Oh, dus 't ligt niet aan de alcohol dat je lekker offtopic aan het dreutelen bent?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:13 schreef DS4 het volgende:
Dat is geen excuus, zelfs als je stomdronken bent moet je beter weten...
Waar ik werk is alcohol op de werkvloer ten strengste verboden.quote:Maar verder: geniet ervan.
Guttegut, Gronk die iemand verwijt offtopic te gaan...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, dus 't ligt niet aan de alcohol dat je lekker offtopic aan het dreutelen bent?
quote:
Heel goed jongen, zelfs hier weet je weer de discussie te doen verzanden met allerlei offtopic geneuzel...quote:
Waar gaat de discussie hier dan over?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:40 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Heel goed jongen, zelfs hier weet je weer de discussie te doen verzanden met allerlei offtopic geneuzel...![]()
Waar die over gaat?!? Je hebt hem zelf geopend!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Waar gaat de discussie hier dan over?
Nee, heb jij daar alcohol voor nodig dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:22 schreef gronk het volgende:
Oh, dus 't ligt niet aan de alcohol dat je lekker offtopic aan het dreutelen bent?
Je zou zo de politiek inkunnen. Niets zeggen met grote woorden en dan toch jezelf tegenspreken....hulde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp inderdaad niet dat jij daar de conclusie uithaalt dat ik de heer Veerman dus niet goed zou kennen.
Iemand met werkende hersencellen die ook niet per sé in de contramine wil gaan zal zien dat ik bedoel te zeggen dat hij, als hij werkelijk geen bal geeft om wat er is gebeurd, zijn hele omgeving wel erg goed en erg lang voor de gek aan het houden is, met daarbij natuurlijk (ook dit moet kennelijk op infantielenniveau) de bedoeling om aan te geven dat dit natuurlijk niet het geval zal zijn.
En verder is het natuurlijk gewoon dom om een quote te plaatsen van iemand, terwijl je reageert op een andere uitspraak van die persoon. Onhandig en onduidelijk ook, maar bovenal: dom.
*en* met een strak gezicht vol blijven houden dat je 't bij 't rechte eind hebt. Zoiets blijf ik een knappe prestatie vinden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef wonko het volgende:
[..]
Je zou zo de politiek inkunnen. Niets zeggen met grote woorden en dan toch jezelf tegenspreken....hulde.![]()
Ik zit al in de politiek.quote:
Je maakt de fout door jouw eigen onvermogen om te kunnen begrijpen wat er staat te vertalen in fouten mijnerzijds.quote:Niets zeggen met grote woorden en dan toch jezelf tegenspreken....hulde.![]()
Ik heb geen webcam, maar toch weet jij dat ik een strak gezicht heb... Kennelijk heb je een glazen bol waarin je kan zien dat Cheney de kwade genieus was achter het gebeuren, waarin jij kan zien wie of wat de heer Veerman is en waarin je ook mij hier ziet zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef gronk het volgende:
*en* met een strak gezicht vol blijven houden dat je 't bij 't rechte eind hebt.
Leuk! Wat doe je preciesquote:
Ik werk voornamelijk op de achtergrond als juridisch adviseur, hoewel ik, als er een inhoudelijk debat plaatsvind, weer wel naar voren word geschoven en ik ook veel contacten onderhoud met topambtenaren, daar in die gesprekken ook het inhoudelijke de boventoon voert.quote:
Wat denk je dat er in Nederland gebeurt met een buschauffeur die dat doet? Of bijvoorbeeld zoiets flikt naar politieagenten?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:11 schreef Da_Ripper het volgende:
weer zoiets:
Buschauffeur onslagen na middelvinger naar Bush
Die krijgt een boete. En da's alles. Waarom moet je twee keer gestraft worden?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in Nederland gebeurt met een buschauffeur die dat doet? Of bijvoorbeeld zoiets flikt naar politieagenten?
Als een buschauffeur zijn middelvinger naar onze Koningin opsteekt, wordt deze waarschijnlijk weldegelijk ontslagen. En terecht overigens.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef gronk het volgende:
Die krijgt een boete. En da's alles. Waarom moet je twee keer gestraft worden?
quote:In het programma De Wereld Draait Door stelt Twan Huys, die al jaren verslag doet als buitenlandcorrespondent in de VS voor het nieuws, dat arrestatie van Bush, Cheney, Rumsfeld op- verdenking van oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid slechts een kwestie van tijd is.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)door/bb.20061108.asf
oh, ik dacht dat dit n plaatselijk gebruik was.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:11 schreef Da_Ripper het volgende:
weer zoiets:
Buschauffeur onslagen na middelvinger naar Bush
Bron?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:00 schreef DS4 het volgende:
Als een buschauffeur zijn middelvinger naar onze Koningin opsteekt, wordt deze waarschijnlijk weldegelijk ontslagen. En terecht overigens.
Ja, van de politie krijgt hij een boete, van het bedrijf waarvoor hij werkt krijgt hij het ontslag.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Die krijgt een boete. En da's alles. Waarom moet je twee keer gestraft worden?
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, van de politie krijgt hij een boete, van het bedrijf waarvoor hij werkt krijgt hij het ontslag.
Jij vraagt om een bron van een hypothetisch geval? Dat is een beetje vreemd...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |