Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:34 schreef Kang-He het volgende:
Defour is een goeie, halen als het kan.
In Belgie vergelijken ze hem wel eens met een jonge Enzo Scifo. Heb je die wel eens zien spelen vroeger?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Nashje het volgende:
Sneijder mag van mij wel vertrekken na dit seizoen. Hij verdient het gewoon om een hogere stap aan te gaan. Hij is Ajax altijd wel trouw gebleven, en dat mag wel beloont worden. Sneijder.
[..]
Jij hebt hem dus zien spelen. Is het echt een goeie? Vergelijkbaar met....?
Toen Cruijff naar Barcelona vertrok zei ie in z'n beste Engels: I don't want to be a thief of my own wallet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder
Een van de weinigen waarvan ik had verwacht tot z'n 25ste bij Ajax te blijven.
hou is opquote:
Ik vond het anders een goede en leuke pot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef -Wolf- het volgende:
ok, interlandvoetbal is dus echt bagger. ik verlang naar Sparta Praha - AJAX.
Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik vond het anders een goede en leuke pot.
alleen die aannamesquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ook. Sneijder is volgens mij echt de laatste stap aan het zetten om echt een topper te worden. Babel groeit ook gigantisch, hij is nog een hele ruwe diamant, maar je ziet hem wel echt stappen vooruit gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=1ea1688NAMQquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
alleen die aannames![]()
Binnenkort maakt ie een goal zoals van der Meyde tegen Roma![]()
Eens. Maar veel mensen balen denk ik er gewoon van dat er dan een week geen Ajax is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef Roeni3 het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo anti-interlandvoetbal is. Ook het Nederlands elftal neemt voor mij altijd een belangrijke en speciale plaats is. De wereld- of Europese beker winnen versus de Champions League verschilt wat dat betreft niet veel van elkaar; het zijn allemaal geweldige voetbalbekers, waar het bovendien ook zo is dat de liefde voor je land (nationale ploeg) en je eigen club helemaal niet zo ver van elkaar hoeven te liggen.
Vind dat hele anti-nationale ploeg idee maar overdreven.
Ja, maar troosteloze EK-kwalificatiepotjes in het oostblok hoeven van mij niet zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:40 schreef Roeni3 het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen hier zo anti-interlandvoetbal is. Ook het Nederlands elftal neemt voor mij altijd een belangrijke en speciale plaats is. De wereld- of Europese beker winnen versus de Champions League verschilt wat dat betreft niet veel van elkaar; het zijn allemaal geweldige voetbalbekers, waar het bovendien ook zo is dat de liefde voor je land (nationale ploeg) en je eigen club helemaal niet zo ver van elkaar hoeven te liggen.
Vind dat hele anti-nationale ploeg idee maar overdreven.
Amen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef twi het volgende:
Voor Ajax voel ik gewoon veel meer dan voor het Nederlands Elftal. Oranje is ook best leuk hoor, maar je kan het toch niet vergelijken.
Maar de mate waarin er op het nationale elftal wordt afgegeven vind ik te ver gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef twi het volgende:
Voor Ajax voel ik gewoon veel meer dan voor het Nederlands Elftal. Oranje is ook best leuk hoor, maar je kan het toch niet vergelijken.
Ach hoe Nederland speelt ook vooral zie ik nog liever Italië Oekraïne als Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar de mate waarin er op het nationale elftal wordt afgegeven vind ik te ver gaan.
Iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef twi het volgende:
Dan heb je gisteravond zeker niet gekeken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach hoe Nederland speelt ook vooral zie ik nog liever Italië Oekraïne als Nederland.
Nee, mijn moeder was jarigquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan heb je gisteravond zeker niet gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |