Jaaaaaaaaaaaa!!quote:
Met een knappe Patty !!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
Rik is ook goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!![]()
Hoop jij ook dat ze wint?
Patty Brard!!!!!![]()
hebben we aan ome skihut te danken en aan hun revivalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
hoe komt het dat die jonkies die danspasjes kennen?
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef Sonique het volgende:
ah, eindelijk goeie muziek!
Begon al af te vragen...
* Sonique trekt z'n roze ballerinapakje aan en gaat touwtje springen...
Rik ziet er inderdaad knapper uit dan dat het origineel ooit heeft gedaan.quote:
Terwijl "sjalalalalala" best moeilijk te onthouden is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Al 50 dagen...![]()
Jeroen kent de hele tekst![]()
Wie bepaald er wat foute muziek is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina gaat lekker uit haar dak bij hele foute muziek......
vroeger ja... .maar de bewoners gaan erop los!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
Mooi, kan ik voor twee ergerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Maargoed dat ik zelf ook drank heb, anders had ik mezelf ondertussen doodgeërgerd.
Ik.quote:
Ja die is ook leuk foutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
het houdt ook gewoon niet meer op
![]()
wedden dat "raining men" ook nog langskomt?
de Dolly dots...wie heeft er nou niet op staan handkarren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Terwijl "sjalalalalala" best moeilijk te onthouden is.
Hallelujah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:
wedden dat "raining men" ook nog langskomt?
Jeroen is echt heel fout ja, maar hij heeft het niet door, dat is het verschil met Egbert....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ik vind Jeroen echt een vieze patsert.
Erger dan Egbert.
Dat komt omdat het zo lekker simpel is. Lekker makkelijk...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Capaja het volgende:
juist die k.u.t. muziek maakt ze los !
en zo gaat het altijd, elk feesie let maar op !
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:wtf]stond jeroen nou te doen bij die pilaar?
Vorig jaar hadden ze bij BB5 ook een feestje met alleen maar foute nummers, was een leuke avondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef miraculeus het volgende:
maar de 'foute' nummers blijven toch de leukste en daar vallen deze toch echt onder,
heerlijk!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef JufJoop het volgende:
Was het nou "Lajsalaja" of "Lsjaljas"....
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ik vind Jeroen echt een vieze patsert.
Erger dan Egbert.
De kenner spreekt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we de echte zattemansmuziek
dit is jeugd sentimentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo lekker simpel is. Lekker makkelijk...
Egbert is bijna schattig zo, hij probeert het echt... maar ja, of het lukt!?!??!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert staat daar echt als een wereldvreemde tusendoor te huppelen![]()
Heeft Rik wel verdiend.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef neferhone het volgende:
nu nog MADONNA porvafore
Sugar Lee Hoper!quote:
Dit was een retorische vraag, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Egbert is bijna schattig zo, hij probeert het echt... maar ja, of het lukt!?!??!
Maar Jeroen is zo fout, dat ik hem inmiddels leuk begin te vinden had het niet verwacht dat ik ooit zou zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jeroen is echt heel fout ja, maar hij heeft het niet door, dat is het verschil met Egbert....![]()
Haha... die wordt als ie thuis is echt zoooo door zijn "vrienden" verstoten.. hij kan niet eens een paar uurtjes flink los gaan of hij slaapt al bijna...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
"i am the partypooper!"
[afbeelding]
Jeroen zat net aan haar been, zoals 'ie erbij stond te kijken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
kijk e10 jaloers kijken naar sa
Eens. Hij moet de volgende keer alleen niet zo lang over optutten doen.quote:
Zegt me even helemaal niks, maar ik ben 280 jaarquote:
Zou wel een leuk visueel effect geven als hij straks tijdens Wolter Kroes begint te kotsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 is aardig de weg kwijt...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
Marcia heeft alweer een beetje dat dronken lachje![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
Marcia heeft alweer een beetje dat dronken lachje![]()
Ik gun 'm betere vrienden. t Is volgens mij écht geen foute jongen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Haha... die wordt als ie thuis is echt zoooo door zijn "vrienden" verstoten.. hij kan niet eens een paar uurtjes flink los gaan of hij slaapt al bijna...![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit was een retorische vraag, mag ik aannemen?![]()
Jij luistert geen radio?quote:
Ik ken het gevoel.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Maar Jeroen is zo fout, dat ik hem inmiddels leuk begin te vinden had het niet verwacht dat ik ooit zou zeggen
Ach gert, ik ken geen schaamte...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
ik ook, maar ja je bent waarschijnlijk niet benieuwd naar míjn tieten.![]()
En ik ben geloof ik de geestelijk vader.quote:
Mij dus ook nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zegt me even helemaal niks, maar ik ben 280 jaar![]()
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik gun 'm betere vrienden. t Is volgens mij écht geen foute jongen.
Tis gewoon een loser....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik gun 'm betere vrienden. t Is volgens mij écht geen foute jongen.
Morgen weet ie DAT ook niet meer!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoor het Egbert vorige week nog zeggen: Ik ga echt niet meer drinken...
quote:Ik ken een mod, haar naam is Flugel
Flugel doet zo bot
Ze kotst van bagger en flikkert het op slot
Ze zwaait de scepter doet dat vol vuur
En op trollen staat 48 uur
Ik ken een mod, haar naam is Flugel
Flugel doet zo bot
Ze kotst van bagger en flikkert het op slot
Ze zwaait de scepter doet dat vol vuur
En op trollen staat 48 uur
Tnx,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik geniet hoor sosm is het wel leuk van die oude "foute nrs te horen"enne fout is toch in?
Ok. Nou doei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef koolheid het volgende:
jezus wat een stelletje mongolen
Nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef Capaja het volgende:
hebben jullie nog geluid bij stream 1+2 ?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Tnx,en als alle oudere muziek fout is dan zal dat altijd populair blijven.
quote:
De laatste hoop ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
schreeuw om aandacht of strontlazerus?
[afbeelding]
Dan komen de klémtonen wel fout te liggenquote:
Nope, 3 wel !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef Capaja het volgende:
hebben jullie nog geluid bij stream 1+2 ?
Moeilijk te zeggen. Iedereen tankt als een idiootquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef KlootMajoor het volgende:
wie drinkt er nou het meest van al die knurften daar in dat huis?
Wat maakt het uit, zeg!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef KlootMajoor het volgende:
wie drinkt er nou het meest van al die knurften daar in dat huis?
Blablabla.quote:
BB heeft ook het licht gezien. Vorig jaar ging na een half uur de muziek uit en moest alle drank weer worden ingeleverd. Ze laten het nu gewoon gaan. Veel beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:24 schreef flugeltje het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSST
OMG wat een zootje
en ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef ruby het volgende:
Rik maakt semih erotische bewegingen.
ze zitten alvast te repeteren hoe ze mo en Tijn kunnen sparen ten koste van e10 ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Addi het volgende:
Talpa zit te utten,ik zag al ff een geel oog.
Die smiley is zóoo leuk.quote:
Ik denk dat ze ons ook gewoon een hele leuke tijd gunnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BB heeft ook het licht gezien. Vorig jaar ging na een half uur de muziek uit en moest alle drank weer worden ingeleverd. Ze laten het nu gewoon gaan. Veel beter.
[afbeelding]
Zag jij het ook?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef HiDiHo het volgende:
leuk he regie? spelen?
klachten svp in de SC bij wc eend!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
Zo, weer lekker bijgelezen in de streamverslagen van gisteren en nu.
Ben weer helemaal op de hoogte.
Moet GVD 2400 posts in COS lezen om te weten wat er is gebeurd.![]()
sjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet stiekem mijn woordjes veranderen he.![]()
Veeel leukere groep, vind ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die smiley is zóoo leuk.![]()
Wat een verschil met de bewoners van vorig jaar, deze kunnen echt los gaan .![]()
Whaahaha, lekker stel!quote:
Wij moesten het nog even verwerken jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare brondat Rik zei tegen Monique :"Ik wil Etiënne wel..."
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:32 schreef Day het volgende:
I've away too long
And every day I miss you more
You look like you did before, but only prettier
Every day I love you more
Mooi!!!![]()
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Rik wil serieus met E10??
He wishes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
e10 = Jack sparrow
Dat kan nog komen, de avond nacht is nog vroeg...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan alleen niet zwemmen deze keer....
E10 = die gast zonder ogen uuit Event Horizonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
e10 = Jack sparrow
Soms voel ik ineens die generatiekloof tussen ons weer heel erg duidelijkquote:
Zei ze dat? Omfg, dit kan echt nog een dikke orgie worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:35 schreef Nostalgist het volgende:
Monique wil Marlies wel vannacht.....
Ey wil je Jack Sparrow niet zo belediging je bent gevaarlijk bezig nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:33 schreef Sonique het volgende:
e10 = Jack sparrow
Oh, dus geen Dries Roelvink?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:35 schreef CartWOman het volgende:
Die stem van Antonie Kamerling klinkt een beetje als Etiënne.
Ja, nadat Rik zei dat hij Etienne wel wilde..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zei ze dat? Omfg, dit kan echt nog een dikke orgie worden.
Ze liggen wel even lief bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zei ze dat? Omfg, dit kan echt nog een dikke orgie worden.
Sorry, Johnny was zeker meesterlijk als Jack Sparrow!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey wil je Jack Sparrow niet zo belediging je bent gevaarlijk bezig nu
Van dezelfde artiest : Vandaag ben ik gaan lopen. Minstens zo mooi.quote:
Zeker wat voor Tijn aant regelen...Trio!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
Monique keek verliefd naar Marlies en zoende haar.....
Die voorspelling durf ik me vandaag niet aan te wagenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm wie doet het met wie, later deze avond???
Nieuwe TT ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm wie doet het met wie, later deze avond???
quote:
Ik heb zo het idee dat in elk geval Marlies bi is. Niet gestoeld op enig feit maar gezien haar blikken, houding. Maar misschien is dat haar dronken Ik welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
Monique keek verliefd naar Marlies en zoende haar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |