quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind haar wel lekker
TS zijn vriendin is zeker lekkerder ?
INDERDAAD!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sukkel! Wel die plank van een Paris en geen Katja![]()
Mensen met zogenaamd heel erg kieskeurig zijn, allemaal een excuus omdat ze nooit een vrouw hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik ben wel vaker een uitzondering wat dat betreft geloof ik. Tatjana, Pamela, Britney, ik kan het er allemaal niet van afzien hoor.
Ach dat is ook maar een mening.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ben het geheel met TS eens. Het enige wat Katja wel is, is nietszeggend, overschat en talentloos (zelfde geldt overigens voor haar zus). Kortom, een grote mislukking van moeder natuur.
Katja doet me denken aan zo'n zielig halfverlamd hondje dat van onderen heel dun is en van boven heel breed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef Racist het volgende:
http://members.fortunecity.com/froukje/pictures/katja.htm
HOMO!
oh zo een!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef theepot het volgende:
[..]
Katja doet me denken aan zo'n zielig halfverlamd hondje dat van onderen heel dun is en van boven heel breed.![]()
Die van mij in ieder geval welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind haar wel lekker
TS zijn vriendin is zeker lekkerder ?
En Delta Goodrem!quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die van mij ook!!!![]()
Ps. Delta Goodrem![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Taurus het volgende:
Ze is mooi en try before you die is best 'n leuk programma.![]()
Google?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef RickoKun het volgende:
wtf is een delta goodrem.
heb je soms ook een epsilon badgasgever?
Ja want Paris is wel superintelligent vergeleken met Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!![]()
Paris![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef RickoKun het volgende:
wtf is een delta goodrem.
heb je soms ook een epsilon badgasgever?
Hmm, ik weet niet wat voor drugs je gebruikt, maar KATJA is echt wel 10x beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:59 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die van mij ook!!!![]()
Ps. Delta Goodrem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |