Ik heb in ieder geval nog nooit beweerd dat men 'de brand' zelf heeft aangestoken .quote:Op donderdag 9 november 2006 22:26 schreef haaahaha het volgende:
Tuurlijk is het niet raar om een overheid in twijfel te trekken. Neem een voorbeeld dichter bij huis. De schiphol brand. Ook daar kun je de overheid in twijfel trekken: had het de ramp (brand) kunnen voorkomen, wist het van te voren af van de brandonveiligheid? Die vragen kun je stellen en daarmee stel je de overheid in twijfel. Maar betekent dat ook dat die overheid er achter zit? Heeft die overheid moedwillig de brand aangestoken of aan laten steken, met bepaalde bijbedoelingen.
Ik denk dat je dit vergelijk heel goed kunt trekken. De nederlandse overheid had misschien die brand kunnen voorkomen wanneer het signalen goed had opgevangen en op tijd had opgetreden. Achteraf is het niet goed handelen desastreus gebleken, maar betekent dat automatisch dat die overheid zelf de brand heeft aangestoken?
Dat laatste denken complotgelovers in geval 9/11 van wel. Ik denk van niet. Complotgelovers lijken op de 1 of andere manier niet het onderscheid te kunnen maken of de nuance aan te kunnen brengen in schuld van een overheid. Had ingeval de us overheid eerder had gehandeld 9/11 kunnen voorkomen en is die us overheid schuldig aan de 9/11 ramp omdat het niet op tijd heeft gehandeld? Het lijkt bij complotgelovers wel of het niet handelen 1 op 1 staat met het zelf bedenken en er zelf achterzitten van 9/11.
Nee, maar er wordt hier wel beweerd dat de us overheid zelf achter 9/11 zit. Van het opzetten van de hele ramp tot aan 'inhuren' van terroristen. Het is precies zo te vergelijken met de schipholbrand, precies zelfde situatie, had de overheid de ramp kunnen verkomen als het eerder adequaat had gehandeld en betekent het niet adequaat handelen dat de overheid OF baat bij de ramp had OF de ramp zelf heeft uitgevoerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit beweerd dat men 'de brand' zelf heeft aangestoken .
dat bovenstaande gaat eigenlijk al een beetje buiten het domein waar ik het over wil hebben, maar dat is een vraag waarbij ik eerlijk gezegd misschien niet een bevredigend antwoord kan geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
The map, created by the U.S. Geological Survey on 16 sept , shows hotspots on the surface of the rubble that were above 700 Celsius
Na 5 dagen, wat kan daar de oorzaak van zijn?
Ik twijfel niet 9bij voorbaat) aan je bronnen, maar de grote vraag is, hebben deze onderzoekers wel kunnen onderzoeken wat ze wilden. Nee, zeggen sommigen.
En waarom niet:
[..]
En over dat gesmolten metaal , ik dacht dat je met n analyse zou komen waarbij onderzoekers monsters hadden genomen...maar helaas... n.a.v. plaatjes.. I.m.o. bewijst deze techniek niets en ontkracht het ook niets.
Domination komt geen enkele keer voor. World domination dus ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Het staat beide in het PNAC document
Kijk nog maar eens hier wat Jowenko ziet: http://www.youtube.com/watch?v=EkZMQAC95kI&mode=related&search=quote:Op donderdag 9 november 2006 19:18 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Voorafgaande, Jowenko weet niets van de WTC verbouwingen 6 weken voor 9-11. En zoals wij allemaal, geloofden op 9-11 iedereen Bush&co op basis van de media en het totale gebrek aan alternatieve informatie bv. WTC7.( dit is Jowenko zijn WTC7 debuut)
Uit mijn hoofd:
Jowenko uitspraken: +-"het is niet logisch om van bovenaf te beginnen met CD, je gebruikt het gewicht van het gebouw, das een kadootje"(dus het KAN wel),
"des te minder hoef je te springen" (dus het KAN wel)
Brandweermannen beelden uit en zeggen: "Boom, Boom, Boom, Boom, verdieping voor verdieping van boven naar beneden alsof het gepland was met explosieven" Jowenko: "ja dat is ook zo,en dat lijkt ook wel zo en zo ziet het er ook uit maar niemand maakt mij wijs dat ze dat gedaan hebben, het is een jaar werk, met zijn kennis, budget, team, ervaring etc etc "(dus het KAN wel")
"dan zouden er een hoop kabels lopen"(dus het KAN wel).
De verbouwingen 6 weken lang maken het wegwerken van de (nano-)explosieven icm. thermate makkelijk mogelijk en zeer aanemelijk gezien de WTC werknemers getuigen/documentatie.
Ook denk ik dat Jowenko nog nooit heeft getracht een pancake met demolitie na te bootsen en verder staat het buiten kijf dat de top demolitie bedrijven slechts een slap aftreksel zijn van het leger/cia, waar alle technologie vandaan komt en waar de CD bedrijven hopeloos op achterliggen.![]()
WTC7 valt zelfs in alle onwetendheid over "government sponsored terrorisme" niet te ontkennen voor hem. De enige ontkenning die hem te binnenschiet is "dan hebben ze hard gewerkt", wederom compleet onwetend over het feit dat er vele weken tijd voor was onder onder supervisie van Marvin Bush en Larry Silverstein die WTC 1+2+7 net 8 weken in bezit had.
Zembla:
[..]
http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm
Hij blijft echter (publiekelijk) wel koste wat kost proberen het "normaal" te verklaren, niet wetende dat false flag terrorisme nog veel normaler is. ( bv. Terrorstorm video of Ludicrous diversion, operation Gladio, WTC1993 100%inside job, klein voorbeeldje: http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem etc etc etc etc
En waarin dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef pietje77 het volgende:
Verder kan ik mezelf in alle bescheidenheid een expert noemen
NIST is ten dele afhankelijk van de informatie en materiaal dat de US government hen verstrekt, daar zit de twijfel in .quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef Cyclonis het volgende:
ik heb ook nooit beweerd dat de overheid altijd de waarheid vertelt. het is ieder burger's recht om te onderzoeken als de overheid wel/niet de waarheid spreekt.
wanneer de overheid niet de waarheid spreekt komt dat over het algemeen wel aan het licht, zoals nu ook al bekend is geworden met iraq etc.
vandaar dat het niet meer dan logisch is dat men ook het officiele rapport van NIST in twijfel kan trekken.
echter, wanneer dat rapport openbaar is gemaakt, getoetst door allemaal verschillende onderzoekscentra en technologische instituten dan leg ik me als techneut neer bij de conclusies die door mijn mede techneuten worden getrokken, aangezien ik niet geloof dat alle universiteiten in de wereld die zich hiermee hebben beziggehouden ook deel uitmaken van dit zogenaamde complot
Omdat de uitslag je niet aanstaat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:05 schreef merlin693 het volgende:
wat een trieste pol
Totaal 13 stemmen. 1tje van Redux, 1tje van Hahahahaaa, 1tje van natte Flamoes..quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:05 schreef merlin693 het volgende:
wat een trieste pol
NIST heeft geknutseld met input parameters op hun modelen om de boel te kunnen laten instorten. Maar dat is dus totaal niet de werkelijkheid. Bij een proefopstelling van een verdieping van WTC kon men het niet voor elkaar om de boel te laten instorten met de duur (56 minuten) van het vuur.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:23 schreef Cyclonis het volgende:
@lambiekje: volgens mij ben jij nog vrij jong, gezien het nivo van je posts. maar sowieso als je wilt dat ik er toch serieus op inga, moet je toch eerst aantonen waar mijn sources fout zitten. NIST is gewoon een wetenschappelijk erkend orgaan, die is ingezet om de 9/11 crash te onderzoeken. alleen omdat de regering hun heeft ingezet om 9/11 te onderzoeken maakt ze nog niet onbetrouwbaar. overigens heb ik meer sources gegeven in mijn eerdere posts.
tot dusver heb ik overigens alleen stukken uit het NIST document gehaald met vrij simpele berekeningen en gegevens waarvan je de cijfertjes overal kunt terugvinden.
Whaa!! Mensen die het officiele rapport van NIST aanhangen zijn : 50% naiefquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef Cyclonis het volgende:
even wat meningen pollen![]()
http://www.wat-vind-je.nl/polls_custom.php?cid=6304d4![]()
Ik vermoed dat de meesten hier je een jaar of dertien, veertien schatten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat vind je jong. ?! ... denk dat ik ouder ben je dan je denkt
en nu de echte leeftijd ...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:40 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meesten hier je een jaar of dertien, veertien schatten.
edit:quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:17 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
edit:
28?
ps: Wat kan ik winnen?
Heb je daar ook bewijs voor of is dit slechts je eigen mening? Hoe weet je dat het niet de werkelijkheid is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NIST heeft geknutseld met input parameters op hun modelen om de boel te kunnen laten instorten. Maar dat is dus totaal niet de werkelijkheid.
Heb je ook een link waaruit dit blijkt?quote:Bij een proefopstelling van een verdieping van WTC kon men het niet voor elkaar om de boel te laten instorten met de duur (56 minuten) van het vuur.
Tot nu toe heb je geen enkel bewijs gegeven waaruit blijkt dat er cijfertjes worden verdraaid, als het rapport er vol mee staat dan moet het heel makkelijk voor je zijn om even een link te geven waaruit dat allemaal blijkt. En wel graag een link waarin het uitgelegd wordt door iemand met vakkennis op die gebieden.quote:Met dat soort cijfertjesverdraaiingen staat het rapport vol.
Weer een verkeerde analyse en verdraaiing van de waarheid. NIST staat nog geheel achter hun conclusies. Ze gaan de hypothese van CD onderzoeken, dat is toch even wat anders dan dat ze niet meer geheel achter conclusie staan (zie de recent uitgegeven FAQ daarover).quote:Maar gelukkig staat NIST niet geheel meer achter hun eerste stelling en ga ze nu CD onderzoeken.
Gezien je reacties had ik je op 15 geschat.quote:Wat vind je jong. ?! ... denk dat ik ouder ben je dan je denkt
-Klinkt als thermate ja.... net als het beeld.... en de getuigen..... en de foto'squote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Cyclonis het volgende:
dat het onwaarschijnlijk (niet onmogelijk) wordt geacht dat het om thermate ging, kun je vinden uit het feit dat:
- het gesmolten metaal al werd waargenomen voordat het gebouw begon in te storten
- bij een CD met bijv. thermite (een vorm van thermate) het gebouw vrijwel onmiddelijk begint in te storten, aangezien thermite ontzettend hoge temperaturen kan bewerkstelligen
- als dat gesmolten metaal daadwerkelijk de stalen support beams waren geweest, dan zou het gebouw al tijden geleden zijn ingestort, aangezien die support beams hun dragende werking allang verloren zouden hebben voordat het begon te smelten
Ik zag het niet letterlijk in RAD staan inderdaad. Maar wat maakt dat uit , dat ze het willen is wel duidelijk .quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef gorgg het volgende:
[..]
Domination komt geen enkele keer voor. World domination dus ook niet.
In welk document staat het dan?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:38 schreef pietje77 het volgende:
[..]
-Klinkt als thermate ja.... net als het beeld.... en de getuigen..... en de foto's
* getuigenissen over iets technsich waarvan het overgrote deel van de getuigen niks van snappen kun je niet op uit gaan. als ik bijvoorbeeld een stuk titanium wijs aan de willekeurige voorbijganger in de stad, hoeveel procent verwacht je dat correct zal antwoorden dat het titanium is?
de foto's tonen alleen een gesmolten metaal aan. ik zou graag je analyse willen zien hoe vanaf het ontsteken van het thermate, tot het smelten van de balken, tot het vertraagd instorten van het WTC gebouw. verder zou ik ook graag je analyse willen zien waarom de verklaring die ik eerder angaf inccorect zou zijn.
-Gokje? hangt dat niet af van de verdeling en de krachtberekening en de hoeveelheid strategisch geplaatste explosieven icm. themate.
* dat klopt. maar dan moet je in dit geval wel beweren dat die thermate ontstekingen stapsgewijs verliepen gedurende die +- 50 minuten. ik heb daar tot nu toe geen aanwijzingen voor gezien. jouw theorie basseert zich op het feit dat de thermate ontstekingen plaatsvonden vlak voor het instorten van het gebouw, terwijl het gesmolten metaal al waargenomen werd voor het instorten.
hier zit dus een inconsistency in jouw theorie. hoe kan het staal van de balken al smelten, voordat het thermate tot ontsteking is gebracht? ik ben benieuwd naar die uitleg
mocht je beweren dat het thermate al vantevoren is ontstoken, hoe verklaar je dan dat er toen geen zogenaamde ontploffingen zijn waargenomen, zoals de zogenaamde 'ontploffingen' vlak voor het instorten van het WTC, waar een goed deel van de CD theorie op is gebasseerd?
-Volgens mij had jij het zelf over het feit dat het WTC berekent was op alternatieve draagkracht, trouwens heeft het ruimschoots voldaan aan alle tests, waren de torens volgens NIST na de aanslag stabiel en is de "oorzaak" idd een combinatie van de meest onwaarschijnlijke combinatie oorzaken, wat tevens het enige is wat ze onderzocht hebben.
* elke dragende structuur, is berekend op een bepaalde draagkracht, vermenigvuldigd met een veiligheidsfactor en over het algemeen met het 'fail safe' principe zijn er dan een paar extra balken aan toegevoegd zodat mochten een paar dragende balken het begeven, dan kunnen de anderen het nog opvangen. dit is op geen manier tegenstrijdig met de conclusies van NIST die duidelijk aangaf dat meerdere balken in die verdieping werden blootgelegd aan dusdanige temperaturen dat de draagkracht/veiligheidsfactor beneden de benodigde draagkracht kwam te liggen om het gebouw in stand te houden.
dus ja, alles voldeed aan de eisen. maar je gaat er in je berekeningen van een gebouw ook niet van uit dat er een passsagiersvliegtuig naar binnen ramt en vervolgens de hele verdieping in brand steekt
het gebouw was berekend op de impact van een kleiner passagiersvliegtuig dan de 767, volgens oude modellen (die allang obsolete zijn), en op een grote brand. het verslag beweert nergens dat of de impact of de brand verantwoordelijk is geweest voor het instorten, maar dat de impact ervoor heeft gezorgd dat een kritiek aantal dragende balken werden blootgelegd aan te hoge temperaturen.
Terwijl vele vele totaal onafhankelijke experts tot een veel meer plausibele oorzak zijn gekomen volgens de wetenschappelijke manier.
* voordat je meteen conclusies weer gaat trekken, kan je eerst even wachten op mijn reacties. tot nu toe is nog helemaal niks gebleken dat de verklaringen van o.a. NIST niet plausibel zijn, of dat de thermate verklaring meer plausibel is. zoals ik boven heb beschreven zitten er nog steeds een aantal haken en ogen aan die theorie die je eerst nog even mag utileggen
De overheidsorganen werken dus aantoonbaar via de politieke manier![]()
[afbeelding]
leuke foto, maar zoals ik al eerder aangaf: eerst je eigen theorie bewijzen, de andere theorie kunnen afwijzen voordat je conclusies trekt
Trouwens zijn er ook wetenschappelijke polls hoor.............. en veeel ook: bv. http://www.infowars.com/a(...)lieve_gov_on_911.htm (het sneeuwballetje van de waarheid begint nu wel erg veel snelheid op te pikken.
Het heeft 40 jaar geduurd voordat 92% denkt dat JFK niet vermoord is door Oswald.
Het heeft 5 jaar geduurd voordat 86% Bush&co niet meer gelooft![]()
Long live the internet! www.savetheinternet.com
een poll onder een stel website bezoekers van bovendien al een conspiracy theorie website zoals de site van alex jones kan je sowieso al niet als wetenschappelijk beschouwen
trouwens, wat hier van belang is is als je kan aantonen dat je theorie klopt en de ander niet, en niet in hoeveel burgers wel of niet in iets geloven. als 90% van het volk gelooft dat god bestaat, betekent nog niet dat hij werkelijk bestaat, om maar even een flauw voorbeeld te noemen.
tot dusver heb ik nog geen erkend wetenschappelijk instituut gevonden die de thermate theorie als feit heeft bewezen, enkel een semi-wetenschappelijke groepering die pleit voor een nader onderzoek omdat ze kritiek hebben op het officiele rapport en vinden dat bepaalde aanwijzingen over het hoofd zijn gezien die zouden kunnen leiden tot de thermate theorie
in geen geval bewijst dit nog dat het officiele rapport incorrect is, noch dat de thermate theorie bewezen is
edit, cartoon is trouwens van Prof en held Steven Jones, bij zijn docu/presentatie "revealing the truth" kun je genieten van deze heerlijk eerlijke man. (Zo'n beetje alles gezien nogmaals en jouw analayse over Dr. Jones klopt net als het meeste van je maar half)
Trouwens waren het volgens mij ook jouw woorden die zeiden als iets niet klopt moet je helemaal overnieuw beginnen want dan is de rest van het onderzoek ook niets meer waard.... ( hou je daaraan zou ik zeggen , ook al ben ik het er totaal niet mee eens behalve als het discutabel gestelde feit de fundering voor de rest is, anders niet natuurlijk...)
En in aanvulling daarop: er werd weliswaar rekening gehouden met de impact van een 707, maar wel eentje waar bijna geen brandstof meer inzat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Cyclonis het volgende:
dus ja, alles voldeed aan de eisen. maar je gaat er in je berekeningen van een gebouw ook niet van uit dat er een passsagiersvliegtuig naar binnen ramt en vervolgens de hele verdieping in brand steekt
het gebouw was berekend op de impact van een kleiner passagiersvliegtuig dan de 767, volgens oude modellen (die allang obsolete zijn), en op een grote brand. het verslag beweert nergens dat of de impact of de brand verantwoordelijk is geweest voor het instorten, maar dat de impact ervoor heeft gezorgd dat een kritiek aantal dragende balken werden blootgelegd aan te hoge temperaturen.
Ik heb even wat verder gekeken naar bovenstaande claim en vond iets opvallends:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat vind je hier van?
quote:The amount of energy required to expand the North Tower's dust cloud was many times the entire potential energy of the tower's elevated mass due to gravity. The over 10-fold disparity between the most conservative estimate and the gravitational energy is not easily dismissed as reflecting uncertainties in quantitative assessments.
The official explanation that the Twin Tower collapses were gravity-driven events appears insufficient to account for the documented energy flows.
http://911research.wtc7.net/papers/dustvolume/volumev3_1.html
De overheid had geen baat bij de schiphol brand .quote:Op donderdag 9 november 2006 22:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt hier wel beweerd dat de us overheid zelf achter 9/11 zit. Van het opzetten van de hele ramp tot aan 'inhuren' van terroristen. Het is precies zo te vergelijken met de schipholbrand, precies zelfde situatie, had de overheid de ramp kunnen verkomen als het eerder adequaat had gehandeld en betekent het niet adequaat handelen dat de overheid OF baat bij de ramp had OF de ramp zelf heeft uitgevoerd.
Eerst roepen dat het er duidelijk instaat nu blijkt dat het er niet instaat is het opeens duidelijk dat ze het willen. Ja zo kan ik ook wel blijven draaien, lees dit bijv. eens over het PNAC document:quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:02 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Ik zag het niet letterlijk in RAD staan inderdaad. Maar wat maakt dat uit , dat ze het willen is wel duidelijk .
Het word echt steeds lachwekkender, helemaal die "TNT post".quote:career | education, teaching, research
publications | art, science and the spiritual
Het non-onderzoek zal ik nog wel eens induiken, zoals de vele getuigen van "gesmolten staal rivieren", "vulkanisch", "Laarzen smelten", vele werkers die niet achterlijk zijn, zelfs WTC constructeur, Foto's, videos, en NASA thermale metingen. Gewoon belachelijk veel getuigen en feiten.quote:According to reports by NIST[25] and the Federal Emergency Management Agency (FEMA),[26] molten material (visible on video[27]) streamed out of the south tower just before it collapsed. Having analyzed the color of the molten material, Steven E. Jones believes the material was at least 1000°C.
The presence of molten metal at 1000°C, Jones says, would contradict the mainstream collapse hypothesis, according to which the fires in the buildings reached temperatures high enough to weaken the steel but not melt it.
NIST says the molten material may simply have been aluminum alloys from the aircraft, which melt at between 475 and 650°C (depending on the particular alloy). Jones has rejected that theory; molten aluminum, he says, is a poor emitter of black body radiation and should appear silvery-gray under daylight conditions.[28] (The material in the video is bright yellow.)
NIST answers that the molten metal was very likely mixed with large amounts of hot, partially burned solid organic materials (for example, from furniture, carpets, partitions and computers), which can display an orange glow, much like logs burning in a fireplace. According to NIST, the apparent color could also have been affected by slag formation on the surface.[23]
Dr. Jones says he conducted experiments to test NIST's "orange glow" hypothesis. Using several different approaches to mixing organics into molten aluminum, he says, he found that the organic material refused to mix and instead floated to the top. When the mixture was poured, he says, the molten aluminum remained silvery, not orange (with the exception of rouge embers). The outcome of these experiments, he says, directly contradicts NIST's theory that the molten metal seen pouring from the World Trade Center consisted of aluminum alloys.[29]
Jones believes this molten material was actually molten iron, a byproduct of a thermite reaction.[30] Thermite reactions can reach temperatures of up to 4500°F (2500°C), well beyond the temperature (approximately 1500°C) required to melt structural steel. Jones says that thermite, a metallic agent used in incendiary munitions, could explain the presence of the aforementioned molten metal seen dripping out of the south tower and the characteristic plumes of white smoke going up from the place of melting.
Apart from the molten material seen during the collapse, in the weeks and months after the collapse there were reports of workers pulling steel beams from the burning rubble of the WTC, dripping with molten steel.[31] NIST didn't address the issue in their report but later dismissed it by saying, "The condition of the steel in the wreckage of the WTC towers (i.e., whether it was in a molten state or not) was irrelevant to the investigation of the collapse since it does not provide any conclusive information on the condition of the steel when the WTC towers were standing."[23]
The initial FEMA investigation team found sulfur on parts of the structural steel in the towers and 7 WTC.[32] FEMA was unable to find the source of sulfur, and the NIST report does not mention it. Researchers like Steven Jones believe this sulfide may have been caused by the use of a thermite reaction to melt and destroy the steel within the structure
Maar we gaan het aantonen hoor......quote:Prof. Zelikow's area of academic expertise is the creation and maintenance of, in his words, “public myths” or “public presumptions,” which he defines as “beliefs (1) thought to be true (although not necessarily known to be true with certainty), and (2) shared in common within the relevant political community."
Met een hoop gebakken lucht over ''ontkenningsmechanismen'' en ''psy-ops'' en de onpartijdige grootheid Geschiedenis die hen altijd gelijk geeft, inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:48 schreef Cyclonis het volgende:
Daarbij gaan deze aan grootsheidswaanzin leidende mensen zover, dat ze via slimme zinspelingen en feitenverdraaiingen, een ontzettend groot deel van het volk wijsmaken dat alle technisch ingestelde mensen blind en naief zijn, of geen verstand hebben van datgene waar ze voor gestudeerd hebben, en dat mensen maar beter naar hun 'deskundige' visie kunnen luisteren, die ze in de afgelopen jaren hebben 'opgebouwd' door films te maken en psycholoog te zijn.
Ja, dat zeg ik ook al tijden overigens niet als enige, ook Coolguy en mouzzer bv.. Er wordt dan geroepen dat in "het officiële rappot zoveel gaten zitten", maar dan wordt er aan voorbijgegaan dat de gaten die in de meeste complottheorieën zitten, geen gaten zijn , maar Grand Canyons.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:39 schreef Cyclonis het volgende:
waar ik wel wakker van lig, en wat mij teveel bezig houd deze dagen, is dat ik niet kan omvatten dat er mensen dus zijn die hun informatie echt van sources pakken die er de ballen verstand van hebben, en hier een bijna goddelijke waarde aan hechten.
daareentegen zie ik het NIST rapport gewoon als een net rapport, waarvan je de inhoud kan verifieren met je eigen kennis, bij mijn eigen faculteit, bij literatuur uit onze technische bibliotheek en ik kan tot nu toe geen tegenstrijdigheden vinden
van al die complottheorieen daareentegen wel.
http://www.patriotsquestion911.com/quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:48 schreef Cyclonis het volgende:
het ware complot achter 9/11 is een stel mislukte, media-geile malloten die hun kans schoonzagen om met hun kennis van media, films maken, websites opzetten etc zichzelf te profileren als erg slimme en alwetende lieden, die de nobele taak hebben het volk in te lichten tegen de zogenaamde duistere plannen die de CIA heeft ontwikkeld om haar eigen volk te pijnigen voor een groter doel.
Doet dat af aan zijn technische verklaring?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:21 schreef Resonancer het volgende:
Je begon met technische zaken te bediscuseren, maar nu komt er 'n gekleurde niet onderbouwde mening door je posts heen.
Deze Indira Singh dus...quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:26 schreef Apropos het volgende:
Indira Singh (whistleblower)
Musicus?
Waarom zouden ''meer dan honderd familieleden (1,2,3)'' niet onbekwaam zijn?
Nogmaals, het zit in de manier waarop.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef gorgg het volgende:
[..]
Domination komt geen enkele keer voor. World domination dus ook niet.
In welk document staat het dan?
quote:Plans by U.S. to Dominate Space Raising Concerns
http://www.washingtonpost(...)r28?language=printer
It was the Persian Gulf war that convinced the US military that "Space dominance and space control" are necessary. And it was the war in Kosovo/a that they used to show the world that they have achieved their goal.
http://www.resistinc.org/(...)SpaceDomination.html
Ja, ik wist wel wie Indira Singh was. Het is alleen een beetje raar om ''whistleblower'' als beroepsomschrijving aan te treffen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:56 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Deze Indira Singh dus...
http://www.gunsandbutter.net/bio/indira_singh_bio.pdf
http://www.cooperativeresearch.org/entity.jsp?entity=indira_singh
Zie ook de volgende filmpjes:
Indira Singh - Sibel's Letter PTECH (31 min.)
Indira Singh and Michael Ruppert - Questions and Answers (23 min.)
Ik was te serieus en miste de grap.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel wie Indira Singh was. Het is alleen een beetje raar om ''whistleblower'' als beroepsomschrijving aan te treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |