were reported to have developed fevers shortly thereafter, collapsing, while their skin discolored toward black
http://www.brianwillson.com/awolgermkor.html
Waar of wie of wat het ook was, het gebeurt. Agent orange was ook 'n sprookje zeker?

Nu hou ik op over dit off topic onderwerp. Alhoewel Agent Orange ook weer duidelijk maakt dat de US govt bepaalde kwalijke zaken prima 'n tijdje geheim kunnen houden, en moreel gezien ook prima tot 9-11 in staat zouden kunnen zijn.
quote:
In Vietnam, under President's Kennedy, Johnson, and Nixon, the U.S. used globally unprecedented amounts of chemical warfare when it sprayed from the air 20 million gallons of various herbicides in concentrations far beyond that even recommended by their seven major manufacturers. Agent Orange pesticide alone destroyed 14 percent of South Vietnam's forests. An area the size of the states of Massachusetts and Rhode Island combined (6 million acres/9400 square miles/24,400 square kilometers/2.4 million hectares) was decimated with chemicals that today remain in the Vietnamese food chain, causing a continuing tragedy of elevated cancers and birth defects. And subsequent documents reveal that the chemical companies knew no later than 1965, and that the U.S. government knew as early as 1967, and perhaps earlier, of the long-term health risks and sought to keep that information from the public, and from its own troops.
Wat vergeten sommige mensen toch snel.
Eisenhower1961.
pi_42602124
lol, chemtrails. Als dat zo is, waarom heb jij er dan geen last van, resonancer?
pi_42602200
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:16 schreef haaahaha het volgende:
lol, chemtrails. Als dat zo is, waarom heb jij er dan geen last van, resonancer?
Dat weet ik helemaal niet of ik er geen last van heb, (en ook uit deze opmerking blijkt dfat je mijn post niet goed leest (het gaan namelijk om GEN gerichte oorlogsvoering, en misschien behoor ik wel niet tot degene die ze willen treffen en heb ik dat Gen niet). Maar als je echt alleen op mijn off topic opm. op het onderdeel van het PNAC dat biologische oorlogsvoering bespreekt (gek dat je op de rest niet reageert, alhoewel als je het niet leest) verder wil gaan kunnen we dat beter in 'n ander topic doen. En dan kunnen we de vragen die je als NATTE FLAMOES hebt gesteld wel overslaan.
Eisenhower1961.
pi_42602318
't is altijd dezelfde discussie hoor, resonancer.
pi_42602761
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:31 schreef haaahaha het volgende:
't is altijd dezelfde discussie hoor, resonancer.
Dat geldt misschien voor iemand die zo zwart wit als jij denkt wel ja.
Ik vind jouw posten ook niet onder de noemer discussie vallen, in 'n discussie gebruik je nl. argumenten.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:57:33 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_42607472
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

off topic,
Het blijft schrikken als ik het lees:
[..]
Maar even een offtopic reactie dan. Het is zeer onwaarschijnlijk dat zoiets binnenkort of wellicht zelfs ooit mogelijk wordt. Daarvoor is de genetische diversiteit binnen de menselijke bevolking te laag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_42608282
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar even een offtopic reactie dan. Het is zeer onwaarschijnlijk dat zoiets binnenkort of wellicht zelfs ooit mogelijk wordt. Daarvoor is de genetische diversiteit binnen de menselijke bevolking te laag.
Ach zolang er maar n paar overblijven he?
quote:
World Population Control — U.S. Strategy and UN Policy Program.

In April 2002, LifeSite Daily News published a report from The Interim, apparently first published in Australia's The Age.

The report identified that Australian Nobel Prize winner and world-famous microbiologist Sir Macfarlane Burnet supported biological warfare as a form of population control, moreover, that Third World de-population has been U.S. strategic policy since '74.

The story seems far-fetched and totally unbelievable. Unfortunately it is true.
http://www.fathersforlife.org/health/population_control.htm
Eisenhower1961.
pi_42618624
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:31 schreef haaahaha het volgende:
Het lijkt wel of je steeds denkt dat die teksten door Resonancer zelf verzonnen zijn .

"dat je in sprookjes geloofd ?? " Het gaat hier niet om geloven !

Het is erg zorgwekkend dat het machtigste land leden in de regering heeft die dergelijk zinnen uitspuwen .
quote:
And advanced forms of biological warfare that can target specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool"

Geef jij dan eens aan wat ze hier dan wel mee bedoelen ," Hahahahaaa" daar ben ik erg benieuwd naar .

[ Bericht 23% gewijzigd door atmosphere1 op 12-10-2006 19:27:08 ]
pi_42623582
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ik het 1 beslist niet voor waar mag aannemen en dan het ander wel voor waar moet aannemen. De us overheid doet alles vanuit een reden, pnac, world domination etc etc. Maar nooit hoor je over motieven van die andere partij, die partij die de us overheid bekritiseerd.
pi_42624475
En juist de redenen die de us overheid heeft voor hun manier van handelen is uiterst zorgwekkend .

De mensen in de US government dragen een inmense verantwoording waar zij zelf voor gekozen hebben, daarbij willen ze het liefst de hele wereld de les lezen .
Alle reden om juist op hun kritiek te hebben .

Je geeft echter geen antwoord op m'n vraag
pi_42625628
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap niet dat er wordt gezegd dat ik het 1 beslist niet voor waar mag aannemen en dan het ander wel voor waar moet aannemen. De us overheid doet alles vanuit een reden, pnac, world domination etc etc. Maar nooit hoor je over motieven van die andere partij, die partij die de us overheid bekritiseerd.
Mijn motief is o.a 'n leefbare wereld voor mijn (klein)kinderen achterlaten, en ik denk niet dat dat gebeurt als het PNAC werkelijkheid wordt en de multinationals op deze voet door kunen gaan. Ik bekritiseer dus niet alleen de US govt, iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:43:51 #66
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_42627966
ik vermoed dat hij het nog niet heeft gelezen (engels he ! )
pi_42634380
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:38 schreef Resonancer het volgende:
Mijn motief is o.a 'n leefbare wereld voor mijn (klein)kinderen achterlaten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_42635372
lol, leef jij dan in zo'n onleefbare wereld, resonancer?
pi_42640129
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:46 schreef haaahaha het volgende:
lol, leef jij dan in zo'n onleefbare wereld, resonancer?
Wat 'n lol. Lekker aan het impliceren?
Ik klaag niet, kom niks tekort, heb eerder teveel.
En ik schrijf achterlaten, de situatie (milieu) verslechterd met de dag, maar ook daarvan zal jij waarschijnlijk zeggen, daar is geen bewijs voor. Allemaal maar aanames.
quote:
Het aantal mensen dat lijdt aan hersenaandoeningen, waaronder de ziekte van Alzheimer, de ziekte van Parkinson en aandoeningen van de motorische zenuwen zijn in twintig jaar tijd in het westen enorm gestegen, hebben wetenschappers ontdekt. De alarmerende stijging, waaronder getallen over dementie zijn verdrievoudigd, worden in verband gebracht met verhoging van de hoeveelheid bestrijdingsmiddelen, industriële uitstoot, huishoudelijk afval, uitlaatgassen en andere milieuverontreinigende stoffen, staat in een rapport in het tijdschrift Public Health.
http://www.aspartaam.nl/artikelen/dementie.html
quote:
Biologen geven aan dat mogelijk meer dan 50.000 diersoorten per jaar uitsterven door het kappen van regenwouden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenwoud
quote:
Mortaliteit door ozon

De achtergrondconcentraties vertonen echter een verontrustende stijging.
http://huizekeytsman.tele(...)015-4-2005%20MVS.htm
quote:
Dr. Etienne Bidat: Astma, eczeem en rinitis-bindvliesontsteking, de belangrijkste allergische ziektes, waren enkele tientallen jaren geleden nog zeldzaam. Maar tegenwoordig komen ze steeds vaker voor en vormen ze een echt volksgezondheidsprobleem.

Momenteel lijden in Frankrijk en België meer dan 10% van de kinderen aan astma, hebben 15 tot 20% van de kleine kinderen eczeem, hebben 4 à 8% van de kinderen die de schoolgaande leeftijd nog niet hebben bereikt een voedingsallergie en kampt 20% van de globale bevolking met rinitis.
Nog steeds in Frankrijk en België is de frequentie van astma bij kinderen op zo'n vijftien jaar tijd verdubbeld en ook de ernst ervan neemt toe. In andere geïndustrialiseerde landen is het aantal astmapatiënten bij kinderen en jonge volwassenen de voorbije twintig jaar verdrie- of -viervoudigd.
http://www.e-gezondheid.b(...)uw-11383-273-art.htm
Hoe de PNAC members over b.v. Kyoto denken is wel duidelijk geloof ik.
quote:
Klaar voor de nieuwe imperiale wereldorde

Donderdagochtend startte de onderzoekscommissie haar werk. Doel was een antwoord te vinden op de volgende 4 vragen:

1. Kan men besluiten dat de voorstellen van het PNAC (on)officieel onderschreven worden door de huidige regering in de VS en maakt de Bush administratie aldus de PNAC ideologie tot een steunpilaar van haar buitenlands beleid ?

2. Kan men uit recente acties van de VS en in het bijzonder uit de oorlog tegen Irak de concrete uitvoering van de principes en voorstellen van het PNAC vaststellen?

3. Dragen deze principes en voorstellen bij tot het verbeteren van de stabiliteit en veiligheid in internationale relaties of vormen zij integendeel een ernstige bedreiging hiervoor?

4. Wie zijn de personen en belangengroepen achter het PNAC? Bevestigingen de PNAC documenten en de getuigenissen voor deze commissie dat het PNAC zoals het zelf zegt slechts een "niet-gouvernementele vormingsinstelling" is?

http://www.vrede.be/tijdschrift_view.php?id=258
In het NL's !!
quote:
THE COMMON SENSE CONNECTION: THESE MEN LIED IN ORDER TO START A WAR AND IN THE PROCESS THEY SACRIFICED THE LIVES OF OVER 2000 AMERICAN SOLDIERS. WHAT MAKES YOU THINK THAT THEY DID NOT SACRIFICE 3000 TOTAL STRANGERS ON 9/11/2001 FOR THE SAME PURPOSE?
http://www.tvnewslies.org/html/pnac.html
En wat was ook alweer de reden van die oorlog?
quote:
A stark assessment has found that the American invasion and occupation of Iraq has helped spawn a new generation of Islamic radicalism and that the overall terrorist threat has grown since the Sept. 11 attacks.

It concludes that, rather than contributing to eventual victory in the global counterterrorism struggle, the situation in Iraq has worsened the U.S. position, according to officials familiar with the classified document
http://www.washingtonpost(...)AR2006092301130.html
en de Hr Bush blijft maar beweren dat het goed gaat.
quote:
Bush said in an address earlier this month to the Military Officers Association of America, "we've removed terrorist sanctuaries, disrupted their finances, killed and captured key operatives, broken up terrorist cells in America and other nations, and stopped new attacks before they're carried out.
Hier kun je natuurlijk heel makkelijk over zeggen, tja we weten niet hoe het was gegaan als de USA , Saddam niet had gepakt.
Eisenhower1961.
pi_42640272
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:35 schreef Resonancer het volgende:
Wat 'n lol. Lekker aan het impliceren?
Ik klaag niet, kom niks tekort, heb eerder teveel.
En ik schrijf achterlaten, de situatie (milieu) verslechterd met de dag, maar ook daarvan zal jij waarschijnlijk zeggen, daar is geen bewijs voor. Allemaal maar aanames.
Ach, ik vind het onzin. De situatie had al vanaf de jaren 40 moeten verslechteren, om wellicht al vanaf eeder. Maar zoals je al aangeeft, je hebt het zelf prima.
pi_42640510
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef haaahaha het volgende:
Ach, ik vind het onzin. De situatie had al vanaf de jaren 40 moeten verslechteren, om wellicht al vanaf eeder.
Geen commentaar.
quote:
Maar zoals je al aangeeft, je hebt het zelf prima.
Maar dat wil niet zeggen dat anderen het goed hebben, als je je daar niet mee bezig houdt hoe noemt men je dan ook alweer?
Eisenhower1961.
pi_42642289
zeg het maar?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:41:14 #73
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42659348
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik ben onder de indruk - dit ben ik met tijden lang spitten nog niet tegengekomen.
[..]

Mwoa, ik vind het beter klinken dan alle andere dingen in dit forum (vooral vanwege de focus op details) tot nu toe.
Ik ben het totaal met je oneens, maar je hoeft niet te zeggen dat je bewering niet sluitend is.
Er zijn eigenlijk maar weinig websites die peak oil en 9/11 aan elkaar koppelen en deze krijgen verder ook totaal geen aandacht in de media en ook vrij weinig in de 9/11 truth movement, welke zichzelf omzeep brengt met speculaties, hoaxen en onderlinge ruzies.

De naar mijn mening beste websites zijn:

www.fromthewilderness.com
http://cooperativeresearch.org/project.jsp?project=911_project
http://www.oilempire.us/911.html

De laatstgenoemde houd zich ook bezig met het scheiden van de goede en slechte theorieen omtrent 9/11. (iets naar beneden scrollen naar de eerste tabel)

De site is echter erg chaotisch, er zit echter wel structuur in, maar echt overzichtelijk is het niet.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:08:47 #74
2618 Beezz
Criticaster
pi_42660118
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:41 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk maar weinig websites die peak oil en 9/11 aan elkaar koppelen en deze krijgen verder ook totaal geen aandacht in de media en ook vrij weinig in de 9/11 truth movement, welke zichzelf omzeep brengt met speculaties, hoaxen en onderlinge ruzies.
Wisten we dit al?

tvp
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:29:33 #75
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42660659
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Beezz het volgende:

[..]

Wisten we dit al?

tvp
Deze had ik nog niet gelezen. Wel probeer ik een beetje op de hoogte te blijven van wat er in Venezuela gebeurd. En eigenlijk wil ik binnen nu en drie jaar een keer voor een paar maanden in Zuid Amerika verblijven om zelf met de mensen daar te spreken en wat cultuur op te doen.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:05:13 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42738198
Ik kan me heel erg goed vinden in de wie? Waarom? Hoe? uitleg van OpenYourMind eigenlijk.

Ben er een tijd geleden een stukje in gedoken en daar kwam eigenlijk hetzelfde uit alleen een stuk minder uitgewerkt. Goed bezig, TS .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:06:52 #77
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42739977
Ik kan mij in de volgende beschrijvingen redelijk vinden.

from Nicholas Levis, summeroftruth.org:

"Staging 9/11 as an inside job is going to work best (in fact, is likely to work only) if there actually exists an active network of anti-American terrorists who are deeply committed to killing Americans in response to U.S. policy. In other words, those who would blame Qaeda need a (relatively) real Qaeda. A partly-real enemy is much better than an entirely fabricated one.

"The most robust way for insider masterminds to stage 9/11 and get away with it is to arrange for their agents to infiltrate among "real foreign terrorists." Let them come up with their own plots (or plant plots among them), choose a plot that will produce the results desired by the masterminds, and see that through to fruition. At some point, the masterminds and their agents will hijack the plot from the would-be hijackers, to make sure it happens. You won't risk the whole game on the ability of amateurs to get away with it, you will help them along or even replace them (with a remote control hijacking, for example). But it's best to have "real terrorists" in play. They leave a more solid trail of evidence internationally. Cops and agents and academics of two dozen countries can honestly confirm the existence of an al-Qaeda network. That way there is less need to initiate outside observers into the plot and you don't have to hope they are all stupid, as they would have to be to fall for a complete fabrication of "Qaeda." (Qaeda at this point is just a term of convenience for the Islamist extremist networks.)

"The best result would be for a whole bunch of Islamist extremists running around believing that their crew pulled off 9/11 all by themselves (how inspiring for them!). The patsies should believe they actually did it.

Peeling the Onion of 9/11

Dear Friends,

I have always reserved this email list for information related to low frequency active sonar. Today, however, is a very different day in so many ways that I have decided to share with you a message I received.
As some of you may know, I served as legal counsel at the Christic Institute during the 1980s. The major case we pursued was a racketeering case against the private, off-the-shelf, covert operators conducting the Iran-contra operation [orchestrated by George Bush].

During that litigation, I got a good look at the dark side of the U.S. democratic experiment. To summarize that perspective, the commitment to democracy unleashed great creative potential for innovation that in turn produced massive wealth. The commitment to democracy then got lost in the pursuit of materialism. The large corporations received recognition in the law as persons, their contributions polluted the democratic process, the government became an extension of their blind advocacy of an unlimited right to devour the Earth's resources, and the military-industrial-intelligence complex became a second government within the government holding more power than the publicly presented government.

To preserve and enhance the national security state, things were done supposedly in the interest of the American people that the people knew nothing about and not have approved had they known. Death squads, assassinations, subversion of indigenous movements, overthrow of democratically elected governments, and other manifestations of the national security state agenda took place out of sight. Only occasionally did these actions surface, such as Cointelpro conducted by the FBI to discredit and destroy dissenting groups.

A dream image captured the essence of what was happening. I was watching people sitting on the ground picnicking with their families while a band played happy music in a nearby bandstand. Behind the picnickers was a high, black wall that the people did not notice. Every now and then, a figure would slip out from under the wall, go out into the world and perform some abominable act, and then slip back again - all without anyone noticing. That is what U.S. history looks like when you step back and objectively observe what has been done. Outside dreamtime, our investigation into the history of U.S. covert operations revealed the patterns of behavior that manifest in such events as Iran-contra.

During the Iran-contra involvement, I met various people inside the intelligence establishment who continued to struggle to prevent the abuses that were bringing the U.S. into disrepute throughout the world. This evening, I received a message from one of those people regarding the events unfolding today. I neither reject nor embrace the analysis set forth in the message. Ever since the Iran-contra investigation, I have kept an open mind regarding how to interpret unfolding events that are often very different from what they seem on the surface.

I send you this message to provide you with a perspective that you will not hear or see on CNN or any other major media outlet. In times like these, it is even more important to keep our wits about us and not be sucked into anyone else's script, even this one.

Aloha,
Lanny Sinkin
11:00 p.m.; 9/11/01

Response

"Aloha to you my friend,

I know that the many discoveries and lessons we shared during the Christic investigation are still fresh in your memory. I have applied our analytical technique to the events unfolding today and thought you might enjoy the musings that resulted.

There is always the onion. You peel off one layer and there is another layer underneath. I think Warren Christopher sought to encourage such peeling on CNN today. He said that while we may rush to conclude the bin Laden is the author of the events, it is important to dig deeper than that surface analysis to find the true perpetrators. As with most of the liberal Democrats, Christopher is not going to come right out and say what he thinks he knows. After all, during Iran-contra, when Congressman Jack Brooks of Texas asked Oliver North about his plan to suspend the U.S. Constitution (hatched inside FEMA), it was liberal Democrat Daniel Inouye who cut off the question and shuffled that subject off into executive session.

Let's start with the Taliban. Russia invades Afghanistan. The CIA is loosed to fight them. Actually, as you know, the CIA is simply the visible agency for the much larger group of agencies that conduct U.S. covert policies and that are in turn part of an international network of covert organizations pursuing common policies in many instances. The CIA looks for a group that will meet certain criteria, such as fanatical enough to conduct a guerilla war, disciplined, hardy, and amenable to outside support to fulfill their perceived mission. Enter the Taliban, a relatively obscure group preaching a fanatical version of Islam that bears little resemblance to the actual religious teachings and is rejected by most Islamic movements. The value of their beliefs is that the Russians fit their model of the unbeliever, who must be destroyed. On the border near Pakistan, they are available. Kissinger had already put the "tilt toward Pakistan" in motion. So the onion now has three layers - U.S./CIA, Pakistan, Taliban. Arming, training, and supplying the Taliban through Pakistan, the CIA experiences a rare success. The Taliban and others inflict so much damage on the Russian forces that Russian public opinion (similar to U.S. public opinion during Vietnam) turns against the war and forces Russia to withdraw.

Now armed and dangerous, the Taliban turn their guns on competing groups within Afghanistan and rise to national dominance. Women, foreign missionaries, and other groups not holding a sufficiently holy place to be considered righteous become targets of Taliban fanaticism. Ben Laden is considered a true believer with the resources to do a lot of harm to the unrighteous and finds a home in Afghanistan.

To the onion now has four layers: U.S./CIA; Pakistan; Taliban; Ben Laden.

The final layer of the onion is the semi-independent cells with the Laden network. Even better would be to have sent recruits in to Laden to form such cells that would actually operate under control external to Laden.

Enter Bush and Company. With practically all the judges on the federal bench now appointees of Nixon, Reagan, and Bush (the elder), stealing an election through the Supreme Court is a piece of cake. The Iran-contra gang comes storming back into power. The appointment of Richard Armitage as Deputy Secretary of State is like a rooster crowing in terms of announcing who is in charge. Colin Powell is window dressing.

The old gang sets about doing what they always wanted to do (loot and pillage) and undoing what they always wanted undone (environmental protection, civil rights, etc.) They follow the old axiom of do everything controversial you can in the first months of office to give people time to forget. Withdrawing from the Kyoto Treaty, leaving arsenic in the water, violating and then withdrawing from the ABM treaty, promulgating a "reward your friends" energy policy, etc. all will predictably lead to an alienation of the electorate.

Sure enough, the opposition begins to strengthen. Your campaign to stop deployment of low frequency active sonar is only one of many campaigns that have mobilized people, fattened the coffers of opposition organizations, and produced a greater willingness to challenge the actions of the government.

The next step is to powerfully impact the emotional body of the electorate and cause the nation to rally behind the President and the military. The Gulf War model is not readily available. You remember how U.S. Ambassador April Glaspie told Hussein that the dispute between Kuwait and Iraq was a local matter and how Hussein swallowed that fly like a hungry trout. Then Bush (the elder) got to unite the world to drive Hussein out of Kuwait. Those types of manipulation are not so easy to find. So back to the onion.

The terrorist bin Laden or elements of his network are available as a surrogate. Only this time the purpose of the surrogate is not to fight someone else. The purpose is to terrorize the U.S. population into embracing Bush and Company.

Laden's big actions to date have generally involved getting a bomb into some place where it can cause harm, such as a truck aimed at an embassy gate or a small boat aimed at a large ship. This time, however, he will make a great leap forward into being able to recruit four teams that are capable of hijacking four different airplanes from three different airports, conducting the hijacking with such swiftness that none of the legitimate crew can punch in the hijack code, flying those airplanes without the crew in place, navigating those airplanes to separate targets with high impact potential (Trade Center innocents, military hq, and presidential retreat plus the passengers), and impacting three of the four targets in a very short period of time, thereby inflicting the damage in such a way as to have the most emotional impact on the population.

The onion provides plausible deniability. Assistance will be provided through cooperating elements of Pakistani intelligence and then through cooperating elements in the Taliban to bin Laden and perhaps on to elements of Laden's network operating without his direct control. The network cell conducting the operation will be suicide squads, perhaps recruited from the Palestinian population. Deniability for everyone and obliteration for the perpetrators. Pretty clean all around.

Laden will never know that he is a pawn of the U.S. national security state. He will believe that Allah has suddenly blessed him with resources and capability that previously eluded him. He will be the trout. Once he takes the bait, he will be the new demon, the country will rally behind the President and the military to exorcise their fears, and everyone will forget all the terrible things Bush and Company did since January. I would assume that you will have a very hard time getting anyone to pay any attention to low frequency active sonar, particularly as your position can be painted as impeding military preparedness at a time when terrorists and rogue nations are on a rampage. Sorry about the whales.

As you may have noted, President Bush (the younger) appointed his campaign manager head of FEMA. While being given charge of an agency that provides financial and other assistance in time of flood and other natural disaster may not seem like much of a reward for returning the White House to the national security state, there are still all those pesky little executive orders that essentially turn the country over to FEMA in times of national instability. As events unfolded today, FEMA took charge.

Once the deed is done, tracks are to be covered. An amusing CNN story today was the "leak" from law enforcement that the FBI intended to execute search warrants tomorrow in Hollywood and Daytona Beach, Florida. Of course, law enforcement, particularly in highly sensitive cases, always broadcasts in advance to potential suspects their intent to conduct a search the next day. CNN, which would almost certainly withhold a story about a planned military action during wartime, somehow cannot contain itself and breaks the news to the perpetrators that a trail needs to be covered. Alternatively, the search sites need to be sown with the necessary evidence to continue pointing the finger in the "right" direction. Perhaps they will find a diary of one of the perpetrators detailing their service to Allah against the U.S. Satan and their allegiance to bin Laden. The FBI will find whatever it is that others want them to find.

It will be interesting to watch as the cover up continues. Will evidence be lost? Will evidence be fabricated? Witnesses die mysteriously? Stay tuned if you can stomach it all.

Well color me cynical if you will. I have seen enough of how these guys operate to find this entire episode simply too useful politically and too perfect in execution. I hope you enjoy these musings. No need to reply."

Bron: http://www.oilempire.us/qaeda.html#onion
pi_42757357
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ach, ik vind het onzin. De situatie had al vanaf de jaren 40 moeten verslechteren, om wellicht al vanaf eeder. Maar zoals je al aangeeft, je hebt het zelf prima.
Die situatie is ook slechter geworden . Er zijn bikkelharde bewijzen van de verslechtering , al die wetenschappers lullen maar wat behalve bepaalde Amerikaanse.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:19:26 #79
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42817332
quote:
[b]

- Wie heeft 9/11 gepland en uitgevoerd?
- Waarom (wat was het doel dat die persoon of groepering wilde bereiken)?
- Hoe (hoe hebben ze het gedaan en geheim gehouden)?
- hoofdplanning ligt bij de hoogste takken van de vrijmetselarij http://www.yayabla.nl/nieuws.asp?article=167 , waar bijna alle hoge regeringsleiders, oliebazen, bankairs en leden van de wapenindustrie lid van zijn. De hoofd "kantoren" van de vrijmetselarij bevinden zich in New York en Jeruzalem.

- steun en vrijbrief krijgen voor militaire interventies en zo hun hoofddoel bereiken: een nieuwe wereldorde, waarbij alle wereldmacht in handen komt van de vrijmetselarij en hieraan verbonden oprichting van Eretz Israel.

- jarenlange voorbereiding met gebruik van de geheime diensten (o.a. mossad en cia) en geheim houding door middel van de gecensureerde/gefilterde massamedia http://www.jewwatch.com/jew-controlledpress-folder.html die aan hun kant staat .

andere sites over de nieuwe wereldorde:

http://www.freepressinter(...)r-globalization.html

http://www.exposingsatanism.org/bush-jewish.htm

en ter nagedachtenis aan William Cooper (r.i.p.), zeer waarschijnlijk vermoord door de CIA. Hij schreef veel over de nieuwe wereldorde en veel artikelen over de achtergrond van 911:

http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm

[ Bericht 11% gewijzigd door echt_gaar op 19-10-2006 22:18:56 ]
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:19:16 #80
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_43010199
Ik stel dat je 9/11 en de gebeurtenissen die daarna volgden pas goed kan zien wanneer je het bekijkt in een grote context. Nog zonder 9/11 als een inside job te zien.

De belangrijkste kennis die je naar mijn mening moet hebben is:
- de geschiedenis van het midden oosten en de westerse bemoeienissen
- globalisatie, wereldhandel en wereldeconomie
- Belangen van de US en opkomende machten als China en India, voornamelijk geopolitieke belangen zoals economie en energie (met op de achtergrond de belangen van Europa en Rusland)
- Algemene kennis van politieke filosofie en geopolitiek

Essentiele boeken

- The Grand Chessboard van Zbigniew Brzezinski
- Project for the New American Century: Rebuilding America's Defenses
- The Pentagon's New Map: War and Peace in the Twenty-first Century van Thomas P.M. Barnett
- Blueprint for Action: A Future Worth Creating van Thomas P.M. Barnett

Dit zijn de werken van de strategen achter het beleid van de VS van op zijn minst de afgelopen 10 jaar met hun visie voor de toekomst.

Essentiele documentaires

De documentaires hieronder genoemd zijn mainstream op een enkele na.

Er zijn op internet twee lezingen van Thomas Barnett beschikbaar die zeer de moeite waard zijn.

De titels zijn ongeveer als volgt:
CSPAN - Thomas Barnett - Pentagon's New Map (2 uur 45 min)
CSPAN - Thomas Barnett - National Security Strategy (1 uur 15 min)

De documentaire serie van de BBC getiteld The Power of Nightmares is ook erg goed voor het beter begrijpen van de huidige wereld en de ideologie achter zowel de Bush administratie als de radicale moslims in het Midden Oosten.

Michael Rupperts presentatie van het boek The Grand Chessboard uit zijn lezing the Truth and Lies of 9/11

Michael Ruppert - The Grand Chessboard.avi (14 min)

De BBC documentaire The War for Oil geeft de geopolitieke en economische belangen in de oorlog met Iraq goed weer.

BBC Money Programme - The War For Oil Part 1 (10 min)
BBC Money Programme - The War For Oil Part 2 (10 min)
BBC Money Programme - The War For Oil Part 3 (9 min)

De onderstaande stukjes uit de documentaire The Oil Factor gaan dieper in op de oliebelangen in het Midden Oosten.

The Oil Factor Part 1 (4 min)
The Oil Factor Part 2 (3 min)
The Oil Factor Part 3 (4 min)

Een documentaire meer gericht op de geschiedenis van de schaduw regering van de VS is de documentaire van PBS. Er is voor zover ik weet alleen een edit versie beschikbaar van 22 minuten. De volledige uitzending zou 1 uur en 30 minuten lang zijn.

PBS - Bill Moyers - The Secret Government: The Constitution in Crisis (22 min)

[ Bericht 4% gewijzigd door OpenYourMind op 29-10-2006 10:11:39 ]
pi_43028040
De mogelijkheden:

-Er is een valse verklaring opgesteld. Een eerste mogelijkheid is dat, hoewel de Amerikaanse overheid niet actief heeft bijgedragen aan het mogelijk maken van de aanslagen en die zelfs niet had zien aankomen, zij een valse verklaring heeft opgesteld van wat werkelijk is gebeurd. Dat kan zijn gebeurd om de nationale veiligheid te beschermen, om eventuele schaamtevolle feiten te verhullen, om de aanslagen uit te buiten teneinde een eigen agenda te kunnen uitvoeren, of om een andere reden. Hoewel dit de minst serieuze aanklacht zou zijn, is zij ernstig genoeg om een afzettingsprocedure in gang te zetten – zeker als de president over 11 september zou hebben gelogen ten behoeve van persoonlijk gewin of om een van tevoren vastgestelde agenda, zoals het aanvallen van Afghanistan en Irak, uit te kunnen voeren.

-De inlichtingendiensten verwachtten iets. Een tweede mogelijkheid is dat sommige Amerikaanse inlichtingendiensten – zoals de fbi,de cia en een aantal inlichtingendiensten van het Amerikaanse leger verwachtten dat een aanslag in een bepaalde vorm zou plaatsvinden, ook al beschikten zij niet over specifieke voorkennis van de aanslagen. Hoewel ze geen rol hebben gespeeld in het voorbereiden van de aanslagen, hebben ze deze misschien wel mogelijk gemaakt door met opzet geen stappen te ondernemen om ze te voorkomen. Toen dit zonder medeweten van het Witte Huis was gebeurd, zouden zij het Witte Huis vervolgens na 11 september ervan hebben overtuigd niet alleen hun schuld te verhullen door een valse verklaring op te stellen, maar ook om de agenda uit te voeren waarvoor deze aanslagen, zoals de intentie was, steun hadden gewonnen.

-De inlichtingendiensten verwachtten specifieke gebeurtenissen. Een derde mogelijkheid is dat de inlichtingendiensten (maar niet het Witte Huis) over specifieke informatie beschikten met betrekking tot het tijdstip en de doelwitten van de aanslagen.

-De inlichtingendiensten waren betrokken bij de voorbereidingen. Een vierde mogelijkheid is dat de inlichtingendiensten (maar niet het Witte Huis) actief hebben deelgenomen aan de voorbereidingen van de aanslagen.
Het Pentagon was betrokken bij de voorbereidingen. Een vijfde mogelijkheid is dat het Pentagon (maar niet het Witte Huis) actief heeft deelgenomen aan de voorbereidingen van de aanslagen.

-Het Witte Huis verwachtte iets. Een zesde mogelijkheid is dat het Witte Huis, hoewel het geen specifieke voorkennis had van de aanslagen, wel verwachtte dat een bepaalde vorm van aanslagen zou plaatsvinden en die aanslagen mogelijk maakte door geen bevel uit te vaardigen om ze te voorkomen. Deze vorm houdt de mogelijkheid open dat het Witte Huis geschokt was door het aantal doden en de verwoesting die zijn aangericht door de aanslagen, toen die eenmaal plaatsvonden.

-Het Witte Huis had specifieke voorkennis. Een zevende mogelijkheid is dat het Witte Huis specifieke voorkennis had van de doelwitten en tijdstippen van de aanslagen.
Het Witte Huis was betrokken bij de voorbereidingen. Een achtste mogelijkheid is dat het Witte Huis deelnam aan de voorbereidingen voor de aanslagen.

Er zijn dus veel manieren waarop een aanklacht van ‘medeplichtigheid’ of een ‘samenzwering’ van de Amerikaanse overheid bij 11 september kan worden geïnterpreteerd. Een aantal van die manieren houdt in dat de overheid niet actief betrokken was bij de voorbereidingen, en de meeste manieren houden in dat de president niet actief bij de voorbereidingen betrokken was. Dit onderscheid is onder meer belangrijk, omdat het aantoont dat er op een meer genuanceerde manier gediscussieerd dient te worden over medeplichtigheid van de overheid – of daar nu wel of geen sprake van is – dan meestal het geval is.
pi_43028683
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 04:51 schreef atmosphere1 het volgende:
-De inlichtingendiensten verwachtten iets. Een tweede mogelijkheid is dat sommige Amerikaanse inlichtingendiensten – zoals de fbi,de cia en een aantal inlichtingendiensten van het Amerikaanse leger verwachtten dat een aanslag in een bepaalde vorm zou plaatsvinden, ook al beschikten zij niet over specifieke voorkennis van de aanslagen. Hoewel ze geen rol hebben gespeeld in het voorbereiden van de aanslagen, hebben ze deze misschien wel mogelijk gemaakt door met opzet geen stappen te ondernemen om ze te voorkomen. Toen dit zonder medeweten van het Witte Huis was gebeurd, zouden zij het Witte Huis vervolgens na 11 september ervan hebben overtuigd niet alleen hun schuld te verhullen door een valse verklaring op te stellen, maar ook om de agenda uit te voeren waarvoor deze aanslagen, zoals de intentie was, steun hadden gewonnen.
Ik hou het hierop, alleen begrijp ik je laatste zin niet helemaal. Men wist niet van de aanslagen, maar de bedoeling van de aanslagen was wel dat ze steun zouden leveren voor de maatregelen? Of is dat niet wat je bedoelt?
pi_43054622
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 04:51 schreef atmosphere1 het volgende:
De mogelijkheden:
Mooie post, alleen denk ik....
Dat als het Pentagon het weet, de CIA het dus weet, de Us SS, enz,
Kan me nauwelijks voorstellen, dat Cheney, Rumsfeld, (Poppy) Bush, zich zo te pakken zouden laten nemen. Maar goed eerlijk is eerlijk, het is 'n mogelijkheid, en zijn hun extra $$$ slechts 'n geluk bij 'n ongeluk, was het gestuntel van Bush in de school echt en zijn de kopstukken getruct/gehackt door hun eigen veiligheidsdiensten.

Dit wist je waarschijnlijk al.
quote:
Bush verliet het openbare leven, maar bleef toch actief als ex-president. Zo is hij de enige ex-president die gebruik maakt van zijn recht om CIA-rapporten te ontvangen.
http://nl.wikipedia.org/w(...)van_de_regeerperiode
quote:
The reclassification is said to have accelerated under President Bush
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4735570.stm
oeps
quote:
February 14, 2005, PST 1200 (FTW) A recently declassified document reveals the FAA was warned about hijacking threats prior to 9/11. If the FAA was warned, who warned them?

Ptech (now Go Agile) was the company that supplied the enterprise architecture software for most of the federal government and its military agencies. This included the Whitehouse, Secret Service, Air Force and FAA. This software is able to analyze the critical data throughout an enterprise in real-time. For federal aviation, the most critical data of all lies on FAA radar screens.
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/021405_faa_knew.shtml
quote:
Ptech was with Mitre Corporation in the basement of the FAA for 2 years prior to 9/11 and their specific job was to look at interoperability issues the FAA had with NORAD and the Air Force, in case of an emergency.

I believe that Dick Cheney also had the ability using evolutions of the PROMIS software, to penetrate and override any other radar computer or communications system in the government.

http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/012005_ptech_pt1.shtml
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/index.shtml#promis
quote:
WASHINGTON, June 22 Under a secret Bush administration program initiated weeks after the Sept. 11 attacks, counterterrorism officials have gained access to financial records from a vast international database and examined banking transactions involving thousands of Americans and others in the United States, according to government and industry officials.
N.Y. Times
Langzaamaan alles in handen.
quote:
All three countries have long, deep and continuous links to PROMIS software. As time passes it is beginning to appear that PROMIS is literally what made possible not only 9/11, but everything that has followed since and what is being planned.

Recently the New York Times published a story about how the US military was envisioning a costly new "Internet" in space to control all military operations worldwide, calling it a "God's-eye view" of battle. Called Global Information Grid or GIG, this new platform performs the exact functions we described in an FTW article more than four years ago. Then we were called delusional conspiracy theorists. Four years later we are shown to have been right on the money.

http://www.fromthewilderness.com/PDF/NYTimesWar.pdf
http://www.technoslavery.com/documentary/

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 30-10-2006 00:35:36 ]
Eisenhower1961.
pi_43497780

Een stel boze rijkelui uit het Midden-Oosten die genoeg hebben van Westerse invloeden en macht in hun gebied. Via het misbruiken van hun religie hebben ze veel simpele (lees domme) zielen voor hun doel weten te winnen, zelfs tot in dusverre mate dat ze zielen hun eigen leven zouden willen geven voor dit doel.

Om het front op westerse bodem te krijgen, zodat wij in feite ook voelen wat hun schijnbaar wordt aangedaan door ons(naar hun gevoelens dan). Het liefst het moraal in het westen zodanig verpesten dat wij misschien uiteindelijk besluiten het MO meer met rust te laten. Zoals het zich nu aan het uitspelen is, krijgen ze misschien hun zin nog wel niet dat ik aan hun kant sta, maar objectief gezien vind ik het een knap staaltje.

Ze hebben dit gedaan door een groepje personen zo te brainwashen met de Islam (zoals sommige figuren in onze eigen samenleving) dat zij zich wilden opofferen voor hun geloof. deze personen waren tot in zekere mate genoeg getrained om een vliegtuig goed genoeg te kunnen besturen om met behulp van het FMS het vliegtuig te pinpointen in hun targets. zo moeillijk is dat echt niet
Met het FMS hoe je alleen nog maar de laterale positie van je vliegtuig te besturen, als je de rest goed instelt in de computer.
Er is niks geheim gehouden.

Ik zal vast nu allemaal conspiracy figuren over me heen krijgne met wie ik al in debat ben in andere posts die vinden dat ik een government agent ben of gehersenspoeld door de media, of bang ben om de realiteit onder ogen te zien. ik ga waarschijnlijk weer 1000 links toegespeeld krijgen van allemaal vieze karweitjes die de CIA ooit heeft uitgespookt, maar voorlopig wacht ik nog op goed onderbouwde argumenten op de punten die ik heb genoemd in de andere post waar we druk bezig zijn

Om jullie toch een beetje blij te maken zal ik ook de conspiracy lusten naar boven brengen en mijn eigen conspiracy theorie verzinnen

Hollywood. En met name de uitgeverd van James Bond films, de makers van 24 en in feite alle producers van films die over terroristen gaan. De operatie is uitgevoerd door MI6 en Daniel Craig en Jack Bauer als super agenten

Het is gedaan omdat sinds de val van de USSR Hollywood geen goede vijand meer was in films. Vroeger waren het altijd de Koreanen, Vietnamezen, Soviets, Nazis. Na talloze films met allemaal slecht verzonnen vijanden heeft Hollywood ten einde raad een geweldige manier bedacht om weer genoeg nieuwe films te kunnen produceren. door het organsiren van 3 nepcrashen in het WTC en Pentagon, en het aanwijzne van de normaalgesproken zo vredelievende moslims, kon Hollywood weer films maken over een nieuwe vijand..... TERRORISTEN!!!!! sinds 911 zijn er weer biljoenen dollars verdiend aan films die over terroristen gaat en is misschien wel de meest succesvolle serie ooit ontstaan: 24 die ook talloze dollars heeft opgeleverd.

Het is uitgevoerd door James Bond en Jack Bauer. Dit 'dream team' heeft onder allemaal aliases met Arabische namen vlieglessen genomen, en vervolgens met zijn 2tjes 4 vliegtuigen gekaapt. Dit klinkt raar, maar aangezien Jack Bauer een vrouw kan double teamen in zijn eentje, is dit ook niet zo raar, zeker gezien James Bond het Britse equivalent is van Jack Bauer. ( http://www.jackbauerfacts.com/ )
het is dus ook helemaal niet verwonderlijk dat ze dit hele scenario met hun 2tjes hebben kunnen klaargespeeld, gesponsord door Hollywood.
Jack Bauer, de koning in het hostage nemen, nam hostages op 2 vliegtuigen, dwong de piloten in hun doelen te rammen, en kon nog net op tijd met een parachute van boord springen.
James bond daareentegen heeft de piloten dronkengevoerd met Martini's en hoefde eigenlijk niemand meer ergens toe te dwingen. de dronken piloten dachten plotseling dat het wel een goede grol zou zijn om even een vliegtuig in een toren te boren en de andere zullen we nooit weten wat het doel was, omdat ze beide al te vroeg flauwvielen waardoor het vliegtuig ergens in een woestijn neerkwam.
James Bond kon ook tijdig tegelijk uit beide vliegtuigen springen waarna hij in zijn Bentley rustig wegreed.
Vervolgens heeft Jack Bauer aan Chloe gevraagd of ze snel alle bewijzen richting een Osama Bin Laden kon laten wijzen. Bin Laden was normaalgesproken een pacifist zoals Ghandi, maar dat interesseerde Jack Bauer niet. Jack bauer haat pisventjes zoals pacifisten.
Chloe hackte in de CIA terminals en vervormde alle bewijzen.
James Bond bedacht intussen een sinister plan, door ook allemaal schijnbewijzen te plaatsen en allemaal conspiracy sites op te richten, zodat er een totale wanorde zou ontstaan in de wereld wie het nou zou hebben veroorzaakt.

Iedereen verdenkt nu of de lieve en pacifistische Bin Laden van deze gruweldaden, of de patriottische Bush regering, geleid door hun hoogintilligente ( ) George Bush.

Intussen lopen de ware daders nog vredig rond. Beide maken nu miljoenen dollars door te spelen in films waarin ze vechten tegen vijanden die ze zelf hebben gecreeerd.

An unstable system is a system that is not stable
pi_43497790
jezus ik moet gaan slapen, wat een spelfouten in mijn text
  maandag 13 november 2006 @ 11:36:48 #86
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43502315
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:02 schreef Cyclonis het volgende:
Intussen lopen de ware daders nog vredig rond. Beide maken nu miljoenen dollars door te spelen in films waarin ze vechten tegen vijanden die ze zelf hebben gecreeerd.
Wat zoek doe jij eigenlijk in [TRU]??

Ik heb vanuit andere postings begrepen dat je door je achtergrond vooral in wil gaan op bouwkundige feiten mbt het instorten van de twintowers, dat mag, maar dan kan je je op andere fronten toch wel een beetje inhouden?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 13 november 2006 @ 12:39:51 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43504242
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat zoek doe jij eigenlijk in [TRU]??

Ik heb vanuit andere postings begrepen dat je door je achtergrond vooral in wil gaan op bouwkundige feiten mbt het instorten van de twintowers, dat mag, maar dan kan je je op andere fronten toch wel een beetje inhouden?
Ik wilde het niet zeggen eigenlijk maar inderdaad. Beetje trieste post .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 13 november 2006 @ 13:16:45 #88
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
  maandag 13 november 2006 @ 14:40:47 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43507903
Wel eens van humor gehoord?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 november 2006 @ 14:42:31 #90
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43507963
nee nog nooit mn beste tuinhek ! wij zijn domme gelovers die dat niet begrijpen en daarom graag slachtoffer zijn van ridiculisering

/einde hokjes
pi_43511493
quote:
Op maandag 13 november 2006 03:02 schreef Cyclonis het volgende:
Om jullie toch een beetje blij te maken zal ik ook de conspiracy lusten naar boven brengen en mijn eigen conspiracy theorie verzinnen
Beter goed gejat dan slecht verzonnen:

http://killtown.911review.org/lonegunmen.html
http://www.the7thfire.com(...)ry/JetlinersWTC.html
Eisenhower1961.
pi_43514552
lol, wat een reacties, mag ik niet een beetje lol hebben op een dronken zondagavond vlak voor het slapen gaan? hmmm amaretto.

kom op zeg, ik denk dat je uit de posts uit de meer serieuze topics wel makkelijk kunt afleiden dat ik hierboven nou niet bepaald serieus bezig was. ik weet dat het een hele lame post was, maar dat was ook de bedoeling
  maandag 13 november 2006 @ 18:22:43 #93
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43515273
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:57 schreef Cyclonis het volgende:
lol, wat een reacties, mag ik niet een beetje lol hebben op een dronken zondagavond vlak voor het slapen gaan? hmmm amaretto.

kom op zeg, ik denk dat je uit de posts uit de meer serieuze topics wel makkelijk kunt afleiden dat ik hierboven nou niet bepaald serieus bezig was. ik weet dat het een hele lame post was, maar dat was ook de bedoeling
Tuurlijk mag dat, 't domme is alleen dat je eerste deel van je post redelijk serieus over lijkt te komen en je erna een sort-of-hollywood plot verzint waar de honden geen brood van lusten, qua humor kon ik er niet eens om lachen, terwijl ik al die conspriracy-shit verder niet al te serieus neem....

Disclaimer; ik ben wel een NWO believer, maar geen para-freak....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 13 november 2006 @ 19:41:41 #94
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_43518229
Hehe ik dacht even dat het om een post van Pietje ging...

Alhoewel Pietjes theorieen toch nog een stuk meer op waarheid gebasseerd zijn en naar betere informatie leiden.

Anyway bedankt voor de bump.
pi_43522749
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:41 schreef OpenYourMind het volgende:
Hehe ik dacht even dat het om een post van Pietje ging...

Alhoewel Pietjes theorieen toch nog een stuk meer op waarheid gebasseerd zijn en naar betere informatie leiden.

Anyway bedankt voor de bump.
Nou ja, hoewel op zichzelf ver gezocht en met name de directe verwijzingen naar James Bond en Jack Bauer wel duidelijk maken dat het om een grap gaat, is de gedachtengang op zichzelf nog niet zo vreemd. Ik bedoel maar: als mensen zeggen dat de wapenindustrie een vinger in de pap hebben, zodat ze hun wapens kwijt kunnen, waarom zou Hollywood dan niet een vinger in de pap kunnen hebben, zodat ze weer aanleiding hebben om films te maken, waar flink mee verdiend wordt.
Bovendien hebben ze natuurlijk ervaring met special effects.
pi_43528013
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou ja, hoewel op zichzelf ver gezocht en met name de directe verwijzingen naar James Bond en Jack Bauer wel duidelijk maken dat het om een grap gaat, is de gedachtengang op zichzelf nog niet zo vreemd. Ik bedoel maar: als mensen zeggen dat de wapenindustrie een vinger in de pap hebben, zodat ze hun wapens kwijt kunnen, waarom zou Hollywood dan niet een vinger in de pap kunnen hebben, zodat ze weer aanleiding hebben om films te maken, waar flink mee verdiend wordt.

ja, heel 9/11 was een schouwspel van special effects van Lucasarts' Industrial Light & Magic. hoewel je mijn post niet serieus hoeft te nemen, is de gedachtengang erachter idd wel zo bedoeld. Zo heb je ook een conspiracy theorie dat die Silverstein achter de aanslagen zat omdat die er zogenaamd ook persoonlijk gewin uit heeft geslagen.
In ieder geval, laat die post maar lekker zitten, tenzij iemand voor de lol een spoof wilt ontwikkelen op al die conspiracy theories. ik ben dol op spoofs, zoals de Flying Spaghetti Monster over het geloof
pi_43531319
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe de CIA Hollywood inpakt
http://www.extra-media.nl/nummer11/index.html?hollywood.html

The CIA's Operation Hollywood
http://www.fas.org/sgp/news/1999/10/wp101499.html

Recently the American Movie Classics cable channel ran a program which openly admitted that the CIA uses Hollywood for propaganda purposes.
http://www.whatreallyhappened.com/truth.html

Dean Haglund confirmed that government officials would regularly attend Hollywood parties and submit ideas to be planted in film and TV scripts.

It is common knowledge in Hollywood that if you want access to military bases and military technology and hardware, as a movie producer you have to bend over backwards to the Pentagon and allow them majority control in scriptwriting.

http://infowars.com/artic(...)ia_hollywood_911.htm

De film bracht ongeveer 350 miljoen dollar wereldwijd op, en nadat de film was uitgebracht stegen de rekruteringscijfers van zowel de Amerikaanse marine als de Amerikaanse luchtmacht. Ook de Koninklijke Luchtmacht profiteerde van dit zogenaamde 'Top Gun-effect'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Top_Gun

Among films that have been given approval and help by the Pentagon are Armageddon, Air Force One, The Jackal, Pearl Harbour and Top Gun. Those that have failed the test include Forrest Gump, Mars Attacks!, The Thin Red Line, Apocalypse Now, Sgt Bilko, Platoon and Independence Day.
http://film.guardian.co.u(...),4029,543821,00.html

Funny
http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Hollywood_911.htm
Eisenhower1961.
pi_44423753
Even een kickje omdat we in een ander topic al over technische details praten en ik dat topic niet wil vervuilen met verhalen over het complot.

Er is iets dat mij niet helemaal lekker zit over dat complot.

Alles is een complot enzo, Bush heeft zelf vliegtuigen in het WTC laten vliegen om te verhullen dat hij het op heeft laten blazen, en dat alles om de olie uit Irak te krijgen.

Vraagjes:

1) Als terroristen al eerder explosieven in het WTC hebben gebracht, waarom zijn er dan vliegtuigen nodig om de door Bush geplaatste explosieven te verhullen? Het lijkt mij alleen maar extra risico: veel meer mensen nodig, de luchtmacht moet meedoen (te laat opstijgen, vliegtuigen niet onderscheppen), vluchtverkeersleiding moet meedoen.
Voor de vliegtuigen heb je zelfmoordenaars nodig, of (wat in Amerika meer voor de hand ligt) je neemt een technische oplossing: vliegtuigen met afstandbediening maken. In dat laatste geval moeten meerdere vliegtuigen met afstandsbediening worden uitgerust en moeten honderden originele passagiers verdwijnen (bewaking, afvoeren, doodvermoorden, massagraf)
Het wordt allemaal veel complexer en het risico op ontdekking wordt veel groter.
Tel daar bij op dat die vliegtuigen je ontstekingen zouden kunnen beschadigen waardoor je explosieven niet afgaan.
Explosieven (zonder vliegtuigen) kun je door zes man in twee weekenden laten plaatsen, en je geeft de schuld aan de terroristen.
Dus: waarom al die moeite met die vliegtuigen?

2) Waarom zou Bush doen alsof de aanslagen vanuit Afghanistan door Osama werden gepleegd? Afghanistan is een afgelegen stuk woestijn zonder grondstoffen en zonder strategische ligging voor wat dan ook.
Waarom Osama de schuld gegeven? Waarom niet direct naar Saddam gewezen? Die heeft een rijk olieland!
Dus de vraag is: Als je toch zelf aanslagen plant kun je ook plannen wie de schuld krijgt. Waarom Osama?

3) Op 9-11-2001 was de olieprijs 25$ per vat. Vandaag is dat 60$ per vat, de OPEC landen hebben geld geroken en willen de prijs via productiebeperkingen graag rond de 50-60 dollar houden.
De huidige oorlog in Irak kost ongeveel 200 miljoen dollar per dag, schattingen van de uiteindelijke kosten lopen richting 1 à 2 triljard (= duizend miljard, ofwel twaalf nullen) dollar.

Als het gaat om het veilig stellen van de olie, dan is 1-2 triljard zacht gezegd een hoge prijs die Bush betaalt voor twee keer zo dure olie. Als hij niets had gedaan, had hij 1 -2 triljard dollar in zijn zak gehouden en had hij die olie voor de helft van de huidige prijs van Saddam Hoessein had kunnen kopen.

Dus: Als het allemaal een complot is, en alles is gepland, dan is òf het doel me onduidelijk, òf het complot loopt niet helemaal volgens plan. Welke van de twee is het?
  donderdag 14 december 2006 @ 13:44:31 #99
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44423896
lees eens wat over ISI en wie hen financieerde (de grondstof van afghanistan is opium..en verder belangrijk vanwege de strategische ligging mbt oliepijpleidingen )

het doel is je klaarblijkelijk onduidelijk ! (maar om dit te zien zul je je eerst in het grote plaatje moeten verdiepen wat vele hier wijgeren dus vaak als een kip zonder kop kakelen )
quote:
Explosieven (zonder vliegtuigen) kun je door zes man in twee weekenden laten plaatsen, en je geeft de schuld aan de terroristen.
Dus: waarom al die moeite met die vliegtuigen?
gelukkig praat jij hier niet over maanden in tegenstelling tot velen hier die dat als reden aangeven dat een CD niet van toepassing KAN zijn geweest
pi_44426118
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef mgerben het volgende:
Vraagjes:
Als het van in het begin de bedoeling was om gewoon de orde te herstellen in Irak en C°, waarom werden er dan direct permanente bassissen gebouwd ipv tijdelijke ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')