Schat, ik heb het zo druk met het volgen van COS, de streams en daarnaast die verklote TT's van jullie aan het corrigeren. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:
Haar pa is dronken. Ze heeft het beste met hem voor. Hoezo "spoort" ze niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.
Nee, idd, dat geloven ze nooit !@#%@%^@quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpen
Maar ze hebben het vorige week Vrijdag en deze Vrijdag wel erg goed gemaakt hoor... imhoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigd
Het is eerder DeBus 3quote:
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
Ach joh dat weten die newbies niet.quote:
Daar was ze dus al mee bezigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef FBtje het volgende:
[..]
nou, in deze situatie, als mijn vader dronken was geweest, had ik hetzelfde gedaan
Terwijl hij niets fouts meer doet en toch wil ze hem steeds naar bed hebben. Waarom in vredesnaam???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.![]()
Je vergeet Marllies!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.
Monique, Etienne en Marcia waren best wel walgelijk vannacht. Ook aan Rik heb ik me behoorlijk gestoord. Alleen Jeroen heeft het behoorlijk schadevrij overleefd eigenlijk.
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |