quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef masterdave het volgende:
De dag voordat Gears of War en Rainbow Six uitkomen moet ik echt me vriendin gruwelijk vaak neuken, want de komende 4 weken daarna wordt der niet geneukt zeg ik je!
Ik heb geen eens een brief gehad. Alleen een mailtje en een smsje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon doorlopen, dan hebje dat geleuter niet en kanje nog een warme hamburger eten. de hele keycord die je krijgt als je de brief inlevert kan mij persoonlijk aan me reet roesten
En dat tijdens Xbox Live met headset opquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als je echt stoer bent laat je je pijpen tijdens het gamen
Hm, gaat wel lastig worden. Beperkte oplage en enkel via Play.com te bestellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef devv05 het volgende:
Collectors Edition Splinter Cell: Double Agent ook naar Europa
Met tinboxdie wil ik wel
Ik krijg tegenwoordig het gevoel dat ze denken "Oh, laten we het hoesje van metaal maken, dan kunnen we het Collectors Edition noemen". Want voor die bonus-DVD hoef je het doorgaans ook niet te doen. Een paar minuten video en wat demo's. Geweldig...quote:Ik word een beetje simpel van al die collectors editions. Elk onbenullig spel krijgt tegenwoordig een collectors edition. Nu noem ik Splinter Cell geen onbenullig spel, maar wel een van de zoveel. Tenzij je er echt wat speciaals van maakt (zoals bij Oblivion, met prachtige verpakking, boek, mapje en zelfs een speciaal muntje), kom dan gewoon alleen met een normale game.
Echt niet, als je echt stoer bent pijp je tijdens het gamen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
Als je echt stoer bent laat je je pijpen tijdens het gamen
Ik had dat vermoeden al dat al die nieuwe spellen alleen voor de 360 zijn.. je wordt genoodzaakt een 360 aan te schaffen want het aanbod voor de XBox is dramatisch.. ligt bijna niets meer in de schappen..quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet
DIt is in ieder geval een game die ik zeker ga kopen
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef gijsje79 het volgende:
Xbox 360 versie Rainbow Six mooier dan PS3 versie![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:40 schreef gijsje79 het volgende:
Tiger Woods demo op Markplaats.
wat moet je er meequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Wil je een ps3 kopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |