Nee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:53 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je zou d'r wel neuken.....
Right.....quote:
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
ze is echt wel lekker hoorgeen nivo-paris maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Misschien...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef BobRooney het volgende:
Als ze voor je bukt, dan stop je hem er echt wel in...zeikerd
Die drie dames die je nu noemt zijn wel geil!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik ben wel vaker een uitzondering wat dat betreft geloof ik. Tatjana, Pamela, Britney, ik kan het er allemaal niet van afzien hoor.
Sukkel! Wel die plank van een Paris en geen Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!![]()
Paris![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Paris Hilton, die wil ik wel neuken!!!![]()
Paris![]()
Maar dat is dan weer een pluspunt van Katjaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:54 schreef 2609 het volgende:
ze is echt wel lekker hoorgeen nivo-paris maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Same here, hoewel ik Britney vroeger best wel knap vond. Maar verder vind ik al die celebrities weinig aan. Ik ben meer zo iemand die op the girl next door valt zeg maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Helemaal mee eens, maar ik ben wel vaker een uitzondering wat dat betreft geloof ik. Tatjana, Pamela, Britney, ik kan het er allemaal niet van afzien hoor.
Ja, en ze heeft kleine tettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[afbeelding]
ja dit wijf is natuurlijk zo lelijk als de nacht![]()
Komt door al dat deepthroatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind haar schorre stem wel wat sensueels hebben
Met andere woorden, je hebt dus gewoon geen smaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:57 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Die drie dames die je nu noemt zijn wel geil!!!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |