Jaaaaaaaaaaaa!!quote:
Met een knappe Patty !!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
Rik is ook goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!![]()
Hoop jij ook dat ze wint?
Patty Brard!!!!!![]()
hebben we aan ome skihut te danken en aan hun revivalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
hoe komt het dat die jonkies die danspasjes kennen?
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef Sonique het volgende:
ah, eindelijk goeie muziek!
Begon al af te vragen...
* Sonique trekt z'n roze ballerinapakje aan en gaat touwtje springen...
Rik ziet er inderdaad knapper uit dan dat het origineel ooit heeft gedaan.quote:
Terwijl "sjalalalalala" best moeilijk te onthouden is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Al 50 dagen...![]()
Jeroen kent de hele tekst![]()
Wie bepaald er wat foute muziek is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina gaat lekker uit haar dak bij hele foute muziek......
vroeger ja... .maar de bewoners gaan erop los!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
Mooi, kan ik voor twee ergerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Maargoed dat ik zelf ook drank heb, anders had ik mezelf ondertussen doodgeërgerd.
Ik.quote:
Ja die is ook leuk foutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
het houdt ook gewoon niet meer op
![]()
wedden dat "raining men" ook nog langskomt?
de Dolly dots...wie heeft er nou niet op staan handkarren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Terwijl "sjalalalalala" best moeilijk te onthouden is.
Hallelujah.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:
wedden dat "raining men" ook nog langskomt?
Jeroen is echt heel fout ja, maar hij heeft het niet door, dat is het verschil met Egbert....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ik vind Jeroen echt een vieze patsert.
Erger dan Egbert.
Dat komt omdat het zo lekker simpel is. Lekker makkelijk...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Capaja het volgende:
juist die k.u.t. muziek maakt ze los !
en zo gaat het altijd, elk feesie let maar op !
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:wtf]stond jeroen nou te doen bij die pilaar?
Vorig jaar hadden ze bij BB5 ook een feestje met alleen maar foute nummers, was een leuke avondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef miraculeus het volgende:
maar de 'foute' nummers blijven toch de leukste en daar vallen deze toch echt onder,
heerlijk!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef JufJoop het volgende:
Was het nou "Lajsalaja" of "Lsjaljas"....
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ik vind Jeroen echt een vieze patsert.
Erger dan Egbert.
De kenner spreekt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Nu krijgen we de echte zattemansmuziek
dit is jeugd sentimentquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo lekker simpel is. Lekker makkelijk...
Egbert is bijna schattig zo, hij probeert het echt... maar ja, of het lukt!?!??!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert staat daar echt als een wereldvreemde tusendoor te huppelen![]()
Heeft Rik wel verdiend.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef neferhone het volgende:
nu nog MADONNA porvafore
Sugar Lee Hoper!quote:
Dit was een retorische vraag, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Egbert is bijna schattig zo, hij probeert het echt... maar ja, of het lukt!?!??!
Maar Jeroen is zo fout, dat ik hem inmiddels leuk begin te vinden had het niet verwacht dat ik ooit zou zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jeroen is echt heel fout ja, maar hij heeft het niet door, dat is het verschil met Egbert....![]()
Haha... die wordt als ie thuis is echt zoooo door zijn "vrienden" verstoten.. hij kan niet eens een paar uurtjes flink los gaan of hij slaapt al bijna...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
"i am the partypooper!"
[afbeelding]
Jeroen zat net aan haar been, zoals 'ie erbij stond te kijken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
kijk e10 jaloers kijken naar sa
Eens. Hij moet de volgende keer alleen niet zo lang over optutten doen.quote:
Zegt me even helemaal niks, maar ik ben 280 jaarquote:
Zou wel een leuk visueel effect geven als hij straks tijdens Wolter Kroes begint te kotsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 is aardig de weg kwijt...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
Marcia heeft alweer een beetje dat dronken lachje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |