Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je zou d'r wel neuken.....
Right.....quote:
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
ze is echt wel lekker hoorgeen nivo-paris maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Misschien...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef BobRooney het volgende:
Als ze voor je bukt, dan stop je hem er echt wel in...zeikerd
Die drie dames die je nu noemt zijn wel geil!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik ben wel vaker een uitzondering wat dat betreft geloof ik. Tatjana, Pamela, Britney, ik kan het er allemaal niet van afzien hoor.
Sukkel! Wel die plank van een Paris en geen Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!![]()
Paris![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris![]()
Maar dat is dan weer een pluspunt van Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
Same here, hoewel ik Britney vroeger best wel knap vond. Maar verder vind ik al die celebrities weinig aan. Ik ben meer zo iemand die op the girl next door valt zeg maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik ben wel vaker een uitzondering wat dat betreft geloof ik. Tatjana, Pamela, Britney, ik kan het er allemaal niet van afzien hoor.
Ja, en ze heeft kleine tettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
ja dit wijf is natuurlijk zo lelijk als de nacht![]()
Komt door al dat deepthroatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind haar schorre stem wel wat sensueels hebben
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die drie dames die je nu noemt zijn wel geil!!!![]()
![]()
![]()
verkapte homo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb paris geneuktquote:
Als je denkt dat je alles al gehad hebt...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef Robocock het volgende:komt zijn ware aard wederom naar boven
![]()
Hoe durf je nog te ontkennen dat je graag mannen anaal kapot maakt![]()
Er zit iets fout in je gaydar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
Aan L-IS, en _GdR_, jullie zijn onbenullen zonder smaak!
Jullie zijn tevens een stel kontenbonkers 1e klas!![]()
Beter vraag je wie dat niet gedaan heeft.quote:
Vrouwen met schaamhaar op het hoofdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
ja dit wijf is natuurlijk zo lelijk als de nacht![]()
die tieten van dr zijn gewoon nep hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter vraag je wie dat niet gedaan heeft.
Maar OT: Katja is echt wel een lekker wijf. En niet zo plastic en nep als al die Amerikaanse hoeren. En ze heeft ook helemaal geen kleine tieten. Ze is gewoon lekker naturel lekker.
Toch blijft ze lekker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
die tieten van dr zijn gewoon nep hoor![]()
Wil je Katja niet ruilen voor Britney?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef RickoKun het volgende:
ik paris, ik katja, nu zijn jullie beiden boosch!
Nee, het niveau van Katja ligt duidelijk hogerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
En allebei een natte plek in je broekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch blijft ze lekker.![]()
En ze komt ook nog eens natuurlijk en normaal over. Lijkt me in ieder geval geen aanstelster.
Maar goed, jij Paris, ik Katja. Zijn we allebei tevreden.
Inderdaad, of Delta Goodrem of Lucie Silvasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Doe mij Emma Bunton maar!!!![]()
Dat is pas een mooie, leuke, geile etc. vrouw!!!![]()
Jep!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, of Delta Goodrem of Lucie Silvas![]()
ik diarree op katja, ik gigantische drol op paris, nu zijn ze beiden bevuild.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef RickoKun het volgende:
ik paris, ik katja, nu zijn jullie beiden boosch!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jep!!!
Goede smaak heb jij man!!!![]()
Delta Goodrem!![]()
"It's fantastic, all of plastic"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
FF snel een plaatje:
[afbeelding]
Dit si toch goud??![]()
![]()
![]()
Delta is geen plastic hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
"It's fantastic, all of plastic"
[afbeelding]
helaas is dat alweer meer dan 10 jaar terug.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
"It's fantastic, all of plastic"
[afbeelding]
fucking clown.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
FF snel een plaatje:
[afbeelding]
Dit si toch goud??![]()
![]()
![]()
+893982 voorspelbaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:09 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Wat is nou weer een 'gaydar'?
Dat jij zo'n term kent pleit niet bepaald voor je, nicht!![]()
Ja voorspelbaar, weet ik, maar wat is het dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef L-IS het volgende:
[..]
+893982 voorspelbaar
Ik ben zeker over mijn hetrosexuele geaardheid, dan durf ik best homowoordjes te gebruiken..
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaydarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja voorspelbaar, weet ik, maar wat is het dan?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaydar
Snap echt niet waarom er meteen gezegd wordt dat iemand homo is als iemand zegt dat ie een overhypede sloeri niet mooi vind.
Ik snap echt niet waarom je iemand overhyped en sloeri moet noemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaydar
Snap echt niet waarom er meteen gezegd wordt dat iemand homo is als iemand zegt dat ie een overhypede sloeri niet mooi vind.
Be nice, be Nawien, be succesfulquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je iemand overhyped en sloeri moet noemen
Dat je een andere smaak hebt primamaar laat het daarbij.... wees liev
Wie de bal kaatst... maar goed, je hebt gelijk, sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je iemand overhyped en sloeri moet noemen
Dat je een andere smaak hebt primamaar laat het daarbij.... wees liev
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst... maar goed, je hebt gelijk, sorry![]()
wat een lang been in verhouding met het lichaam!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind haar wel lekker
TS zijn vriendin is zeker lekkerder ?
INDERDAAD!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sukkel! Wel die plank van een Paris en geen Katja![]()
Mensen met zogenaamd heel erg kieskeurig zijn, allemaal een excuus omdat ze nooit een vrouw hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach dat is ook maar een mening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ben het geheel met TS eens. Het enige wat Katja wel is, is nietszeggend, overschat en talentloos (zelfde geldt overigens voor haar zus). Kortom, een grote mislukking van moeder natuur.
Katja doet me denken aan zo'n zielig halfverlamd hondje dat van onderen heel dun is en van boven heel breed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef Racist het volgende:
http://members.fortunecity.com/froukje/pictures/katja.htm
HOMO!
oh zo een!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef theepot het volgende:
[..]
Katja doet me denken aan zo'n zielig halfverlamd hondje dat van onderen heel dun is en van boven heel breed.![]()
Die van mij in ieder geval welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind haar wel lekker
TS zijn vriendin is zeker lekkerder ?
En Delta Goodrem!quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die van mij ook!!!![]()
Ps. Delta Goodrem![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Taurus het volgende:
Ze is mooi en try before you die is best 'n leuk programma.![]()
Google?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef RickoKun het volgende:
wtf is een delta goodrem.
heb je soms ook een epsilon badgasgever?
Ja want Paris is wel superintelligent vergeleken met Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef RickoKun het volgende:
Hmm, ik weet niet wat voor drugs je gebruikt, maar KATJA is echt wel 10x beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die van mij ook!!!![]()
Ps. Delta Goodrem![]()
Dus jij geeft af op Katja omdat ze dom zou zijn, een lelijk hoofd zou hebben en siliconentieten, maar toch adoreer je Britney Spears. Ik denk dat ik je alleen maar hypocriet kan noemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou dat is persoonlijk dan. Ik vind Katja 10x niksquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat voor drugs je gebruikt, maar KATJA is echt wel 10x beter![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dat is persoonlijk dan. Ik vind Katja 10x niks
Ik val gewoon niet op dat typequote:
En waarom zou dat niet kunnen?quote:
Ik mag toch hopen dat Delta haar artiestennaam is. Zo noem je je kind toch niet, "driehoek".quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef RickoKun het volgende:
Ze heet echt zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:15 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Delta haar artiestennaam is. Zo noem je je kind toch niet, "driehoek".![]()
En welke vorm heeft de letter delta? Juist...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef BobbyB het volgende:
En Delta is niet persé een driehoek hoor, gewoon een letter uit het Griekse alfabet -> D
Jan, Piet, Klaas, Katja zijn daarentegen wel mooie namenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:30 schreef m021 het volgende:
[..]
En welke vorm heeft de letter delta? Juist...
En dan nog; ik zou niet zeggen dat "D" een mooie naam is.![]()
Jan en Piet komen van Johannes en Petrus, de apostelen. Ook daar zit dus een betekenis achter, zij het een stuk minder voor de hand liggende.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jan, Piet, Klaas, Katja zijn daarentegen wel mooie namenDaar zit verder geen betekenis achter (het kan niet vertaald worden oid) dus zoekt niemand er iets achter.
Je hoeft niet overal een betekenis achter te zoeken, het gaat om de naam... net als dat Destiny topic toen. Als je alles gaat vertalen naar de betekenis is nergens meer een zak aan.
Ookal heeft de letter Delta een vorm van een driehoek, dat is niet de betekenis
En waar komen de namen Johannes en Petrus dan weer vandaan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef m021 het volgende:
[..]
Jan en Piet komen van Johannes en Petrus, de apostelen. Ook daar zit dus een betekenis achter, zij het een stuk minder voor de hand liggende.
Maar bij sommige namen ontkom je gewoon niet aan associatie met de betekenis. Als je in een Engelstalig gebied je kind Destiny noemt, is dat hetzelfde als je kind hier Noodlot noemen. Of Chastity; Kuisheid. Ook delta is een gewoon Engels woord (een leenwoord weliswaar), betekenend, jawel, driehoek....
Heb je ooit iemand ontmoet die Barabas heette?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En waar komen de namen Johannes en Petrus dan weer vandaan?
Niet ontmoet nee, maar het is met dubbel bquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:33 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
Heb je ooit iemand ontmoet die Barabas heette?![]()
Nee, waarom niet?
Okeequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:00 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ontopic graag over die gare snol!![]()
Hoe lijkt je dit: je mag pas weer in dit topic reageren als je een fatsoenlijk Engels - Nederlands woordenboek hebt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef BobbyB het volgende:
En Destiny is overigens gewoon lot en niet noodlot
Dat zegt de Paris Hilton loverquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
Hoe lijkt je dit: je mag pas weer in dit topic reageren als je zelf je zogenaamde feiten even checkt en niet zo dom uit je nek loopt te lullen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Hoe lijkt je dit: je mag pas weer in dit topic reageren als je een fatsoenlijk Engels - Nederlands woordenboek hebt?
Nee. Neuk jij birgit maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Crush65 het volgende:
Ja hoor jongens, nemen jullie Paris maar, dan neuk ik Katja wel. Smaken verschillen, nie waar?
Dorzichtige scopquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:18 schreef BlaineDeMono het volgende:
Katja Schuurman heeft schurende schaamlippen!
Hier is je bron:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Hoe lijkt je dit: je mag pas weer in dit topic reageren als je zelf je zogenaamde feiten even checkt en niet zo dom uit je nek loopt te lullen?
Heb in 3 online woordenboeken en 1 die hier ligt gekeken en allen geven ze alleen "lot", samen met de betekenissen "geluk" en/of "bestemming" aan.![]()
Foreignword, Babelfish, Babylon.
In tegenstelling tot jou heb ik wel moeite gedaan om zoiets even na te kijken (en met bronnen te komen) voordat ik dom in de ruimte begin te blaten.
Meerdere betekenissen, mijn beste. De heer Richie gebruikt het duidelijk in de betekenis 'lot'.quote:Oja, en dacht je echt dat Lionel Richie "Jij bent mijn noodlot" zingt? Lekker romantisch.
Jij hebt maar 1 bron? In Prisma staat ook alleen maar lot. Daarbij zou noodlot totaal tegenstrijdig zijn met de betekenis "geluk". En wat is dat 3e woord in die regel dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:30 schreef m021 het volgende:
[..]
Hier is je bron:
fortuin, fortuinlijkheid, lot, kans, uitzicht, bestemming, lotsbestemming, voorland, noodlot, levenslot
Klik
quote:Meerdere betekenissen, mijn beste. De heer Richie gebruikt het duidelijk in de betekenis 'lot'.
Met 1 (waardeloze) bron aakomen zetten noem ik niet echt feiten checkenquote:Dacht je nou echt dat ik mijn feiten niet had gecheckt?
Wtf gast.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 bron? In Prisma staat ook alleen maar lot. Daarbij zou noodlot totaal tegenstrijdig zijn met de betekenis "geluk". En wat is dat 3e woord in die regel dan?![]()
Dat jij 1 enkele bron voor lief neemt zegt al genoeg.![]()
[..]
Dus feitelijk spreek je nu jezelf tegen en doe je alle domme reacties van jezelf teniet want Destiny is dus ook "lot" en niet alleen "noodlot".
[..]
Met 1 (waardeloze) bron aakomen zetten noem ik niet echt feiten checkenzeker als je aankomt zetten met dingen als dat ik een goed woordenboek moet gaan kopen terwijl ik je ze 3 checkbare voorbeelden aanlever en ook nog eens zeg dat het zo in 2 goede woordenboeken staat: Kramers en Prisma.
Maar goed, zoek het verder lekker uit, eigenwijsje.![]()
Het is dus wél noodlot. Ik heb nergens ontkend dat het niet ook 'lot' betekent.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef BobbyB het volgende:
En Destiny is overigens gewoon lot en niet noodlot
Het woordenboek waarmee jij komt aanzetten is nou niet bepaald eentje waarvan ik zomaar klakkeloos iets over zou nemen, daarom check ik dat soort dingen meerdere malen. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar als ik hier 5 woordenboeken heb waarin het staat zoals ik het zeg, neem ik dat eerder aan dan van maar 1 enkele.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef m021 het volgende:
[..]
Wtf gast.Omdat het in jouw woordenboeken niet staat is het geen goede vertaling? Alleen als jouw woordenboeken expliciet zouden zeggen dat noodlot NIET een goede vertaling is, zou het een geldig argument zijn.
Nee het is ook noodlot. En waarom zeg je dan:quote:Ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Ik reageerde op deze uitspraak:
Het is dus wél noodlot. Ik heb nergens ontkend dat het niet ook 'lot' betekent.
Want dat is dan helemaal niet het geval. Het kan dus ook 1 van de andere betekenissen zijn, waaronder ook lot. Aangezien bij mij, en dus ook bij de woordenboeken die ik dagelijks gebruik en mijn algemene kennis van Engels (PR Afdeling wereldwijd bedrijf) is bij mij de betekenis van Destiny in eerste instantie lot, geluk, bestemming (Destination) etc.quote:Als je in een Engelstalig gebied je kind Destiny noemt, is dat hetzelfde als je kind hier Noodlot noemen
Doe nou maar niet alsof je zoveel meer bent dan mij, want dat soort mensen kots ik uit. Jij bent degene die begint te zeiken over dat Delta driehoek betekend (feit 1 wat al niet 100% klopt, en waar haar naam niet van afgeleid is, vervolgens het hele gedoe over Destiny dus dim jij maar eens een beetje in en ga je druk maken over breedbeeld uitzendingenquote:Hier is nog eentje voor je checklist: een cursus "begrijpend lezen" volgen.![]()
and the award for understaement of the year goes to: rekkiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:27 schreef Rekkie het volgende:
Wereldkampioenen offtopic lullen zijn ook aanwezig zo te zien
dan ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:09 schreef BobbyB het volgende:
Doe nou maar niet alsof je zoveel meer bent dan mij
betekentquote:want dat soort mensen kots ik uit. Jij bent degene die begint te zeiken over dat Delta driehoek betekend
feit 1 datquote:(feit 1 wat al niet 100% klopt, en waar haar naam niet van afgeleid is, vervolgens het hele gedoe over Destiny
Contaminatie.quote:dus dim jij maar eens een beetje in
Ad hominem.quote:en ga je druk maken over breedbeeld uitzendingen
Nogmaals ad hominem.quote:Ik ga nu wat nuttigers doen dan met jou discussieren want je bent nogal eigenwijs.
Sjezusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef m021 het volgende:
[..]
blaat
[..]
Nogmaals ad hominem.
Als je mij gaat aanvallen, zorg dan dat je eigen post niet vol met fouten staat a.u.b. Dat maakt namelijk weinig indruk in een discussie die over taal gaat.
Je zag verder in dat je ongelijk had en ging maar mierenneuken over spelling?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef m021 het volgende:
[..]
dan ik
[..]
betekent
[..]
feit 1 dat
[..]
Contaminatie.
[..]
Ad hominem.
[..]
Nogmaals ad hominem.
Als je mij gaat aanvallen, zorg dan dat je eigen post niet vol met fouten staat a.u.b. Dat maakt namelijk weinig indruk in een discussie die over taal gaat.
quote:Als je mij gaad aanvallen, zorg dan dat je eigen posdt niet vol met fouten staadt a.u.b. Dat maakt namelijk weinig indruk in een discuusie die over taal gaat.
TS houdt van echte vrouwen en niet van die siliconenmonsters als bimbo Katja.quote:
Jouw fout.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:47 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
ik wordt hier gewoon niet geil van en dat zegt wat
Door die oversized borsten, lijkt ze mismaakt.quote:
parkietjes doen dat nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:04 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Door die oversized borsten, lijkt ze mismaakt. En in de natuur worden mismaakte dieren uit de groep geschopt.
Ik vraag me echt af of ik hier nu serieus op in moet gaan of niet. Ten eerste val jij mij aan, ten tweede gaat het niet om spelling en ten derde ben je gewoon een kneus want er staan nu nog fouten inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:36 schreef m021 het volgende:
Wat hij zegt! Jij hebt echt smaak!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
TS houdt van echte vrouwen en niet van die siliconenmonsters als bimbo Katja.
Delta Goodrem![]()
Jessica Biel![]()
Avril Lavigne![]()
Shakira![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |