Ze heeft er meerdere, maar je kan je niet registreren onder hetzelfde ipadres, of is dat verandert??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ze (de dame in kwestie) heeft geen ander email adres![]()
Ik heb er 11![]()
Ze had wel even hoop van de week toen ik haar jouw mail voorlas uit de FB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou in dat geval, de groeten terug
SHIPSquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze zegt nu trouwens dat jullie het nog over kerstlichtjes hebben gehad en ze weet nog waar je woont. Klopt dat??
Ze kent jou nog wel dus![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze had wel even hoop van de week toen ik haar jouw mail voorlas uit de FB.
Maar jammer voor haar, je bent nog steeds hier![]()
Je woonplaats begint met de A en eindigt op een T, klopt???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SHIPSOver de kerstlichtjes die we aan de schutting hebben hangen en gebruiken als tuinverlichting
![]()
Waar ik woon??? Noord-Holland of zelfs de plaats![]()
Ga nu hee lhard nadenken![]()
Ik probeerde je te helpenquote:
Ja maar toen was je nog niet mijn vriendjequote:
Als je bij bent gekomen, waar staan je filmpjes tegenwoordig? Allemaal in het topic, of heb je nog verrassingen in petto?quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere, maar je kan je niet registreren onder hetzelfde ipadres, of is dat verandert??
Ga ik morgen proberen, ik heb het in het verleden een poging gedaan, maar dat lukte toen nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk welZolang er geen ban staat op het Ip nummer.
Ik heb ook 2 namen op dezelfde laptop(geen kloon)
Ik stop met drinkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je woonplaats begint met de A en eindigt op een T, klopt???
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Dames, dames, doe eens lief voor elkaar![]()
Ik weet het, ik moet me er niet mee bemoeien, maar ik doe het nu heel even toch.![]()
Nu is het geen enke lprobleemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ga ik morgen proberen, ik heb het in het verleden een poging gedaan, maar dat lukte toen niet
Hoi allerliefstequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Doe es lief en zo he? Dat kunnen ze hier niet
Ik quote haar nu "Ik vind hem lief!"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik stop met drinken![]()
Het zal waarschijnlijk ergens in de nacht zijn geweest en zal een goed gevoel bij uw vriendin gehad hebben (op de normale manier) dat ik dat verteld heb![]()
We hebben niet zoveel inwoners hier![]()
Maar het is duidelijk, ze kent me dus![]()
Heeft ze het onthouden omdat ik zo'n klootzak was of viel ik toch wel mee![]()
![]()
Gelukkig maar, maar om elkaar nu een aspirientje te willen geven omdat de dames hoofdpijn hebben gaat me te verquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Doe es lief en zo he? Dat kunnen ze hier niet
Ach, als ze alleen onder haar nieuwe naam post is er niks aan de handquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu is het geen enke lprobleem![]()
Maar als 1 van jullie een ban krijgt van 48 uur krijg je er gelijk een ban overheen van een week vanwege een kloon![]()
Mijn vrouw komt alleen op fok tijdens haar werk![]()
Het materiaal wat ik beschikbaar heb is niet van een dusdanige kwaliteit dat ik geinspireerd raak zeg maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je bij bent gekomen, waar staan je filmpjes tegenwoordig? Allemaal in het topic, of heb je nog verrassingen in petto?
Als ze in het topic staan heb ik het al gezien, maar ze verwacht nog een echte klapper van je
JJAAAA er is iemand die mij lief vindtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik quote haar nu "Ik vind hem lief!"
Ze had een goed gesprek met je gehad over kerstverlichting, maar je hebt indruk gemaakt.
Oh ja, als je je met U gaat aanspreken begin ik een beetje bang te worden![]()
Enne, ik weet wat ik aan haar heb, ze mag met iedereen praten over wat dan ook, er kan toch niemand aan mij tippen, wat mijn vriendin betreft dan![]()
Dat is jammer, maar ja, de lat ligt ook wel erg hoog na het filmpje van "huil vecht"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het materiaal wat ik beschikbaar heb is niet van een dusdanige kwaliteit dat ik geinspireerd raak zeg maar
Ik zou zeggen, schaam je niet, gebeurt iedereen wel eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
JJAAAA er is iemand die mij lief vindt![]()
![]()
![]()
Ik kan me alleen niet voorstellen dat een goed gesprek over kerstverlichting kan gaan en er staat me ook weinig tot niets van bij![]()
Maar ik was geen klootzak
![]()
Ik stop gelijk met u en ga verder met jou/jij/je !
Het was maar om aan te geven dat er 's nachts geen rare praatjes waren maar soms ook wel seriuse / normale gesprekken plaats vonden![]()
Schaam me wel een beetje dat ik het me niet meer kan herrineren![]()
En dat laatste.. zou willen dat mijn vrouw dat is zou zeggen![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, schaam je niet, gebeurt iedereen wel eens![]()
Wees blij dat je na een jaar nog steeds indruk hebt gemaakt op een vrouwquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig maar want morgen lees ik dit allemaal terug en denk ik
![]()
![]()
![]()
Drank, blowen en morfine gaan niet samen![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wees blij dat je na een jaar nog steeds indruk hebt gemaakt op een vrouw![]()
Is mij nog nooit gelukt, ja alleen met mijn vriendin, maar ja, die is nog steeds elke dag bij me, dus dan is het niet zo moeilijk![]()
Zo zie je maar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutHad het niet verwacht, de indruk die ik op een vrouw heb gemaakt is het brandmerk die ik per ongeluk op mijn zusjes arm heb achter gelaten
![]()
Ik voel een nieuwe tekst voor mijn sig aankomen![]()
Morgenavond is je vriendin weer op FOK!(ik heb weinig mensen om me heen waar ik indruk op heb gemaakt
)
Ook dat ja, niet te overtreffen, niet door mij iigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ja, de lat ligt ook wel erg hoog na het filmpje van "huil vecht"
Maar je kan wel een poging wagen, is Dizzy de jury....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook dat ja, niet te overtreffen, niet door mij iig![]()
even Morwen een dikke knuf geven, gewoon zomaar omdat ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
Ik ook, ik hoor zo af en toe wat er allemaal gebeurt in aalsmeer. Vind het alleen jammer dat niemand zich echt laat gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er nog hoor
Ik vermaak me nog steeds
En terugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:44 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
even Morwen een dikke knuf geven, gewoon zomaar omdat ik daar zin in heb![]()
En hallo aan de rest
Hee Morwen, ik heb het nog over je gehad vanavond!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
Arli![]()
Ik zat even ergens anders, alles goed? En met eendje ook?
Wel een beetje lief hehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Morwen, ik heb het nog over je gehad vanavond!![]()
Tuurlijk, krijg je nog weleens te horen, maar geile vrouwen moet je nooit te lang aan de praat houden, zijn niet te houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel een beetje lief heh![]()
![]()
God, wat ben ik geil, ik ga echt weg zo![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terug![]()
En de rest kan de vogelgriep krijgen![]()
![]()
Truste, Morwenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar me elders uitleven iig , trusten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terug![]()
En de rest kan de vogelgriep krijgen![]()
![]()
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, Morwen![]()
En Arli, helemaal gelijk heb je![]()
Hoi Bommie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:04 schreef versabommie het volgende:
Morguh allemaal!
Moet straks weg en probeer tussendoor nu bij te lezen. Erg wazig allemaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
Nog wat meegekregen van vannacht ? Net ff de reactie met Semih gezien, erg heftig allemaal.
Morguh liefie!quote:
mwah ff allebei de sv's lezen van beide foraquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet straks weg en probeer tussendoor nu bij te lezen. Erg wazig allemaal.![]()
Goed bijgeslapen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh liefie!![]()
![]()
![]()
Beetje lekker geslapen?
Mee bezig: ben nu het schaakgesprek tussen Etiënne en Marcia aan het vertalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ff allebei de sv's lezen van beide fora![]()
Weinig bijgeslapen...hoerenfeestquote:
Was ik niet voor in de stemming.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weinig bijgeslapen...hoerenfeest
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:34 schreef versabommie het volgende:
Mo vind het wel vervelend voor Marcia.
Wel duidelijk is dat Mo nagenoeg ALLES nog weet van vannacht...
HEY!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.
Klopt ja, de trutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alhoewel ze de juiste inschatting over de rol van eg in dit alles niet helder heeft.
Hij begonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo boos worden: is slecht voor je bloeddruk.
zo en hoe is het met jou vandaag?...ga je nog iets doen?quote:
niet alleen jij ....we hebben heel wat gemist vannachtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ben redelijk bijgelezen en heb ook de filmpjes gezien. De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
Ik ben weer te vroeg naar bed gegaan
Ja BB heb van8 eggie visueel afgesl8quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet alleen jij ....we hebben heel wat gemist vannacht![]()
Je hebt nog steeds niets geleerd he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ben redelijk bijgelezen en heb ook de filmpjes gezien. De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
Wel godverdomme, dus ik had gewoon de hele nacht offtopic kunnen gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
De COS teruglezen ga ik niet aan beginnen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel godverdomme, dus ik had gewoon de hele nacht offtopic kunnen gaan![]()
![]()
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit, hadden we moeten weten
![]()
Volgende hoerenfeest gaan we los, mijn gesnavelde vriend!![]()
Zeker teveel gezopen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
Middag allemaal![]()
Wat een wazig gedoe afgelopen nacht zeg
Arme flugel, tis ook altijd feest als jij te vroeg naar je bed gaat he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal gemistquote:
Daar zal vast een aanleiding voor geweest zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:58 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Helemaal gemistEendje
![]()
en niet meer zo boos kijken naar Morwen
SNAPPIE! Eindelijk laat je je gezicht eens zien....NEUKEN?quote:
...misschien heeft hij dat wel verdiendquote:
Niet op dit onderwerp schat...tis nu eens niet voor mezelf!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...misschien heeft hij dat wel verdiend
Oog om oog, tand om tandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...misschien heeft hij dat wel verdiend
had het stiekum al gezien...in FB neem ik aan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet op dit onderwerp schat...tis nu eens niet voor mezelf!![]()
fb en cos!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had het stiekum al gezien...in FB neem ik aan!
Bommie, the boy who cried wolf...?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:32 schreef saa het volgende:
[..]
Nee ik ben een woonwagenbewoner, vreemd hé mét diploma's en al!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?
we hebben het nu een keer niet over jou....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verkeersdiploma, zwemdiploma en schooltuintje diploma?
wolf....nog even en we zitten op mijn favo onderwerpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bommie, the boy who cried wolf...?![]()
Nu volg ik een keer je advies op om een keer niet serieus te zijn, is het wéér niet goed...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
we hebben het nu een keer niet over jou....![]()
ik geef je het voordeel van de twijfel...wees nu dan ook geen lul!
Komop pik, je hebt toch wel ergens een gevoel van juiste keuzes op het juiste moment?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu volg ik een keer je advies op om een keer niet serieus te zijn, is het wéér niet goed...![]()
laat me raden ...roodkapje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
wolf....nog even en we zitten op mijn favo onderwerp![]()
djengis kahn schat!quote:
ja joh ...das ook goed..hihiquote:
Dat je nu ineens "kamper" niet meer zou mogen gebruiken, ontgaat mij volkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop pik, je hebt toch wel ergens een gevoel van juiste keuzes op het juiste moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |