Zeker dezelfde gast die meldde dat Ferry de Haan naar Arsenal gingquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
AC Milan haalt wel meer spelers voor de breedte, die circus-medewerker met een Feyenoord-verleden bijvoorbeeld, Harvey Esajas toch? Daarbij is/was oud-Roda JC'er Zjelko Kalac reserve-doelman bij AC Milan, dus waarom Maarten Stekelenburg niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:29 schreef the_undertaker het volgende:
HAHA Stekelenburd in de belangstelling van AC Milan? Dat is wel een heel verlate 1 april grap.
Als een oude keeper hand in hand gaat met topkwaliteit, wat is dan het probleem? Ajax heeft nu al een paar jaar Stekelenburg en daar kunnen ze nog steeds niet van op aan. Dat bedoel ik nou juist te zeggen. Om de een of andere vage reden moet een Ajax-keeper altijd jong en talentvol zijn. Maar waarom zou je een nieuwe Van der Sar willen kweken, als je hem ook gewoon zou kunnen kopen? En nou zeg ik niet dat Van der Sar (of een andere topkeeper met ervaring) graag naar Ajax wil komen, maar volgens mij probeert men het niet eens.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Topkeepers van nu zijn allemaal ouwe lullen. Dida, Barthez, Van der Sar, Kahn, etc etc, etc.
Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga woensdag naar nederland - albanie. Met de trein. waar moet ik er dan uit en wat verder
staquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef piertje2 het volgende:
Wie zit er zaterdag tegen Groningen op 410??
tofquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Op Lombardijen. De rest lopen. Succes, als je op tijd aankomt krijg je van mij een kruisje.
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ach ja
NOOOOITTquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Bijna, een paar lettertjes verkeerd gezet en die spatie moet ook weg.
Ajax!
Kom op, je kunt 't wel
Ontkenningsfasequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie mogen dadelijk geen enkele uitwedstrijd meer bezoeken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
Bijlmer is praktisch naast de Arena. Duivendrecht is ongeveer 10 minuutjes lopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk ik op dat kaartje is het vak nummer 128![]()
maar station bijlmer of duivendrecht kiezen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |