Let ook op ESPN asiaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
"Pudge" Rodriguez!Één van mijn helden toen de Marlins de World Series wonnen.Fantastische catcher![]()
Hopelijk zend FOX op TVUPlayer de A's-Tigers uit.Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op de Mets-Cardinals.Ik zou 't een godswonder vinden als de Cardinals deze series winnen.Ik denk dat 't gewoon heel simpel 4-1 voor de Mets word.
Die kans is best groot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:36 schreef popolon het volgende:
Zou mooi zijn, dan ben ik weer thuis en staan deTigers hopelijk in de Worldseries.
Aha, indoor baseball dusquote:
quote:WASHINGTON - Ongewoon vroege sneeuwstormen hebben in het noordoosten van de Verenigde Staten tot chaotische toestanden geleid. In Buffalo in het westen van de staat New York viel zeker 60 centimeter sneeuw.
Meer dan 300.000 huishoudens en bedrijven in het getroffen gebied kwamen zonder stroom te zitten, meldden Amerikaanse media vrijdag. De sneeuwstormen, die worden aangewakkerd door de hoge watertemperaturen van Lake Erie in het noorden, begonnen donderdag.
Door omgewaaide bomen zijn auto's, woningen en elektriciteitspalen beschadigd. Wegen zijn afgesloten. In de autostad Detroit is nog nooit eerder zo vroeg de eerste sneeuw gevallen.
Volgens mij heb ik toch nog een HR van Monroe gezien bij een 2-0 stand.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Tigers winnen met 2-0 en staan nu met 3-0 voor.Rogers was weer lights out....
Knap van Dave Dombrowski.Eerst flikte 'ie het met de Marlins en nu waarschijnlijk ook met de Tigers![]()
Yep,je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch nog een HR van Monroe gezien bij een 2-0 stand.
![]()
3-0 dus vanavond en 3-0 in de series.
Met een overwinning hadden de Mets deze series al voortijdig kunnen beslissen.Ik vond deze game wel de leukste en spannnendste van deze postseasonquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:59 schreef Sambal_HOT het volgende:
Dit is een hele pijnlijke nederlaag, vooral omdat de Mets goed speelde.
Het scheelde echt weinig of ze hadden gewonnen van Carpenter.
Ik hoop echt dat ze dit van zich af kunnen schudden.
Tja Billy Wagner verloor deze wedstrijd en werd uitgefloten.
Gelukkig is Wagner mentaal ijzersterk en hij zal er vanavond ook staan als de Mets hem nodig hebben. Als Closer kun je nou eenmaal wedstrijden verliezen.
Lets go Mets!
Als ie maar short-stop kan spelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
A-Rod wordt gelinkt aan de Cubs met hun nieuwe coach Lou Piniella
Lekker naar de NL met die gast![]()
8.19 pm ET.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint de game nou vanavond, de NASN site denkt nog steeds dat er maandag gespeeld is in hun overzicht.
TMQ on page 2quote:And in other sports news, first the Red Sox win the World Series, then the White Sox win, now the Detroit Tigers are in the World Series. Is it me or does this seem to anyone else a sign of the Apocalypse? Recently scholars working near the Dead Sea unearthed an ancient scroll that warns, "And lo, it shall come to pass that the sox of red will wear the garlands of summer, and then the sox of white, and after that the lowest of the low will be raised high. And verily, this shall happen in a time of great underground explosions and earthquakes that shake the land itself." Be on the lookout for seven-headed dragons and battalions of armored locust, OK?
UPC, @home, casema, ect ect hebben NASNquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
NASN, als je het extra zenderpack hebt van de digitale tv van UPC zit ie d'r bij.
(North American Sports Network)
quote:Barry Bonds of the San Francisco Giants is very close to breaking Hank Aaron's record of 755 lifetime home runs (with 734). Are you rooting for Barry Bonds to break Hank Aaron's record, or do you hope he will fall short of it?
--Hope he falls short, 48 percent
--Rooting for him to break it, 33 percent
--Don't care, 16 percent
--Not sure, 3 percent
quote:Which Major League Baseball team do you love to hate?
--Anaheim/LA Angels, 1 percent
--Arizona Diamondbacks, X percent
--Atlanta Braves, 2 percent
--Baltimore Orioles, X percent
--Boston Red Sox, 7 percent
--Chicago Cubs, 2 percent
--Chicago White Sox, 1 percent
--Cincinnati Reds, X percent
--Cleveland Indians, 1 percent
--Detroit Tigers, X percent
--Florida Marlins, 1 percent
--Houston Astros, 1 percent
--Los Angeles Dodgers, 3 percent
--Minnesota Twins, X percent
--New York Mets, 2 percent
--New York Yankees, 40 percent
--Oakland Athletics, 2 percent
--Philadelphia Phillies, 1 percent
--Pittsburgh Pirates, X percent
--San Diego Padres, X percent
--San Francisco Giants, 2 percent
--Seattle Mariners, X percent
--St. Louis Cardinals, 1 percent
--Texas Rangers, X percent
--Toronto Blue Jays, X percent
--None, 27 percent
--Not sure, 6 percent
Voor zowel St. Louis als Detroit was het al weer meer dan 20 jaar geleden dat de World Series voor het laatst werden gewonnen, respectievelijk in 1982 en 1984.quote:Saturday October 21 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At 7.30 PM
Sunday October 22 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At 7.30 PM
Tuesday October 24 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Busch Stadium, St. Louis, MO - At. 7.00 PM
Wednesday October 25 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Indien nodig:
Thursday October 26 - Detroit Tigers @ St. Louis Cardinals
Saturday October 28 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At. 7.30 PM
Sunday October 29 - St. Louis Cardinals @ Detroit Tigers
Comerica Park, Detroit, MI - At. 7.30 PM
Wie had dat ooit gedachtquote:Suppan, die NLCS MVP
Whehe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:07 schreef mitt het volgende:
Cardinals moeten nu ook maar winnen, alleen al omdat ik het poposki niet gun![]()
Ga je mond spoelen gek!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:54 schreef VinnieJones het volgende:
Kut STL , dat zon kutclub zover komt idd..![]()
Maar Popolon, als he regent gaat het niet door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:21 schreef popolon het volgende:
Ik zag net vijf minuten op het sportjournaal.
Morgen weer thuis, kan de laatste paar innings hopelijk nog meepakken.
Is toch zo..quote:
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Playmaker het volgende:
Ach,iedereen klaagt over de Cardinals maar voorlopig konden de Padres en Mets hun maar niet uitschakelen.Feit is dat de Cardinals in deze NLCS bewezen hebben dat ze méér zijn dan alleen Pujols en Carpenter.Taguchi,Spiezo,Weaver,Suppan,Molina,allemaal waren ze belangrijk.Niet te vergeten hun no-name bullpen en jonge closer
Wat hebben de Mets laten zien dan?Op Beltran en Delgado na droeg de rest niet bijster veel bij.Hun bullpen(toch een sterk wapen) verliest 2 games.
Als je de #1 en #2 van de NL verslaat (en 4 van je 6 uitwedstrijden) dan ben je terecht winnaar.Hadden de "favorieten" maar beter moeten spelen!
Ik ben het wel met je eens dat ze met geluk post season hebben gehaald.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Is toch zo..
Ze mochten van geluk spreken dat ze de post season hebben gehaald. Enige die beetje kan spelen is Pujols en de CHinees.. Zou het onterecht vinden als die nu winnen, maar Detroit zal ze vat ownen 4-0![]()
Wat ook meegenomen mag worden is dat de Mets flinke tegenslagen hebben moeten verwerken in hun starting rotation. Martinez, El Duque, Zambrano er aan en Sanchez (beste reliever) verongelukt met en taxi. Dit seizoen 13 verschillende starters moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Playmaker het volgende:
Ach,iedereen klaagt over de Cardinals maar voorlopig konden de Padres en Mets hun maar niet uitschakelen.Feit is dat de Cardinals in deze NLCS bewezen hebben dat ze méér zijn dan alleen Pujols en Carpenter.Taguchi,Spiezo,Weaver,Suppan,Molina,allemaal waren ze belangrijk.Niet te vergeten hun no-name bullpen en jonge closer
Wat hebben de Mets laten zien dan?Op Beltran en Delgado na droeg de rest niet bijster veel bij.Hun bullpen(toch een sterk wapen) verliest 2 games.
Als je de #1 en #2 van de NL verslaat (en 4 van je 6 uitwedstrijden) dan ben je terecht winnaar.Hadden de "favorieten" maar beter moeten spelen!
Ik vind 't fantastisch dat 2 teams die niet in de top 10 van largest payrolls in de ML staan,in de World Series spelen.Go figure![]()
Lidle aan een vliegtuigongluk , hij heeft het over een taxiongelukquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
Sanchez was uitgeschakeld voor het seizoen. Niet verongelukt, dat was Lidle![]()
Ff scherp blijven he![]()
lees zijn reactie nog een keer dan, hij heeft het over verongelukkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef maril het volgende:
[..]
Lidle aan een vliegtuigongluk , hij heeft het over een taxiongeluk![]()
Weet niet of ze "Mr.Wild Pitch" Zambrano zo gemist hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Wat ook meegenomen mag worden is dat de Mets flinke tegenslagen hebben moeten verwerken in hun starting rotation. Martinez, El Duque, Zambrano er aan en Sanchez (beste reliever) verongelukt met en taxi. Dit seizoen 13 verschillende starters moeten gebruiken.
Ja, foutje. Ik bedoelde ook bij een ongeluk betrokken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
lees zijn reactie nog een keer dan, hij heeft het over verongelukken![]()
Wrigley Field is m'n persoonlijke favorite baseballstadion.Gewoon vanwege de historie en de nostalgie.Die mensen die buiten 't stadion staan om 'n bal die uit Wrigley word geslagen,te proberen te vangen!Prachtigquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef Leatherface het volgende:
Maar de mooisten vind ik, qua wat ik er van op tv zie, Wrigley Field en Fenway Park.
Niet de grootste of meest indrukwekkende ballparks, maar wel pure nostalgie.
Als ik ooit een ballpark zou mogen bezoeken in de States, zou ik voor een van deze twee kiezen.
LOLquote:Pujols' two-run dinger extended the Cardinals' lead to 4-1 in the third.
Why the Tigers, with two outs and first base open, decided to pitch to the best hitter in baseball makes as much sense as tuna fish-flavored mouthwash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |