Nou inderdaad, altijd vast prik op de zaterdagavond met daarvoor, als ik het goed heb, Jules Unlimted en daarna Unit 13. Dat waren nog eens leuke avonden voor de tv.quote:
Hier precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, zonder Coen was het inderdaad niet zo leuk meer. Daarvoor was het iedere zaterdagavodn vaste prik
Anna en Rik Bol inderdaad. die zijn inderdaad uit de serie geschreven en vervangen door de kleinkinderen van een neef van Opa Bol. Rogier meen ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:18 schreef L-IS het volgende:
Je had toch ook Anna Bol en haar broer die later vervangen werden? Of was dat een andere serie
Klopt als een Bus...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anna en Rik Bol inderdaad. die zijn inderdaad uit de serie geschreven en vervangen door de kleinkinderen van een neef van Opa Bol. Rogier meen ik.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef oor het volgende:
veel gekeken vroeger. inderdaad was het toen wel tof
Ja toen werd het een stuk minder leuk maar nog steeds vermakkelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anna en Rik Bol inderdaad. die zijn inderdaad uit de serie geschreven en vervangen door de kleinkinderen van een neef van Opa Bol. Rogier meen ik.
Volgens mij is die serie geflopt en zijn er daarna nog een aantal afleveringen van Oppassen gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja toen werd het een stuk minder leuk maar nog steeds vermakkelijk
Toen Opa Bol verhuiste naar een ander huis en het bergen binnen ging heeten toen ben ik echt afgehaakt.
Of er daarna ook nog uitzendingen zijn geweest van oppassen weet ik niet maar Harry kwam nog wel een paar keer voorbij en in siezoen 2 van Bergen binnen was Opa Boll opeens verdwenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is die serie geflopt en zijn er daarna nog een aantal afleveringen van Oppassen gemaakt.
Vond het ook altijd en geweldige seriequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef Bravebart het volgende:
Altijd op zaterdagavond op de bank kijken, wat een tijd
-edit- Volgens mij moet er nog een p'tje in de TT
Precies jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef Sylv3r het volgende:
Oppassen droeg absoluut bij aan mijn zaterdagavondgevoel, samen met Jules Unlimted![]()
Mag tochquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:
HArrie elke keer: Teeeeeeeeeeeeering
Dat eerste klopt, het tweede denk ik niet. Dat geflopte heette iets van Bergen Binnen en was verre van grappig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij is die serie geflopt en zijn er daarna nog een aantal afleveringen van Oppassen gemaakt.
Nah, weet ik niet. Kijk, iemand als Coen Flink is gewoon niet te vervangen, maar ik vond t toch nog wel leuk daarna.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:57 schreef FredvZ het volgende:
na het overlijden van Coen hadden ze gewoon moeten stoppen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:04 schreef -Lillith- het volgende:
Was altijd leuk. Harry woont bij mij in de buurt. Hoe vaak er niet door het winkelcentrum werd geroepen "Teeeeeriingg Harry" Aan het eind was de serie gewoon niet leuk meer. Die zus van opa Buys was trouwens wel grappig...
Nee het is later verder gegaan hoor alleen met andere kinderen erin enzo en dacht ook nog met 1 opaquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:07 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, het tweede denk ik niet. Dat geflopte heette iets van Bergen Binnen en was verre van grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |