Maakt niet uit, antwoord is goed (Messerschmitt Bf 109 bedoelde je?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Onee, de StuKa's waren van een ander merk. Junckers als ik me niet vergis
Die met die geknikte vleugels had ik in gedachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:57 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, antwoord is goed (Messerschmitt Bf 109 bedoelde je?)
Daffodil31LE +1
Was net te laat wou eerst ook de Messerschmitt invullen maar had het veranderd in de zeroquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:57 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, antwoord is goed (Messerschmitt Bf 109 bedoelde je?)
Daffodil31LE +1
Mitsubishi A6M Zero is idd ook een WW2 vliegtuig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was net te laat wou eerst ook de Messerschmitt invullen maar had het veranderd in de zero![]()
Junkers Ju 87 Stukaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die met die geknikte vleugels had ik in gedachten.
Momentje
Fruit uit nieuw-zeeland, groen van binnen, bruin-harig van buiten, kiwi tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe is de "Chinese kruisbes" beter bekend?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:07 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Fruit uit nieuw-zeeland, groen van binnen, bruin-harig van buiten, kiwi toch
De Matterhorn, de top ligt in Italië?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef Feldhofer het volgende:
Wat is de hoogste berg van (centraal) Europa? en voor een kudo punt, in welk land ligt de top?
Goed werk, thnx!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Ranglijst is geüpdate
oja die is er ook nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Mont blanc in zwitserland toch?
Mont Blanc is goed,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Mont blanc in zwitserland toch?
Jeejquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:21 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Mont Blanc is goed,
Yurithemaster +1
Kudo gaat helaas aan jou voorbij, dat moet Frankrijk zijn.
San Francisco?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat is de hoofdstad van Californië
Nee, das wel de homo Hoofdstadquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:26 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Nee, das wel de homo Hoofdstad
Sacramento!
ik weet geen vragen meerquote:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:30 schreef -Beer- het volgende:
Het isniet mijn dag vandaag, dus ik ga maar naar bed.
slaapsequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:30 schreef -Beer- het volgende:
Het isniet mijn dag vandaag, dus ik ga maar naar bed.
ik denk dat wij de laatste der mohikanen zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
slaapse![]()
Verder nog iemand aanwezig behalve Feldhofer
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
8 uur?
Jeejquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
Ik doe geen nieuwe vraag beantwoorden, ik ga ook zo slapen, trusten Yuri!
Nog goed gegokt ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Yurithemaster +1
Hij is geboren in Berlijn, en heeft zichzelf gedubd bij de nasynchronisatie naar het Duits
Doe dan maar politiekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoigraag een vraag over politiek of natuurwetenschappen.
![]()
As The World Turns?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Dankzij welke rol en in welke serie werd Jeri Lynn Ryan bekend
Antwoordapparaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Haa, ech wel![]()
Doe maar politiek, of muziek, voetbal of iets anders. Niet te moeilijk iig.![]()
Ik kijk wel tv, maar 0 science fiction seriesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Seriesdie weet ik nooit, kijk bijna geen TV.
Verdomd lastige vraagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:59 schreef gelly het volgende:
Hoe heet het geplastificeerde uiteinde van een schoenveter ?
Alweer zo'n lastigequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:59 schreef gelly het volgende:
In de zeilerij bind je touwen af met een speciale knoop, de takeling. Misschien dat het plastic dingetje daar een afgeleide van is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een takeling?
+1 voor Yuriquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:09 schreef Yurithemaster het volgende:
beurdbalkje?
Waar haal je ze vandaan Gelly![]()
Jezus Christus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:08 schreef gelly het volgende:
Omdat het zo'n moeilijke vraag is mag je er langer over nadenken. In de tussentijd een andere ...
Hoe heet dat ding waarmee je op de boodschappenband in de supermarkt jouw boodschappen van die van je voorganger scheidt ?
Ik weet ook nog wel een goede in dat kader, maar die hou ik nog even voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef gelly het volgende:
Er zijn zoveel dingen die je dagelijks gebruikt maar waarvan je de naam niet weet ...
Jeejquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:10 schreef gelly het volgende:
[..]
+1 voor Yuri
dan zien we de spelfout maar even over het hoofd...
Aldi, Lidl, Super de Boer, Plus Markt, Jumbo, Albert Heijn, Bas van der Heijden, Hoogvliet, Sanders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Noem eens 6 supermarkten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Neleos het volgende:
Aldi
Edah
C1000
Super De Boer
Spar
Albert Heijn
Utrecht, Rotterdam, Delft, Eindhoven en Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef Neleos het volgende:
Mag ik 5 van de 7 steden met een corporale studentenvereniging.
Heequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Jajong het volgende:
Groningen Leiden utrecht Amsterdam Maastricht
Nee, maar ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Zeurberus het volgende:
Kut, iemand uit Enschede gaat de spelling Utreg natuurlijk niet verkiezen boven Utrecht
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Neleos het volgende:
Alledrie trouwens geen 5 goed.
Nu nog maar 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Zeurberus het volgende:
geloof dat het zuiden ook wel wat heeft
Groningen
Leiden
Maastricht
Tilburg
Utrecht
?
Ben dan wel student, maar verder dan dit gaat mijn kennis echt nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Zeurberus het volgende:
utreg
leiden
groningen
amsterdam
den bosch
Nee, hoor. Eindhoven en Delft zijn niet allebei goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eindhoven en Delft zijn zeker weten goed. De rest ligt voor de hand.
Nu zit je weer op 4quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben dan wel student, maar verder dan dit gaat mijn kennis echt niet
Vervang Eindhoven dan maar door Groningen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef Neleos het volgende:
Nee, hoor. Eindhoven en Delft zijn niet allebei goed![]()
Dan wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vervang Eindhoven dan maar door Groningen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe heten de borden met vertrektijden boven het perron?
Zo'n ding het een aglet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:59 schreef gelly het volgende:
Je bedoelt die dingen die de treinmachinist kan bedienen vanuit zn "cockpit"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe heten de borden met vertrektijden boven het perron op een NS-station?
+1 Homdeckquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:50 schreef Homdeck het volgende:
het veteruiteindedingetje heet een nestel
Ah, tong. Nee, niet goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef tong80 het volgende:
Belgische luchtmacht ? Ik lul maar wat hoor.
Ik moet zo weg, dus enorme hint dan maar:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:15 schreef Nesle het volgende:
Kut, Nicole Kidman speelde in Dogville![]()
Ik kom der ff niet op.![]()
Die weggeefhints waren niet nodig he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:19 schreef Malahide het volgende:
Lars von Trier
Is het in dit topic dan ook niet streng verboden om naar bestandsnamen van foto's te kijken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:25 schreef Palau het volgende:
Ik zou de bestandsnaam wijzigen .. anders wordt het wel erg makkelijk.
Ik wist em niet, dus ik zeg het ook niet met bestandsnaam erbij.
Moordenaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:10 schreef MaJo het volgende:
Het valt steeds stil als ik hier kom buurten
Is dat het?quote:
ga eens even snel jaren 60 nummers postenquote:
Man er zijn er al zoveel gepost ik ga niet heel die lijst na om te kijken of het er al inj staatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga eens even snel jaren 60 nummers posten![]()
al staan ramses en liesbeth al in de lijst
ze staan op alfabetische volgordequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man er zijn er al zoveel gepost ik ga niet heel die lijst na om te kijken of het er al inj staat
Pleinvrees is agorafobiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:56 schreef gelly het volgende:
Pleinangst.
Heb je een link van dat tournament? Ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga nog even nadenken over de uiteindelijke vorm...
Angst om te groeien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef wyccie het volgende:
Omdat hoogtevrees wel goed is, doe ik een vraag om de tempo (welke?) erin te houden.
Wat is eibofobie?
[IDEE] het ultieme jaren 60 nummerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je een link van dat tournament? Ik kan hem niet vinden![]()
Het is een palindroomquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Niet de angst om te groeien.
Kijk eens goed naar het woord.
Jaaaa!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:19 schreef Homdeck het volgende:
Het is een palindroom![]()
angst voor palindromen?
Ja, maar ik keek omdat ik het niet wist. Ik wilde alleen weten wie het was en ik ging niet voor punten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is het in dit topic dan ook niet streng verboden om naar bestandsnamen van foto's te kijken?
Dan ook maar meteen een tip want ik moet zo weg: het is een First Lady.
Hendrik-Ido-Ambacht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
In welke stad wordt de Straffe Hendrik gebrouwen?
Succesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben weg![]()
avondje whisky, sigaren en poker![]()
Het gaat wel over jouw algemene kennis natuurlijk.quote:
Je zusje is natuurlijk ook een huisgenoot.quote:Opzoeken is verboden!
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. Dit soort dingen zijn dus niet toegestaan
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, alsmede vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN wordt aanzien als opzoeken. Niet doen dus.
We hebben al enkele Googlaars ontmaskerd en daarvoor is een stem-topic geopend. Dat staat hier: AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.
Ja dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lienelien +1, het is een wel erg summier antwoord, alleen omdat het in de juiste volgorde staat is het goed
Bijna!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef Gooitzen het volgende:
die van alfred j kwak. Minnie?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Nesle het volgende:
Winnieeee!
ik dacht dat je nog wel even door zo gaan met raden..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Gooitzen het volgende:
dat was hem ja. Helaas.
*HAP*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gaat wel over jouw algemene kennis natuurlijk.
Heeft je zusje een account?
[..]
Je zusje is natuurlijk ook een huisgenoot.![]()
ik had er een tijdje naar zitten staren, en had geen idee. Toen ik bij MyAt het envelopje rood zag, en ik klikte, dacht ik: 'goh, het zou wel eens van Dr Jekyll & Mr Hyde kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dr Jekyll & Mr Hyde
Naam van hoofdpersoon zit in de titel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij is dat het niet
Ik weet wel waar het boek over gaat maar de naam en hoofdpersoon zou ik niet weten
Volgens mij is dat het.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Gooitzen het volgende:
picture of dorian grey (gray)
Ik ook, daarom geneer ik me ook wat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het.
Heb het boek nog nooit gelezen ken het alleen uit the league of extraordinary gentlemen
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Gooitzen het volgende:
picture of dorian grey (gray)
Wilde was toch ook vriendjes met Couperus (en beiden latent homosueel?), of herinner ik me dat verkeerd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.
Gooitzen +1
Vriendjes weet ik niet, maar wat ik wel op Google vind, is dat Wilde Couperus wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Gooitzen het volgende:
Wilde was toch ook vriendjes met Couperus (en beiden latent homosueel?), of herinner ik me dat verkeerd?
Couperus was inderdaad een echte Dandy, en ik meen dat hij in zijn tijd in heel veel talen is vertaald. Ik weet niet zeker of hij latent was, maar ik meende dat verhaal wel eens gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vriendjes weet ik niet, maar wat ik wel op Google vind, is dat Wilde Couperus wel kan waarderen.
Van Wilde weet ik dat ie homo was, van Couperus heb ik geen idee. Hij lijkt trouwens wel op Wilde! Ook al zo'n dandy.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb het boek wel gelezen, voor de Engelse lijst destijds. 't Is niet een boek dat je zo even voor je plezier leest.
Gooitzen +1
Ik heb 'm ook nog ergens in mijn (zeer bescheiden) boekenkast staan, maar dat had ook te maken met het feit dat het genoemd werd in een nummer van U2quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meen je dat?Het is een van mijn favoriete boeken en heb het destijds voor mijn lijst met veel plezier gelezen.
Ik bedoel dat het niet een al te makkelijk boek was, het leest niet als een spannende thriller.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
Meen je dat?Het is een van mijn favoriete boeken en heb het destijds voor mijn lijst met veel plezier gelezen.
Hehe, ach ja, vervolgvragen. Ik vind dit leuker dan de sportvragen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
Is dit tijdelijk de literatuurquiz geworden ofzo![]()
Ik ken het nummer, ken de clip, maar nooit echt naar de tekst geluisterdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:21 schreef Berkery het volgende:
Als je weet waar 'Don't stand so close to me' over gaat, zou je het kunnen gokken.![]()
Toen werd ie weer te makkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Lolita?
quote:Loose talk in the classroom
To hurt they try and try
Strong words in the staffroom
The accusations fly
Its no use, he sees her
He starts to shake and cough
Just like the old man in
That book by Nabakov
quote:
Grace van Monaco?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
De film van Kubrick is ook erg goed.
Van welke actrice wordt gezegd dat zij werd onthoofd bij een auto-ongeluk?
Ja, zij! Maar het was niet waar hoor. Het was waarschijnlijk een pruik die uit de auto was geslingerd of zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:01 schreef Berkery het volgende:
Jane Mansfield?
Ich spiel auch in der neuer teil!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:05 schreef Berkery het volgende:
Ik stel mijn vraag, die ik nog moet verzinnen, wel in een nieuw deel, zijn er liefhebbers die een nieuw deel willen openen?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb een fotootje opgeduikeld. Het wordt een sportvraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |