Weet je, ik heb de nsb knop voor jullie allemaal ingedrukt, al moet ik 30 mod's en fa's beffen die ban zullen jullie krijgen fuckers!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk gewoon lekker geinen moet kunnen, maar jij moet me gelijk weer doodwensen he![]()
Lang leve de NSB knop![]()
Bij mij ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ah joh, dit is ook wel normaal, alleen haalt bb het slechtste in de mens naar boven, laat ik het daar op houden. Heb er zelf ook weleens last van![]()
Druk hem lekker inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk gewoon lekker geinen moet kunnen, maar jij moet me gelijk weer doodwensen he![]()
Lang leve de NSB knop![]()
Oke, ik stap hier dus uit, dit heb ik dus niet genoeg gevolgd. Maar pc eend is voor mij nog steeds de man van de filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie mijn sig
![]()
Maar hij is zichzelf niet meer nadat hij een (terechte) ban heeft gehad![]()
Had hem aardig hoog zitten maar ja, soms vergis je je wel is in mensen![]()
En ik bel even met: FOS4quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb de nsb knop voor jullie allemaal ingedrukt, al moet ik 30 mod's en fa's beffen die ban zullen jullie krijgen fuckers!![]()
Over zijn filmpjes niets dan lofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik stap hier dus uit, dit heb ik dus niet genoeg gevolgd. Maar pc eend is voor mij nog steeds de man van de filmpjes![]()
Hahahah, Bommie, hij kent mij (amper) en ik hem ook, maar toch kan ik wel lezen hoe hij zijn teksten hier plaatst. Gezien die informatie zou ik zeggen, Bommiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tekst stond ook al klaar![]()
Ben vanavond niet op mijn best dus moet je het hier maar even mee doen en trouwens... we laten Bommie toch niet uitmaken wat we tegen elkaar zeggen![]()
Krijg je geen pijn in je tongquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb de nsb knop voor jullie allemaal ingedrukt, al moet ik 30 mod's en fa's beffen die ban zullen jullie krijgen fuckers!![]()
ik zie het al...een fan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, Bommie, hij kent mij (amper) en ik hem ook, maar toch kan ik wel lezen hoe hij zijn teksten hier plaatst. Gezien die informatie zou ik zeggen, Bommie![]()
je bent kerel of je bent het niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Krijg je geen pijn in je tongdan??
Ach.. Bommie gromt wel is een beetje en is heel erg goed met woorden maar hij kiest zijn vrienden zo slechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, Bommie, hij kent mij (amper) en ik hem ook, maar toch kan ik wel lezen hoe hij zijn teksten hier plaatst. Gezien die informatie zou ik zeggen, Bommie![]()
Ho ho, niet gelijk hard van stapel lopen, voordat ik een fan wordt van iemand.... maarre ik ken iemand die wel een foto van je wilt hebben, dus stuur maar op! Eens kijken wat ik daarvoor terug kan krijgen, in Amsterdam krijg je voor een breezer al heel veel, dus voor een foto van jou verwacht ik wel heel erg veelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zie het al...een fan!
Zal ik je een foto met handtekeing laten sturen?![]()
Er gaan geen foto's van mij naar amsterdamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho ho, niet gelijk hard van stapel lopen, voordat ik een fan wordt van iemand.... maarre ik ken iemand die wel een foto van je wilt hebben, dus stuur maar op! Eens kijken wat ik daarvoor terug kan krijgen, in Amsterdam krijg je voor een breezer al heel veel, dus voor een foto van jou verwacht ik wel heel erg veel![]()
Vorige week hebben er hier foto's van hem gestaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho ho, niet gelijk hard van stapel lopen, voordat ik een fan wordt van iemand.... maarre ik ken iemand die wel een foto van je wilt hebben, dus stuur maar op! Eens kijken wat ik daarvoor terug kan krijgen, in Amsterdam krijg je voor een breezer al heel veel, dus voor een foto van jou verwacht ik wel heel erg veel![]()
Lieverd...ik meende er toch geen flikker van dat elke vijand van jou mijn vriend is...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach.. Bommie gromt wel is een beetje en is heel erg goed met woorden maar hij kiest zijn vrienden zo slecht![]()
30 mods?? Als je dat kan ben je rijp voor een freakshow! Ik heb na een kwartier er al genoeg van. Moet je nagaan, 30 maal een kwartier!!!!! Ik denk dat ik dan de eerst komende dagen niet meer kan pratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent kerel of je bent het niet!![]()
Zoals een chinese wijsgeer ooit eens heeft gezegd, "een Bommie zonder woorden is een Bommie zonder vrienden" dat zou heel veel verklarenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach.. Bommie gromt wel is een beetje en is heel erg goed met woorden maar hij kiest zijn vrienden zo slecht![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd...ik meende er toch geen flikker van dat elke vijand van jou mijn vriend is...
Dan geen foto's naar mij sturen, ik woon erg dichtbij Amsterdam. Ik zou niet willen dat W.H. in het bezit zou komen van jouw foto'squote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er gaan geen foto's van mij naar amsterdamTeveel "hoge kringen"waar die terecht zou kunnen komen
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoals een chinese wijsgeer ooit eens heeft gezegd, "een Bommie zonder woorden is een Bommie zonder vrienden" dat zou heel veel verklaren
Ik geloof niet dat ik iets gemist heb, ik wil liever een foto van Morwen hier zien dan van Bommie. No offense by the wegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week hebben er hier foto's van hem gestaan![]()
Je mag hem nog niet eens als onderzetter gebruiken onder een breezer![]()
Druk nog is op die knop en neem je pilletjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer zo als julie het niet erg vinden, maar wat kribbeling blijft op de een of andere manier wel een beetje hangen
PS, heb je de foto's van Nikky al gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik iets gemist heb, ik wil liever een foto van Morwen hier zien dan van Bommie. No offense by the weg
Volgens mij ben ik nog niet zo dronken dat ik dubbel zie, je valt in herhalingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Druk nog is op die knop en neem je pilletje![]()
En ik nog niet zo dronken dat ik je nog steeds zie reagerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog niet zo dronken dat ik dubbel zie, je valt in herhaling![]()
Heeft even niks met het onderwerp te maken, maar ik moet je de groeten doen van Dizzy-Lizzyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef PC eend het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer zo als julie het niet erg vinden, maar wat kribbeling blijft op de een of andere manier wel een beetje hangen
Link???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
PS, heb je de foto's van Nikky al gezien![]()
Is ze zelf te lui of hoe zit datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft even niks met het onderwerp te maken, maar ik moet je de groeten doen van Dizzy-Lizzy
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog niet zo dronken dat ik dubbel zie, je valt in herhaling![]()
Dames, dames, doe eens lief voor elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik nog niet zo dronken dat ik je nog steeds zie reagerenNeem je pilletje nu maar
![]()
Ze is veels te VOL om te reagerenquote:
http://fotoboek.fok.nl/nikkyquote:
Ik ben heel lang lief en aardig geweest tegen bijna iedereen hierquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
[..]
Dames, dames, doe eens lief voor elkaar![]()
Ik weet het, ik moet me er niet mee bemoeien, maar ik doe het nu heel even toch.![]()
Kijk wel uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, ik dacht iets heel anders, ik dacht nu komen er compromiterende(?) foto's![]()
Zoals ik al zei, ik moet me er niet mee bemoeien, dat doe ik dus bij deze niet meer. Heb geen zin om betrokken te worden in een bitchfightquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben heel lang lief en aardig geweest tegen bijna iedereen hier![]()
Maar ik kan erg slecht tegen zuigers en wc ontstoppers![]()
Nu ziet hij is wat het is als mensen maar door blijven gaan over hetzelfde onderwerp![]()
Registreren is toch gratisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is veels te VOL om te reageren![]()
Edit: Oh ja, ze kan niet meer inloggen, ze is haar wachtwoord kwijt, en haar mailadres die ze toen had opgegeven is opgeheven![]()
Ik kijk niet uit, ik ben zoals ik ben, maar ik kan me niet voorstellen dat ik om mijn gedrag op zou moeten letten. God! Lijk wel een heilig boontjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk wel uit![]()
Maar deze dame heeft veel macht hier en als je de foto's bekijkt wil je er niet meer tegen ingaan![]()
Daar zou ik het zao op kunnen hoor, op die heks uit het noorden!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
PS, heb je de foto's van Nikky al gezien![]()
Kijk maar lekker toe, ik ben allang klaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik moet me er niet mee bemoeien, dat doe ik dus bij deze niet meer. Heb geen zin om betrokken te worden in een bitchfightIk kijk er liever naar
![]()
Klopt, maar bij je registratie moet een mailadres opgeven. Dat adres bestaat niet meer, nu is ze haar wachtwoord kwijt, dus kan ze haar wachtwoord niet meer opvragen via de mail.quote:
Zal ze toch een stuk leuker vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar zou ik het zao op kunnen hoor, op die WIJZE UIT HET OOSTEN!![]()
Dizzy is mijn vriendin, die was vorig jaar hier erg actiefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk maar lekker toe, ik ben allang klaar![]()
Maar Dizzy-Lizzy is de dame die naar de streams kijkt![]()
Nou in dat geval, de groeten terugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is veels te VOL om te reageren![]()
Edit: Oh ja, ze kan niet meer inloggen, ze is haar wachtwoord kwijt, en haar mailadres die ze toen had opgegeven is opgeheven![]()
En ze (de dame in kwestie) heeft geen ander email adresquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klopt, maar bij je registratie moet een mailadres opgeven. Dat adres bestaat niet meer, nu is ze haar wachtwoord kwijt, dus kan ze haar wachtwoord niet meer opvragen via de mail.
Ze zegt nu trouwens dat jullie het nog over kerstlichtjes hebben gehad en ze weet nog waar je woont. Klopt dat??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kijk maar lekker toe, ik ben allang klaar![]()
Maar Dizzy-Lizzy is de dame die naar de streams kijkt![]()
Heks uit het noorden!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal ze toch een stuk leuker vinden![]()
Ook in het spel servivalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dizzy is mijn vriendin, die was vorig jaar hier erg actief
Mij gaf je veel min!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook in het spel servivalIk zal haar waarschijnlijk + punten gegeven hebben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |