Je bent het toch met me eens dat dit meer uitzondering dan regel is, of niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:57 schreef anneja het volgende:
[..]
Zitten we niet, alleen met een in het buitenland geboren kind en werk waarbij we af en toe buiten europa moeten zijn.
Nee, waarom de staat dubbel spekken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:06 schreef Gia het volgende:
Alleen had TS geen zin om die ook één aan te schaffen.
Zoals ik al zei: Toch moeilijk, begrijpend lezen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, waarom de staat dubbel spekken?
Maar jouw mening is nu iedereen al wel duidelijk hoor. Hij had gewoon een ID-kaart moeten kopen en niet moeten zeuren en al helemaal niet uit moeten gaan en gewoon bij zijn ouders erop moeten staan en ... en ... en ... en ...
Toch wel grappig dat iedereen daar dan moeite meeheeft, behalve jijzelf.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Toch moeilijk, begrijpend lezen.
Valt wel mee. Er hoeft maar één persoon iets verkeerd te begrijpen en iemand woorden in de mond te leggen die zij niet gezegd heeft en de rest hobbelt er vrolijk achteraan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat iedereen daar dan moeite meeheeft, behalve jijzelf.
Bronquote:Kinderen op reis
Kinderen die niet met hun ouder(s) of voogd reizen, moeten een eigen reisdocument hebben. Het meegeven van het paspoort waarin een kind is bijgeschreven aan een derde waarmee het kind naar het buitenland reist is niet toegestaan. Ook niet in de landen waar de personencontrole is afgeschaft.
Bronquote:Kan ik mijn kind laten bijschrijven op mijn paspoort?
Dat is mogelijk. Kinderen tot 16 jaar kunnen worden bijgeschreven in het paspoort van beide ouders. Bij de aanvraag dienen de kinderen aanwezig te zijn. Van elk kind moet een pasfoto overlegd worden.
Dat wist ik niet. Dacht altijd dat kinderen de pas waarin ze staan bijgeschreven mee mochten nemen.quote:
Had ik niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Lijkt me erg waarschijnlijk dat mams dit dan niet zou vertellen he? Of dat TS dat niet aan mams gevraagd heeft.
Och... Als straks het paspoort breekt word er wel anders gepraat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dacht altijd dat kinderen de pas waarin ze staan bijgeschreven mee mochten nemen.
Ben blij dat jongste niet meewil met schoolreis. Had me anders een id-kaart gekost.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:07 schreef Renesite het volgende:
Wat leven we in een omgekeerde wereld
Denk ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat je hem mee hebt gekregen, ik heb wel de indruk dat het bij jullie in de gemeente vrij gebruikelijk is dat ze geen bewijsje meegeven, anders waren ze em vast niet zo vrolijk gaan pakken.
als je het verhaal uitlegt krijg je geen boete, of je moet wel een hele erge dienstklopper hebben. ts kan er immers niets aan doen dat deze generatie paspoorten van belabberde kwaliteit is. ik weet toevallig dat ts niet de enige is met dit probleem.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Het-is-geen-geldig-legitimatiebewijs-en-dus-krijg-je-een-bekeuring-als-je-aangehouden-wordt.
Welk paspoort?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... Als straks het paspoort breekt word er wel anders gepraat.
Ga je nu ook een post maken, waarin je positief bent over de aardige behulpzame mensen bij de gemeente? Lijkt me wel logisch dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:07 schreef Renesite het volgende:
Wat leven we in een omgekeerde wereld
http://www.renesite.nl/images/pasfotoo.jpgquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:51 schreef Troel het volgende:
Super!
En nou willen we wel die pasfoto zien natuurlijk
Welke supermarkt werkte je ook al weer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.renesite.nl/images/pasfotoo.jpg![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke supermarkt werkte je ook al weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |