Jaaaaaaaaaaaa!!quote:
Met een knappe Patty !!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
Rik is ook goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!![]()
Hoop jij ook dat ze wint?
Patty Brard!!!!!![]()
hebben we aan ome skihut te danken en aan hun revivalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
hoe komt het dat die jonkies die danspasjes kennen?
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
so i'm the greatest lover lalalalalal heeeeeeeeeeeeerlijk...jeugdsentiment![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef Sonique het volgende:
ah, eindelijk goeie muziek!
Begon al af te vragen...
* Sonique trekt z'n roze ballerinapakje aan en gaat touwtje springen...
Rik ziet er inderdaad knapper uit dan dat het origineel ooit heeft gedaan.quote:
Terwijl "sjalalalalala" best moeilijk te onthouden is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Al 50 dagen...![]()
Jeroen kent de hele tekst![]()
Wie bepaald er wat foute muziek is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina gaat lekker uit haar dak bij hele foute muziek......
vroeger ja... .maar de bewoners gaan erop los!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
Mooi, kan ik voor twee ergerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Maargoed dat ik zelf ook drank heb, anders had ik mezelf ondertussen doodgeërgerd.
Ik.quote:
Ja die is ook leuk foutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:13 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
het houdt ook gewoon niet meer op
![]()
wedden dat "raining men" ook nog langskomt?
de Dolly dots...wie heeft er nou niet op staan handkarren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger was dit cool... en vroeger was Marga nog een lekker wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |