vuurvliegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hehe, zag net een vallende ster. Mag ik nu een wens doen?
Dus ik mag geen wens doen?quote:
Nee, want ik heb al een wens gedaan dus die van jou komt toch niet uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dus ik mag geen wens doen?![]()
Maar het is mijn verjaardag, dus mijn wens komt lekker toch wel uit. Vallende ster of niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al een wens gedaan dus die van jou komt toch niet uit.![]()
Owh, en dus moet ik je nog gaan feliciteren ook?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar het is mijn verjaardag, dus mijn wens komt lekker toch wel uit. Vallende ster of niet...![]()
enne deze "cam"gaat tenminste lekker lang doorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een herrie
Voor een cd met die geluiden betaal je 20 euro
Dank je wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Owh, en dus moet ik je nog gaan feliciteren ook?
Doe ik lekker niet!![]()
Naja, oke dan maar..
Gefeliciteerd GWS!! Dat je wens maar uitkomt![]()
Als iemand MIJ 20 euro geeft, wil ik er best een uurtje naar luisteren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een herrie
Voor een cd met die geluiden betaal je 20 euro
nee dat was je moederquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:31 schreef Drifter__ het volgende:
Liep daar net een tyrannasaurus op de achtergrond?????![]()
Ik nu ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oe, oe, oe, ik zag wat!![]()
Een vuurvliegje...![]()
Ik zag emquote:
Hier niks aan de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |