Hoezo? Ik wist niet dat de mannen voor haar in de rij stonden???(Niet lullig bedoeld hoor, Mieke schat;))quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Joyce die gaat zeiken over haar criminele tuigneefje.
Nou ... Juniman heeft zijn maten verraden en dat vinden ze doorgaans niet zo plezant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef DeTolk het volgende:
Ik had wel verwacht dat Gyman z'n matties Smee in elkaar zouden slaan .
That's my girl!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze heeft Juniman eens flink de waarheid gezegd en ze heeft naar de politie gebeld om 'm aan te geven.
Ja, ze heeft goed opgelet, bij puppycursus...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lekker, hè, potige girls!? Njammnjamm!
Puppy's Powerrrrrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Ja, ze heeft goed opgelet, bij puppycursus...
Gebrek aan bewijs...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een poosje minder gekeken (en doe ik nog steeds) omdat ER nu gelijk loopt met OnM. Kan iemand mij vertellen hoe Marnix weer op vrije voeten is gekomen?
Jep.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Puppy's Powerrrrrrrrrrrr?
Scooby Doo
Wat doen al die vrouwen toch in de Muiderpoort? Is dat geen uitnodiging tot een groepsverkrachting ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is naar dat schavot van Gyman gegaan, heeft ;m daar de waarheid gezegd en toen in bijzijn van hem de politie gebeld.
Als je ziet hoe men uit de TBS kan wandelen is het niet zo vreemd dat Dr. van Nix alweer vrij is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een poosje minder gekeken (en doe ik nog steeds) omdat ER nu gelijk loopt met OnM. Kan iemand mij vertellen hoe Marnix weer op vrije voeten is gekomen?
Lijkt me vrij onzinnig eigenlijk. Het grootste bewijs is dat de verdachte bekend niet?quote:
Misschien moeten die schoolmutsen van Esmee er eens naar toe? Worden die kippen ook eens vrouwen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Wat doen al die vrouwen toch in de Muiderpoort? Is dat geen uitnodiging tot een groepsverkrachting ofzo?
Speaking off, in de aflevering van vorige week vrijdag:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
Krijgen we nog een groepsverkrachting met Joyce?
Prachtige carriere...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
'Carlo' mag politieagentje spelen in Grijpstra & De Gier.![]()
Benieuwd of dat überhaupt wat uitmaaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is naar dat schavot van Gyman gegaan, heeft ;m daar de waarheid gezegd en toen in bijzijn van hem de politie gebeld.
Ze lijken meer thuis te rond te hangen dan in het Azbquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:07 schreef Canisfire het volgende:
Wat me trouwens opvalt in onm gaan de mensen die in een groepshuis wonen teminste wel als huisgenoten met elkaar om en ze zijn ook eens tegelijk tijd thuis.
Dat kan je zinds de brand in scala van gtst niet meer zeggen.
Ilyas zoekt nog uit waar hij de boel moet dichtkitten!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Ludger het volgende:
Ze lijken meer thuis te rond te hangen dan in het Azb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |