JPquote:Als zich een man aandient voor wie ze kan zorgen, grijpt ze die kans met beide handen aan.
Zit in haar aard.quote:
Ze behandelen de ONM-kijker weer als een totaal debiel die alleen maar Talpa kijkt. Alsof we Dionne nog vergeten zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
JP
en maf idd dat Sarah nu een andere rol gaat spelen, ik dacht dat ze wel als Dionne terug zou komen. Maar 't is wel 'n leuk meid en ze speelt oke, dus ik zie weinig probleem...
als die Moll maar enigszins op Jorinde lijkt, mag ze wegblijven....
niet dat het veel uitmaakt, ik zie maar 10 min. per week ofzo![]()
![]()
er is ook nog 'n broertje Chronis (die zat in dezelfde tijd als Iwana bij KvKquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
Ze behandelen de ONM-kijker weer als een totaal debiel die alleen maar Talpa kijkt. Alsof we Dionne nog vergeten zijn.
Lig je net als Victor in het mortuarium, laten ze je verdomme nog iets doorslikken.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
lekker dan, ben je opgenomen in 't AZB, halen ze niet eens even 't bloed van je gezicht
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Hoe kan je nu op een trein springen, als die stroomkabels erboven hangen?
quote:Problemen bij treinverkeer Utrecht
Het treinverkeer rond Utrecht CS is de hele avond ontregeld geweest, na een storing die alle treinen van en naar Utrecht stillegde. Na 20.00 uur kwam het treinverkeer weer langzaam op gang, maar er vallen nog veel treinen uit.
Door een computerstoring vielen eerst de intercity's uit en later ook alle andere treinen. Op Utrecht CS en andere stations stonden duizenden reizigers te wachten. In Gouda viel het treinverkeer tegelijkertijd uit door een storing bij de wissels en seinen.
quote:
Ja dat vind ik ook gek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:25 schreef Airelle het volgende:
Sinds wanneer mag je zomaar de rol van advocaat spelen? Ze is het ooit geweest (meer dan tien jaar geleden) dan zit ze nu toch niet meer bij de Orde van Advocaten.
(jaja soaps zijn niet echt, maar toch)
ai zus, je studie gaat de soaps bederven...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:25 schreef Airelle het volgende:
Sinds wanneer mag je zomaar de rol van advocaat spelen? Ze is het ooit geweest (meer dan tien jaar geleden) dan zit ze nu toch niet meer bij de Orde van Advocaten.
(jaja soaps zijn niet echt, maar toch)
Whaha, het wordt alleen maar erger dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai zus, je studie gaat de soaps bederven...![]()
ik voel met je mee hoor, hoe meer kennis je hebt, hoe meer fouten je ziet [vakgebied-technisch dus]![]()
quote:Eisen in Nederland
Wie zich in Nederland als advocaat wil vestigen, moet een verzoek tot beëdiging doen aan de rechtbank in het gebied waar hij zich wil vestigen. Een advocaat mag gedurende de eerste drie jaren niet zelfstandig zijn beroep uitoefenen, maar is dan als advocaat-stagiaire werkzaam onder begeleiding van een ervaren advocaat als patroon. Wanneer de beëdiging heeft plaatsgevonden, wordt de advocaat ingeschreven op het tableau van de plaatselijke rechtbank. Om beëdigd te worden gelden specifieke wettelijke eisen, waaronder de eis dat een universitaire juridische opleiding met succes is gevolgd.
De advocatenwet regelt het beroep van advocaat. De advocaat is verplicht lid van de Nederlandse Orde van Advocaten, welke organisatie bevoegd is nadere regels te stellen aan de beroepsuitoefening, zoals in het kader van de inrichting van diens financiele administratie en de verplichte beroepsverzekering. De advocaat dient zich ook te houden aan specifieke gedragsregels en kan bij overtreding daarvan in het ergste geval uit het beroep worden gezet. De advocaat is verplicht zich jaarlijks te laten bijscholen en wordt daarop gecontroleerd.
Een advocaat is in beginsel ook procureur. Als procureur is hij bevoegd schriftelijke processtukken in te dienen bij het gerecht waarbij hij is ingeschreven. De functie van procureur is uit de tijd geraakt en zal in Nederland worden afgeschaft.
nou ja, je deed toch Rechten?! dus vandaar....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Airelle het volgende:
Wat nou studie?!--> Wikipedia will do...
Ja, maar ik wist het daarvoor ook al wel. Maar je hebt gelijk hoor en het is erg interessantquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, je deed toch Rechten?! dus vandaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |