abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42449371
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?

edit: goedkoopste hotel/jeugdherberg he
Normaal logeer ik bij vrienden/scharrels als ik in Tsjechie ben. Dat is het goedkoopste. Maar op dit moment woont er maar 1 in Praag en haar vriend kan mij niet uitstaan omdat ik vroeger wat met haar had. . Ik neem dus maar een hostel in het centrum van Praag. Kost me wel 700 Kroon (ong. 25 Euro) per nacht voor een eigen kamer.

Probeer hier even: http://www.prague-hotel.ws/prague-hostels-backpackers.asp

Hier heb je een redelijke selectie. Ik zou alleen niet via deze site boeken, maar probeer via google even de website van betreffende hostel te zoeken (Google: hostel naam Praha of Prague).

Check ook of je vooruit moet betalen of niet. Mail ze als je vragen hebt of iets niet snapt. Pension Unitas moet je trouwens niet boeken want die zijn vanaf november een jaar dicht voor verbouwing.

Praag is in districten opgedeeld. Prague 1 & 2 zijn echt in het centrum. Prague 3 ook nog redelijk. Praag 1 & 4 dan zit je rondom het kasteel en Praag 6 is ten noord-westen van het centrum en daar zitten veel studenten. Daar kun je ook nog voor goedkope studentenhostels kijken, maar veel zijn alleen maar in de zomer beschikbaar.

Als je nog vragen heb, aarzel niet om te vragen. .

Stadion van Sparta Praag zit in Praag 7, maar dat is ten noorden van Praag 2 over de rivier. Niet heel ver ofzo.
pi_42449917
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geen wereldramp ofzo, integendeel.
Mis je inderdaad vrij weinig aan. Rosales is nog maar zelden bepalend geweest voor het resultaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42450295
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour

Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
pi_42450327
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour

Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
pi_42450635
is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:43:15 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42450641
Praag is een hele leuke stad, zat te doen, en niet duur .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42450896
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:42 schreef WinnarJ het volgende:
is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
Gij onwetende! Je moest eens weten wat er zich achter gesloten deuren afspeelt in die stad! .
pi_42451119
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
Dan zou ik Defour nog niet halen omdat hij bij lange na niet goed genoeg is en geen ervaring heeft.
pi_42451138
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
Beetje tegenstrijdig dat bericht ja aangezien Ten Cate ook altijd heeft geroepen dat ie een 2de Gabri wil.
pi_42451254
Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:26:07 #41
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42451600
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef Maximianus het volgende:
Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
Roger lekker chagrijnig "Laat me met rust "
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:03:59 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42452530
En terecht, wat een idioten

Gabri is wel geweldig slim Paella komt uit Valencia, laat Roger het maar doen want die komt van Villarreal
pi_42452916
We gaan wel meeten Wolf, laat ik je die club zien op dat Old Town Square
pi_42453425
Roger: "Laat me alsjeblieft met rust".

Die opmerkingen aan het begin van het seizoen dat hij zo'n chagrijnige zak zou zijn omdat hij nooit lacht, klopt nog ook dus.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:34:18 #45
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_42454740
Defour is een goeie, halen als het kan.
pi_42454786
Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:47:32 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42455068
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef BobbyHill het volgende:
Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
Na een training

Je ziet Huntelaar ook die mosselen ofzo erin flikkeren en dan snel weer weg (willen) lopen Ogararu idem dito. Rot op met je paella joh

En Defour valt nu natuurlijk niet meer te halen. Standard zal gewoon de hoofdprijs vragen. En terecht, ze hebben de hoon van de zaak Defour samen met Steven aangekocht voor zo'n 2 miljoen. Nieuw goed contract aangeboden, en hij is daar neem ik aan een van de toekomstige pilaren van de club. Veel minder dan 8 miljoen zal 'ie echt niet moeten kosten, en dan kan je beter straks verder gaan met Maduro, Schilder, Sarpong, Emanuelson en Anita op het middenveld wat talenten betreft. Linksback kopen
pi_42455164
Zucht, Sneijder gaat niet weg.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 15:53:45 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42455249
Denk niet dat de kans groot is dat Sneijder nog een jaar blijft hoor. Z'n contract loopt nog tot 2009, dus die moet in 2007 verkocht worden, of dit jaar verlengd.
pi_42455407
Zo ff kaartjes gekocht voor 413 AJAX-P$V vanochtend om 9 uur
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:13:59 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42455717
Heb ook weer een weeksalaris er doorheen gemieterd vandaag met Ajax-ADO (beker), Ajax-Austria en Ajax-Espanyol...
Gourmetten of steengrillen?
pi_42455743
oh fuck, da's vandaag al, die verkoop.
pi_42456480
quote:
7/10/2006 - Staat Sneijder al open voor een transfer?
(Gepost door P.)

BRON: NRC op AN

Wesley Sneijder, die onlangs zijn contract verlengde en aangaf niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, laat in de NRC optekenen dat een vertrek zeker niet uitgesloten is. „Het is tijd voor een volgende stap. Maar ik neem geen overhaaste beslissingen. Ik doe het pas als ik voel dat ik er rijp voor ben en als de club mij bevalt. Barcelona zou het mooiste zijn. Ik zit er dicht tegenaan om weg te gaan. Ik wil me ontwikkelen. Ik heb bijgetekend omdat ik wilde rijpen bij Ajax. Dat gevoel is er nog, maar kan snel veranderen.”, aldus Wesley Sneijder.
Sneijder toch snel weg vrees ik. Het lieft wel na dit seizoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42458020
Ook VI.nl meldt het contact van Ajax met Defour nu.
quote:
'Ajax is Steven Defour nog niet vergeten'

7/10/2006 16:28

Ajax greep afgelopen zomer na veel getouwtrek naast Steven Defour. Maar daarmee is de achttienjarige Belgische belofte niet uit beeld geraakt.

Het Belang van Limburg meldt dat Ajax contact heeft gezocht om de banden aan te halen. 'Ajax heeft inderdaad gebeld', bevestigt de middenvelder van Standard Luik. 'Het is leuk om te weten dat de club mij nog niet is vergeten.'

De transfer ketste afgelopen zomer af omdat RC Genk, de toenmalige werkgever van het talent, niet wilde meewerken. Defour dwong toch een vertrek af omdat hij dreigde een beroep te doen op een sportwet uit 1978.

Standard hapte snel toe, troefde onder meer Feyenoord af en lijfde hem voor bijna twee miljoen euro in. Dit seizoen speelde Defour acht duels in de Eerste Klasse, waarvan zeven als basisspeler. Scoren deed hij nog niet.
En het zou doodzonde zijn als Sneijder straks weggaat. Enige positieve is dan dat je er een hele flinke smak geld voor kan krijgen...
pi_42458730
Als Sneijder weggaat gewoon Boutahar gratis oppikken. Dan kunnen Boutahar en Perez (evt. nog Roger), met daaronder de talentjes uit eigen jeugd, uitmaken wie de nieuwe spelverdeler moet worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42458761
Boutahar. Boukhari de 2de.
pi_42458824
Boutahar is niet echt een waardige vervanger lijkt me.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42458825
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef Radegast het volgende:
Boutahar. Boukhari de 2de.
Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
pi_42458920
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
Niet omdat ze allebei Marokkaans zijn, maar omdat ik denk dat Boutahar net als Boukhari geen Ajax-materiaal is. Plafond subtop-eredivisie. Geen meerwaarde voor Ajax. Geef dan maar eigen jeugd de kans.
pi_42458930
Ik heb ook weinig vertrouwen in Boutahar. Hij lijkt me te licht voor Ajax?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')