het is al hersteltquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Moet dit niet naar KLB?
Mag ook wel als je een $200 million payroll hebtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:16 schreef VinnieJones het volgende:
Yankees zullen nog wel gewoon doorgaan. Detroit will be pwned![]()
Heel veel hopen 't behalve Yankee fans natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:46 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Mag ook wel als je een $200 million payroll hebt![]()
Anders zijn de Yankees wederom de laughing stock in US Sports.Ik denk dat opa Steinbrenner dan 'n beetje héél erg pissig zal worden en dat er dan hoofden gaan rollen in NY.....![]()
Man,ik hoop echt dat dat gaat gebeuren![]()
A-Rod + postseason + NY = DRAMAquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:27 schreef VinnieJones het volgende:
Mwa ik vind het opzich geen topteam momenteel.. Wel grote namen, maar laatste tijd niet super..
Abreu is middelmatig..
Wat er met Damon en A-rod aan de hand is weet ik ook niet. Ze raken niks, vooral A-rod is DRA-MA-TISCH![]()
Matsui en Sheffield kan je niks kwalijk nemen, hebben te lang eruit gelegen..
Giambi gaat van de 10 keer..9 keer strike out, 1 keer een homer..![]()
Alleen Jeter staat er wanneer het nodig is..
![]()
niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef maril het volgende:
3-0 Popolon open de champagne maar alvast.![]()
Yep.quote:
New Yorker in spe, worden het dan de Mets?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:35 schreef Jeroenus het volgende:
Dag Yankees, Lidle moet er al naar 2.2 IP aan te pas komen en tegelijkertijd staat Bonderman heel efficient te gooien. Als hij het volhoudt gooit hij een CG.
Vanavond de Dodgers inpakken en dan tegen de mindere Cards of Padresquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:36 schreef popolon het volgende:
[..]
New Yorker in spe, worden het dan de Mets?
Hoeft nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:00 schreef popolon het volgende:
Nou ik hou me nog even koest.
Ja prachtigquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:30 schreef Playmaker het volgende:
Hey Popo ik ben tegelijkertijd af en toe de Michigan-Michigan St game op de computer aan 't kijken en daar worden ze helemaal gek als ze telkens de tussenstand van de Tigers-Yanks omroepen![]()
Nou ja fan. Ik zie een 'fan' als iemand die zo vaak mogelijk gaat maar goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef maril het volgende:
Wat een emotionele beeldenzit met een brok in mijn keel te kijken , leuk , gefeliciteers Popolon jij bent de enige die ik ken, die daadwerkelijk detroitfan is, de rest is meer anti NY net als jij overigens , maar je weet denk ik wel wat ik bedoel.
Het is ze gegund.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja fan.
Ik kreeg net een telefoontje van een vriend van me die er bij is, helemaal gek.Dat zijn de echte die hards.
Maar goed, hij is ook jarenlang door een hel gegaan op Tiger baseball gebied. Het zal wel een mooi feestje worden in Motown vanavond.
Red Soxquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef maril het volgende:
Volgend seizoen kan ik alle teams bekijken en dan kijken waaar ik fan van wordt, nu is het allemaal te kort geweest. voor mij dan.
Ik laat mij niet beinvloeden maar de Braves dacht ik aanquote:
Ik ben zelf fan van de Florida Marlinsquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef maril het volgende:
Volgend seizoen kan ik alle teams bekijken en dan kijken waaar ik fan van wordt, nu is het allemaal te kort geweest. voor mij dan.
Gek is dat eigenlijk omdat de meeste Amerikanen toch uitermatig poenerig zijn , zoals de Yankees,quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:08 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik ben zelf fan van de Florida Marlins![]()
Zoals Tommy Lasorda in z'n reclame op ESPN zegt:"When it's October it's your duty to root against the Yankees"![]()
Je zal wel een rot avond hebben gehad, sterkte.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:59 schreef VinnieJones het volgende:
Waarom is iedereen anti-yankee.. Yanks zijn lief![]()
![]()
En dat zeg ik als iemand die ook wel sympathie heeft voor Bosox![]()
![]()
Marlen Anderson slaat no.3 in de LA lineup.Dan weet je wel hoe laat 't isquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:19 schreef fanneke het volgende:
En nu hopen op een Dodgers win zodat we morgen nog een wedstrijd hebben.
(Naast Padres@Cards)
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:04 schreef maril het volgende:
[..]
Je zal wel een rot avond hebben gehad, sterkte.
Nou nou nou.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:14 schreef zjroentje het volgende:
KenkerTigers.
Het is het Real Madrid van de MLB, dat wekt weerstand op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Ok.
Maar als iedereen een hekel heeft aan dat team, krijg je er toch wel wat sympathie voor.
Dan moet Kansas City wel West bromwich Albion zijn of nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is het Real Madrid van de MLB, dat wekt weerstand op.![]()
Ik denk eerder een ploeg als Fulham ofzo. Leuke aan baseball is wel dat ze binnen een paar jaar Manchester United kunnen zijn. Kijk maar naar de Tigers. Een jaar of drie waren ze de allerslechtste in de MLB. Nu zijn ze één van de vier bestenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:16 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dan moet Kansas City wel West bromwich Albion zijn of niet![]()
Zes jaar staan ze al droog...quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:31 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb een hekel aan de Yankees, maar de enige twee mannen in de organisatie die ik wel mag zijn Joe Torre en Derek Jeter. Ze zijn ook de enige die 'applaus' krijgen in Boston. Jammer voor Torre want volgens mij ligt het niet aan hem. Toch tellen de resultaten en dat is vijf jaar (?) droog
Zag gisteren op ESPN/NASN na een error van A-Rod, dat ie dit seizoen als 3B maar liefst 24 errors op zijn naam had. Hiermee was ie de op 2 na slechtste in de AL.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef Playmaker het volgende:
Als je de Yankees moet geloven kan A-Rod er nog maar weinig van.Zet hem in elk ander uniform en A-Rod slaat .300,40 HR-120 RBI.Het is weer makkelijk om hem de schuld te geven,maar de rest kon ook nog geen deuk in 'n pak boter slaan.Als je ook ziet hoe oud die Yankees lineup is in vergelijking met teams als de Tigers,Twins,A's,Mets en Dodgers dan lijkt me enige verjonging wel op z'n plaats![]()
Zag dat staatje ook in de tweede wedstrijd van de series, maar daar stonden ook de 'aanvallende' cijfers bij. Die waren wel erg goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zag gisteren op ESPN/NASN na een error van A-Rod, dat ie dit seizoen als 3B maar liefst 24 errors op zijn naam had. Hiermee was ie de op 2 na slechtste in de AL.
Dat zei ik ook. Het is een kanjer, maar absoluut geen man voor op het 3e honk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zag dat staatje ook in de tweede wedstrijd van de series, maar daar stonden ook de 'aanvallende' cijfers bij. Die waren wel erg goed.
Hoezo Mussina die was niet eens zo heel slecht afgelopen seizoen, alleen tegen het einde aan was hij dik uit vorm.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef Playmaker het volgende:
Het feest in de Bronx is begonnen:
[afbeelding]
Torre word dus waarschijnlijk ontslagen en vervangen door Lou Pinella.Spelers die gisteren waarschijnlijk voor het laatst het Yankee uniform droegen:A-Rod(Angels?),Mussina en Sheffield....
Barry Zito heeft straks de teams voor 't uitkiezen![]()
Mussina gaat volgend jaar 'n hele hoop geld verdienen en de Yankees weten niet of ze dat wel willen betalen.Hij word er niet jonger op en is vrij blessuregevoelig....quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Hoezo Mussina die was niet eens zo heel slecht afgelopen seizoen, alleen tegen het einde aan was hij dik uit vorm.
Wie ik ook wel goed vind is Proctor, die kan best aardig pitchen.. Ik denk dat ze voor volgend seizoen gewoon 2/3 jonge talentvolle spelers moeten aantrekken.. Alleen met power hitters lukt t ook niet, wordt tijd dat ze dat daar doorkrijgen.![]()
Ik denk 't wel,al blijf ik de A's 'n onberekenbare team vinden.Ze hebben absoluut geen indrukwekkende lineup,maar ze winnen wel steeds.Deze series gaat gedomineerd worden door pitching en zou wel eens de volle 7 games kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:07 schreef Almighty het volgende:
Vanavond A's vs Tigers, wat denken jullie? Kunnen deTigers het nog eens...?
Ik denk van wel
Hier heb je het hele verhaal Popolon, hij is geblesseerd geweest, maar echt het is de pitcherstalent van nederland, en nog jong 17/18 jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
Leuk, weer een Nederlander in de MLB.
Wat zijn z'n stats?
Da's toch wat verder dan 't lijkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:49 schreef Guard het volgende:
Bij de Twins nog wel, misschien kan Popo even bij hem langs...![]()
4 doubleplays al tegen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 04:40 schreef Playmaker het volgende:
Hoeveel kansen hebben de A's nodig om te scoren?![]()
Oh anders ben je welkom om bij mij NASN te kijken hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's toch wat verder dan 't lijkt.PlasticPower zit wel in Minnesota.
5-0 Tigers in de 5e.
Morgen naar Nederland dus hopen dat Detroit 't haalt tot in de Worldseries zodat ik nog wat games kan meepakken als ik weer terug ben.
Lekkere timing maar wie had negen maanden gelden verwacht dat ze het zover zouden schoppen?
Die had een bijzonder slecht ontvangst vanacht ging op een gegeven moment uit de lucht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh anders ben je welkom om bij mij NASN te kijken hoor
inderdaad, maar misschien kan je op het internet kiezen , ik wil graag detroit zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef Playmaker het volgende:
Jammer dat beide wedstrijden vanavond tegelijk beginnen![]()
"Pudge" Rodriguez!Één van mijn helden toen de Marlins de World Series wonnen.Fantastische catcherquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:33 schreef maril het volgende:
[..]
inderdaad, maar misschien kan je op het internet kiezen , ik wil graag detroit zien.
die catcher![]()
[afbeelding]
Tis nog maar de vrag of de Mets vandaaag doorgaat gezien de situatie ,maar goed anan de andere kant was Cory Lidle een yankee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
"Pudge" Rodriguez!Één van mijn helden toen de Marlins de World Series wonnen.Fantastische catcher![]()
Hopelijk zend FOX op TVUPlayer de A's-Tigers uit.Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op de Mets-Cardinals.Ik zou 't een godswonder vinden als de Cardinals deze series winnen.Ik denk dat 't gewoon heel simpel 4-1 voor de Mets word.
Let ook op ESPN asiaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
"Pudge" Rodriguez!Één van mijn helden toen de Marlins de World Series wonnen.Fantastische catcher![]()
Hopelijk zend FOX op TVUPlayer de A's-Tigers uit.Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op de Mets-Cardinals.Ik zou 't een godswonder vinden als de Cardinals deze series winnen.Ik denk dat 't gewoon heel simpel 4-1 voor de Mets word.
Die kans is best groot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:36 schreef popolon het volgende:
Zou mooi zijn, dan ben ik weer thuis en staan deTigers hopelijk in de Worldseries.
Aha, indoor baseball dusquote:
quote:WASHINGTON - Ongewoon vroege sneeuwstormen hebben in het noordoosten van de Verenigde Staten tot chaotische toestanden geleid. In Buffalo in het westen van de staat New York viel zeker 60 centimeter sneeuw.
Meer dan 300.000 huishoudens en bedrijven in het getroffen gebied kwamen zonder stroom te zitten, meldden Amerikaanse media vrijdag. De sneeuwstormen, die worden aangewakkerd door de hoge watertemperaturen van Lake Erie in het noorden, begonnen donderdag.
Door omgewaaide bomen zijn auto's, woningen en elektriciteitspalen beschadigd. Wegen zijn afgesloten. In de autostad Detroit is nog nooit eerder zo vroeg de eerste sneeuw gevallen.
Volgens mij heb ik toch nog een HR van Monroe gezien bij een 2-0 stand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Tigers winnen met 2-0 en staan nu met 3-0 voor.Rogers was weer lights out....
Knap van Dave Dombrowski.Eerst flikte 'ie het met de Marlins en nu waarschijnlijk ook met de Tigers![]()
Yep,je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch nog een HR van Monroe gezien bij een 2-0 stand.
![]()
3-0 dus vanavond en 3-0 in de series.
Met een overwinning hadden de Mets deze series al voortijdig kunnen beslissen.Ik vond deze game wel de leukste en spannnendste van deze postseasonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:59 schreef Sambal_HOT het volgende:
Dit is een hele pijnlijke nederlaag, vooral omdat de Mets goed speelde.
Het scheelde echt weinig of ze hadden gewonnen van Carpenter.
Ik hoop echt dat ze dit van zich af kunnen schudden.
Tja Billy Wagner verloor deze wedstrijd en werd uitgefloten.
Gelukkig is Wagner mentaal ijzersterk en hij zal er vanavond ook staan als de Mets hem nodig hebben. Als Closer kun je nou eenmaal wedstrijden verliezen.
Lets go Mets!
Als ie maar short-stop kan spelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
A-Rod wordt gelinkt aan de Cubs met hun nieuwe coach Lou Piniella
Lekker naar de NL met die gast![]()
8.19 pm ET.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint de game nou vanavond, de NASN site denkt nog steeds dat er maandag gespeeld is in hun overzicht.
TMQ on page 2quote:And in other sports news, first the Red Sox win the World Series, then the White Sox win, now the Detroit Tigers are in the World Series. Is it me or does this seem to anyone else a sign of the Apocalypse? Recently scholars working near the Dead Sea unearthed an ancient scroll that warns, "And lo, it shall come to pass that the sox of red will wear the garlands of summer, and then the sox of white, and after that the lowest of the low will be raised high. And verily, this shall happen in a time of great underground explosions and earthquakes that shake the land itself." Be on the lookout for seven-headed dragons and battalions of armored locust, OK?
UPC, @home, casema, ect ect hebben NASNquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
NASN, als je het extra zenderpack hebt van de digitale tv van UPC zit ie d'r bij.
(North American Sports Network)
quote:Barry Bonds of the San Francisco Giants is very close to breaking Hank Aaron's record of 755 lifetime home runs (with 734). Are you rooting for Barry Bonds to break Hank Aaron's record, or do you hope he will fall short of it?
--Hope he falls short, 48 percent
--Rooting for him to break it, 33 percent
--Don't care, 16 percent
--Not sure, 3 percent
quote:Which Major League Baseball team do you love to hate?
--Anaheim/LA Angels, 1 percent
--Arizona Diamondbacks, X percent
--Atlanta Braves, 2 percent
--Baltimore Orioles, X percent
--Boston Red Sox, 7 percent
--Chicago Cubs, 2 percent
--Chicago White Sox, 1 percent
--Cincinnati Reds, X percent
--Cleveland Indians, 1 percent
--Detroit Tigers, X percent
--Florida Marlins, 1 percent
--Houston Astros, 1 percent
--Los Angeles Dodgers, 3 percent
--Minnesota Twins, X percent
--New York Mets, 2 percent
--New York Yankees, 40 percent
--Oakland Athletics, 2 percent
--Philadelphia Phillies, 1 percent
--Pittsburgh Pirates, X percent
--San Diego Padres, X percent
--San Francisco Giants, 2 percent
--Seattle Mariners, X percent
--St. Louis Cardinals, 1 percent
--Texas Rangers, X percent
--Toronto Blue Jays, X percent
--None, 27 percent
--Not sure, 6 percent
Voor zowel St. Louis als Detroit was het al weer meer dan 20 jaar geleden dat de World Series voor het laatst werden gewonnen, respectievelijk in 1982 en 1984.quote:Saturday October 21 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At 7.30 PM
Sunday October 22 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At 7.30 PM
Tuesday October 24 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Busch Stadium, St. Louis, MO - At. 7.00 PM
Wednesday October 25 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Indien nodig:
Thursday October 26 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Saturday October 28 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At. 7.30 PM
Sunday October 29 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At. 7.30 PM
Wie had dat ooit gedachtquote:Suppan, die NLCS MVP
Whehe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:07 schreef mitt het volgende:
Cardinals moeten nu ook maar winnen, alleen al omdat ik het poposki niet gun![]()
Ga je mond spoelen gek!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:54 schreef VinnieJones het volgende:
Kut STL , dat zon kutclub zover komt idd..![]()
Maar Popolon, als he regent gaat het niet door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:21 schreef popolon het volgende:
Ik zag net vijf minuten op het sportjournaal.
Morgen weer thuis, kan de laatste paar innings hopelijk nog meepakken.
Is toch zo..quote:
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Playmaker het volgende:
Ach,iedereen klaagt over de Cardinals maar voorlopig konden de Padres en Mets hun maar niet uitschakelen.Feit is dat de Cardinals in deze NLCS bewezen hebben dat ze méér zijn dan alleen Pujols en Carpenter.Taguchi,Spiezo,Weaver,Suppan,Molina,allemaal waren ze belangrijk.Niet te vergeten hun no-name bullpen en jonge closer
Wat hebben de Mets laten zien dan?Op Beltran en Delgado na droeg de rest niet bijster veel bij.Hun bullpen(toch een sterk wapen) verliest 2 games.
Als je de #1 en #2 van de NL verslaat (en 4 van je 6 uitwedstrijden) dan ben je terecht winnaar.Hadden de "favorieten" maar beter moeten spelen!
Ik ben het wel met je eens dat ze met geluk post season hebben gehaald.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Is toch zo..
Ze mochten van geluk spreken dat ze de post season hebben gehaald. Enige die beetje kan spelen is Pujols en de CHinees.. Zou het onterecht vinden als die nu winnen, maar Detroit zal ze vat ownen 4-0![]()
Wat ook meegenomen mag worden is dat de Mets flinke tegenslagen hebben moeten verwerken in hun starting rotation. Martinez, El Duque, Zambrano er aan en Sanchez (beste reliever) verongelukt met en taxi. Dit seizoen 13 verschillende starters moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Playmaker het volgende:
Ach,iedereen klaagt over de Cardinals maar voorlopig konden de Padres en Mets hun maar niet uitschakelen.Feit is dat de Cardinals in deze NLCS bewezen hebben dat ze méér zijn dan alleen Pujols en Carpenter.Taguchi,Spiezo,Weaver,Suppan,Molina,allemaal waren ze belangrijk.Niet te vergeten hun no-name bullpen en jonge closer
Wat hebben de Mets laten zien dan?Op Beltran en Delgado na droeg de rest niet bijster veel bij.Hun bullpen(toch een sterk wapen) verliest 2 games.
Als je de #1 en #2 van de NL verslaat (en 4 van je 6 uitwedstrijden) dan ben je terecht winnaar.Hadden de "favorieten" maar beter moeten spelen!
Ik vind 't fantastisch dat 2 teams die niet in de top 10 van largest payrolls in de ML staan,in de World Series spelen.Go figure![]()
Lidle aan een vliegtuigongluk , hij heeft het over een taxiongelukquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
Sanchez was uitgeschakeld voor het seizoen. Niet verongelukt, dat was Lidle![]()
Ff scherp blijven he![]()
lees zijn reactie nog een keer dan, hij heeft het over verongelukkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef maril het volgende:
[..]
Lidle aan een vliegtuigongluk , hij heeft het over een taxiongeluk![]()
Weet niet of ze "Mr.Wild Pitch" Zambrano zo gemist hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wat ook meegenomen mag worden is dat de Mets flinke tegenslagen hebben moeten verwerken in hun starting rotation. Martinez, El Duque, Zambrano er aan en Sanchez (beste reliever) verongelukt met en taxi. Dit seizoen 13 verschillende starters moeten gebruiken.
Ja, foutje. Ik bedoelde ook bij een ongeluk betrokken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
lees zijn reactie nog een keer dan, hij heeft het over verongelukken![]()
Wrigley Field is m'n persoonlijke favorite baseballstadion.Gewoon vanwege de historie en de nostalgie.Die mensen die buiten 't stadion staan om 'n bal die uit Wrigley word geslagen,te proberen te vangen!Prachtigquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar de mooisten vind ik, qua wat ik er van op tv zie, Wrigley Field en Fenway Park.
Niet de grootste of meest indrukwekkende ballparks, maar wel pure nostalgie.
Als ik ooit een ballpark zou mogen bezoeken in de States, zou ik voor een van deze twee kiezen.
LOLquote:Pujols' two-run dinger extended the Cardinals' lead to 4-1 in the third.
Why the Tigers, with two outs and first base open, decided to pitch to the best hitter in baseball makes as much sense as tuna fish-flavored mouthwash.
Hoe lompt ben je dan.. wat een prutsers , vooral die grandersonquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:48 schreef popolon het volgende:
Daar hadden ze moeten scoren
Dus zo ziet amerikaanse mud eruitquote:Op maandag 23 oktober 2006 20:36 schreef popolon het volgende:
dirtgate, chocolatepiegate, mudgate.
tuurlijk
T is volgens mij een broer van George Clooney, wat een pitcher, geweldig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Dus zo ziet amerikaanse mud eruit![]()
[afbeelding]
Er zat een verdachte vlek op de muis van zijn werphand(bekijk foto), men vermoedde hars.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef VinnieJones het volgende:
wat was al dat gezeik over wat i in zn hand had zitten dan.. snap t ff niet ???
Er zijn wat foto's in omloop waar ook "de vlek" te zien zou zijn, in eerdere games, oa in de ALCS en in regular season tegen de White Sox.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef maril het volgende:
[..]
Er zat een verdachte vlek op de muis van zijn werphand(bekijk foto), men vermoedde hars.
Maar Rogers zelf zei dat het modder was, hij kon verder in de wedstrijd.
hoewel ik wel heb gelezen(op een ander forum) dat ze het aan het uitzoeken zijn.
Rogers had a substance called benzoin on his hand. Benzoin is a substance used by musicians that even when washed off remains sticky for 24 hours. Reported by Olbermann on Patrick ESPN radio show.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef VinnieJones het volgende:
wat was al dat gezeik over wat i in zn hand had zitten dan.. snap t ff niet ???
Hij pitchte weer een inning maar werd al snel vervangen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef zjroentje het volgende:
Zumaya was laatst toch geblesseerd?
gokverslaafdequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Het maakt mij overigens geen zak uit wie de WS-series wint, zolang ik er maar geld mee verdien.
Lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor een lamballeninstelling, dat er met regen niet gespeeld wordt?
't Zijn nou niet echt de miezerige halfzachte buitjes die je in Nederland kent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor een lamballeninstelling, dat er met regen niet gespeeld wordt?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:03 schreef Terreros85 het volgende:
volgens mij gaat het vannacht gewoon door...maar ff de eerste paar innings meepakken
Als de tigers winnen vanavond winnen ze de world series, maar het word moeilijk,quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:53 schreef Leatherface het volgende:
De Tigers kunnen nu wel naar de titel fluiten.
Ik heb de laatste 2 innings gezien, die Catcher van Detroitquote:
T was inderdaad Rodney die die fout maakte, zie ik nu(kennelijk was het een herhaling dat ze lieten zien vanacht, doet FOX tijdens de wedstrijd regelmatig, en ik was later )verder vind ik dat iedereen het te vroeg opgeeft come on.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef popolon het volgende:
Kort samengevat: Cruciale fouten, nu Rodney weer.
It's all over.
Batting ondermaats ja, de hitters van de Tigers zijn afwezig in deze series (Polanco 0-14, Granderson 1-18, Monroe 3-16 o.a.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Batting is ondermaats? Als die joker die bal na die stootslag gewoon in de handen van de eerste honkman gooit, dan is er amper iets aan de hand, maar hij weet het te presteren om die bal een halve meter over hem heen te gooien!
ja man .. ik herriner me dat ze regular seizoen heel vaak 1e inning al 8-0 voor stonden , een keer zelfs 11-0quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Batting ondermaats ja, de hitters van de Tigers zijn afwezig in deze series (Polanco 0-14, Granderson 1-18, Monroe 3-16 o.a.)
Dat noem ik echt ondermaats, zijn normaal jongens die 0.300 halen.
Mwa dan was het alsnog wel 3-3 geworden maar idd geen 4-3quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Batting is ondermaats? Als die joker die bal na die stootslag gewoon in de handen van de eerste honkman gooit, dan is er amper iets aan de hand, maar hij weet het te presteren om die bal een halve meter over hem heen te gooien!
geweldige speler.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:21 schreef Leatherface het volgende:
David Eckstein is tot MVP van deze Series gekozen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
Cardinals![]()
Ze verdienen het ook wel na de verloren serie twee jaar geleden![]()
Morgen ga ik wel zeiken dat het tegenvallende series waren![]()
Ow ja, de Rams.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:04 schreef Terreros85 het volgende:
St. Louis won een jaar of zes geleden nog de superbowl, dus helemaal geen feest was het ook weer niet.
Cardinals hebben zeker verdiend gewonnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:21 schreef Terreros85 het volgende:
Cardinals![]()
Ze verdienen het ook wel na de verloren serie twee jaar geleden![]()
Morgen ga ik wel zeiken dat het tegenvallende series waren![]()
Klopt. Maar we zijn misschiende laatste jaren ook wel een beetje verwend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:11 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Cardinals hebben zeker verdiend gewonnen.
Helaas was 't idd geen grootse World Series.Daarvoor maakten de Tigers veels te veel onnodige fouten.Tijdens 'n World Series kom je daar gewoon niet mee weg,die worden meteen afgestraft!
Keep dreaminquote:Maar wie weet kunnen de Cardinals er de komende jaren wel nog een aantal winnen.
Verrek, had ik toch nog een beetje gelijk... Vooral Eckstein...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:14 schreef Almighty het volgende:
Game 1: Verlander vs Reyes; ik denk dat de Tigers game 1 pakken.
Game 2: Rogers vs Weaver; moeilijke. Als beide heren pitchen als in de LCS wedstrijden kan het beide kanten op en zal de bullpen het verschil moeten maken. Ik gok op Detroit, en dus 2-0 voor de Tigers.
Game 3: Robertson vs Carpenter; Ik denk dat Carpenter de Cardinals weer terugbrengt. 2-1 Tigers nog wel.
Game 4: Bonderman vs Suppan, Suppan is "lightsout" op dit moment. Als dit vaatje nog niet leeg is zullen de Cards de stand gelijk trekken.
2-2 dus na 4 wedstrijden. Dan hangt het ervan af hoeveel energie de heren starting pitchers hebben moeten verspillen.
Als ze dezelfde pitching rotation gebruiken voor wedstrijd 5 en 6 denk ik dat de Tigers de meeste kans maken en wel eens met 4-2 kunnen winnen. Maar goed, het kan alle kanten op als bv een speler waarvan je het niet echt verwacht, bv David Eckstein, het op zijn heupen krijgt en of dat de bullpens het verkloten.
Het wordt hoe dan ook een mooie series denk ik. GO CARDINALS!!!
mooi seizoen idd, maakte heel wat mensen blij in detroit.quote:
Ach, troost je met de gedachte dat Detroit een echte sportstad is en blijft.quote:
Michigan doet 't zeker niet slecht op sportgebied.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, troost je met de gedachte dat Detroit een echte sportstad is en blijft.
Er zullen nog genoeg kampioenschappen gewonnen blijven worden in de vier grote competities.
De spirit van Joe Louis zal niet verdwijnen.![]()
Precies, die American League pennant staat ook fraai in de prijzenkast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan doet 't zeker niet slecht op sportgebied.
't Is verdomde jammer maar goed, niemand had durven voorspellen dat de Tigers de playoffs zouden halen, laat staan de Yankees een pak slaag geven en een sweep voor de winst in de American League.
Go Wolverinesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Michigan doet 't zeker niet slecht op sportgebied.
Op tv begint het alweer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:32 schreef VinnieJones het volgende:
wtf is dit..mlb is allang voorbij hoor newbs![]()
volgens zit daar wel paar maanden tussen met mlbquote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoezo voorbij, het nieuwe seizoen van iets begint direct nadat het oude is afgesloten!
A-Rod is ook een koopje voor de Yankeesquote:Op donderdag 14 december 2006 18:41 schreef popolon het volgende:
The Red Sox were absolutely masterful in closing out the six-year, $52M deal with Daisuke Matsuzaka.
Koopje voor een goede speler, zeker gezien het contract van A-Rod: Alex Rodriguez, TEX-NYY : $250.000.000 voor 10 jaar.
Het gemiddelde salaris in de MLB lag in augustus 2006 op $2,7 miljoen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:38 schreef VinnieJones het volgende:
in snap eerlijk gezegd al die hoge bedragen niet..Baseball spelers verdienen iets van 5x meer meer dan een pro voetballer..
Voorbeeld:
Een topvoetballer..Rdinho bv, heeft een salaris van 15 M per jaar ofzo.
Een willekeurig pauper mlb player krijgt dat al gauw geloof, en waar de grote jongens zelfs 50 M per seizoen binnenslepen..![]()
aah oke.. ik dacht dat ze allemaal rond de 20 miljoen kregen..quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het gemiddelde salaris in de MLB lag in augustus 2006 op $2,7 miljoen.
Bij de Yankee$ lag het gemiddelde op $6,94 miljoen.
Er zijn er die meer dan de 15 miljoen van Ronaldinho verdienen maar dat zijn er hooguit een stuk of 10-15.
A-Rod is met zo'n $27,5 miljoen per jaar de meest verdienende.
Vrij verrassend.Had verwacht dat hij naar de Rangers of Mets zou gaan.Ben benieuwd wat de Mets nu gaan doen aangezien er nu niet veel goede FA pitchers meer zijn.Ze zullen nu wel moeten traden.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:32 schreef fanneke het volgende:
Barry Zito gaat de Bay Bridge over.
De Giants betalen hem $126 miljoen voor 7 jaar.
En dan ook nog een waarvan men niet weet of ie healty is aan het begin van het nieuwe seizoen....quote:Op dinsdag 26 december 2006 06:51 schreef popolon het volgende:
Official: D-Backs, Yanks talking Unit trade
Pittig prijskaartje voor een 43-jarige pitcher.
Dank je wel popolon.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor alle MLB'ers!
I'll 2nd that!quote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor alle MLB'ers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |