abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42538322
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ho! Op een nette wijze hoor
Boze dingen hoef je niet uit te kafferen, maar gewoon het punt dat de overheid dingen beter had moeten doen enzo. Tokkies. Tering he...
Kort lontje, oke. Maar dat mens legde niet uit, zei niets, bekeek het paspoort, pakte het naar zichzelf toe en zei. "Dan moet ik hem bij dezen inleveren"
Hallooohooo, leg het dan ook ff uit ofzo..
Dat zeg ik, Tokkies aan de balie!!
Dank voor de illustratie!

"Sta ik aan de balie, dat mens me me paspoort afpakken, ik zo van: Tering hee!"
Gewoon heel beleefd.
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:58:16 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_42539402
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Kan me dus ook niet voorstellen dat TS niets gekregen heeft. Mijn oudste heeft nog niet zo lang geleden een id-kaart aangevraagd en hij kreeg een bewijs mee, wat hij weer mee moest brengen als hij zijn kaart op kwam halen.
Maar of dat voldoende is voor de politie in het geval je geen geldig id hebt, of dat je een ander soort bewijs/verklaring moet hebben, dat weet ik niet. Maar hij moet wel iets gekregen hebben, lijkt me.
Ow, dus TS zit zeker gewoon te liegen? Hij geeft aan da thij niets gekregen heeft, maar jij twijfelt daaraan. Heb je daar reden toe ofzo? Ben jij alwetend? Wat zo gedraag je je namelijk wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42539522
Je doet je ondertitel wel eer aan, Troel. Was me al eerder opgevallen, maar ik dacht, ik zeg 't maar even
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:03:07 #124
3542 Gia
User under construction
pi_42539530
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dus TS zit zeker gewoon te liegen? Hij geeft aan da thij niets gekregen heeft, maar jij twijfelt daaraan. Heb je daar reden toe ofzo? Ben jij alwetend? Wat zo gedraag je je namelijk wel.
Ik heb daar een reden voor ja, mijn zoon kreeg namelijk een afschrift van zijn aanvraag mee met daarbij de opmerking dat hij die wel mee moest brengen, als hij zijn id-kaart op ging halen. Lijkt mij een routine-verhaaltje in gevallen van aanvraag id-kaart. Misschien heeft TS niet in de gaten dat hij dat formuliertje meegekregen heeft, of heeft zijn moeder dat in haar handtasje gestopt. Maar het lijkt me standaard procedure dat je dat meekrijgt, omdat dat ook een bewijs is om je kaart op te halen.
pi_42539656
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb daar een reden voor ja, mijn zoon kreeg namelijk een afschrift van zijn aanvraag mee met daarbij de opmerking dat hij die wel mee moest brengen, als hij zijn id-kaart op ging halen. Lijkt mij een routine-verhaaltje in gevallen van aanvraag id-kaart. Misschien heeft TS niet in de gaten dat hij dat formuliertje meegekregen heeft, of heeft zijn moeder dat in haar handtasje gestopt. Maar het lijkt me standaard procedure dat je dat meekrijgt, omdat dat ook een bewijs is om je kaart op te halen.
Ik kreeg ook een formulier toen ik een nieuw paspoort haalde vorig jaar. Maar als TS zegt dat hij niets gekregen heeft dan zal dat wel zo zijn toch?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:08:22 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_42539686
quote:

[..]

Wat een bullargument.

Dus als ik door rood rijd en ik krijg geen bekeuring, kan een ander die hetzelfde gedaan heeft ook geen bekeuring krijgen, want in mijn kleine wereldje heeft het zo gewerkt en dus is dat bij iedereen zo.

Please, blijf asjeblieft in dat wereldje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:26:20 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42544371
quote:

[..]

Ik kreeg níets mee.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Dat zeg ik, Tokkies aan de balie!!
Dank voor de illustratie!

"Sta ik aan de balie, dat mens me me paspoort afpakken, ik zo van: Tering hee!"
Gewoon heel beleefd.
Letterlijk?
"De overheid moet in mijn ogen een deugelijk product geven voor veelvuldig gebruik, hij moet hem elke dag meenemen, en dan kán hij stuk gaan, niet in de lengte, maar in de breedte! Hij vouwt hem niet op ofzo?"

Netjes tekeer gaan..
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef Vogue het volgende:
Die vrouw op het gemeentehuis deed gewoon haar werk. Ok ze had niet zo chagrijnig hoeven zijn en misschien meer uitleg moeten geven. Ik zou dat ook niet pikken. Maar open dan niet zo'n verbitterd topic. Had gewoon ter plekke gereageerd en als ze dan nog niet normaal wilde doen, had haar naam gevraagd. En een brief geschreven naar haar baas oid. Daar heb je haar meer mee dan met dit geklaag.
Verbitterd topic als in achteraf gezien, ik ga er zeker nog mee heen om nog om opheldering te vragen. Ze zijn tot 12 uur open, ik kan niet zomaar een ochtend spijbelen van school..

Nu ik er over na denk. Ik heb zélfs nog gevraagd voor een bewijs?! Was er niet volgens dr

[ Bericht 30% gewijzigd door Rene op 10-10-2006 15:31:31 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:34:02 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_42544713
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:

Nu ik er over na denk. Ik heb zélfs nog gevraagd voor een bewijs?! Was er niet volgens dr
Dan zou ik als ik jou was naar de politie gaan om aangifte te doen van diefstal.
Leg daar uit wat er aan de hand is en ga pas weg als je aangifte hebt gedaan. Mochten er dan problemen komen, heb jij tenminste gedaan wat je kon doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:38:13 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42544901
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was naar de politie gaan om aangifte te doen van diefstal.
Leg daar uit wat er aan de hand is en ga pas weg als je aangifte hebt gedaan. Mochten er dan problemen komen, heb jij tenminste gedaan wat je kon doen.
De politie keek mij ook nogal schaapachtig aan "Ja, hier kunnen we niets mee, ze mocht hem kennelijk innemen? "
Wij zaten daar ook nogal schaapachtig te kijken, want ik wíst dat ze hem konden innemen, maar zonder een bewijsje wat doe je op dat moment? Ja...

Ja, wat moet je dan he
Vrijdag in de rebound...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:39:38 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42544970
Vrijdag ga je toch gewoon je nieuwe ID halen?

Gedoe om niks, dit.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:41:31 #131
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42545044
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Vrijdag ga je toch gewoon je nieuwe ID halen?

Gedoe om niks, dit.
Ik was gewoon benieuwd of ze het zomaar konden doen en als je daar iets mee kan doen. Maar dat het onderwerp nogal op persoonlijk vlak kwam te liggen... wist ik veel.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:42:10 #132
3542 Gia
User under construction
pi_42545069
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik kreeg níets mee.
Dan hoop ik dat je je id-kaart krijgt. Normaal moet je je identificeren voor het verkrijgen van een nieuw persoonsbewijs en dat kan jij niet. Bij mijn zoon stelden ze een heleboel vragen om te controleren of hij wel was wie hij zei te zijn, zoals achternaam moeder, zijn doopnamen, geboortedatum enz.... Want anders kan iedereen wel een id-kaart aanvragen en zeggen dat hij die of die persoon is. Bij een nieuw document, als het oude verlopen is, lever je je oude in als je de nieuwe krijgt. Daarmee identificeer je je dan. Jij hebt niet eens een bewijs. Je kunt niet aantonen dat je Renesite bent.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:43:06 #133
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42545116
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je je id-kaart krijgt. Normaal moet je je identificeren voor het verkrijgen van een nieuw persoonsbewijs en dat kan jij niet. Bij mijn zoon stelden ze een heleboel vragen om te controleren of hij wel was wie hij zei te zijn, zoals achternaam moeder, zijn doopnamen, geboortedatum enz.... Want anders kan iedereen wel een id-kaart aanvragen en zeggen dat hij die of die persoon is. Bij een nieuw document, als het oude verlopen is, lever je je oude in als je de nieuwe krijgt. Daarmee identificeer je je dan. Jij hebt niet eens een bewijs. Je kunt niet aantonen dat je Renesite bent.
Daarom! Ze heeft gewoon enorm verkeerd gehandeld!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:45:53 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_42545233
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik hoop ook wel eens dingen maarja, die ga ik nu maar niet hardop zeggen.

Renesite, ik zou voor de zekerheid nog wel langs de politie gaan, want als er geen aantekening gemaakt is bij de BS dat je je ID al ingeleverd hebt, kunnen ze wel moeilijk gaan doen (met aangifte moeten ze je ID sowieso geven).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:59 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_42545285
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik hoop ook wel eens dingen maarja, die ga ik nu maar niet hardop zeggen.

Renesite, ik zou voor de zekerheid nog wel langs de politie gaan, want als er geen aantekening gemaakt is bij de BS dat je je ID al ingeleverd hebt, kunnen ze wel moeilijk gaan doen (met aangifte moeten ze je ID sowieso geven).
Ze moet niet al te moeilijk gaan doen, maar ik moet zowiezo al voor 10 uur het regelen, anders moet ik werken, dus om 8 uur ben ik de eerste.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 07:31:15 #136
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_42567469
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Daarom! Ze heeft gewoon enorm verkeerd gehandeld!
Je hebt je gewoon laten piepelen en dat wil je niet toegeven en dus geef je haar de schuld.....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_42579963
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Toen was hij 12!! Wie schaft nu een paspoort aan voor een 12-jarige voor het geval hij die de komende 5 jaar misschien eens nodig zou kunnen hebben. Waarvoor? Voor een reis, zonder ouders, naar een land waar je niet met een id-kaart in mag. Hoe groot is die kans?
Nou, onze jongste was drie weken toen ie zijn eerste paspoort kreeg. Toen kon je kinderen nog niet bij beide ouders tegelijk laten bijschrijven.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:51 #138
3542 Gia
User under construction
pi_42584474
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:06 schreef anneja het volgende:

[..]

Nou, onze jongste was drie weken toen ie zijn eerste paspoort kreeg. Toen kon je kinderen nog niet bij beide ouders tegelijk laten bijschrijven.
Waarom zou dat moeten? Bij één van de ouders is toch genoeg. Mijn kinderen staan beide al van jongs af aan bij mij op de pas. Mijn man heeft alleen een id-kaart.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 oktober 2006 @ 18:28:49 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42584552
Als het kind met 1 van de ouders op reis gaat zou het alleen kunnen met degene in wiens pas ze staan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:32:23 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_42584656
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Bij één van de ouders is toch genoeg. Mijn kinderen staan beide al van jongs af aan bij mij op de pas. Mijn man heeft alleen een id-kaart.
Tss, heeft je man niet eens geld voor een paspoort?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')