Ja met die zeikerige stem van die vader!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Life with Louie, voordat het nagesynchroniseerd werd.
[afbeelding]
Ja berko was echt een held echt spijtig dat hij daarna van de tv verdwenen is.quote:
Ja !! Met die twee lelijke kinderen die allemaal rare dingen mee maakte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik keek altijd Eerie Indiana
[afbeelding]
Ook tof was dat ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef mvingerhoets het volgende:
Mad Jack the Pirate heerste echt heel erg hard!!
Je bent een schatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=bXiJYcK4-GU
Zekersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:50 schreef Piovan het volgende:
Eerie Indiana die pwnde zo hard gek, heeeeeeeeeeerlijke serie
Aan de plaatjes herken ik het pas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef Wilfret het volgende:
Bob in The Bottle
[afbeelding]
[afbeelding]
Bob Bob in the bottle he so nice
Bob bob in the bottle he makes everything a paradise
Ja met die boot hoe heette dat ook al weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef Excellence het volgende:
nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
bob in the bottle klaaaaaaaaaaaaaarde!!
vroeger was er ook episodes van sweet valley high ofzo en nog een serie met mensen die op een school zaten en dan was de school zeg maar die boot en dan vaarde ze over heel de wereld.
en cupido!
Owja, Kippenvel en Scary But True dat kwam altijd rond Eerie Indianaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_programma%27s_op_Fox_Kids
FoxKids begon overigens in 1997..
OMFG!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef Wilfret het volgende:
Bob in The Bottle
[afbeelding]
[afbeelding]
JA THE TICK !! GENIAALquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef Wilfret het volgende:
Bob in The Bottle
[afbeelding]
[afbeelding]
The Tick was het toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
The Thick! Ookal zo tof!
Die flabber kan ik niet voor de geest krijgen, maar die strips die dan weer tot leven komen.quote:
Flabber was die paarse gozer met een gekke kapsel en clownsklerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die flabber kan ik niet voor de geest krijgen, maar die strips die dan weer tot leven komen.
In hill hurst!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Flabber was die paarse gozer met een gekke kapsel en clownskleren![]()
Ook dat was tof ja met die draken .quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Whehe, Mystic Knights of Tir Na Nog.
Klopt gelukkig maar heel even.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef About2Break het volgende:
Deze werd toch ook altijd op fox kids uitgezonden of niet?
http://www.youtube.com/watch?v=L_19qySUrzY
JUISTquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
je bedoelt silver surferquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:56 schreef Canisfire het volgende:
Net zo als the masked rider wat daarna nog kwam met een surfdude die uit de ruimte kwam.
Die woonde bij een chineese vrouw met twee geadopteerde kinderen en een dikzak met een baard.
haa nee the silver surfer is van marvel en dat is een cartoon.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef Excellence het volgende:
[..]
je bedoelt silver surfer
maarja hij woonde niet bij een dikke chinese vrouw met 2 kindere :S
dat was iets anders volgens mij
kom we gaan jetix in de hens steken en eisen om normale cartoons op tv te late zien!!
Keek ik ook nog, leuk om terug te zien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef About2Break het volgende:
Deze werd toch ook altijd op fox kids uitgezonden of niet?
http://www.youtube.com/watch?v=L_19qySUrzY
Yup, allemaal met insecten enzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haa nee the silver surfer is van marvel en dat is een cartoon.
Dit was zoon bandai life action achtig iets zo als the power rangers.
en het ging over een surf dude met blond haar geloof ik die de prins was van een of andere planeet.
Ook had hij een praatende auto en hightech brommer.
Dat had ik ook, hoe heette jij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef Canisfire het volgende:
Online was foxkids ook veel leuker toen.
Met die chatbox op chat tv waar ik toen een hele familie had
Ik vond het altijd leuk om dan de scheldwoordenfilter te omzeilen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef Canisfire het volgende:
Online was foxkids ook veel leuker toen.
Met die chatbox op chat tv waar ik toen een hele familie had
Jij vuile bloeb!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om dan de scheldwoordenfilter te omzeilen.
Zo vaak gekeken idd, dat vage spookstadje waar allemaal vage dingen gebeurdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik keek altijd Eerie Indiana
[afbeelding]
Hahahaha oh damn dat was cool zeg.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Klopt behalve dat goudkust Westenwind wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:23 schreef Devolution het volgende:
Ik keek al die genoemde series ook
maar wat ik wel ongelooflijk lomp vond toen was dat die Wouter (die ik altijd erg cool vond) ooit zei dat ie een wereldreis ging maken (oftewel, hij kapte bij Fox Kids). Ik, als jong ventje, geloofde dat natuurlijk. Toen zag ik em een tijd later ineens in een ander programma (Goudkust) en ik vond hem toen echt een verrader haha
Juist!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:23 schreef Devolution het volgende:
Ik keek al die genoemde series ook
maar wat ik wel ongelooflijk lomp vond toen was dat die Wouter (die ik altijd erg cool vond) ooit zei dat ie een wereldreis ging maken (oftewel, hij kapte bij Fox Kids). Ik, als jong ventje, geloofde dat natuurlijk. Toen zag ik em een tijd later ineens in een ander programma (Goudkust) en ik vond hem toen echt een verrader haha
jaaaaaaaa toen had hij zo'n rare huisdier van zijn eigen planeet enz. tog?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
haa nee the silver surfer is van marvel en dat is een cartoon.
Dit was zoon bandai life action achtig iets zo als the power rangers.
en het ging over een surf dude met blond haar geloof ik die de prins was van een of andere planeet.
Ook had hij een praatende auto en hightech brommer.
Ja dat klopt ja een mannetje op ALF leek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef Excellence het volgende:
[..]
jaaaaaaaa toen had hij zo'n rare huisdier van zijn eigen planeet enz. tog?hahahaha
En toen na Wouter en Michelle kreeg je die twee groene "Aliens" ofzo, maar dat alleen in de weekenden dacht ik?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:52 schreef Devolution het volgende:
Of wat later, toen ze een race hadden (waar je alleen aan mee mocht doen als je jarig was) met radiografisch bestuurbare autootjes. Daar had je zo'n presentator bij die ook zwarte piet speelde
Die gozer is echt tof. Elvis geest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
BeetleBorgs.
Dat had ik serieus uit mijn geheugen verbannen geloof ik, wat grappig. Met de Flabber geest.
Hoe heette dat gekke beest ookalweer? Die het presenteerde zeg maar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:32 schreef Blivox het volgende:
Kindernet for the win,
Mits Engels gesproken.quote:
Kiddo toch? Hoewel het geloof ik net na mijn tekenfilmtijdperk was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe heette dat gekke beest ookalweer? Die het presenteerde zeg maar.
Dat is nooit op Fox geweest.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:36 schreef Spooky4u het volgende:
DragonBall-Z kwam toch ook al in de 90's op Fox?
O ja!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is nooit op Fox geweest.
Was eerst Cartoon Network en toen Yorkidding van Yorin.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:05 schreef Canisfire het volgende:
http://celebritypictures.(...)chellekolsteeg/1.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |