Blijkbaar welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag je de FB dan wel volbaggeren?
Jij bent echt naar een ban aan het hengelen he?quote:
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!![]()
on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.
Gewoon zelf doorklikken naar MED!
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?![]()
Ik klik me al het rsi hier, jullie zouden mij als grootverposter toch een beetje tegemoet kunnen komen?
komop zeg, gekke newbiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
komop zeg, gekke newbie, gewoon een mededeling, geen discussie mogelijk, en einde post!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.
Momenteel gebanned:
-Demins: Wegens SC-bagger en op verzoek.
-Luciano: Persoonlijke aanvallen en gescheld in FB.
tvp?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
quote:
bronquote:Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
ja, want als iedereen een tvp zou plaatsen dan zou het m.i. al snel slowchatten worden of bagger...toch ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |