quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef masterdave het volgende:
De dag voordat Gears of War en Rainbow Six uitkomen moet ik echt me vriendin gruwelijk vaak neuken, want de komende 4 weken daarna wordt der niet geneukt zeg ik je!
Ik heb geen eens een brief gehad. Alleen een mailtje en een smsje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon doorlopen, dan hebje dat geleuter niet en kanje nog een warme hamburger eten. de hele keycord die je krijgt als je de brief inlevert kan mij persoonlijk aan me reet roesten
En dat tijdens Xbox Live met headset opquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als je echt stoer bent laat je je pijpen tijdens het gamen
Hm, gaat wel lastig worden. Beperkte oplage en enkel via Play.com te bestellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef devv05 het volgende:
Collectors Edition Splinter Cell: Double Agent ook naar Europa
Met tinboxdie wil ik wel
Ik krijg tegenwoordig het gevoel dat ze denken "Oh, laten we het hoesje van metaal maken, dan kunnen we het Collectors Edition noemen". Want voor die bonus-DVD hoef je het doorgaans ook niet te doen. Een paar minuten video en wat demo's. Geweldig...quote:Ik word een beetje simpel van al die collectors editions. Elk onbenullig spel krijgt tegenwoordig een collectors edition. Nu noem ik Splinter Cell geen onbenullig spel, maar wel een van de zoveel. Tenzij je er echt wat speciaals van maakt (zoals bij Oblivion, met prachtige verpakking, boek, mapje en zelfs een speciaal muntje), kom dan gewoon alleen met een normale game.
Echt niet, als je echt stoer bent pijp je tijdens het gamen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als je echt stoer bent laat je je pijpen tijdens het gamen
Ik had dat vermoeden al dat al die nieuwe spellen alleen voor de 360 zijn.. je wordt genoodzaakt een 360 aan te schaffen want het aanbod voor de XBox is dramatisch.. ligt bijna niets meer in de schappen..quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet
DIt is in ieder geval een game die ik zeker ga kopen
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef gijsje79 het volgende:
Xbox 360 versie Rainbow Six mooier dan PS3 versie![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:40 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods demo op Markplaats.
wat moet je er meequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Wil je een ps3 kopen dan.
Tis mischien eerlijker maar er gaat niets boven het knallen van amerikanen met 3 andere nederlandsche xbox live gamers die je kent, beetje ouwehoeren, beetje knallen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jammer? Ik vind het eerlijker eigenlijk..
Ja tuurlijk kan het unrankedquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis mischien eerlijker maar er gaat niets boven het knallen van amerikanen met 3 andere nederlandsche xbox live gamers die je kent, beetje ouwehoeren, beetje knallen.
Maargoed zolang het unranked kan is het ook wel best
En na 5 minuten lang om de 5 seconde voor bitch uitgemaakt te zijn in koor met 4 man te schreeuwen:quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het unranked
Gaat niks boven het winnen van een stel schreeuwende KUTAmerikanen![]()
Ach, kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
geruchten gaan dat er maar 8 stadions in pes 6 zitten op de 360 en nog minder content
en geen duitse league
pes 6 he
hahaha ja dat inderdaad ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En na 5 minuten lang om de 5 seconde voor bitch uitgemaakt te zijn in koor met 4 man te schreeuwen:
"WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'S THEEEEEEEEEEEE BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAATCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW????"
Maar van die stadions is gelul.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen duitse league is zeker
das grappig....quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/videos/1168/
mooi filmpje !
en truuks
Ik denk dat iedereen liever de Eredivisie wilt dan de Bundesligaquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen duitse league is zeker
quote:
Heb hem gepre-ordered en kreeg vandeweek al een mailtje van play dat de levering van CE's vertraagd is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hm, gaat wel lastig worden. Beperkte oplage en enkel via Play.com te bestellenDenk niet dat ik ga pre-orderen dus dan maar normale versie...
Burnout 3 is er toch helemaal niet op de 360? Revenge wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben weer bezig met Burnout 3 maar nu op de 360.
Wat een geweldig spel is het ook![]()
Die gameplay gaat toch veel en veel te snelquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/videos/1168/
mooi filmpje !
en truuks
Je kan ook oude xbox games op de 360 spelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:45 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Burnout 3 is er toch helemaal niet op de 360? Revenge wel.
Heb ik Richard Burns Rally aangeschaft voor 2 euro, doet die het niet op de 360quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je kan ook oude xbox games op de 360 spelen.![]()
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ibilitygameslist.htm
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 2 op Veteran is toch wel een beetje moeilijk![]()
Komt wel goed.. dat gevoel van voldoening als je een slag wint.. niet normaal..quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Call of Duty 2 op Veteran is toch wel een beetje moeilijk![]()
True...de spanning is immens...maar sommige stukken zijn gewoon niet te doen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Komt wel goed.. dat gevoel van voldoening als je een slag wint.. niet normaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |