quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
ik zie hoor alleen maar vogels en bomen....
Nee, nu gaan we weer naar het water kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:33 schreef arnold-d het volgende:
en nu moet die worden opgegeten door een leeuw :![]()
oo visjes?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, nu gaan we weer naar het water kijken.![]()
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=8811551493740102634&hl=en-GBquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:33 schreef arnold-d het volgende:
lolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=8811551493740102634&hl=en-GB
Zoals dat?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
* kijkt op klok* .. al een half uurDat hou ik zelfs niet vol met een normaal tv programma!
Ja, .. het is Jezus die zegt dat hij van je houd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef Orealo het volgende:
hoor je dat.
Hahahahahquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoals dat?
geniaal filmpje, goede soundtrackquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:33 schreef arnold-d het volgende:
is denk ik mn maagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:48 schreef Da_Ripper het volgende:
volgens mij hoorde ik iets grommen
zit je ook te wachten op een leeuw uit de bosjes, of een krokodil uit het waterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:49 schreef sieske het volgende:
dat grommen zijn die buffels zelf. Ik heb ook al een paar gedacht: nu gebeurt het. Niet dus!!!!!
geluid is flink versterkt. Als ze door het water lopen hoor je dat ook vet goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:53 schreef sieske het volgende:
wat maken die beesten een herrie zeg!!
ok geen vallende ster, wat zijn die lichtjes die langsvliegen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:54 schreef imported_sphinx het volgende:
jah, en takkeherrie, en een vallende ster!
Is dezelfde volgens mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:27 schreef Isegrim het volgende:
Hij doet het hier niet.
Kijk nu naar die met die buffels. Teringherrie daar zeg.
een aapquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
wie bestuurd die cam dan?
gemist...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:57 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is dit nou echt of niet... zag net weer een aap
vuurvliegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hehe, zag net een vallende ster. Mag ik nu een wens doen?
Dus ik mag geen wens doen?quote:
Nee, want ik heb al een wens gedaan dus die van jou komt toch niet uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus ik mag geen wens doen?![]()
Maar het is mijn verjaardag, dus mijn wens komt lekker toch wel uit. Vallende ster of niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al een wens gedaan dus die van jou komt toch niet uit.![]()
Owh, en dus moet ik je nog gaan feliciteren ook?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar het is mijn verjaardag, dus mijn wens komt lekker toch wel uit. Vallende ster of niet...![]()
enne deze "cam"gaat tenminste lekker lang doorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een herrie
Voor een cd met die geluiden betaal je 20 euro
Dank je wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Owh, en dus moet ik je nog gaan feliciteren ook?
Doe ik lekker niet!![]()
Naja, oke dan maar..
Gefeliciteerd GWS!! Dat je wens maar uitkomt![]()
Als iemand MIJ 20 euro geeft, wil ik er best een uurtje naar luisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een herrie
Voor een cd met die geluiden betaal je 20 euro
nee dat was je moederquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:31 schreef Drifter__ het volgende:
Liep daar net een tyrannasaurus op de achtergrond?????![]()
Ik nu ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oe, oe, oe, ik zag wat!![]()
Een vuurvliegje...![]()
Ik zag emquote:
Hier niks aan de hand.quote:
Die koddige staartjesquote:
volgens mij is et een cam die een beetje geautomatiseerd isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil echt weten wie er nou toch de hele dag die camera zit te bedienen.
Had ik ook al aan gedacht idd, maar ik wist niet of zoiets bestond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:05 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij is et een cam die een beetje geautomatiseerd is
inzoomen bij beweging
automatisch volgen
en als er niks gebeurd naar de oorspronkelijks stand terug
Misschien is er wel een internetpagina waar de webcam te besturen is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:05 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij is et een cam die een beetje geautomatiseerd is
inzoomen bij beweging
automatisch volgen
en als er niks gebeurd naar de oorspronkelijks stand terug
Ik hoor zoveel...quote:
De noordpool ligt ook direct boven Europa, maar daar wordt het tijden niet donker. Het gebied zal dus ook qua afstand ongeveer even ver van de evenaar verwijderd liggen als ons gebied PLUS dat het in hetzelfde tijdzone ligt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:38 schreef U het volgende:
das wel logisch aangezien Afrika direct onder Europa ligt en nauwelijks tijdsverschil heeft dus
Misschien kunnen ze inzoomen op een spin ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil eem roofdier
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:36 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Zoals dat?
Heb je ook gelijk in (dacht ik ook aan, maar zover wou ik nog niet gaan, wou alleen even aangeven dat 't niet in zuid-amerika of azie wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
De noordpool ligt ook direct boven Europa, maar daar wordt het tijden niet donker. Het gebied zal dus ook qua afstand ongeveer even ver van de evenaar verwijderd liggen als ons gebied PLUS dat het in hetzelfde tijdzone ligt.
Correct me if I'm wrong.![]()
bron: africamquote:Nkorho Pan is brought to you by Africam.com, ranked as one of the top African wildlife sites on the web. We pioneered the live web cam industry in Africa back in 1998 when we broadcast live images from some of the wildest places on the continent. This was a world first and fast gained popularity world wide. Technology has moved on and we are proud to bring you the first of our live streaming cameras on the Africam Wildlife Channel.
Nkorho Pan is a natural water hole in the prestigious Sabi Sands Private Game Reserve, in South Africa. Nkorho pan is named after Nkorho bush Lodge which gets it name from the Shangaan derivative for the call of the yellow-billed hornbill, a common and unusual looking bird from this area.
wie zoekt et ff met google earthquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef U het volgende:
Inderdaad is het Zuid-Afrika:
[..]
bron: africam
ik heb deze film al eens gezien, zo meteen komt er een leeuw en dan is het geen hertje meerquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb deze film al eens gezien, zo meteen komt er een leeuw en dan is het geen hertje meer![]()
daar zit ik idd ook op te wachten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb deze film al eens gezien, zo meteen komt er een leeuw en dan is het geen hertje meer![]()
of gewoon een reservaat, domboquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:08 schreef Isegrim het volgende:
"Private Game Reserve" - dat klinkt als zo'n reservaat waar rijke westerlingen grote beesten mogen afknallen tegen betaling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |