En van de week in een bericht dat het gebruik van FF juist daalde stond dat IE juist weer won.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:52 schreef devzero het volgende:
http://www.nu.nl/news/847(...)h_dieptepunt%27.html
pfew gelukkig..
veel doekoe vragen dus voor klusjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:16 schreef mschol het volgende:
krijg net een telefoontje van de directeur van mijn vorige stage plek, of ik morgen langs kan komen, en het heeft nog haast ook aangezien het draadloze netwerk tussen de 2 gebouwen niet goed werkt..
en de huidige staigere mag van hem niet aan het netwerk zitten omdat die een keer de docenten hun rechten had afgenomen (en die konden vervolgens niks meer)
Ik wil ze online zetten, en om elke keer >>>>>> PRT >>> Paintshop >>> CTRL V >>>> Croppen >>>> Opslaan >>>> Uploaden <<<<< dat is mij allemaal veel te veel gekut, daarom dus liefst een HTML code zodat ik even naar mijn website kan (CMS) pagina aanpassen cijfer invullen Opslaan, tadaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik gebruik voor de temperatuur-stats van mijn harddisks RRDtool. Maar dat is waarschijnlijk niet sofisticated genoeg voor je omdat dat automatisch de temperaturen opslaat ipv dat je het met de hand moet invoeren(waarom geen excel als je het toch handmatig invoert?)
Zou jij er voor kunnen zorgen dat een admin naar de rechten van sherman kijkt? Hij kan niks meer en staat niet in med.quote:
Ik heb het achter de schermen gevraagd aan de FA'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:41 schreef typhoon het volgende:
[..]
Zou jij er voor kunnen zorgen dat een admin naar de rechten van sherman kijkt? Hij kan niks meer en staat niet in med.
Dankje, hij zit hier een partij te stressen nu wat ie heeft misdaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het achter de schermen gevraagd aan de FA's
Ik kan zo snel ook niks vinden dus ik vermoed niks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:52 schreef typhoon het volgende:
[..]
Dankje, hij zit hier een partij te stressen nu wat ie heeft misdaan.
hij heeft ook lang zonder internet gezeten. moet lukken toch. enkel dde kans dat ie een leven krijgt en nooit meer terug komt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Arme sherman.. Wat moet hij zonder fok
eigenlijk wel ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:19 schreef devzero het volgende:
apache +windows -> logrotate mschol, had je niet in je oude topic verder gekunt
Yvonne en jonge jongetjes ....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
Sherman kan weer met dank aan Yvonne
Tsss..quote:
Te veel poespas voor op mijn desktopquote:
Raar. De browser ziet niets van wat mod_rewrite doet en krijgt gewoon de opgevraagde URI terug. mod_rewrite doet niets anders dan een mapping van URL naar filename. Als je met een browser expliciet favicon.ico opvraagt, krijg je dan wel de goede per browser?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef mschol het volgende:
ik wilde eigenlijk met url rewrite in htaccess verschillende icons gebruiken voor verschillende browsers maar dat vinden browsers niet leuk
ga dat nog eff testen vanavond...quote:Op maandag 16 oktober 2006 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. De browser ziet niets van wat mod_rewrite doet en krijgt gewoon de opgevraagde URI terug. mod_rewrite doet niets anders dan een mapping van URL naar filename. Als je met een browser expliciet favicon.ico opvraagt, krijg je dan wel de goede per browser?
Het draait nu met Beryl op mijn laptop, onder Ubuntu, moet zeggen dat het gaat. Maar die laptop is aan vervanging toe, een M10 van Toshiba.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel poespas voor op mijn desktopHoewel ze wel goed bezig zijn om makkelijk je grafische kaart-hardware aan te spreken via opengl. Qua grafische mogelijkheden loopt linux niet eens meer zo ver achter (of juist een beetje voor
)
Of dacht je dat dat idee oorspronkelijk van apple was (ok, ze hebben het niet gejat maar gekochtquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
.. en dan nog die object bar van applenextstep gejat... vind die wel handig.
Dat is toch iedereen hier in slowchatquote:voor de rest ben ik gewoon een saaie kut
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dacht je dat dat idee oorspronkelijk van apple was (ok, ze hebben het niet gejat maar gekocht)
[..]
Dat is toch iedereen hier in slowchatop godt na, want dat is the Fonz van deze soap
OpenSuse 10 met Compiz (Quinn's) op de desktop, Ubuntu met Beryl Compiz op de Laptopquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
hier winxp sp2... saai he? wel gewoon de themeaangepast. maaris nog steeds saaignome theme en dan nog die object bar van apple gejat... vind die wel handig. voor de rest ben ik gewoon een saaie kut
gewoon omdat het van apple bekend is... daarom noemde ik het van apple. zal het wel nooit meer doenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dacht je dat dat idee oorspronkelijk van apple was (ok, ze hebben het niet gejat maar gekocht)
[..]
Dat is toch iedereen hier in slowchatop godt na, want dat is the Fonz van deze soap
Sterker nog, ik heb de hele desktop omgeving er dus op gegooid. Ik heb de applicaties allemaal draaien nu onder Ubuntu. Zelfs mijn paar spellen draaien er nu onder, op cedega en winequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:22 schreef SHERMAN het volgende:
Toch is het best leuk om met Ubuntu wat te spelen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:38 schreef BlueCurl het volgende:
reed ik nu maar wat te hard ipv per ongeluk door rood...130 euro boete...
serieus? das ook lompquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
"Mijn IB-groep is dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar."
Amateurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |