kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:12 schreef PC eend het volgende:
Ik heb net 22 cossen doorgelezen en wou vragen of het wat minder offtopic kan![]()
Zie je wel dat ik me kan inhoudenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!
ingewilligdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:03 schreef versabommie het volgende:
nog geen eens ene link naar de vorige????
Goedzo pik!quote:
Samenvatting: Waarom mogen we niet slowchatten in COS?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Ik mis alleen nog de samenvatting van de vorige 12 fb's
Hulde!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting: Waarom mogen we niet slowchatten in COS?![]()
Gaarne reactie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:45 schreef versabommie het volgende:
Beste Mods, als Racisme een reden is om een topic te wijzigen danwel iemand te bannen, dan is het misschien hoog tijd om eens wegens het misleidende gebruik van het woord "kamper"wat ass te kicken!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaarne reactie?
Even ter verduidelijking: Ik weet dat er op dit subforum gerenomeerde posters zitten die in een woonwagenkamp wonen. Nette hardwerkende mensen die dus op deze lage manier geschoffeerd worden!
Aangezien Fok! haar"(politiek) correctheid graag hoog in het vaandel heeft lijkt het mij dat haar users zeker niet mogen lijden onder deze misselijkmakende doch schijnbaar getrollereerde vorm van discriminatie!
roepen om iemands zn ban= een ban.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep net 30 cossen doorgelezen en volgens mij kunnen ze jou nog wel een ban of drie geven!
jammer, slechts speculatie!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:27 schreef berney het volgende:
[..]
roepen om iemands zn ban= een ban.
tevepo![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Even ter verduidelijking: Ik weet dat er op dit subforum gerenomeerde posters zitten die in een woonwagenkamp wonen.
quote:
Maak je geen zorgen...ook zonder namen weten we jouw soort er zo tussenuit te halen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat jij en je behapte bamiballenbende van zogenaamde oldbies zoals die verderfelijke APK en Jappie en Krabbit, het schurftmannetje ze zeker de hele tijd aan kunnen vallen!
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
zodat jij en je behapte bamiballenbende van zogenaamde oldbies zoals die verderfelijke APK en Jappie en Krabbit, het schurftmannetje ze zeker de hele tijd aan kunnen vallen!
![]()
Ik heb voor het gemak ook nog maar ff een topic aan die rode pijltjes vastgeplekt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:22 schreef Prospera het volgende:
Kan de streams van zondag pijltjes krijgen?
als de modjes dit nog zien tussen het ge sc
thanks Jappiequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak ook nog maar ff een topic aan die rode pijltjes vastgeplekt.![]()
Bedoel je niet: Is het een idee om een COS/SC op het BB-forum te maken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:32 schreef Prospera het volgende:
Is het een idee om een COS/SC op de FB te maken naast de FB?
Heequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]Dat zou ik nooit doen. Die "mensen" kunnen het niet helpen dat ze altijd de boel oplichten, altijd liegen, en dat ze jatten als de raven. Dat zit in hun natuur. Maar misschien moeten de mods uit veiligheidsoverwegingen wel wéten dat er hier woonwagenvolk rondkruipt.
![]()
Als die eenmaal staat, kwartiertje per week.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HeeIk werk wel hoor, weet je hoeveel tijd er in een wietplantage gaat zitten
![]()
Ondanks dat het vrij onleesbaar is weet ik er toch uit te filteren dat je het concept nog niet helemaal door hebt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Coraatje het volgende:
weet niet of ik goed zit maar dat merk ik vanzelf wel
toen ik in het begin van bb weer op het forum kwam vond ik het verwarrend een sc ,een cos en een fb nu ben je een paar maanden verder en wat valt me op :
ik zit vaak in cos als er wat in BB gebeurd heb je daar dus vaak een mening over ,over mijn mening heeft een ander weer een (ander) mening en in theorie ben je dus dan al offtopic ,zou je je dus aan de regels van cos houden mag je het dus allen over BB hebben en heb je dus buiten de gewone stream verslagen gewoon nog een streamverslag waar je wel je eigen mening bij mag geven,maar je ontkomt er bijna niet aan dat je een feedback krijgt op iemands mening.ik snap dat het niet de bedoeling is om in cos het over koetjes kalfjes enzo te hebben en dat daar dus weer de sc voor is ,maar ondertussen is door de vele waarschuwingen iedereen verhuisd van de cos naar de sc en is dat juist de plek waar je over bb kan praten en je mening kan geven,is het dus nu niet overbodig de verschillende topics cos en sc???
niet boos bedoeld hoor
Nah niet generaliseren Gert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]Dat zou ik nooit doen. Die "mensen" kunnen het niet helpen dat ze altijd de boel oplichten, altijd liegen, en dat ze jatten als de raven. Dat zit in hun natuur. Maar misschien moeten de mods uit veiligheidsoverwegingen wel wéten dat er hier woonwagenvolk rondkruipt.
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ondanks dat het vrij onleesbaar is weet ik er toch uit te filteren dat je het concept nog niet helemaal door hebt.![]()
Probeer de faq eens.![]()
Dát dus Coraquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Een tijdje doorpraten over iets op de streams kan best, maar geen pagina's vol. Is het belangrijk genoeg open je er een topic over, zoals deze: [Centraal Topic] Praat hier na over het 1001 nachten feest
Heel wat COS-posts van afgelopen nacht hoorden daar thuis.
Fransje woont niet meer op het kamp hè. Die heeft geen wietplantage meer nodig omdat hij zijn geld tegenwoordig verdient aan geestelijk gehandicapten en mensen in een rolstoel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vanuit m'n werk regelmatig met woonwagenbewoners, of kampers zoals ze ook wel genoemd worden te maken en het is niet overal zoals op Vinkenslag. Als het écht zo is zoals jij hier schetst wil ik wel eens weten waar Fransje Bauer dat wapenarsenaal en die weetplantage verstopt heeft in dat huis van 'm....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dik en een BB-user woont 'op het kamp'. Laat het nu nét iemand zijn waarvan je het nooit zou verwachten en die net als ik niet in een stereotype beeld valt... Ik kon niet eens wiet bij de betreffende user kopen
Teamlead, Verdomd goeie Posting!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef teamlead het volgende:
tvp
Misschien een idee om daar 24/7 een mod te laten controleren of het wel over BB gaat en zo niet dan direct de betreffende offtopic user een ban te geven?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:37 schreef CartWOman het volgende:
Ik lees net dat Associatiespel eens door, is het niet de bedoeling dat dit met BB-gerelateerde woorden wordt gespeeld?
Zo niet, waarom dan zo'n topic in BB en niet in MEN?
Verveeltopic inderdaad, met een enkele keer een BB gerelateerd woord. Dus was ik benieuwd wat de zin ervan dan nog is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien een idee om daar 24/7 een mod te laten controleren of het wel over BB gaat en zo niet dan direct de betreffende offtopic user een ban te geven?
Ontopic: Is imo een leuk verveeltopic waar ik af en toe eens kijk en wat post, zoals zovelen. Gaat regelmatig over andere zaken maar komt altijd weer uit op BB. Dan is het goed toch?
Ehhhh... gewoon leuk en een beetje BB gerelateerd is niet voldoende? Ook al is FOK! geen democratie, je hoeft toch niet op ALLE slakken zout te leggen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Verveeltopic inderdaad, met een enkele keer een BB gerelateerd woord. Dus was ik benieuwd wat de zin ervan dan nog is.
Nope, ik vraag het me gewoon af. Vind het verder prima, hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhhh... gewoon leuk en een beetje BB gerelateerd is niet voldoende? Ook al is FOK! geen democratie, je hoeft toch niet op ALLE slakken zout te leggen?
Dus eigenlijk ben jij een klein bommenleggertjequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nope, ik vraag het me gewoon af. Vind het verder prima, hoor.![]()
Je hebt me doorquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een klein bommenleggertje![]()
Die kwalificatie komt slechts u toe...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een klein bommenleggertje![]()
Kom in m'n armen kleinte!quote:
donequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom in m'n armen kleinte!![]()
Ontopic! kan de cos gewijzigd worden in : E10 is de goeiste pik?
Zat ff niet op te letten tijdens het openen ervan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |