Dus je hebt al 30euro betaald? Als dat zo is dan heb je net 30euro weggegooid aangezien je gratis zo'n kortings bon krijgt tijdens mission360.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:37 schreef MaximumRush het volgende:
[TK]2 x Megakorting op XBOX360 Pakket.
Binnenkort krijg ik via deze link een xbox 360 binnen.
Overmorgen ben ik trouwens uitgenodigd voor een Mission 360 meeting. Als er wat boeiends te zien is maak ik wel foto's.
GRAW ben je wel ff klaar mee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn de algemene ervaringen met deze games?
Dead or Alive 4 (10 euro)
Ghost Recon: Advanced Warfighter (10 euro)
Kameo (gratis bij 360)
King Kong (15 euro)
Perfect Dark Zero (15 euro)
Project Gotham Racing 3 (gratis bij 360)
Ik had nog aangevraagd of ze een Bittorrent client in zouden willen bouwen. Als het even kan met een makkelijke torrent search site zodat de films makkelijk te download zouden zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef Die4iT het volgende:
hoe zit het eigelijk met die update van 360 dashbord? khad eerst zon website met suggesties gelegen en iets over divx codex etc weet iemand hier nog iets van?
Komt er morgen opquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had nog aangevraagd of ze een Bittorrent client in zouden willen bouwen. Als het even kan met een makkelijke torrent search site zodat de films makkelijk te download zouden zijn.
Waar blijft dat nou?
Weet ik, ik wou hem wat eerder hebben. Mission 360 is trouwens alleen maar voor winkelpersoneel. Maar die bon die ik morgenavond krijg is zo goed als verkocht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus je hebt al 30euro betaald? Als dat zo is dan heb je net 30euro weggegooid aangezien je gratis zo'n kortings bon krijgt tijdens mission360.![]()
Ik hoor van veel mensen dat Perfect Dark minder moet zijn in vergelijking met het eerste deel. Scheelt natuurlijk dat ik het eerste deel nooit gespeeld heb, dus ik heb niet veel vergelijkmateriaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
GRAW ben je wel ff klaar mee.
PGR3 valt tegen vergeleken met deel 2.
DoA4 cool vechtspel (tis niet makkelijk)
Kameo is leuk
Perfect dark zero vond ik een flop.![]()
King Kong nog nooit gespeeld, maar vond de film ook weinig aan.
Iets langer proberen dan, ging bij mij na een paar levels vanzelfquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond GRAW niet zo eigenlijk. Controls waren veels te onhandig...ik had echt het idee dat ik aan het vechten was om mijn mannetje te besturen in plaats van tegen de vijand.
Het was niet alleen de besturing, maar ook de HUD en het bedienen van al die verschillende voertuigen en mede-teamleden (die zo dom als stront zijn).quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Iets langer proberen dan, ging bij mij na een paar levels vanzelf
Je bestuurd toch zelf die teamledenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was niet alleen de besturing, maar ook de HUD en het bedienen van al die verschillende voertuigen en mede-teamleden (die zo dom als stront zijn).
Ik vond het gewoon allemaal te "fiddly".
Waarom alleen diequote:
heb hem toch maar even besteld, kan het altijd nog annuleren en 30 eutjes is nou ook weer niet zo veel geldquote:
nu is die weer 63 euroquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef quantas het volgende:
[..]
heb hem toch maar even besteld, kan het altijd nog annuleren en 30 eutjes is nou ook weer niet zo veel geld
bij mij gelukkig niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
als je hem helemaal besteld staat er nog 63 euro, althans bij mij
inderdaad wel erg vervelend....er staat 29 en dan bestel je hem en dan komt er 60 te staan...jammer, anders had ik hem inderdaad wel even meegepakt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
als je hem helemaal besteld staat er nog 63 euro, althans bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |