Normaal logeer ik bij vrienden/scharrels als ik in Tsjechie ben. Dat is het goedkoopste. Maar op dit moment woont er maar 1 in Praag en haar vriend kan mij niet uitstaan omdat ik vroeger wat met haar had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?
edit: goedkoopste hotel/jeugdherberg he
Mis je inderdaad vrij weinig aan. Rosales is nog maar zelden bepalend geweest voor het resultaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen wereldramp ofzo, integendeel.
Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour![]()
Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour![]()
Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Gij onwetende! Je moest eens weten wat er zich achter gesloten deuren afspeelt in die stad!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:42 schreef WinnarJ het volgende:
is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
Dan zou ik Defour nog niet halen omdat hij bij lange na niet goed genoeg is en geen ervaring heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
Beetje tegenstrijdig dat bericht ja aangezien Ten Cate ook altijd heeft geroepen dat ie een 2de Gabri wil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
Roger lekker chagrijnigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef Maximianus het volgende:
Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
Na een trainingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef BobbyHill het volgende:
Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
Sneijder toch snel weg vrees ik. Het lieft wel na dit seizoen.quote:7/10/2006 - Staat Sneijder al open voor een transfer?
(Gepost door P.)
BRON: NRC op AN
Wesley Sneijder, die onlangs zijn contract verlengde en aangaf niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, laat in de NRC optekenen dat een vertrek zeker niet uitgesloten is. „Het is tijd voor een volgende stap. Maar ik neem geen overhaaste beslissingen. Ik doe het pas als ik voel dat ik er rijp voor ben en als de club mij bevalt. Barcelona zou het mooiste zijn. Ik zit er dicht tegenaan om weg te gaan. Ik wil me ontwikkelen. Ik heb bijgetekend omdat ik wilde rijpen bij Ajax. Dat gevoel is er nog, maar kan snel veranderen.”, aldus Wesley Sneijder.
En het zou doodzonde zijn als Sneijder straks weggaat. Enige positieve is dan dat je er een hele flinke smak geld voor kan krijgen...quote:'Ajax is Steven Defour nog niet vergeten'
7/10/2006 16:28
Ajax greep afgelopen zomer na veel getouwtrek naast Steven Defour. Maar daarmee is de achttienjarige Belgische belofte niet uit beeld geraakt.
Het Belang van Limburg meldt dat Ajax contact heeft gezocht om de banden aan te halen. 'Ajax heeft inderdaad gebeld', bevestigt de middenvelder van Standard Luik. 'Het is leuk om te weten dat de club mij nog niet is vergeten.'
De transfer ketste afgelopen zomer af omdat RC Genk, de toenmalige werkgever van het talent, niet wilde meewerken. Defour dwong toch een vertrek af omdat hij dreigde een beroep te doen op een sportwet uit 1978.
Standard hapte snel toe, troefde onder meer Feyenoord af en lijfde hem voor bijna twee miljoen euro in. Dit seizoen speelde Defour acht duels in de Eerste Klasse, waarvan zeven als basisspeler. Scoren deed hij nog niet.
Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef Radegast het volgende:
Boutahar. Boukhari de 2de.
Niet omdat ze allebei Marokkaans zijn, maar omdat ik denk dat Boutahar net als Boukhari geen Ajax-materiaal is. Plafond subtop-eredivisie. Geen meerwaarde voor Ajax. Geef dan maar eigen jeugd de kans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat ze allebei Marrokaans zijn? Dat is de enige vergelijking die ik zie eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |