Ja,... er komt een shitload aan... echter kan ik je Hitman wel degerlijk aanraden hoor. Slaaphit geweest voor me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef twi het volgende:
Het kriebelt bij mij ook hoor, om wat leuke games te kopen. Zou zo Kameo halen, of Hitman ofzo. Ik ben PES5 inmiddels ook zat. Maargoed, heb m'n geld hard nodig voor de stortvloed van games die over een paar weken komt.
Alsjeblieft niet, blijf jij lekker bij FIFAquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ik twijfel over die pre order van 30 euro, is het niks ruil je hem gelijk tegen een andere game
misschien wel pes 6 :p
quote:The thick, chunky sound effects mixed brutally with the onscreen violence (complete with near-constant camera splattering gouts of blood) to create an experience so immersive that it's probably better described as submersive. Gears of War doesn't just suck you into its post-apocalyptic hellscape, it bulldozes right over you, crushing you into the ash-covered, shattered concrete.
quote:Far from your average run-and-gun shooter, Gears requires tactics and precision that resemble Ghost Recon Advanced Warfighter more than Halo.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
op bol.com inmiddels
Need For Speed: Carbon
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
Xbox 360 | Electronic Arts | 2006
bol.com prijs: ¤ 62,99
Viel mij ook al op. RS:V lijkt gewoon GRAW te zijn, maar dan in gebouwen en met een "doorcam".quote:Op zondag 8 oktober 2006 09:20 schreef twi het volgende:
Ik ben alleen zo bang dat Ubisoft begint te kloten aan alle aparte series. Je zag al dat Ghost Recon enorm leunde op dingen van Splinter Cell en Rainbow Six. Nu zal Splinter Cell weer wat lenen van beide andere titels en in Rainbow Six lijken veel dingen weer van Ghost Recon af te komen. Hopelijk houden ze die franchises een beetje gescheiden.
Oh shit golf ook nogquote:
Ik heb het nooit gemerktquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:36 schreef truStie het volgende:
Wat maakt die xbox eigenlijk een gigantische herrieHeb em pas een paar dagen maar erger me er nu al aan
quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:36 schreef truStie het volgende:
Wat maakt die xbox eigenlijk een gigantische herrieHeb em pas een paar dagen maar erger me er nu al aan
IIG een MP demo voor de 360.. PC krijgt sowieso beide.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
Ja, komt er ook een SP demo van SC4? Of alleen een MP demo..
16 Novemberquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:33 schreef warchaser44 het volgende:
waneer komt rainbow 6 vegas uit ?
Weg met die sniperhoerenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Kijk,........... dit is een MP gameErg cool interview over alle MP features.
http://xboxmovies.teamxbo(...)yer-Video-Interview/
[afbeelding]
Alleen als ik mijn geluid aanzetquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..hier hebben de buren er ook last van
![]()
Idd, en de backlog die je ermee opbouwt is ook niet altijd fijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef twi het volgende:
Ach, ik kan het geld ook wel missen, maar 150 euro in een krappe maand voor games vind ik gewoon wat teveel om het fatsoenlijk te houden.
Zal alvast allang gepost zijn, maar OMFGquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme,..................... ik kan maar niet beslissen tussen GoW en Rainbow Six ............. ga zo even wat vrienden mailen..... kijken wat hun doen. Rainbow Six ziet er zo mooi uit man
Ligt denk ik nog steeds een beetje aan je tv.. Maar ik heb een 70cm breedbeeld tv en daarop kan ik het gewoon lezen, al is het wel aan de kleine kant(gebruik ook advanced scart kabel)quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Guerra het volgende:
Ik heb een vraag over Dead Rising. Op een normale tv is de tekst niet goed leesbaar, maar ik heb net een Advanced Scart Cable gekocht is het nu wel goed leesbaar, of nog steeds slecht?
nee, volgens mij nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
Enig idee of deze ook op de original XBox uitkomt? PLEASE PLEASE PLEASE!!!
ik vind het wisselen van mannetjes niet echt slim gedaan (de 2 triggers ipv van A, maar misschien is dat gewoon even wennen). maar je hebt wel meer controle over de bal en het ziet er wel een stuk beter uit dan 2006. Hopelijk halen ze nog even de laatste foutjes uit het spel...quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:11 schreef odebeijer het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar met fifa 2007 gaan ze eindelijk een beetje de goede kant op. PES blijft beter, maar dit moest even gezegd worden.
Ik heb al 2x geel rood gehad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Kent fifa2007 ook gele kaarten? het is of geen kaart of direct een rode...
Ik kreeg 2 gele en 2 rode kaarten in een potquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:43 schreef Niek. het volgende:
Kent fifa2007 ook gele kaarten? het is of geen kaart of direct een rode...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:50 schreef Un4 het volgende:
M'n lijstje wordt ook iets te groot zo, zal wel iets af moeten vallen vrees ik.
SC ziet er wel vet uit, maar ik heb deeltje 3 eens even heel oppervlakkig gespeeld en vond het veel te donker en snapte er geen reet van.Dat non lineare gedeelte spreekt me deze keer dan wel weer heel erg aan.
RB6:Vegas lijkt me voornamelijk echt geweldig in multiplay. De single play trekt me eigenlijk nog niet.
PES 6 komt er meteen samen met GoW, de rest zal dus waarschijnlijk afhangen van de mate waarin er een hype wordt gecreeerd, mede in dit topic. Als er echt veel mensen RB6: Vegas actief in MP gaan spelen wordt de keuze wel wat makkelijker.
Had me eigenlijk voorgenomen om geen backlog op te bouwen maar dat wordt zo wel lastig...
Ik zie hier twee 24-fans, en ik kan je vertellen dat ik het sfeertje van 24 meeneem als ik een game als SC of RS speel. Singleplayer is in beide goed uitgevoerd, MP vind ik niet altijd even goed tot zijn recht komen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:05 schreef Myers het volgende:
Wat zou leuker zijn, GRAW of Rainbow 6? Ik heb nog nooit zo'n soort spel gespeeld en ze lijken me eigenlijk best leuk.
Call of Duty 2 staat nog op mijn lijstjequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef devv05 het volgende:
Racegames zat in de maak
Maar die gameprijzen zijn stuk voor stuk zeer netjes, eigenlijk allemaal goede games. Condemned, Call of Duty 2 en Hitman zijn ook nog toppers die voor een leuk prijsje te krijgen moeten zijn, als je ervan houdt natuurlijk.
quote:Goed nieuws voor diegene die hem voor 29,99 bestelt hebben.
Heb ze gemaild en kreeg dit antwoord terug:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 oktober 2006.
In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. U ontvangt het
spel voor het bedrag dat op het moment dat u de bestelling plaatste op de site
vermeld werd. Dit is dus euro 29,99.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Minke Rab
bol.com Klantenservice
www.bol.com
xboxworld even in de gaten houden.. die kids zijn er meestal snel bij! Ik zou NFS ook niet voor 30 euro willen hebben... lijkt me weer zo'n schijtgame!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:17 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat het een kutgame is en ik 'm voor een tientje nog niet zou willen hebben
Maar als ze meer van dit soort acties/foutjes hebben, dan hoor ik het graag
Dus je hebt al 30euro betaald? Als dat zo is dan heb je net 30euro weggegooid aangezien je gratis zo'n kortings bon krijgt tijdens mission360.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:37 schreef MaximumRush het volgende:
[TK]2 x Megakorting op XBOX360 Pakket.
Binnenkort krijg ik via deze link een xbox 360 binnen.
Overmorgen ben ik trouwens uitgenodigd voor een Mission 360 meeting. Als er wat boeiends te zien is maak ik wel foto's.
GRAW ben je wel ff klaar mee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:13 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn de algemene ervaringen met deze games?
Dead or Alive 4 (10 euro)
Ghost Recon: Advanced Warfighter (10 euro)
Kameo (gratis bij 360)
King Kong (15 euro)
Perfect Dark Zero (15 euro)
Project Gotham Racing 3 (gratis bij 360)
Ik had nog aangevraagd of ze een Bittorrent client in zouden willen bouwen. Als het even kan met een makkelijke torrent search site zodat de films makkelijk te download zouden zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:40 schreef Die4iT het volgende:
hoe zit het eigelijk met die update van 360 dashbord? khad eerst zon website met suggesties gelegen en iets over divx codex etc weet iemand hier nog iets van?
Komt er morgen opquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had nog aangevraagd of ze een Bittorrent client in zouden willen bouwen. Als het even kan met een makkelijke torrent search site zodat de films makkelijk te download zouden zijn.
Waar blijft dat nou?
Weet ik, ik wou hem wat eerder hebben. Mission 360 is trouwens alleen maar voor winkelpersoneel. Maar die bon die ik morgenavond krijg is zo goed als verkocht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus je hebt al 30euro betaald? Als dat zo is dan heb je net 30euro weggegooid aangezien je gratis zo'n kortings bon krijgt tijdens mission360.![]()
Ik hoor van veel mensen dat Perfect Dark minder moet zijn in vergelijking met het eerste deel. Scheelt natuurlijk dat ik het eerste deel nooit gespeeld heb, dus ik heb niet veel vergelijkmateriaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
GRAW ben je wel ff klaar mee.
PGR3 valt tegen vergeleken met deel 2.
DoA4 cool vechtspel (tis niet makkelijk)
Kameo is leuk
Perfect dark zero vond ik een flop.![]()
King Kong nog nooit gespeeld, maar vond de film ook weinig aan.
Iets langer proberen dan, ging bij mij na een paar levels vanzelfquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond GRAW niet zo eigenlijk. Controls waren veels te onhandig...ik had echt het idee dat ik aan het vechten was om mijn mannetje te besturen in plaats van tegen de vijand.
Het was niet alleen de besturing, maar ook de HUD en het bedienen van al die verschillende voertuigen en mede-teamleden (die zo dom als stront zijn).quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Iets langer proberen dan, ging bij mij na een paar levels vanzelf
Je bestuurd toch zelf die teamledenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was niet alleen de besturing, maar ook de HUD en het bedienen van al die verschillende voertuigen en mede-teamleden (die zo dom als stront zijn).
Ik vond het gewoon allemaal te "fiddly".
Waarom alleen diequote:
heb hem toch maar even besteld, kan het altijd nog annuleren en 30 eutjes is nou ook weer niet zo veel geldquote:
nu is die weer 63 euroquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef quantas het volgende:
[..]
heb hem toch maar even besteld, kan het altijd nog annuleren en 30 eutjes is nou ook weer niet zo veel geld
bij mij gelukkig niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
als je hem helemaal besteld staat er nog 63 euro, althans bij mij
inderdaad wel erg vervelend....er staat 29 en dan bestel je hem en dan komt er 60 te staan...jammer, anders had ik hem inderdaad wel even meegepakt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:04 schreef jorienvdherik het volgende:
als je hem helemaal besteld staat er nog 63 euro, althans bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |